برگزیده های پرشین تولز

چطور ميشه از پرداخت کارمزد به زرين پال در امان بود ؟

amiri27

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2004
نوشته‌ها
337
لایک‌ها
37
ما در زرین‌پال به بازی بُرد بُرد اعتقاد داریم، برای همین برای کاربران جدید کارمزد ماه اول را رایگان محاسبه می‌کنیم. تا با خیالی آسوده بتونيد پایداری سرویس‌های ما رو امتحان کنيد و با امکانات ما آشنا بشيد. اما وقتی صحبت از کارمزد می‌شود، ما در زرین پال همواره تلاش می‌کنیم تا متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات رو با کمترین هزینه برای افراد بیشتری در دسترس قرار بديم.
همیشه صحبت از تسویه‌حساب و کارمزد برای پذیرندگان جذاب بوده و هست؛ و قطعاً تا به حال هنگام تسویه‌حساب به زرین‌کارت متوجه عبارت سه‌شنبه‌های طلایی، بدون کارمزد شده‌اید.

داستان از چه قرار است؟
تسویه‌حساب در زرین‌پال به شکل‌های زیر صورت می‌گیرد:
تراکنش‌های درخواستی به حساب بانکی برای کاربران نقره‌ای، ۳ تا ۴ روز کاری، بعد از درخواست واریز می‌شوند.
تراکنش‌های درخواستی به حساب بانکی برای کاربران طلائی، ۸ تا ۳۶ ساعت کاری، بعد از درخواست واریز می‌شوند.
تراکنش های زیر ۴۰۰ هزار تومان انتقالی به زرین‌کارت، یکبار در روز آنی به کارت منتقل می‌شوند.

تراکنش‌های بالاتر از ۴۰۰ هزار تومان انتقالی به زرین‌کارت، حداکثر ۱۲ ساعت بعد از ثبت به کارت منتقل می‌شوند.
کارمزدها نیز طبق مواردی که در صفحه‌ی تعرفه‌ها بیان شده است اعمال می‌شود. یعنی یک ماه اول رایگان، بعد از ماه اول یک درصد کارمزد و در صورت داشتن زرین‌کارت نیم درصد کارمزد هنگام تسویه‌حساب کسر می‌گردد.

تسویه‌حساب بدون کارمزد!
داستان سه‌شنبه‌های طلایی از این قرار است، اگر از روز چهارشنبه ساعت ۰۰:۰۰ تا دوشنبه ساعت ۱۲:۰۰ درخواست تسویه حساب به زرین‌کارت صورت بگیرد، روز سه‌شنبه بعد از ظهر تسویه‌حساب بدون کسر هیچ کارمزدی انجام می‌شود.

برای اینکه تسویه‌حساب بدون کارمزد و بر اساس سه‌شنبه‌های طلایی صورت بگیرد، هنگام درخواست تسویه‌حساب، مثل تصویر زیر باید گزینه‌ی تاریخ پرداخت ۰۰۰۰/۰۰/۰۰ (سه‌شنبه‌های طلایی، بدون کارمزد) را انتخاب کنید. این گزینه هم در صورتی نمایان می‌شود که قسمت شماره کارت را زرین‌کارت انتخاب کنید.

 

amiri27

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2004
نوشته‌ها
337
لایک‌ها
37
کاربرانی که از سرويس سه شنبه های طلائی استفاده ميکنن، همواره اين سوال رو دارن که تسويه تراکنش ها در سه شنبه هایی که تعطيل رسمی هست چطور انجام ميشه. اما واقعا در اين شرايط چه اتفاقی ميافته ؟

در هفته هایی که تنها سه شنبه تعطيل هست و روز های قبل ازون تعطيل نيست، تراکنش بعد از ظهر روز دوشنبه (قبل از سه شنبه) تسويه خواهد شد و اگر طول هفته مورد نظر تعطيل باشه (مشابه سه شنبه يک فروردين) اين گزينه از ابتدای اون بازه (سه شنبه قبل) تا پايان تعطيلات غير فعال هست و در حقيقت امکان ثبت تراکنش برای اون سه شنبه وجود نداره.
اما در خصوص تعطيلی های مشابه فردا که تنها سه شنبه تعطيل هست، تراکنش در پايان روز دو شنبه (يعنی امروز) به زرين کارت کاربران، اعمال خواهد شد.

پس اگر تا الان تراکنش رو ثبت نکرديد، چند دقيقه ای وقت داريد تا از مزايای اين سه شنبه طلائی هم بهره مند بشيد و اگر مايل هستيد در خصوص سه شنبه های طلائی بيشتر بدونيد، لطفا بلاگ زير رو مطالعه کنيد:
https://goo.gl/VAeCSB
 

فایل های ضمیمه

  • se.jpg
    se.jpg
    59 KB · نمایش ها: 3
بالا