برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
ماشالله از بس بحص تبادل نظر میکنین این تاپیک داره همینجوری میره میره پایین !
صفحه دو میبینمتون :(
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
زنگ خطر براى انصاريان

ديروز على انصاريان هنگامى در باشگاه استقلال بود كه پژمان منتظرى با اين تيم قرارداد داخلى مى بست. رويارويى دو هم پستى اخطارى براى انصاريان بود، انصاريان كه اين روزها زمزمه جدايى از استقلال و رفتن به استيل آذين را سر داده ديروز به نوعى متوجه شد كه نمى تواند با طرح اين مسأله باشگاه را تحت فشار قرار دهد. انصاريان فهميد كه باشگاه در حال جذب يك مدافع وسط است و در صورت اصرار به جدايى، استقلال هيچ نيازى به منت كشى او ندارد. البته آمدن منتظرى به نوعى زنگ خطر براى انصاريان نيز بود. قطعاً حالا با آمدن اين مدافع كار انصاريان در فصل آينده براى قرار گرفتن در تركيب اصلى مشكل تر خواهد شد.


قرارداد داخلى امضا شد پژمان منتظرى امروز با استقلال ثبت مى كند

سرانجام به نظر مى رسد پژمان منتظرى از بين سپاهان و استقلال تيم پايتخت را انتخاب كرده است. ديروز پژمان منتظرى مدافع فصل گذشته فولاد با حضور در باشگاه استقلال قرارداد داخلى به مدت ۲ سال را با اين تيم امضا كرد. ديروز مذاكرات نهايى بين او و على فتح الله زاده انجام شد و ۲ طرف به توافق رسيدند. منتظرى غير از استقلال مذاكرات جدى با سپاهان كرده بود.

-----
بره گم شه از شر هرچی بازیکن بی غیرته خلاص شیم ..
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
اصلا نمیتونم ببینم اینجا اپ نمیشه و ملتی بی خبرن

حاشیه تمارین استقلال
141153.jpg


141141.jpg


141144.jpg


141135.jpg


آغاز تمرينات استقلال با ستاره هاى جديداستقبال پرشور از
ناصر حجازى
141129.jpg
ديروز نخستين تمرين تيم فوتبال استقلال با سرمربيگرى ناصر حجازى در زمين چمن مصنوعى ورزشگاه شهيد كشورى (داوديه) برگزار شد. هواداران زيادى براى ديدن ستاره هاى آبى و شكل و شمايل جديد آنها راهى اين ورزشگاه شده بودند تا ببينند چه كسى آمده و چه كسى رفته، پيش از اين هر چه شنيده بودند اخبار رسانه اى بود كه بيشتر جنبه خبرسازى و بازارگرمى داشت تا واقعيت.
دسته و شاخه گل هاى آبى و جعبه هاى شيرينى در ميان هواداران به وفور ديده مى شد و يك گوسفند زبان بسته كه به علت نبود سلاخ به جاى ابتدا در انتهاى تمرين ذبح شد. ناصر حجازى مثل هميشه اتو كشيده و به دور از لباس گرم ورزشى، كنار دست او سرمربى فصل قبل (مرفاوى) و كمى آنطرف تر صادق ورمزيار بود كه انگار براى اين كار كمى كوچك و غريب است، دكتر بهمنى مربى بدنساز تيم با ناصر خان گپى زده و دستور تمرين را مرور مى كند.

پوسترهاى ۶ مترى!
چهره چند بازيكن گمنام و عجيب و غريب توجه همه را جلب كرده. هرچه شكل و شمايل بياتى نيا، ميثم منيعى، اميد روانخواه و پولادى براى هواداران آشنا است اما قيافه يك بازيكن تركه اى كه پيراهن شماره ۹ سياوش را پوشيده و يك بازيكن بدون شماره ديگر به نام مصطفى حيدرى (صنايع اراك) و ۴ گلر كه اصلاً معروف نيستند وقت همه را گرفته كه اينها كيستند و از كجا آمده اند؟ از ميان استقلالى كه قلعه نويى بسته فقط منصوريان، قربانى، نوازى، لطفى، يوسفى و اميرآبادى باقى مانده اند و اين به منزله يك خانه تكانى است كه حجازى و فتح الله زاده انجام داده اند. نكته جالب توجه اينكه بيشتر از بازيكنان جديد، پوسترهاى ۶ مترى فتح الله زاده و حجازى بود كه دور تا دور ورزشگاه به چشم مى خورد.
استدلال غير حرفه اى انصاريان

على انصاريان استاد بخيه و تعصب كه پيش از اين دستبوس سلطان و ژنرال بود، پريشب در منزل ناصر خان حاضر شده و با او از نظر تعهد و تخصص و جانفشانى در خط دفاع استقلال بيعت كرده و قرار بود در نخستين تمرين حاضر شود اما در دقيقه ۹۰ بنا به دلايل غير فنى در جلسه تمرين حاضر نشد تا بازار شايعات درباره او داغ تر شود. از يكى از نزديكان حجازى شنيديم كه او اعلام كرده من را امير خان به استقلال آورد و مى ترسم كه در طول فصل يك اشتباه كنم و خداى ناكرده به اين متهم شوم كه آدم امير خان هستم! و با ناصر خان مشكل پيدا كنم.

فتح الله زاده: قدر اين پيراهن و ناصرخان را بدانيد

على فتح الله زاده و نفريه دو تن از اعضاى هيأت مديره به ميان زمين مى روند. ساعت نزديك ۴ است، بازيكنان كه در پشت بام لباس هاى خود را عوض نكرده اند، به علت ازدحام هواداران با تأخير وارد زمين شده و منتظر هستند تا حاجى حرف بزند. فتح الله زاده خطاب به بازيكنان مى گويد: »قدر اين پيراهن را بدانيد، بازيكنى كه از فيلتر ناصر خان عبور كرده باشد يعنى جزو بهترين هاى ايران است. شما جدى كار كنيد، ما هم به دنبال حل مشكلات هستيم.« بعد از فتح الله زاده نوبت نفريه بود كه به بازيكنان جديد خير مقدم گفته و براى آنان آرزوى موفقيت كند.

