برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد بیت کوین از ربات تلگرام با اثبات پرداختی

navidsky

Registered User
تاریخ عضویت
12 فوریه 2013
نوشته‌ها
194
لایک‌ها
74
آموزش درآمد با ربات تلگرام bitcoin cloud mining

با سلام
اين ربات بدون اينترنت (آفلاین)براي شما كار ماين بيت كوين رو انجام ميده
حداقل برداشت 0.001 بیتکوین هست وبرای برداشت نیاز به این نیست ک حتما باید مبلغی پرداخت کنید یا تعداد خاصی زیرمجموعه داشته باشید و خیلی راحت برداشت می تونید انجام بدید.برای اثبات پرداختی ها وقتی وارد ربات شدید ، کانالی معرفی می شود در منوهای ربات، که پرداختی ها به صورت لحظه ای ثبت می شود.

آموزش مرحله ب مرحله :

ابتدا وارد ربات شده:

http://t.me/Bitcoin_Cloud_Mining_bot?start=97978786

1_ با ورود شما به این ربات 100 ستاره به شما تعلق می گیرد.

2_ این ربات با بیش از 1130000 نفر عضو یکی از بهترین و مطمئن ترین ربات های کسب بیت کوین هست که تا به امروز بطور منظم پرداختی دارد.

3_ عملکرد کلی ربات به این شکل هست که شما به سه طریق مختلف می توانید ستاره کسب کنید و با استفاده از این ستاره ها می توانید 7 مدل گرافیک ارائه شده در ربات که هر کدام با یک ظرفیت و سرعت خاص تولید بیت کوین می باشد تهیه کنید و بصورت دائمی شروع به تولید بیت کوین کنید. نکته قابل توجه این است که هر 7 مدل گرافیک را شما به هر تعداد به تدریج می توانید تهیه کنید.(به هیچ وجه از cpu و گرافیک گوشی شما استفاده نشده و لازم نیست شما به اینترنت یا آنلاین باشید
بصورت اتومات و آفلاین استخراج انجام می شود)

4_قیمت اولین و کم ظرفیت ترین گرافیک 100 ستاره است که می توانید در بدو ورود با ستاره هایی که خود ربات شارژ می کند خریداری کنید.

5_ همانطور که سنت واحد کوچک دلار است، ساتوشی واحد کوچک بیت کوین است و هر 100000ساتوشی = 0.001 بیت کوین است.

6_ در بدو ورود جهت ثبت آدرس کیف پولتان طبق مسیر عمل کنید : menu Extra set btc wallets و سپس آدرس کیف پولتان را نوشته و ثبت کنید و جهت برگشت به منو اولی در هر مرحله menu را بزنید.

7_ گزینه اول add star هست که یکی از راه های افزایش ستاره هست یعنی شما با انتقال بیت کوین از کیف پولتان به این ربات ستاره در اختیار شما می گذارد (هر 0.001 بیت کوین = 1000 ستاره). این کار جهت افزایش ستاره برای شروع کار پیشنهاد نمی شود.

8_گزینه دوم shop هست شما با 100 ستاره اول جهت شروع کار وارد این قسمت شده و پس از نمایش 7 مدل گرافیک ، اولی را انتخاب می کنید تا خریداری شود.زیر هر گرافیک قیمت به ستاره و ظرفیت ساتوشی درهرساعت مشخص هست.

9_پس از خرید گرافیک تولید بیت کوین شروع شده و در منو اصلی با زدن گزینه working میتوانید تولید 7 گرافیک خود را ببینید و هر لحظه اراده کنید با زدن گزینه collect satoshi میتونید مقدار ساتوشی تولید شده را به کیف پول موقت ربات خودتان جهت جمع آوری انتقال دهید.

10_ گزینه exchange جهت تبدیل ساتوشی به ستاره هست و حداقل 100 ساتوشی باید باشد.

11_ با زدن گزینه Extra جمع کل تعداد اعضای ربات و جمع مبلغ بیت کوین برداشت شده توسط کل افراد تا بحال نمایش داده می شود.جهت برداشت بعد از کسب حداقل 0.001 بیت کوین گزینه payments را بزنید و 2 ساعت بعد بیت کوین به کیف پول اصلی تان که ابتدا معرفی و ثبت کردید واریز می شود.

12_گزینه bonus دومین راه کسب ستاره هست. گزینه daily bonus را بزنید و هر 6 ساعت می تونید بطور رایگان 1 الی 100 ستاره بطور رندوم از ربات دریافت کنید.

13_گزینه بعدی invite friends است که سومین راه کسب ستاره هست سپس گزینه get referral link را بزنید تا لینک شما صادر شود ، شما با ارسال این لینک به دوستان میتوانید فقط با ورود هر نفر 90 ستاره و در صورت درآمد داشتن آنها 30% از درآمد آنها را دریافت کنید.

14_ گزینه آخر support هست جهت ارتباط یا سوال از ربات.


موفق باشید.

http://t.me/Bitcoin_Cloud_Mining_bot?start=97978786
 
بالا