برگزیده های پرشین تولز

چند مورد که پیش از خرید موبایل ال جی جی ۵ باید بفهمید

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
در یکی از همین روزها قرار است که پرچمدار جدید ال جی به میدان بیاید. گوشی هوشمند ال جی جی ۵، پرچمدار تازه از راه رسیده این کمپانی کره ای که گفته می شود، یکی از داغ ترین تلفن های همراه هوشمند امسال است. ال جی جی ۵ بنا به دلایل متعددی، یکی از پربحث ترین تلفن های هوشمند کنونیست و توانسته، به یکی از قوی ترین رقبای پرچمدارانی چون آیفون ۶ اس و یا گلکسی اس ۷ تبدیل شود. جی ۵ که به تازگی در ابالات متحده عرضه شده است، یکی از خبرسازترین پرچمداران امسال است و ال جی از جیسون استاتهام هم برای آگهی های تبلیغاتی پرچمدار جدیدش استفاده کرده است.

با تمام این تفاصیل، ال جی جی ۵ یک گوشی هوشمند بسیار خوب است و خصوصیاتی از یک پرچمدار که این روزها نمونه اش را در اکثر پرچمداران به نام بازار می بینم، در این اسمارت فون هم وجود دارد.
جی ۵ که پیش از خرید باید از آن مطلع شوید، آگاه کنیم. پس در این جا یک لیست از این ده مورد برای آگاهی هرچه بیشتر شما پیش از خرید این اسمارت فون آماده شده است:
۱٫هیچ اطلاعاتی از اپلیکیشن ها را نمی توان به کارت حافظه جانبی منتقل کرد



در تبلیغات، ال جی برروی قابلیت وجود کارت حافظه جانبی در جی ۵ تاکید می کند و می گوید که شما می توانید از طریق این درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، از طرفیت بیشتری در این اسمارت فون، علاوه بر ظرفیت داخلی آن استفاده کنید. با این حال، باید به شما اعلام کنیم که برروی این حافظه جانبی در جی ۵، هیچ گونه اطلاعاتی از اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی را نمی توانید ذخیره کنید و از این قابلیت حافظه جانبی تنها می توانید در جهت ذخیره کردن عکس ها و فیلم ها و موسیقی و یا فایل های دیگر استفاده کنید. که باید در این زمینه بگوییم که حیف از اندروید ۶ که برروی جی ۵ اجرا می شود! زیرا یکی از ویژگی های فنی اندروید ۶، پشتیبانی از کارت حافظه جانبیست که سیستم عامل اجازه می دهد که برنامه ها برروی میکرو اس دی ذخیره شوند.

۲٫حداقل، کارت های حافظه جانبی میکرو اس دی ارزان هستند


ادامه و منبع:
چند مورد که پیش از خرید موبایل ال جی جی ۵ باید بفهمید
 
بالا