قيافه هاى ديدنى

تمرين با دويدن و آقا وسط آغاز مى شود. حجازى هرازگاهى زير چشمى به بازيكنان جديد دارد اما فعلاً از داد و بيدادهاى رايج او خبرى نيست و اين مرفاوى است كه مثل فصل قبل البته با انگيزه تر از گذشته با بچه ها حرف مى زند. هرچه حرف او در ليگ ششم خريدار نداشت حالا بودن حجازى در كنار او مى تواند به او اقتدار بخشيده و باعث قوام كار شود. تمرين حدود ۴۵ دقيقه طول مى كشد و سپس بازيكنان بدن هاى خود را سرد كرده و تمرين تمام مى شود. خبرى از حجازى و فتح الله زاده نيست. اين دو براى بازديد زمين تمرين امروز راهى اتوبان شهيد بابايى شده اند تا زمين چمن دانشگاه امام حسين را از نزديك ببينند. هواداران روانخواه و پولادى را نمى شناسند و آنها مثل بقيه بدون مزاحمت از در ورزشگاه خارج مى شوند. منيعى و بياتى نيا هم با كمترين مزاحمت ورزشگاه را ترك مى كنند اما بقيه سرشناس ها مثل پيروز، نوازى و منصوريان مثل هميشه بازارگرمى دارند. قيافه امروز روانخواه، پولادى و نادعلى ديدنى بود. بدون شك چند ماه ديگر آنها را نخواهيد شناخت، جاذبه هاى استقلال همه را دچار فراموشى و... مى كند.
در حاشيه

حضور اشكان نامدارى به عنوان ذخيره طالب لو هم از ابتكارات باشگاه بود. او جزو بازيكنان سهميه ليگ يك محسوب مى شود و مى تواند به مرور توانايى هاى خود را نشان بدهد.
همه را مى گيريم!
فتح الله زاده هيچ تفاوتى نكرده. درست مثل گذشته، با كمى تشويق و هورا احساساتى شده و در ميان حلقه هواداران پشت سر هم قول مى دهد: «زارع، شفيعى، منتظرى، كلاه كج و... را مى گيريم.» جالب اينكه استقلال فقط ۳ سهميه ليگ برترى دارد.:Dباز این فتحی جوگیر شد

ليدرها، بازيكنان اصلى

تمامى ليدرهاى ۷۰ ساله اخير استقلال ديروز حاضر بودند. سهراب بوقى، اسدالله صباحى، افشار، شاهرخ، سرهنگ، ممد بى بى سى و همه آنهايى كه شما نمى شناسيد. جالب اينكه برخى از اينها يك روز فقط پورحيدرى را منجى استقلال دانسته و پس از ورود قلعه نويى او را ناجى اين تيم قلمداد مى كردند و ديروز همه براى ناصر خان هورا مى كشيدند. صحنه هاى ديروز نشان مى داد كه فتح الله زاده توانسته ائتلاف سكوها را به دست آورده و بازيكنان اصلى را مال خود كند.

پاشازاده و اعلام موجوديت

ديروز روزى كه بايد همه خود را نشان مى دادند هر كس با ناصر خان است بايد يا در وسط زمين تلاش مى كرد يا بيرون زمين. مهدى پاشازاده هم به طور نمايشى و فقط براى حضور در صحنه آمده بود تا خودى نشان داده و به نوعى اعلام موجوديت كند. ( این همون پاشازاده خودمونه ؟آره ؟ )

۳
خارجى در تركيه تست مى شوند
قرار است ۳ بازيكن خارجى استقلال در اردوى استقلال در تركيه حاضر شده و تست فنى بدهند. هنوز نام اين بازيكنان لو نرفته اما مشخص است كه آفريقايى ها بيشترين سهم را دارند.

 

Behnam_frantic

Registered User
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2005
نوشته‌ها
198
لایک‌ها
0
مسئولان باشگاه استقلال تنها در صورتی رضایتنامه انصاریان را صادر می کنند که این بازیکن یا باشگاه خواهانش رقمی را بابت فسخ یک سال باقی مانده از قرارداد او پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال پیش از آغاز فصل هفتم لیگ برتر با مشکل اتمام قرارداد 15 بازیکن خود روبرو شد، به نحوی که تمدید قرارداد آنها کاری دشواربود. در این بین 10 بازیکن هنوز بین یک تا دو سال از قراردادشان با باشگاه استقلال باقی مانده که علی انصاریان هم جز آنهاست.

با این وجود انصاریان پس از یک فصل بازی در تیم فوتبال استقلال تمایل به جدایی دارد و از تمدید قرارداد مالی خود با آبی پوشان سرباز زده است. مسئولان باشگاه استقلال که تا روز چهارشنبه توفیقی در جذب مدافع جدید نداشته بودند، در اندیشه حفظ انصاریان بودند تا با بهره گیری از توان وی به همراه پیروز قربانی و امیر حسین صادقی سازمان دفاعی خود برای فصل آینده را استحکام بخشند.

اما شرایط از روز چهارشنبه و پس از آنکه پژمان منتظری با باشگاه استقلال قرارداد داخلی به امضا رساند متفاوت شده است و آبی پوشان بی میل به قطع همکاری با انصاریان نیستند اما برای این کار شرایطی را قائل شده اند که مهمترین آن پرداخت مبلغی حدود 150 میلیون تومان از سوی انصاریان یا باشگاه خواهانش برای صدور رضایتنامه است.

