برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد از بازی تحت وب [ بازی استراتژیک ]

Grudge

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2015
نوشته‌ها
318
لایک‌ها
117
محل سکونت
تو سایتم !
سلام و عرض ادب به همگی !

آقا یه بازی اومده من چند روزه باهاش آشنا شدم و از اونجایی که خیلی کم اهل ریسکم دنبال چیزی نمیرم که 1 % احتمال نشدنش وجود نداشته باشه . عرضم به حضورتون یه بازی روسی اومده جدیدا که تو مایه های وارتیون هست و میتونید با ساخت یه سری ساختمونا توی دهکدتون به پول روسیه روبل تهیه کنید و به حساب Payeer خودتون واریز کنید .. شیوه ی واریزش هم به صورت اتوماتیک هست که یه سری تنظیمات تو پایر انجام میدید و خود سایت براتون هفتگی یا حالا روزانه بر اساس اون مقدار روبلی که تهیه کردید براتون دستمزدتون رو واریز میکنه . ( خودم تا حالا واریزی نداشتم و همون اول هم گفتم که چند روزه با این سایت آشنا شدم ) اما تو قسمت دریافتی ها برید میتونید ببینید واریزی هایی که تا به الان سایت داشته چقدر بوده !

شیوه ی بازی :

برای بازی اول از همه خونه ی دیفالتی که بازی بهتون پیشنهاد میده رو تو قسمت Game میسازید بعد اون خونه بهتون 2 نوع گلد میده , گلد اول که قرمز رنگ هست رو باید جمع کنید تا بتونید خونه های بیشتری بسازید تا طبیعتا درآمدی که کسب میکنید بیشتر بشه و گلد دوم برای حساب Payeer اکانتتون هست که خود بازی بهتون با هر بار جمع آوری گلد بهتون میده .. منظور رو اگه بخوام بهتر برسونم شما اون خونه رو یه معدن در نظر بگیرید , هر بار که از معدن طلا میگیرید هم بهتون طلا میده و هم یه طلا برای تبدیل به پول واقعی که اون گلد Payeer رو میتونید از قسمت Exchange داخل بازی تبدیل کنید به گلد قرمز رنگ .. هر 100 گلد Payeer که جمع کنید برابر میشه با یک روبل روسیه که اوائل کار طبیعتا هر چیزی سخته اما با بازی کردن به صورت Unlimit میتونید خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنید در بیارید .. در کل امتحانش به نظرم ظرری نداره .. از داخل Shop هم میتونید با اون گلد قرمزتون خونه های بیشتری خریداری کنید که هر چی تعداد خونه هاتون تو دهکده بالا تر بره گلدی که برای withdraw جمع میکنید بیشتر میشه .. برای درک بهتر از بازی هم یه عکس از اکانت میذارم که بهتر متوجه بشید .. همچنین تو قسمت Bonus هم هر 24 ساعت میتونید جایزه ی آنلاین شدنتون در بازی رو بگیرید . در آخر هم بگم کسی رو مجبور به عضویت در این سایت نمیکنم و فقط قصدم معرفی هست .. باز 4 روز دیگه نیاد کسی بگه آقا ما فلان کردیم آقا واریزیت رو بذار و از این حرفا ! همه چیزو توضیح دادم ! هر کسی دوست داشت رجیستر شه هر کیم نداشت نشه !

و لطفا اون هایی هم که میخوان عضو بشن , به پاس معرفی لطفا از لینک رفرالم عضویت ایجاد کنن , ممنون

لینک عضویت

این هم عکسی از دهکده تو بازی و اطلاعات مربوط به معدن

12100493524802641895.jpg
 
Last edited:

Grudge

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2015
نوشته‌ها
318
لایک‌ها
117
محل سکونت
تو سایتم !
و این هم سند اولین برداشت از این سایت :

56671889078868330203.png


لازم به ذکره که صرفا این برداشت رو برای تست و همچنین جهت کارکرد درست و اسکم نبودن سایت زدم .. در آینده برداشت های دیگم رو هم همینجا میذارم
 
بالا