برگزیده های پرشین تولز

چگونه آقای ” مَندی ” از برند ” اندی ” برای شهرت استفاده می کند!

itlass2014

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2015
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
8
سن
36
عاشق لحظاتی هستم که بدون ارتباط با مطالب سایت و فن و کسب و کارم به چیزهایی برخورد می کنم که می تواند برای کاربرانم مفید باشد. امروز هنگامی که داشتم یکی از وب سایت‌های دانلود موزیک را دنبال می کردم، و حسابی خسته بودم چیزی مرا ابتدا به خنده واداشت… فرض کنید ناگهان فردی را لاغر‌تر از اندی خواننده ببینید و ژست او شما را به یاد آهنگ‌های آلبوم ۷۵ اش بیندازد اما به ناگاه ببینید این فرد اندی نیست اما شبیه اوست و از همه چیز شبیه‌تر هم اسم او که مَندی است!

همیشه در مقوله برند سازی بارها دیده‌ایم که برندهایی از روی برندهای دیگر ایجاد می شوند که موفقیتشان به نسبت عملکرد شان، و میزان محبوبیت برندهای پایه است. به نظر می رسد آقای مَندی هم قصد داشته از طریق اندی به شهرتی برسد!

ANDY-MANDY.jpg


اما چند سوال توی ذهنم بوجود آمد که چرا مردم اندی را می شناسند!

اندی هر چند صدای چندان گیرایی ندارد اما توانست به هر نحوی که هست شهرت نسبی پیدا کند. البته من معتقدم که صدا به تنهایی نیازی برای برندسازی نیست چرا که هم نسلی‌های من الکس را خوب می شناسند. یک صدای زمخت و خشک که خیلی‌ها با آن خاطره دارند. هزاران نفر همیشه در کنار کنسرت‌هایش پای کوبی می کردند و این نشان می داد که الکس برای خیلی از افراد محبوبیت دارد! البته خدایش بیامرزاد که دیگر صدای زمخت و خاطره سازش را نمی‌شنویم!
برای مطالعه ادامه این مطلب به وب سایت ما بیایید. بیشتر نوشتن اینجا خطری است.
چگونه آقای ” مَندی ” از برند ” اندی ” برای شهرت استفاده می کند!
 
بالا