از آنجائیکه وی یک سال از قراردادش با باشگاه استقلال باقیست این باشگاه صدور رضایتنامه وی را منوط به دریافت رقمی حدود یکصد و پنجاه میلیون تومان کرده است.
 

Behnam_frantic

Registered User
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2005
نوشته‌ها
198
لایک‌ها
0
بهرام امیری با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال با نظر ناصر حجازی به این تیم آمده اند تاکید کرد با جذب دو بازیکن دیگر، پرونده نقل و انتقالات آبی پوشان بسته می شود.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت : تمامی فعالیت های تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات با نظر آقای حجازی انجام شده است . در ابتدا سرمربی تیم بازیکنان مورد نظر خود را در فهرستی ارائه داد و باشگاه بر اساس آن اقدام به جذب مهره های مورد نظر وی کرد .

وی با اشاره به اینکه از فهرست 8 نفره مورد نظرحجازی تا به امروز 6 بازیکن به عضویت استقلال در آمده اند، گفت : در تلاش هستیم تا طی هفته جاری دو بازیکن دیگر که از نفرات مورد نظر سرمربی تیم استقلال هستند را به خدمت در آوریم تا خواسته های کادر فنی پیش از آغاز فصل محقق شود.

امیری خاطر نشان ساخت : آن دسته از نفراتی که از استقلال جدا شدند با خواست و نظر آقای حجازی و تنها به دلایل فنی با تیم ما قطع همکاری کردند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال با تایید خبر پیوستن پژمان منتظری به این تیم گفت : ظرف روزهای آتی قرارداد این بازیکن جوان نیز در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت می رسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با حضور منتظری در تیم فوتبال استقلال، علی انصاریان از این تیم جدا خواهد شد، گفت : تردید نداشته باشید هر بازیکنی که کادر فنی روی آن نظر نداشته باشد باشگاه شرایط را برای جدایی او فراهم می آورد.
 

Majid2x

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2006
نوشته‌ها
188
لایک‌ها
0
محل سکونت
بندركنگان
میشه بنویسید استقلال تا حالا کیا رو جذب کرده !
ماشاا... به حجم اخبار !
وقت نمیشه همشو بخونم .
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
bnc جان آواتار نو مبارک :happy:;) خیلی نازه
مرسی .. نازی از آواتر خودتونه :D
..
میشه بنویسید استقلال تا حالا کیا رو جذب کرده !
ماشاا... به حجم اخبار !
وقت نمیشه همشو بخونم .
چشم یه لیست از بازیکنایی که خریده میزارم ولی یه چیزی و بگم لیست دقیقی فعلا از بازیکنایه خرید شده نیست .. بازیکن خارجی هم مثل اینکه خرید شده و اصلا اسمی ازشون نداریم ! و فقط بازیکنایی که از ایران بوده رو میدونیم !
مثلا
پولادی ، منیعی ، بیاتی نیا ، پژمان منتظری ، شفیعی ( قطعی نشده ) ،نامداری
بقیشو کم کم میزارم ! پایینه هر خبر !
کیا رفتن ؟ ! ( طالب نسب تا اینجایه کار رفتنش قطعی ه ، فکری و کاظمیان که میخواد بره ! )

