برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
نه....خوشم اومد....این فتحی ظاهرا با اصول مدیریت تا حدودی آشناست...البته اگر بخاطر قانون بازنشستگی عذرشو نخوان: (اینجا رو بخونید:)
01323077.jpg



استقلال خواهان باطل شدن ITC نورافکن
حس میکنم اینا بیشتر شانتاژ خبریه
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
چرا؟ اگر بتونه تیام رو برگردونه که خوبه....نکنه منظورتون قانون بازنشستگیه؟
نه کلن این کاراشو میگم
شکایت از نور افکن حسینی تیام و...
اگه بتونه خوبه که
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
01319477.jpg


نیومایر یکشنبه به تهران سفر می کند

هافبک آلمانی مد نظر استقلالی ها روز یکشنبه برای عقد قرارداد به تهران خواهد آمد.


به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال به سایت رسمی باشگاه اعلام کرد: پس از پیشنهاد آقای شفر سرمربی محترم تیم مذاکرات ابتدایی با نیومایر آغاز شده و این بازیکن جهت حضور در تست پزشکی وارد تهران می شود و در صورت موفقیت در تست های پزشکی، قرارداد او با استقلال به امضا می رسد.




به این ترتیب به نظر می رسد این هافبک آلمانی به زودی جانشین جپاروف در مرکز زمین استقلال شود تا آبی ها خیلی زود نسبت به جدایی این هافبک ازبک واکنش نشان داده باشند.
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
خشم هواداران استقلال و مردِ دو زنه‌ای به نام وزارت ورزش!
«وزارت ورزش» در قبال پرسپولیس و استقلال مثل مردی است با دو زن که عدالت را رعایت نکرده یا هواداران این گونه احساس می‌کنند.
عصر ایران؛ سروش بامداد- هواداران تیم فوتبال استقلال از مدیریت جدید این باشگاه به خاطر از دست‌دادن مهره‌های کلیدی چه در قالب انتقال و فروش بازیکن و چه نبستن قرارداد مجدد ناخرسند و به عبارت درست‌تر خشمگین‌اند و از این رو بعضا شعارهای تند و گاه رکیکی را روز جمعه پنجم مرداد در ورزشگاه سر دادند.

تماشاگری که در روز گرم تابستان این همه راه را طی می‌کند و به استادیوم می‌رود با مایی که پای تلویزیون و زیر کولر نشسته، فوتبال می‌بینیم تفاوت دارد و احساس و هیجان خود را سریع‌تر و بیشتر ابراز می‌کند و وقتی احساس می‌کند به شعور او و به علایق او علنا توهین شده نمی توان انتظار داشت به جای خشم، بوسه های آتشین بفرستد.

مشکل هوادار استقلال عجالتا و فعلا با مربی و بازیکن و با نوع بازی تیم مورد علاقه خود آن هم در نخستین دیدار لیگ برتر و نتیجۀ آن نیست. این است که ماه‌هاست می‌گویند و هشدار می دهند مراقب تیم باشید و بازیکنان شاخص را حفظ یا جایگزین کنید تا تیمی که بخت قهرمانی آسیا را داشت لت و پار نشود و روز جمعه دیدند تیم‌شان استخوان‌بندی اصلی را از دست داده و با جوانان به میدان آمده است.

این که سال قبل وینفرد شفر تیم بحران‌زدۀ استقلال را از علیرضا منصوریان تحویل گرفت و از قعر جدول به بالا رساند و در کورس قهرمانی قرار داد و در آسیا هم نتایج درخشانی به دست آورد دلیل موجهی نیست تا دوباره دستی دستی تیم را دچار بحران کنیم با این امید که مرد آلمانی باز هم معجزه کند.

استقلال، یک تیم عادی نیست. نیمی از هویت فوتبال ایران است و میلیون‌ها جوان با پیروزی آن شادمان و از شکست آن اندوه‌گین می‌شوند. تازه پرسپولیس و رقبا هم با ضعف آن تضعیف می‌شوند.

اعتراض هواداران به این است که تصور می‌کنند وزارت ورزش به عنوان مالک اصلی باشگاه استقلال (که در عین حال مالک یا صاحب رقیب آن پرسپولیس هم هست!) عدالت را رعایت نکرده و چون پرسپولیس از نقل و انتقال محروم شده استقلال را هم تضعیف کرده تا لابد توازن برقرار شود!

