برگزیده های پرشین تولز

چگونه رتبه سایت خود را در الکسا بهبود ببخشیم؟

به نظر شما رتبه الکسا با توجه به نقاط ضعفش نسبت به گوگل در با ارزش بودن یک سایت تاثیر دارد؟

  • بله

    Votes: 2 66.7%
  • خیر

    Votes: 1 33.3%
  • متوسط روبه پایین

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    3

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
گر از آشنایان به دنیای وب هستید حتما با سایت الکسا (alexa) آشنایی دارید. این سیستم رتبه بندی به شما کمک خواهد کرد که از تعداد بازدید صفحه وبسایتتان در هر زمانی مطلع شوید. برای این کار هم سایت هایی وجود دارند که این امکان را به شما می دهند و هم راهی سریعتر یعنی نوار ابزار اَلِکسا وجود دارد. اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه را بعد از نصب خواهید دید. این نوار ابزار اطلاعات سه ماهه را جمع آوری کرده و هر روز تعداد استفاده و بازدید از هر صفحه را محاسبه می کند. این محاسبات روی تعداد استفاده از یک وب سایت خاص و تعداد بازدید از صفحه ای در همان سایت تاثیر دارد. سپس با محاسبات ساده ریاضی ، سایت رتبه بندی و ارزش گذاری می شود. در ادامه با ittl همراه باشید. ReviewMe ، Text Link Ads و Sponsored Reviews تنها ۳ راه برای بهبود رتبه شما هستند.خب سخن را کوتاه کنیم و به سراغ اصل مطلب برویم:

رتبه الکسا چیست ؟
در واقع ، رتبه الکسا یک سیستم درجه بندی است که بر روی تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت که نوارابزار الکسا را نصب کرده اند پایه گذاری شده است.
توضیح الکسا را دراین باره بخوانید :
رتبه ترافیک پایه گذاری شده بر مجموع بازدید ۳ ماه از بازدیدکنندگانی است که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند و یه اندازه گیری ترکیب شده از تعداد بازدید صفحات از هر بازدیدکننده و تعداد بازدیدکنندگان است. به عنوان مرحله اول ، محاسبات روزانه الکسا بروی تعداد بازدیدکنندگان و تعداد بازدید از صفحات برای همه سایت های روی اینترنت است.
چرا شما دوست دارید رتبه الکسای خود را بهبود ببخشید ؟
مدیران وب سایت ها ، تبلیغ کنندگان و شبکه های آگهی از رتبه الکسای شما به عنوان یک پیمانه برای مشخص کردن ارزش یک لینک بر روی وب سایت شما استفاده می کنند.اگر شما بخواهید سایت خود را بفروشید یا یک لینک روی سایت خود قرار دهید برای بهبود رتبه الکسای خود تلاش بیشتری خواهید کرد. زیرا این بهانه ای برای افزایش قیمت خواهد شد !

نتیجه گیری از این روش ها همگی بستگی به پایداری فعالیت شما دارد ، هرچند همه ما می دانیم که با بالا بردن کیفیت کار حجم وسیعی از بازدیدکنندگان را به سمت خودمان خواهیم داشت. این راه بهتر است از اینکه بخواهیم به وسیله نرم افزار های غیر واقعی رتبه خود را بالا ببریم.



خب می خواهیم به چند نکته که باعث افزایش رنک شما در الکسا می شوند اشاره کنیم:
  • سعی کنید که بعضی از وقتها مطالبی را منتشر کنید که برای مدیران سایتها ارزشمند باشد، چون اکثر آنها تولبار الکسا را دارند و خیلی به نغع شما تمام خواهد شد.
ادامه ماجرا در "
چگونه رتبه سایت خود را در الکسا بهبود ببخشیم؟
"


 

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
بله...

ارزش سایت شما اگر قرار است توسط فردی محاسبه شود که خیلی با گوگل و چک کردن کلمه های کلیدی شما در گوگل آشنا نباشد، خیلی مهم است ولی اگر ایشان حرفه ای هم باشند بعد از پیج رنک گوگل و کلمه های کلیدی مورد نظر رنک الکسا را مورد بررسی قرار خواهد داد.
 
بالا