نامدارى با استقلال2 ساله بست
دروازه بان پيشين سايپا و برق شيراز با ثبت قراردادى ۲ ساله به تيم فوتبال استقلال تهران پيوست. اشكان نامدارى كه فصل گذشته را در تيم فوتبال صنايع اراك در دسته اول ليگ آزادگان بازى مى كرد بعدازظهر ديروز با حضور در هيأت فوتبال استان تهران قراردادى ۲ ساله را با تيم فوتبال استقلال به ثبت رساند. اين بازيكن سابقه بازى در تيم هاى سايپا، برق شيراز و صنايع اراك را دارد. اشكان نامدارى جانشين سيدمهدى رحمتى مى شود كه فصل آينده در استقلال حضور نخواهد داشت
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
مرفاوى و ورمزيار را چه كسى انتخاب كرد؟
حجازى نگران تيم بيرونى
بعد از روى كار آمدن فتح الله زاده و به كارگيرى بهرام اميرى در سمت پشتيبانى، انتظار اين بود كه استقلال در فصل نقل و انتقالات بهتر و تخصصى تر از فصل گذشته عمل كند چرا كه اين دو از مناسبات فوتبال آگاهى كامل داشته و مى دانند چطور وارد بازار شده و از چه كسى خريد كنند. آگاهى از ارتباطات پشت پرده و به عبارتى ساده تر فوتبالى بودن اين دو راه رسيدن به متاع مورد نظر را كوتاه تر كرده و مى كند. مكمل اين حركت خود ناصر حجازى است كه او هم گرچه چند سال از ليگ برتر دور بود اما هيچ وقت از كانون ماجرا و اخبار فوتبال و رفت و آمدهاى آن دور نبوده و لذا نتيجه اين شده كه اكثر هواداران و كارشناسان معتقد هستند استقلال توانسته مهره هاى خوبى را مال خود كند. آبى ها هنوز درهاى خود را نبسته و ليست آنها مى تواند ۲ بازيكن ليگ برترى و ۳ سهميه خارجى را در خود جاى دهد، به اضافه اينكه آنها قصد دارند ۳ بازيكن مد نظر خود را به تيم هاى ليگ يك و ۲ ارسال كرده و سپس به استقلال بياورند. در كنار اين خريدهاى خوب بحث فنى و كمك هاى ناصر حجازى همچنان به عنوان يك سوژه داغ مد نظر كارشناسان و هواداران است. اينكه چطور و چگونه اسامى افراد طى ۲۴ ساعت تغيير كرد و به جاى نام هايى چون «رضا احدى، مجيد نامجو مطلق و يحيوى يا غلامپور»، «مرفاوى، صادق ورمزيار و حسين ترابپور» مطرح شدند.
در جست وجوى چرايى اين ماجرا به نكات مبهم و منفى مى رسيم، اينكه برخى ازاعضاى هيأت مديره و شخص پورحيدرى بنا به سوابق گذشته مخالف حضور رضا احدى و نامجومطلق بوده يا اينكه تمايل و رفاقت حاجيلو با ورمزيار باعث شده تا به اين طريق از او دلجويى كند يا ترابپور به طريقى ديگر و خارج از دايره اختيارات سرمربى وارد كادر شده و شنيده هاى ديگر كه شايد از وجاهت قانونى برخوردار نبوده و مستند و روشن نباشند اما مى تواند مورد كنكاش و نگاه جدى تر قرار بگيرد.
البته اين نوع وصل شدن و چسبيدن فقط مختص استقلال نيست، در فوتبال نيمه حرفه اى ما آنچه بيش از علم و دانش مد نظر قرار مى گيرد بحث اخلاقى و عاطفى است، سرمربيان اكثر تيم ها با پشت كردن به چهره هاى علمى و اهل مطالعه به دنبال افرادى مطيع و تابع هستند تا به جاى تعامل در كار و تخصص، براى يكديگر دردسر نداشته و به اصطلاح موقعيت شغلى و جايگاه خود را بر روى نيمكت در خطر نبينند.
يكى از نزديكان ناصر حجازى كه دوست ندارد نامى از او برده شود درباره انتخاب دستياران او مى گويد: همه چيز با احدى، نامجو و يحيوى تمام شده بود، ناصرخان به اينها قول همكارى داده بود و از آنها خواسته بود به طور جد و با يك برنامه ريزى خوب، علمى و حساب شده تلافى سال هاى دور از خانه را انجام داده و به اصطلاح يك پاسخ محكمى باشد براى آنهايى كه همواره معتقد هستند كه حجازى با كلاس و علم ميانه اى ندارد و همچنان به دانش گريزى ادامه مى دهد، فشارهاى بيرونى و دخالت اين و آن باعث شد تا اين تيم بيرونى شكل نگيرد و حالا اين نگرانى وجود دارد كه خريدهاى خوب نتوانند توسط گروه كادر فنى درست چينش شوند.
در علم مربيگرى حدود ۵۰ وظيفه براى مربيانى كه در نقش دستيار اول و كمك انجام وظيفه مى كنند پيش بينى شده است كه از اهم آنها مى توان به ارتباط فنى با سرمربى، برنامه ريزى و فازبندى آن، تحليل بازى در جريان از تيم خودى و حريفان روبرو، شناخت قوت و ضعف تك تك بازيكنان و اطلاع كامل از مسائل اخلاقى، رفتارى و روانشناختى آنها و انتقال آن به سرمربى تيم.
در يك نگاه اجمالى مى توان گفت دستياران يك پل ارتباطى محكم بين سرمربى و بازيكنان هستند و اگر اين افراد نتوانند در لحظات حساس از بينش و بصيرت خود به خوبى استفاده كنند تيم و سرمربى را دچار مشكل خواهند كرد.
حال سؤال اين است كه آيا مرفاوى و ورمزيار توان انتقال اين نكات را به حجازى دارند؟ با تمامى احترامى كه براى اين ۲ قايل هستيم اما به نظر مى رسد حجازى در كوران مسابقات قصد پرواز با بال هاى بسته را دارد و اگر او در انتخاب كمك هاى خود با همان دقت و وسواس كه در داخل زمين انجام داد عمل مى كرد راحت تر به مقصد مى رسيد. گرچه خود او هم به طور تلويحى از اين انتخاب نگران بوده و سكوت پيشه كرده است.
حجازى در برقرارى نظم و انضباط در تيم هيچ مشكلى ندارد. او در سال ۷۶ هم اقتدار و پرستيژ خود را در اين زمينه ثابت كرد اما از نظر غناى كار تاكتيكى و عبور از بحران هاى تاكتيكى در ۴۰ مسابقه اى كه تيم او در ليگ هفتم و جام حذفى دارد تا چه حد مى توان به بار فنى دستياران او اميدوار بود.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
هم ناراحتم هم خوشحال فكرى: رفاقت با قلعه نويى باعث اين جدايى شد
( واقعا چه کسی اجازه داد بازیکنی با این همه سابقه و تازه بهتر از منصوریان کار میکرد رو بیرون کنه ؟! تیمها معمولا واسه اونایی که چندین ساله در تیمشون موندن سرمایشونو میزارن پاشون ! و اینجا برعکسه جاهایه دیگست ؟! )
داستان محمود فكرى با استقلال به پايان رسيد و او پس از سال ها، از اين تيم جدا شد. هرچند او سعى دارد اين موضوع را طبيعى جلوه دهد ولى كنار رفتن از استقلال براى فكرى تلخ و ناراحت كننده است.
او در گفت وگو با خبرگزارى فوتبال ايران اظهار داشت: «۱۴ سال با خاطرات تلخ و شيرين در استقلال زندگى كردم و خوشحالم كه هيچ وقت پيراهن اين تيم را به خاطر پول نفروختم.»
از اينكه پس از سال ها از استقلال جدا شديد، چه احساسى داريد؟
هم ناراحتم و هم خوشحال. ناراحت از اينكه ديگر در تيم محبوبم بازى نمى كنم و خوشحال چون از طرفداران متعصب و وفادار استقلال جدا نمى شوم. من سال ها با آنها زندگى كردم ولى در فوتبال اين اتفاقات هميشه وجود دارد. مثل اينكه زمان جدايى فرا رسيده بود.