با این حال پرسپولیس با پنجرۀ بستۀ نقل و انتقال با همان نفرات قدیمی ظاهر می‌شود ولی تماشاگر حرفه‌ای استقلال نصف بازیکنان را نمی‌شناسد. تازه محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقال هم به خاطر ضعف مدیریت است و این تیم پرطرفدار هم چرا باید محروم شود؟ همه از مدیریت می‌کشیم و پرسپولیس و استقلال ندارد. اقتصاد و فوتبال هم ندارد. یک لحظه خودتان را جای مربیانی چون کی‌روش و برانکو و شفر بگذارید که فکر همه جا را می‌کنند ولی درست از جایی ضربه می‌خورند که قرار بوده حمایت و مدیریت کنند و حرف هم نمی‌توانند بزنند چون دست‌شان زیر ساطور است.

هواداران معترض نمی‌گویند چرا «تیام و جباروف و امید ابراهیمی و نورافکن و حسینی» رفته‌اند. چون نقل و انتقال همیشه هست. می‌گویند «چرا همه با هم» و «چرا به فکر جایگزین نبودید»؟ چرا دربارۀ برخی که می‌توانستید قرارداد‌شان را تمدید کنید، نکردید؟ به تماشاگر برمی خورَد که یک فصل در سرما و گرما بازیکنی را تشویق کرده و از فرش به عرش رسانده و حالا او این گونه با احساسات هوادار بازی می‌کند.

خیلی از این بچه‌ها که به استادیوم می‌آیند و فوتبالیست‌ها را تشویق می‌کنند پول بلیت را هم به زور تهیه می‌کنند و از این که می‌بینند احساسات آنها را باشگاه و بازیکن به سخره گرفته احساس تحقیر می‌کنند. می‌شکنند. له می‌شوند. این را می‌فهمید یا نه؟ اگر می‌فهمید چرا چنین می‌کنید و اگر نمی‌فهمید چرا پشت میزهای مدیریت لم داده‌اید و حق این بچه ها را به اسم حقوق و مزایا و حق سفر می‌بلعید؟! فوتبال، یک نمایش است برای رضایت تماشاگر. این حجم از ناراضی‌تراشی را کجا آموخته‌اید؟!

سال‌ها پیش و در برنامۀ صندلی داغ، داریوش کاردان از مدیر عامل وقت باشگاه استقلال - قریب- پرسید تحصیلات و تخصص شما چیست و او پاسخ داد: امنیت استراتژیک.

مجری پرسید حالا این تخصص و تحصیلات با مدیریت باشگاه پرهواداری مثل استقلال ارتباط دارد؟ آقای قریب بی‌درنگ پاسخ داد: بله. چون فوتبال در کشور ما یک مقولۀ امنیتی است. با این نگاه هم می‌توان گفت تحریک تماشاگر و تحقیر او با احساس اعمال تبعیض، ضد امنیتی است نه این که حراست دنبال هوادار خشمگینی باشد که فحش می‌دهد. چون با همه که نمی‌توانند برخورد کنند.

شعار علیه رییس ورزش در ورزشگاه هم البته نه به شکل رکیک کنونی سابقه داشته و علت این است که وزارت ورزش و قبلا سازمان تربیت بدنی باشگاه‌داری می کنند و وقتی رها نمی کنند تبعات آن را هم باید بپذیرند و ‌آن قدر دستگاه های فرهنگی خوب عمل کرده اند که شعارهای نوجوانان و جوانان از کنایه های دهه 60 و حداکثر شیر سماور به رکاکت کنونی رسیده است.

در دهۀ 60 هم وقتی «مصطفی داوودی» رییس وقت سازمان تربیت بدنی طرح من درآوردی 27 ساله ها را برای محروم کردن امثال ناصر حجازی از عضویت در تیم ملی فوتبال به اجرا درآورد و به استقلال و پرسپولیس هم درست و حسابی نمی رسید و خیال می کرد رقابت این دو میراث طاغوت است در امجدیه شعار می دادند: «نخست وزیر موسوی، تو را به حق قرآن، داوودی رو عوض کن».

