برگزیده های پرشین تولز

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
چهره سرشناس هالیوود اخراج شد

با رای هیات مدیره «واینستاین کمپانی»، چهره بانفوذ هالیوود هاروی واینستاین که این روزها به دلیل علنی شدن پرونده رسوایی‌های اخلاقی به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شده است، از کمپانی مستقل فیلمسازی که خودش یکی از بنیانگذارانش بوده اخراج شد! واینستاین تاکید کرده هر طور شده این بحران را تاب می‌آورد و دوباره به عنوان یکی از مهره‌های اصلی هالیوود فعالیت حرفه‌ایش را از سر می‌گیرد.

گزارش اخیر روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر رسوایی‌های جنسی و اخلاقی واینستاین در طول چند دهه گذشته، شهرت و اعتبار این تهیه‌کننده باسابقه سینما را بر باد داد.

در بیانیه‌ای که از سوی این کمپانی منتشر شده، باب واینستاین برادر واینستاین و دیوید گلسر مدیر اجرایی این استودیو موقتا مدیریت امور را به دست گرفته‌اند. «ورایتی» نوشته واینستاین حاضر به استعفا نشده و هیچ‌گونه توافق مالی نیز در این زمینه صورت نگرفته است. از آنجایی که واینستاین شخصا حاضر به ترک کمپانی نشده، هیات مدیره با تشکیل جلسه‌ای اضطرای در تعطیلات آخر هفته حکم اخراج او را امضا کرده‌اند. حدود 20 درصد از اختیارات این کمپانی مستقل متعلق به واینستاین بوده است.

واینستاین یکی از وزنه‌های سنگین سینمای مستقل در چند دهه اخیر به شمار می‌رود. او فیلم‌های هنری همچون «سینما پارادیزو» و «گریه‌بازی» را برای تماشای توده مردم به سالن‌های سینما آورد و باعث شد فیلم‌هایی مانند «پالپ فیکشن» و «شکسپیر عاشق» نه تنها با اقبال تجاری روبرو شوند بلکه در فصل جوایز نیز به موفقیت‌های بزرگی دست یابند!
 
بالا