برگزیده های پرشین تولز

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
چهل و دومین جشنواره فیلم تورنتو افتتاح شد

چهل و دومین جشنواره فیلم تورنتو با نمایش فیلم سوئدی«بورگ/ مک‌انرو» همراه با بازی بازیگر معروف، شیا لابوف در نقش جان مک‌انرو اسطوره تنیس امریکا، افتتاح شد و تا 17 سپتامبر (26 شهریور ماه) ادامه دارد.
فیلم سوئدی«بورگ/ مک‌انرو» به عنوان یک درام انگلیسی زبان ورزشی به کارگردانی فیلمساز دانمارکی ینوس متز پدرسن، پنج شنبه شب هفتم ماه سپتامبر برای اولین بار در بخش گالای جشنواره فیلم تورنتو در سالن «روی تامسن هال»، اکران جهانی شد.
این فیلم ماجرای رویارویی معروف و تاریخ ساز مسابقات تنیس ویمبلدون میان بیورن بورگ ستاره تنیس سوئد و مک‌انرو را در سال 1980 میلادی روایت می کند. منتقد فیلم و همچنین دبیر هنری جشنواره فیلم تورنتو، کامرون بیلی با اشاره به «مک‌انرو» گفت: «لابوف برای بازی در این نقش آفریده شده است!»
لابوف 31 ساله تاکنون چندین‌بار به دلیل قانون‌شکنی و مصرف بیش از حد مشروبات الکلی از سوی پلیس دستگیر شده است!
کارگردان فیلم «بورگ/ مک‌انرو» ینوس متز، هم از بورگ و مک‌انرو به عنوان دو روی یک سکه یاد کرد که عطش کمال‌گرایی و رقابت‌جویی بی‌امان وجه مشترک هر دو آنها بود. این فیلمساز دانمارکی جدیدترین ساخته خود را تریلری روان‌شناسانه توصیف کرد و ادامه داد: «این فیلم بیش از نمایش رقابت تنیس حرف دارد؛ درباره دو انسان است که پا از مرزشان فراتر می‌گذارند.»
لازم به یادآوری است که اغلب منتقدان بعد از تماشای این فیلم از بازی لابوف تمجید کرده اند.
 
بالا