برگزیده های پرشین تولز

**** کتوژنیک برای دیابتی ها (عوارض و مزیت های آن)

maedejy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آگوست 2019
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
سن
25
خواص **** کتوژنیک برای دیابتی ها
آیا با **** کتوژنیک وتاثیر آن بر روی دیابت آشنا هستید؟
برخی معتقد اند **** کتوژنیک برای دیابت (کنترل آن) موثر است.با ما همراه باشید تا ارتباط میان **** غذایی کتوژنیک و دیابت را کشف کنیم.

دیابت چیست؟
دیابت نوعی اختلال سیستم متابولیستم بدن است که محیط و وراثت در ایجاد این بیماری موثر هستند. قند خون منبع اصلی انرژی شماست و از مواد غذایی که می خورید به وجود می اید پس بهتر است در انتخاب غذا هایمان دقت بیشتری داشته باشیم. انسولین، یک هورمون ساخته شده توسط پانکراس است. گاهی اوقات بدن شما به اندازه کافی انسولین تولید نمیکند یا بدن از انسولین به خوبی استفاده نخواهد کرد و یا اصلا انسولین تولید نمی شود.

با گذشت زمان، داشتن گلوکز بیش از حد در خون شما می تواند مشکلات سلامتی ایجاد کند. اگرچه دیابت هیچ درمانی ندارد، اما شما می توانید اقداماتی را برای کنترل دیابت خودانجام دهید.

گاهی اوقات مردم دیابت را “دیابت پنهان” یا “دیابت مرزی” می نامند. این واژه ها نشان می دهد که فرد واقعا دیابت ندارد یا موردی جدی تر دارد اما همه ی این موارد نشان دهنده ی دیابت است و دیابت یک بیماری جدی است.


انواع دیابت:
دیابت نوع یک:

دیابت نوع یک زمانی به وجود می اید که میزان انسولین ترشح شده کم باشد یا اصلا ترشح نشده باشد. دیابت نوع یک بیماری خطرناکی است که در عوامل ژنتیکی در ایجاد ان دخالت دارند. دیابت نوع یک اکثرا در سنین جوانی و نوجوانی بروز می دهد که احتمال وقوع ان در سنین بالاتر نیز وجود دارد.

دیابت نوع دو:
دیابت نوع دو یکی از انواع مدل های شایع دیابت است که اکثر بیمارانی که دیابت دارند دچار دیابت نوع دو هستند. زمانی که بدن به این نوع دیابت دچار می شود دو حالت در بدن به وجود می اید. در حالت اول اگر انسولین تولید شود بدن نمی تواند از ان استفاده کند؛ و در حالت دوم میزان انسولین تولید شده کم است و بدن به مقدار بیشتری از انسولین نیاز دارد.

دیابت دوران بارداری:
این نوع دیابت بیماری است که در دوره بارداری و حاملگی در مادران به وجود می اید. دیابت در دوران بارداری برای خانم ها بیماری شایعی است و ممکن است از هر نوعی باشد. دیابت دوران بارداری از نیمه ی ماه چهارم بارداری مادر شروع می شود.



**** غذایی کتوژنیک چیست؟
**** غذایی کتوژنیک رژیمی است در ان میزان کربوهیدرات بسیار کم است اما دارای چربی های سالم ارگانیک می باشد که همین موارد این **** را به یک **** عالی برای کاهش وزن و کنترل بیماری دیابت تبدیل کرده است. این **** شباهت زیادی به **** های اتکینز و **** هایی که کربوهیدرات کم دارند، دارد.

**** غذایی کتوژنیک از چربی های اضافه ی بدن استفاده می کند تا انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند.

حال در ادامه به اثرات **** کتوژنیک برای دیابت می پردازیم.



مزیت **** کتوژنیک برای دیابتی ها:
همانطور که در مقاله ی رژيم غذايي كتوژنيک چيست گفته شد این **** از چربی ها به عنوان عاملی برای تامین انرژی افراد استفاده می کند و مانع از مصرف کربوهیدرات ها می شود؛ بنابراین باعث کاهش مقدار قند خون در بدن شخص می شود و به همین دلیل است که **** کتوژنیک باعث کنترل دیابت افراد می شود.

تا به امروز ثابت شده است که **** کتوژنیک برای دیابتی ها و درمان بیماری صرع آثار مثبتی دارد.




برای خواندن ادامه ی این مقاله روی تیتر زیر کلیک کنید.



ویا لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید.

http://blog.bamailto.com/****-کتوژنیک-برای-دیابتی-ها/
 
بالا