با استقلالى ها صحبت نكرديد تا آنها دليل كنار گذاشتن شما را بگويند؟

آقاى فتح الله زاده و حاجيلو در رسانه ها گفتند كه فكرى را نمى خواهيم و همين براى من كافى بود. ديگر احتياجى نيست با استقلالى ها حرف بزنم و دليل اين اتفاقات را بدانم.

به نظر مى رسد از اين شرايط ناراحت هستيد؟

خير، ناراحت نيستم و بدون مشكل خاصى با اين وضعيت كنار مى آيم. به هر حال اين حق طبيعى مسؤولان و كادرفنى است كه در مورد انتخاب بازيكنان تصميم بگيرند.

يعنى از دست فتح الله زاده و ناصر حجازى ناراحت نيستيد؟

خير، به هر حال آنها تصميم گيرنده هستند و اگر من هم روزى مدير يا مربى شدم، دوست دارم با نفرات موردنظرم كار كنم.

برخى معتقدند جدايى شما از استقلال، به ارتباطى كه با قلعه نويى و نظرى جويبارى داريد، مربوط مى شود.

من تا آخرين توان پاى قلعه نويى، نظرى جويبارى و حسين قريب مى ايستم و مشكلى از اين بابت ندارم. به طور حتم همين موضوع باعث جدايى ام از استقلال شد و به خاطر رفاقت با قلعه نويى مرا كنار گذاشتند.

شما در اين چند سال با ناصر حجازى اختلاف داشتيد؟

خير، هيچ اختلافى با حجازى نداشتم و در اين چند سال با مربيان كه به استقلال آمدند، بدون مشكل خاصى كار كردم.

اين چند هفته بحث كنار گذاشتن شما و عليرضا منصوريان بارها مطرح شد ولى حجازى فقط از منصوريان حمايت كرد و نامى از فكرى برده نشد.

شايد اگر به فتح الله زاده و حجازى زنگ مى زدم، الان شرايط فرق مى كرد و در استقلال مى ماندم. البته منظور من اين نيست كه منصوريان چنين كارى كرده. براى بازى كردن به هيچ عنوان التماس نمى كنم. در ايران هم از بين تمام مربيان، پورحيدرى را بيشتر دوست دارم ولى شايد سالى يك بار هم به او زنگ نزنم. شايد استقلالى ها انتظار داشتند با آنها تماس بگيرم ولى هيچ وقت اين كار را نكردم.

در اين شرايط بيشتر از دست چه كسى ناراحت هستيد؟

از دست شخص خاصى ناراحت نيستم و دوست ندارم خودخواهانه حرف بزنم.

شما جدايى از استقلال را به ارتباطى كه با قلعه نويى داريد، ربط مى دهيد. براى فكرى
آزاردهنده نيست كه به اين دليل از استقلال جدا مى شويد؟

زمانى كه قلعه نويى به استقلال آمد، قصد داشت مرا كنار بگذارد ولى با اصرار مديرعامل و سرپرست ماندنى شدم و حالا او روى اسمم قسم مى خورد. آن زمان مى گفتند در باند پورحيدرى هستم و حالا هم مى گويند كه با قلعه نويى رابطه دارم. اين مسائل براى من مهم نيست.

با اين شرايط ديگر نمى توانيد با پيراهن استقلال از فوتبال خداحافظى كنيد.

هيچ كس فكر نمى كرد با اين شرايط از استقلال جدا شوم و حالا بعيد نيست دوباره به استقلال برگردم. درضمن هيچ كس از آينده خبر ندارد، البته خداحافظى با پيراهن استقلال زياد مهم نيست. نكته حائز اهميت اين است كه با تمام توان براى اين تيم بازى كردم و هيچ وقت پيراهن استقلال را با پول عوض نكردم.

مثل اينكه به بازيكنان استقلال پيشنهاد داده ايد تا تعصب را فراموش كرده و به پرسپوليس بروند.

منظور من تنها پرسپوليس نبود و به آنها توصيه كرده ام به فكر آينده خود باشند.

براى فصل آينده چه تصميمى داريد؟

هنوز هيچ چيز مشخص نيست و مذاكرات با تيم هاى موردنظر بايد جدى شود تا در اين مورد حرف بزنم. ۱۴ سال با خاطرات تلخ و شيرين و سختى هاى فراوان در استقلال بازى كردم و حالا خوشحالم با شعار فكرى حيا كن، از اين تيم جدا نشدم.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
فكرى: غير از الوند چند پيشنهاد ديگر دارم
محمود فكرى پس از قطعى شدن جدايى اش از استقلال، در حال مذاكره با الوند همدان است ولى هنوز با مسؤولان اين باشگاه به توافق نرسيده است.فكرى با اشاره به اين موضوع مى گويد: جدايى ام از استقلال قطعى شده ولى برخلاف خبرهايى كه طى اين چند روز مطرح شده هنوز با الوند به توافق نرسيده ام. مذاكراتم با مسؤولان اين باشگاه فقط به صورت ابتدايى بوده و حضورم در اين تيم قطعى نيست.او ادامه مى دهد: غير از الوند از چند تيم ديگر هم پيشنهاد دارم و در حال بررسى شرايط هستم تا بهترين تصميم را بگيرم. براى انتخاب تيم جديدم عجله نمى كنم چون به اندازه كافى وقت دارم.
يك خريد خوب ديگر براى استقلال

