برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد اینترنتی از طریق آی‌الکسا - قانونی

cloobzzz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2014
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
16
سن
38
محل سکونت
تهران
کسب درآمد اینترنتی از طریق آی‌الکسا - قانونی
و افزایش بازدید سایت و وبلاگ تضمینی واقعی ایرانی دارای نماد اعتماد
6vvo_ialexa-screenshot1396.png
آی‌الکسا یک سامانه معتبر بهبود و ارتقاء رتبه سایت و کسب درآمد اینترنتی در ازاء بازدیدهای خودکار است. برای شروع کار کافیست به صورت رایگان در آی‌الکسا عضو شود و پس از تأیید عضویت به پنل کاربری خود وارد شده سپس در منوی مدیریت بر روی گزینه کسب درآمد کلیک کنید تا امکان درآمدزایی شما طبق قوانین سایت فعال شود. همچنین آی‌الکسا به سایت‌هایی که علاقه‌مند به افزایش بازدید و رتبه خود در گوگل و الکسا هستند کمک می‌کند که با بازدیدهای کاملا واقعی از طریق یک سامانه قانونی در ایران، افزایش رتبه داشته باشند.یک تیر و 2 نشان - هم کسب درآمد و هم افزایش بادید سایت و وبلاگ شما !

آی‌الکسا که دارای نماد اعتماد میباشد برای درآمدزایی گزینه‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ساده‌ترین روش آن طبق راهنمای سایت کلیک بر روی گزینه کسب درآمد است. قبلا تولبار الکسا را بر روی مرورگر فایرفاکس خود نصب کرده و با کلیک بر روی گزینه کسب‌درآمد، سامانه را فعال کنید تا بدون نیاز به حضور یا فعالیت خاصی از سمت شما به صورت خودکار بابت بازشدن سایت‌ها کسب درآمد کنید. همچنین با ارتقاء سطح کاربری و امکان زیرمجموعه‌گیری می‌توانید درآمد خودتان را افزایش دهید. برای این منظور کدهای بنری مربوطه را در سایت یا وبلاگ خودتان قرار دهید. کاربرانی که از طریق سایت یا وبلاگ شما به آی‌‌الکسا ارجاع شوند، زیرمجموعه شما قرار گرفته و بابت فعالیت آنها نیز کسب درآمد خواهید داشت.

کسب درآمد خودکار، امکان تبدیل درآمد به بازدید، درآمدزایی از طریق زیرمجموعه‌گیری و خدمات سئو (بهینه‌ سازی سایت برای موتورهای جستجو) از دیگر امکانات سامانه‌ ای‌الکسا است. از نکات بارز این سایت مطابقت کامل با قوانین جاری کشور و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی است. بهبود و ارتقاء رتبه الکسا نقش تأثیرگذاری در شهرت و جذب درآمد برای سایت شما دارد. آمار الکسا یکی از معتبرترین رتبه‌بندی ها را در دنیای مجازی به خود اختصاص داده است. رتبه بندی سایت‌ها در الکسا بیشتر بر اساس میزان بازدید هر سایت و میزان دسترسی کاربران اینترنت در بازه زمانی یک روزه تعیین می‌شود. آی‌الکسا با ارائه بسته‌های پکیج طلایی سئو و بهینه سازی رتبه الکسا سایت شما را با بازدیدهای واقعی بهبود می‌بخشد.

همچنین با خرید بسته‌های افزایش ورودی گوگل در این سامانه می‌توانید، رتبه سایت خودتان را در رنک گوگل ارتقاء دهید. امکان تعیین کلیدواژها با ارائه مشاوره رایگان، امکان نمایش تبلیغ در گوگل فارسی، ارائه تنظیمات منطقه‌ای فعالیت (شهر – کشور) و مدیریت کامل هزینه‌ها از دیگر مزایای این بخش از خدمات آی الکسا است.

آی‌الکسا در بخشی از معرفی خدمات خود می‌نویسد: بازدیدساز آی الکسا iAlexa یک سایت افزایش بازدید با بهترین روش موجود است به گونه ای که در بهبود رتبه الکسای سایت شما تاثیر شگرفی خواهد داشت و همچنین کسب درآمد به ازای بازدید از سایت ها می باشد به گونه ای که در ازای بارگذاری سایت ها با توجه به زمان تعریف شده، میتوانید به صورت ۲۴ ساعته کسب درآمد کنید.در این سیستم نیازی به فعالیت خاصی نیست و فقط کافیست روزانه به پنل کاربری خود مراجعه کرده و با کلیک بر روی شروع کسب درآمد، اقدام به کسب درآمد نمائید..
آدرس آی‌الکسا www.iAlexa.ir
ثبت نام رایگان.
 
بالا