نخست وزیر وقت هم این صدا را شنید و رییس سازمان تربیت بدنی را تغییر داد و به جای او «سید اسماعیل داوودی شمسی» را گماشت که هر چند شباهتی با مدیران ورزشی نداشت اما شبیه مصطفی داوودی هم نبود که بگوید: نگویید «جام»، بگویید «بزرگداشت» و باشگاه های تهران را جدا کند و در امور فدراسیون دخالت کند و هر روز طرحی نو دراندازد!

صریح و روشن می توان گفت: چرا با اعصاب مردم بازی می کنید؟ این هواداران، از تورم و گرانی و بیکاری و بیم برخورد نظامی آمریکا کم نگران اند که این را هم اضافه کرده اید؟ اگر عرضه مدیریت ندارید مدیر را هم از آلمان بیاورید! وقتی مدیر مهم تر از مربی است چرا مدیر وارد نکنیم که دستمزد بسیار کمتری هم می خواهد.

مگر نام کامل وزارتخانه «ورزش و جوانان» نیست؟ پس چرا این همه جوان حامی و هوادار استقلال را عصبانی می کنید؟ این که دیگر قیمت ارز نیست که بیندازیم گردن ترامپ و قیمت سکه که بگوییم یک نفر از سعودی ها پول گرفته بود و طلا خرید و برد اربیل عراق.

پارسال هم استقلال، در ابتدا نتایج خوبی نمی گرفت اما هوادار این قدر خشم نگرفت. چون به حساب فراز و فرود فوتبال گذاشتند و نهایت این که تقصیرها را متوجه علیرضا منصوریان و به حساب جوانی و بی تجربگی او گذاشتند و نهایت خواست این بود که مربی عوض شود و آقای افتخاری هم چنین کرد و استقلال با مرد آلمانی موسپید روی ریل افتاد.

حالا اما احساس می کنند به آنها توهین شده و به خود حق می دهند توهین کنند. حراست ورزشگاه یا وزارت ورزش می گوید با توهین کنندگان برخورد می کنیم. توهین، ناپسند است اما وقتی دست روی دگمه درد می گذاری واکنش نشان می دهد و چه بسا توهین کند.

این بازی 10 هزار نفر رفته بودند و از 10 هزار نفر بخشی توهین کردند اگر کار به 100 هزار نفر برسد باز هم می خواهید برخورد کنید؟ با همه؟!

معترضان می گویند: چرا با یک تیم ریشه دار و نیمی از هویت فوتبال ایران این گونه برخورد می کنید؟ می گویند اگر عرضه ندارید چرا مسؤولیت می پذیرید و مهم تر این که احساس می کنند وزارت ورزش که هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در «عقد» خود دارد امسال با آنان به عدالت برخورد نکرده است. به یکی رسیده و دیگری را رها کرده. نمی گویم این گزاره الزاما درست است یا نه ولی این احساس وجود دارد.

نویسندۀ این سطور هم وزیر ورزش را می شناسد و به حُسن نیت او ایمان دارد و هم مرد همۀ کارۀ وزارتخانه آقای سجادی را و طبیعی است که فحش و ناسزا را تأیید نکند. اما این بازی را کی شروع کرد؟

سال ها پیش نگهبان ساختمان شرکتی که دفتر ما در آن قرار داشت، با خوش حالی خبر داد به زادگاهم می روم تا ازدواج کنم و چند ماهی نیستم. با ذوق می گفت همان دختر زیبایی است که دوستش می داشتم و این یک سال که تهران بودم دل توی دلم نبود که رفته باشد اما رفتم و دیدم هست.

رفت و دو سه ماه بعد برگشت اما شاد و خندان نبود. پرسیدم چه شده؟ مگر ازدواج نکردی؟ گفت: رفتم و عقد کردیم. گفتم: پس چرا ناراحتی؟ اتفاق بدی افتاده؟ تصادفی یا مشکل شدید مالی یا اختلاف؟

گفت: نه! دختری که حالا زن من است آن دختری نیست که من دیده بودم! کلک زدند. در خانه او را نشان دادند ولی روز مراسم که چشم باز کردم دیدم او نیست. خواهر کوچک تری است که دوستش نداشتم! ما که مثل شما شهری ها قبل از ازدواج همدیگر را نمی بینیم و صحبت کنیم!