پژمان منتظرى ثبت كرد
از همان روزى كه پژمان منتظرى و على انصاريان به طور اتفاقى يكديگر را در باشگاه ديدند معلوم شد كه استقلالى ها بيش از اين معطل ياغى نخواهند شد، آنها چند روزى هم انصاريان را «بازى» دادند تا از بابت حضور پژمان منتظرى مطمئن شوند و سپس موضع انفعالى خود را به طور علنى تر نشان دهند.
پژمان منتظرى را بايد يكى از خريدهاى خوب استقلال دانست. او ديروز قرارداد خود را با آبى ها ثبت كرد.
اميرى سخنگوى باشگاه استقلال ديروز به طور رسمى اعلام كرد: هنوز هيچ باشگاهى درخواست رسمى را در رابطه با انصاريان به ما ارايه نداده است، به همين دليل نمى توانيم تنها با استناد به صحبت بازيكن رضايتنامه وى را صادر كنيم.
در ادامه اين خبر آمده است باشگاه استقلال مبلغ ۱۵۰ ميليون تومان را براى رضايت انصاريان تعيين كرده و منتظر است تا يك باشگاه اعلام نياز كند.
انصاريان كه به واسطه قلعه نويى به استقلال آمده گرچه از جانب حجازى تأييد شد اما قهر و نازهاى او در هفته اخير باعث شد تا حجازى اعلام كند اگر منتظرى را گرفتيد، انصاريان را نمى خواهم. قرار است يك مدافع خارجى در اردوى آبى ها در تركيه تست شود. اين مدافع اهل يك كشور آفريقايى بوده و هم اينك فيلم بازيهاى او نزد سرمربى تيم است.
حجازى با مشاهده فيلم بازيهاى او اوكى اوليه را داده و اعلام كرده كه بايد وضعيت فعلى او را از نزديك ديده و سلامت و آمادگى او را گروه پزشكى و كادر فنى استقلال تأييد كند، مدير برنامه هاى اين بازيكن هم اينك در تركيه بسر برده و منتظر حضور استقلال است تا شرايط حضور او در تمرينات استقلال را مهيا كند، علاوه بر اين يك بازيكن گرجستانى نيز منتظر فرصت است تا در خط دفاع استقلال بخت خود را محك بزند.
ادامه اين روند يك بار ديگر ياغى فرصت طلب و سودجو را در شرايط بدى قرار داده است. او با پشت كردن به قول و قرارهاى خود با حاجى و حجازى حالا بايد دنبال يك تيم جديد باشد چرا كه بازگشت به استقلال يك نوع سرخوردگى و ضعف همراه با مخالفت حجازى را به همراه دارد و تيم ديگرى هم كه تا به امروز حاضر نشده پولى كلان بابت خريد انصاريان و دردسرهايش بدهد.

آبى ها قيد ستاره شان را زده اندجانشين كاظمى در تركيه معرفى مى شود
آنچه مسلم است اينكه حسين كاظمى در ليگ هفتم بدون تيم نخواهد ماند. امارات، سپاهان، سايپا، پرسپوليس و البته هر جا به غير از استقلال. او توانايى اين را دارد كه در بهترين تيم هاى ليگ برتر بازى كرده و دوباره هنر دوندگى، جنگندگى و جسارت خود را به رخ تمامى هافبك هاى ليگ بكشد.
كاظمى كه مسير خوبى را براى پيشرفت طى كرده و همگان بر اين باور بودند كه او حتى مى تواند در انتخاب هاى اوليه تيم ملى باشد، آرام آرام خود را گرفتار حاشيه كرده رفاقت با على انصاريان و بازيهاى ضعيف در آخر فصل باعث شد تا كادر مديريتى و فنى جديد استقلال در خفا او را با انواع و اقسام تهمت ها روبرو كنند. جرم او اين بود كه با انصاريان دنبال باندبازى بوده و با بهمنى بازرس كنار آمده است. ديروز از يك مقام آگاه در استقلال شنيديم كه آبى ها قيد او را زده و اعلام كرده اند كه تيم بعدى خود را معرفى كند. استقلالى ها در پست او به دنبال يك هافبك كامرونى هستند و حتى گفته مى شود كه حجازى از طريق رابطه اى كه با اتريش و شخصى به نام شريف (سهامدار راپيدوين) دارد به دنبال اين است كه يك هافبك دفاعى اروپايى را به ايران بياورد و ديگر فردى كه در اين رابطه فعاليت مى كند مهدى پاشازاده است. او هم با ارتباطاتى كه در اروپا دارد به دنبال اين است كه جانشين كاظمى را به تركيه كشانده تا در اردوى استقلال اين انتقال انجام شود. آنچه مسلم است اينكه حسين كاظمى به كجا خواهد رفت و آيا او مى تواند مثل ۲ فصل گذشته يكى از بهترين هافبك هاى دفاعى ايران باشد، تجربه نشان داده اكثر بازيكنانى كه از استقلال و پرسپوليس به ساير تيم هاى داخلى رفته اند با افت روحى روبرو شده و نتوانسته اند كارآيى گذشته خود را حفظ كند.

