برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد از طریق سایت من میتونم

Ebi.Web.Master

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2016
نوشته‌ها
187
لایک‌ها
10
محل سکونت
اهواز
کسب درآمد از طریق سایت من میتونم

اگر شما توانایی و دانش خاصی دارید من میتونم این امکان را برای شما امکان پذیر مینماید تا به راحتی از توانایی و دانش خود استفاده کرده و به عنوان فریلنسر ( آزادکار ) شروع به کسب درآمد نمایید . برای پیدا کردن پروژه مناسب خود می‌توانید دسته بندی کارها را بر اساس مهارت مورد نیاز ، بودجه و زمان انجام آن انتخاب نمایید .

شما در سایت من میتونم صفحه شخصی خواهید داشت که می‌توانید مهارت‌ های خود را در آن ثبت کنید و رزومه‌ خود را به آن اضافه نمایید همچنین می‌توانید عکس‌ خود را به همراه اطلاعاتی که مایلید درباره شما بدانند را در قسمت ناحیه کاربری صفحه خود اضافه نمایید .

همچنین در صورتی به دنبال فردی با مهارت و دانش خاصی هستید ٬ من میتونم مرجعی به روز برای برون‌ سپاری کارهایتان در تمامی زمینه‌ هاست برای ثبت پروژه خود و برون سپاری آن میتوانید از اینجا شروع کنید.

طراحی سایت و بنر , فناوری اطلاعات , تایپ و ترجمه و تولید محتوا , تولید محتوا و نویسندگی سایت و شبکه های اجتماعی , افزایش رتبه سایت و هزاران زمینه کاری دیگر از جمله دسته‌ بندی‌ های قابل دسترس برای شماست.

ما یک سایت آنلاین هستیم که با فراهم کردن ابزار مناسب برای انسانهای با انگیزه ، کمک می کنیم تا جهان به مکان بهتری برای زندگی تبدیل شود.

ما برای شما امکاناتی را فراهم می آوریم تا بتوانند با اطمینان و بدون حضور فیزیکی با یکدیگر کار کنید , پروژه ها را انجام دهید , محصولات جدید خلق کنند و یا کیفیت محصولات فعلی را بهبود بخشند ما کمک می کنیم بهره وری افزایش یابد و ساعات مفید کاری بیشتر شود.

ما کمک می کنیم از وقت خود بهتر استفاده کنید و درآمد بیشتری کسب کنید همین طور با کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری به بهبود محیط زیست کمک می کنیم.

اگر افرادی را می شناسید که به خدمات من میتونم نیاز دارند یا نیازمند کار در زمینه تخصص خود دارند و میتواند آن را به صورت آنلاین ارائه دهد همین امروز آنها را به من میتونم دعوت کنید.

www.ManMitunam.com
 
بالا