به او دل‌داری دادم. خدا را چه دیدی. شاید خواهر کوچک تر اگر چه به زیبایی و دل‌ربایی قبلی نباشد همسر خوبی برایت شود. نگهبان جوان گفت: من هم به رویش نیاورده ام و دلش را نشکسته ام و امیدوارم همین باشد!

شاید این قصه را باور نکنید. من هم ابتدا باور نکردم ولی لحن و اشک حسین آقای نگهبان را که دیدم باور کردم و گفتم: خدا را چه دیدی....

قصۀ تیمی با نام و آوازه استقلال هم باور کردنی نیست. اشک و آه هوادار اما وادارت می‌کند باور کنی. همه اما بغض نمی‌کنند. ممکن است مانند جمعه ناسزا هم بگویند و هر هفته تعداد‌شان بیشتر شود. حسین آقا هم ممکن بود برود گریبان پدر دختر را بگیرد!

آقایان! استقلال و پرسپولیس را به فهرست بلند‌بالای بنگاه هایی که مصادره کردید و نشان دادید نمی‌توانید اداره‌شان کنید اضافه نکنید!

دو زنه بودن حرام نیست اما سفارش و تحسین هم نشده بلکه از مرد خواسته شده دست کم به عدالت رفتار کند و رضایت هر دو را به دست آورد که امری نزدیک به محال است ( و با ارزش های مدرن در حق زن هم سازگار نیست).

به وزیر محترم ورزش جسارت نشود. اما «وزارت ورزش» در قبال پرسپولیس و استقلال مثل مردی است با دو زن که عدالت را رعایت نکرده است یا با عملکرد خود این احساس را منتقل کرده که رعایت نکرده است.

به جای تهدید به برخورد با تماشاگر شاکی که احتمالا هر هفته هم بیشتر می شود و شاید 100 هزار نفر با هم شعار دهند به فکر عدالت باشید.
 

anten1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آگوست 2015
نوشته‌ها
143
لایک‌ها
151
بیشعورتر از این وزارت ورزش در تاریخ وزارت ورزش ندیدم، رقابت تنگاتنگی با وزارت اقتصاد و بانک مرکزی داره. دستگیری هوادار استقلال؟! من با فحش موافق نیستم، هیچ وقت هم داخل عمرم فحشی بالاتر از احمق یا مسخره ندادم اما احساس می کنم این وزارت حقشه. اولین باره که خیلی از بازیکنان استقلال رو نمی شناسم، اصلآ اولین باره اسمشون رو می شنوم.
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
آذری:باشگاه استقلال برای جذب حسینی تا پایان امروز وقت دارد!
مرتضی تبریزی ۲ پیشنهاد از تیم‌های عربی و اروپایی هم دارد، ما اگر بخواهیم تبریزی را به یک باشگاه خارجی بدهیم رقمی در حدود ۳ میلیارد تومان (۲۹۰ هزار دلار) نصیب باشگاه می‌شود اما ما به خاطر میهن‌پرستی و عرق باشگاه‌های ایرانی اولویت را به استقلال می‌دهیم حتی با وجود آنکه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از فروش خارجی تبریزی بیشتر نصیب باشگاه می‌شود. ما نمی‌خواستیم تبریزی را به حریف استقلال در آسیا بفروشیم و برای استقلال و هوادارانش ارزش و احترام قائل بودیم زیرا نمی‌خواستیم این بازیکن به تیمی برود که حریف آسیایی استقلال است.
واقعیت آن است که من هر بازیکنی را که می‌خواستم بگیرم خودم به باشگاه فروشنده می‌رفتم و با مدیران آن باشگاه مذاکره می‌کردم. زمانی که می‌خواستم کاوه رضایی را از سایپا بخرم ۳ روز در تهران بودم و با سبحانی مدیر باشگاه سایپا مذاکره کردم. برای خرید هادی محمدی و مسعود حسن‌زاده هم آن زمان نزد عابدینی رفتم. واقعیت این است که احساس می‌کنم مدیران باشگاه استقلال تصمیمشان برای خرید مرتضی تبریزی جدی نیست و اقدام عملی در این زمینه از آنها مشاهده نمی‌کنم.
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
تبریک AFC بابت سالگرد قهرمانی استقلال در آسیا
فدراسیون فوتبال آسیا دومین قهرمانی استقلال در آسیا را تبریک گفت.


به گزارش "ورزش سه"، اینستاگرام رسمی فدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی سالگرد دومین قهرمانی استقلال در مسابقات آسیایی را تبریک گفت.