بعد از عقد قرارداد۸۰۰ هزاردلارىسياوش اماراتى شد
مهاجم جوان و جنجالى باشگاه استقلال تهران كه در پايان مدت قراردادش از اين باشگاه جدا شد فصل آينده با پيراهن زرد و آبى باشگاه الظفره در ليگ امارات به ميدان مى رود. اكبرپور كه حالا يكى از بازيكنان گرانقيمت اين مسابقات است در كنفرانس مطبوعاتى باشگاه جديدش اظهار داشت: من هميشه فقط به فكر قهرمانى هستم و در اينجا هم هدف ديگرى را دنبال نمى كنم.
باشگاه الظفره با قراردادى به ارزش ۸۰۰ هزار دلار مهاجم ۲۳ ساله استقلال را براى يك سال به خدمت گرفت. روزنامه البيان اين مبلغ را اعلام كرده در حالى كه برخى منابع اعلام كرده اند مبلغ قرارداد اكبرپور ۶۲۰ هزار دلار بوده است.
عمران قبيسى مدير باشگاه در جلسه معارفه مهاجم ايرانى تيمش گفت: من به اين ستاره ايرانى خوش آمد مى گويم و اميدوارم در تيم جديدش موفق باشد. اكبرپور شماره ۹ تيم را
بر تن خواهد كرد. قبيسى همچنين به اردوى تداركاتى تيمش در فرانسه اشاره كرد: اكبرپور در اين سفر ما را همراهى مى كند و الظفره ۷ بازى تداركاتى برگزار خواهد كرد كه براى شروع فصل در روند آماده سازى تيم تأثير زيادى دارد.
اكبرپور نيز درباره پيوستن به تيم جديدش گفت: از استقبال صورت گرفته خوشحال شدم و بايد از همه مسؤولان باشگاه تشكر كنم. فكر مى كنم روزهاى خوبى در اين تيم خواهم داشت و ما مدعى قهرمانى خواهيم بود.
مهاجم اسبق باشگاه استقلال ادامه داد: من از تيم محبوب و بزرگى همچون استقلال به امارات آمده ام كه ۲۰ ميليون هوادار دارد. هميشه به دنبال افتخار و قهرمانى هستم. حتى در امارات نيز به چيزى غير از اين فكر نمى كنم. در ميانه هاى فصل پيشنهادى از يك باشگاه اماراتى داشتم به مبلغ يك ميليون دلار اما نمى توانستم استقلال را ترك كنم و حالا خوشحالم كه شرايطى فراهم شده تا پيراهن اين تيم را بر تن كنم.
اكبرپور به غيبت خودش در رقابت هاى جام ملت ها اشاره كرد و با دفاع از عملكرد قلعه نويى گفت: شايد از نظر سرمربى تيم، من به اندازه كافى تجربه نداشته ام. اميدوارم در الظفره تجربيات تازه اى به دست آورم و بيشتر براى تيم ملى كشورم بازى كنم.

مجيدى رفتنى شد
تغيير در كادرفنى استقلال در نهايت منجر به جدايى چند بازيكن شد و در اين ميان فرزاد مجيدى هم ديگر در اين تيم بازى نخواهد كرد.جدايى مجيدى از استقلال قطعى است. او در حال حاضر در انتظار دريافت برگه تسويه حساب است تا بدون مشكل تيم جديدش را انتخاب كند. مجيدى از چند تيم ليگ برترى پيشنهاد دارد، البته او مى خواهد فوتبالش را در تهران ادامه دهد. اگر شرايط براى حضور او در تيم هاى تهرانى فراهم نشد، مجيدى پيشنهاد تيم هاى شهرستانى را مورد بررسى قرار خواهد داد.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
صبح بدنسازى، عصر تمرين تاكتيكى استقلال ۸۶ بدون پرسپوليسى ها

ديروز استقلالى ها اولين تمرين ۲ نوبته خود را براى فصل جديد برگزار كردند. ساعت ۱۰ صبح بازيكنان با حضور در آكادمى ملى المپيك بدنسازى كردند. تمام نفرات استقلال وزنه زدند. تمرين بعدازظهر ساعت ۱۷ در زمين شماره ۲ ورزشگاه شيرودى برگزار شد. البته قرار بود اين تمرين ساعت ۳۰:۱۵ برگزار شود اما تمرين ساعت ۱۷ شروع شد. تمرين تاكتيكى استقلال فقط يك ساعت طول كشيد. ابتدا با پاسكارى ۲ به ۲ بازيكنان گرم كردند، بعد آقا وسط بازى كردند و در ادامه به مرور كارهاى تاكتيكى مثل شوت از راه دور و سانتر از جناحين پرداختند.

انصاريان و عليزاده نيامدند

بر خلاف شايعاتى كه گفته مى شد على انصاريان ديروز در تمرين استقلال حاضر مى شود، خبرى از اين مدافع نشد. انصاريان نه صبح و نه بعدازظهر در تمرين استقلال شركت نكرد. على عليزاده ديگر غايب تمرين ديروز بود. عليزاده هم تازه از سفر حج رسيده بود و با هماهنگى كادر فنى مرخصى گرفته بود. مهدى پاشازاده نيز ديروز نيامده بود.

بائو هم آمده بود!

حضور ميثم بائو در تمرين استقلال نكته جالبى بود. ميثم بائو هافبك فصل گذشته استقلال كه به تازگى با الشعب امارات قرارداد بسته است ديروز با استقلال تمرين كرد. او كه به خاطر تعطيلى تمرينات الشعب در تهران به سر مى برد براى حفظ آمادگى خود به تمرين تيم سابقش آمده و با آبى پوشان تمرين كرد.
تشويق نوازى توسط حجازى
انگار ناصر حجازى از وضعيت محمد نوازى بسيار راضى است. ديروز بيش از هر كس حجازى هافبك راست خود را مورد تشويق قرار مى داد. او دايماً حركات نوازى را مورد تعريف و تمجيد قرار مى داد. شايد امسال با آمدن حجازى، محمد نوازى فصل خوبى را در استقلال داشته باشد و همچون فصل گذشته نيمكت نشين نباشد.
منتظرى درتمرين
پژمان منتظرى ديروز با رفتن به هيأت فوتبال و ثبت قراردادش رسماً استقلالى شد. منتظرى بعد از ثبت قراردادش از هيأت فوتبال به ورزشگاه شيرودى رفت. او با لباس شخصى تنها نظاره گر تمرين ساير استقلالى ها بود.