در این پست اینستاگرامی با اشاره به اولین قهرمانی استقلال در سال 1970، قهرمانی مجدد آبی ها در این مسابقات که در گذشته قهرمانی باشگاه های آسیا نام داشت، یادآوری شده است.


وینفرد شفر سرمربی استقلال نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود با انتشار این تصویر قهرمانی آبی ها در مسابقات 1990/1991 را تبریک گفته است.


آبی ها 7 مرداد موفق شدند با دو گل حسن زاده و مرفاوی حریف چینی خود را در فینال مسابقات شکست دهند.



01323249.jpg


 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
دستگیری به دلیل فحش نبوده نمیخوان استادیوم ها پر بشه...
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
بابا ایول!!! جناب فتحی میخواد سر پل صراط جلوی تیام رو بگیره! من که میگم از همین الان تیام رو نفرین کنه:)))
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
با اعلام امیرحسین فتحی
تبریزی و نویمایر استقلالی شدند
بالاخره بعد از مدت ها حرف و حدیث باشگاه استقلال توانست با دو بازیکن قرارداد امضا کند.


به گزارش ورزش سه، امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در مورد جذب نویمایر به سایت رسمی باشگاه استقلال: با پیشنهاد آقای شفر سرمربی تیم قراردادی را با نویمایر منعقد کردیم که دو ساله می باشد و برای سال دوم در صورت رضایت سرمربی این قرارداد ادامه می یابد.


با این شرایط نویمایر به احتمال فراوان از امروز در تمرین استقلال شرکت می کند تا خود را آماده بازی با ذوب آهن در هفته دوم کند. با توجه به کمبود بازیکن در استقلال احتمال اینکه این بازیکن در بازی با ذوب آهن دقایقی برای آبی ها به میدان برود وجود دارد.



01323616.jpg



نویمایر از تیم کاظم پاشا ترکیه به استقلال آمده است و قرار است او با حضور در جمع آبی ها جانشین سرور جپاروف در ترکیب این تیم بشود.


فتحی همچنین در مورد جذب مرتضی تبریزی هم گفت: بعد از مذاکراتی که با باشگاه ذوب آهن داشتیم تبریزی نیز به استقلال پیوست و مراحل انتقال او به پایان رسید. قرارداد نامبرده نیز دو ساله بوده و طبق توافق با ذوب آهن این بازیکن بعد از بازی روز پنجشنبه به تمرینات استقلال ملحق می شود.



01323615.jpg



با این شرایط تبریزی هم به احتمال فراوان از روز شنبه در تمرین استقلال شرکت می کند تا خود را آماده بازی با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر کند.
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
قیافه اش که شبیه کرار جاسم هست امیدوارم اخلاقش مثل اون نباشه و چرخش برای استقلال بچرخه(خوبیش اینه 22 سالشه و سهمیه بزرگسال محسوب نمیشه)

طارق همام به استقلال پیوست
 

hesam 63

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2008
نوشته‌ها
933
لایک‌ها
899
کاش با این هزینه ای که برای نیومایر شد می رفتن حسینی ذوب آهن رو می خریدن.
خدا کنه خوب باشه این نیومایر
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
کاش با این هزینه ای که برای نیومایر شد می رفتن حسینی ذوب آهن رو می خریدن.
خدا کنه خوب باشه این نیومایر

نه بابا ولش کن! نبوغ و نظم بازی یک آلمانی رو هر جند بازیکن معمولی باشه اصلا نمیشه با یه ایرانی مقایسه کرد.
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
با اینکه یه گل رو اشتباه ازمون گرفت داور ! ولی با این دفاع امسال هم هیچی نمیشیم!

لعنت به امید ابراهیمی و مجید حسینی که دفاع رو داغون کردن! اینا هم یه مدافع درست نتونستن بخرن!

تیموری و چشمی هم که مصدوم!!! شجاعیان مصدوم!!!!

حتی با وجود تبریزی و همام و نیومایر و بازگشت شجاعیان و محسن کریمی نهایت در فاز هجومی بهتر بشیم!

دفاع قشنگ ریده! و تیمی که بخواد قهرمان آسیا بشه با این دفاع عمرا نمیتونه!

به جز یه مهاجم خارجی باید یه مدافع خوب هم میخریدن تا قبل از بازگشت چشمی و تیموری بتونه کمک کنه که نخریدن و فرصت از دست رفت....الانم که قصد خریدش رو هم ندارن! فقط دنبال مهاجمن.
 
Last edited:

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
بازی قشنگی بود...حیف که تو بعضی موقعیتها تموم کننده نداشتیم
متاسفانه دانشگر دقیقه91 اخراج شد...
بازی بعد با تیم ملی تراکتور تو آزادیه
ایشالا که 3 امتیاز اولمونو دشت کنیم...
من به شفر اعتقاد دارم
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
شفر: وریا می‌توانست این عملکرد را در جام‌جهانی داشته باشد/ ارتفاع شهر اصفهان چقدر است؟
57720354.jpg


سرمربی استقلال می‌گوید تیمش بازی خوبی را مقابل ذوب آهن ارائه داده است.

به گزارش ایسنا، شفر پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل ذوب‌آهن، ‌ گفت: از جانب دو تیم بازی خوبی را دیدیم. استقلال مانند سال گذشته بازی می‌کند و از توپ‌های بلند کمتر استفاده می‌کند. هوا گرم بود اما هر دو تیم با تمام توان‌شان بازی کردند.

وی ادامه داد: دو تیم شانس زیادی برای تغییر نتیجه بازی داشتند.

شفر افزود: بازی بسیار خوبی بود. دو دروازه‌بان عملکرد خوبی داشتند، هر دو تیم در نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتند. دو گلی که استقلال دریافت کرد روی دو ضربه کرنر بود که باید در گل نخست، توپ برگشتی را دفع می‌کردیم.

وی درباره نقل و انتقالات استقلال، گفت: هدف ما این است که تیم جدیدی داشته باشیم و بازیکنان جوان و جدید زیادی به تیم اضافه شدند. صیادمنش و آذری بازیکنان جوانی هستند که به تیم ما اضافه شدند و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند. در خط حمله تیم را از دست دادیم اما روح‌الله باقری بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و بازی به بازی بهتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد بازی تیمش برابر ذوب‌آهن بیان کرد: بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و دو تیم شانس‌های کافی برای برد بازی داشتند. ما کمی اشکال در نظم تاکتیکی داشتیم. دفعه اولی است که ما روی دو کرنر گل می‌خوریم اما همان توپی که به کرنر رفت را ما در میانه میدان از دست دادیم که این نخستین اشتباه ما بود.

وی افزود: باید بیشتر دقت کنیم و کاری که در تمرینات را انجام می‌دهیم، در بازی انجام بدهیم. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که می‌رویم و نتیجه را تغییر خواهیم داد. ما با دو بازیکن در پشت مهاجم بازی کردیم و این نکته‌ای بود که بخاطرش توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. یکی از مشکلات ما دیر اضافه شدن بازیکنانمان مانند علی کریمی و نیومایر است که به آمادگی رسیدن آن‌ها زمان می‌برد. وریا غفوری که در سمت راست خط دفاعی ما بازی می‌کرد، در این بازی دو گل به ثمر رساند که اگر به جام جهانی دعوت می‌شد همین عملکرد را می‌توانست داشته باشد.

پس از صحبت‌های شفر در نشست خبری خبرنگاران تصمیم گرفتند به دلیل این‌که او در نشست خبری قبل از بازی دو تیم حضور نیافته سوالی نپرسند.

شفر نیز به آن‌ها گفت: ما چون تمرین آخر خود را در تهران انجام داده بودیم، نمی‌توانستیم زودتر به اصفهان بیاییم. من به شما خبرنگاران این قول را می‌دهم که در بازی بعدی ما که در اصفهان برگزار خواهد شد، تمرین آخر را در این شهر برگزار کنیم تا من بتوانم در نشست خبری قبل بازی هم شرکت کنم.

او در پایان و باخنده اظهار کرد: اگر شما از من سوال نمی‌پرسید، من از شما سوال می‌کنم. ارتفاع شهر اصفهان چقدر است؟ و آیا این ارتفاع برای بازیکنان مناسب است؟
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
اگر فیلِ تیام یاد هندوستان نکرده بود و افتخاری هم قرارداد سفت و سختی بسته بود باهاش، الان ما هم 6 امتیازی بودیم.........
 
بالا