حجازى: شايد روزانه ۳ جلسه تمرين كنيم

سرمربى تيم فوتبال استقلال تهران از برگزارى احتمالى ۳ جلسه تمرينى روزانه براى اين تيم در اردوى تركيه خبر داد.
ناصر حجازى در حاشيه تمرين تيم استقلال تهران گفت: تمرينات اين تيم به صورت منظم برگزار مى شود كه در برخى روزها، يك جلسه و در برخى روزها ۳ جلسه تمرين مى كنيم. وى ادامه داد: اين احتمال وجود دارد كه در اردوى تركيه، در روز ۳ جلسه تمرين هم برگزار كنيم. به هر حال، بازيكنان يك ماه تمرين نكرده و استراحت داشته اند. همين هم باعث شده تا بدن هايشان خواب باشد. تمرينات تيم فوتبال استقلال تهران در مكان ثابتى برگزار نمى شود. اين تيم از ۳۰ تير ماه اردوى تداركاتى را در تركيه برگزار خواهد كرد.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
بازیکن های خریداری شده :

پولادی ، منیعی ، بیاتی نیا ، پژمان منتظری ، شفیعی ( قطعی نشده ) ،نامداری، برهاني، خذیراوی، کیانوش رحمتی ، شفیعی

در شرف خریدن : چند بازیکن افریقایی و کامرونی ، کلاه کج قول داده که بیاد ( البته دنبال صفرهایه بیشتر هستند)
یزدانی مذاکره کرده اما (در پایین بیشتر در این مورد بخونید..) ، روانخواه ، نادعلی

بازیکن هایی که از تیم ما رفتن :

سیاوش اکبرپور، میثم بائو ، انصاریان ( اگه هم نره داخل ترکیب نیست) ، فکری ، مجیدی ، طالب نسب ،هاشمی زاده ، یاورزاده.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
خذيراوى هم با استقلال قرارداد ۳ ساله بست

ديروز ۵ بازيكن باحضور در هيأت فوتبال تهران قرارداد خود را با تيم هاى مدنظرشان ثبت كردند.آرش برهانى با قراردادى يك ساله به استقلال پيوست. احمدخذيراوى نيز با قراردادى ۳ ساله به همين تيم ملحق شد، ضمن اين كه مهدى اميرآبادى نيز قراردادش را تا ۲ سال ديگر با استقلال تمديد كرد.
 

Behnam_frantic

Registered User
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2005
نوشته‌ها
198
لایک‌ها
0
به گزارش خبرگزاري فارس، اين مدافع به احتمال فراوان فصل آينده در تيم دسته اولي استيل آذين بازي خواهد كرد.
اصغر حاجيلو، سرپرست تيم استقلال با بيان اين مطلب به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: من و حجازي و هواداران استقلال، انصاريان را دوست داريم و مي‌خواهيم فصل آينده در تيم حضور داشته باشد؛ اما وي علاقمند به حضور در تيم علي پروين است. نمي‌خواهيم هيچ بازيكني را به اجبار نگه داريم.
وي ادامه داد: قرار است پروين و فتح‌الله زاده با يكديگر مذاكره كند و پس از اين جلسه احتمال انصاريان از استقلال جدا خواهد شد.
حاجيلو در خصوص اينكه باشگاه استيل آذين حاضر به پرداخت 150 ميليون تومان براي دريافت رضايت‌نامه انصاريان مي‌شود، اظهار داشت: پروين مرد خوش حسابي است.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
باشگاه با بازيكنان طرف است حجازى: هنوز در فصل نقل و انتقالات عقب هستيم

استقلال بازيكنان بسيار خوبى را جذب كرده است اما ناصر حجازى همچنان معتقد است كه تيم اش بازيكنان مورد نظر را جذب نكرده است! استقلال با توجه به جذب بازيكنان زير ۲۳ سال و پژمان منتظرى كه از ليگ يك آمده دو جاى خالى ديگر در ليست بازيكنان ليگ برترى اش دارد و جدا از آن مى تواند ۳ بازيكن خارجى را هم جذب كند. اينكه حجازى مى گويد ما عقب هستيم كمى عجيب به نظر مى رسد!

استقلال در فصل نقل و انتقالات روزهاى خوبى را پشت سر گذاشته است.
< اما به اعتقاد من ما هنوز عقب هستيم و نتوانستيم بازيكنان خوبى را جذب كنيم.
با اينكه بياتى نيا، منتظرى، روانخواه، پولادى، منيعى و چند بازيكن ليگ يكى را جذب كرديد اين حرف را مى زنيد؟
< ببينيد ما بايد بتوانيم در همه پست ها چند بازيكن خوب را به خدمت بگيريم. خوشبختانه بازيكنانى كه جذب استقلال شدند سهميه ليگ برترى ما را پر نكرده اند و باشگاه بايد تلاش كند تا از فضاى خالى موجود بيشترين بهره را ببرد.
در كدام پست ها نياز به جذب بازيكن جديد داريد؟
< در خط دفاع پژمان منتظرى را جذب كرديم اما در خط ميانى و خط حمله باز هم بازيكن مى خواهيم. استقلال در خط دفاعى مشكل حادى ندارد. سال گذشته مشكل استقلال عدم گلزنى بود كه در اين فصل بايد ضعف هاى موجود پوشانده شود.
شما گفته بوديد قصد داريد روزى ۳ جلسه تمرين كنيد. آيا اين شيوه باعث آسيب ديدگى بازيكنان نمى شود؟
< تمرينات ۳ جلسه اى فقط به اردوى استقلال در تركيه اختصاص دارد. مى خواهيم نهايت استفاده را از اردوى خارجى ببريم و وقت بازيكنان با تمرين پر باشد.
درباره على انصاريان اين روزها اخبار گوناگونى مى شنويم. شما درباره اين بازيكن چه نظرى داريد؟
< من به باشگاه گفتم بازيكنان خوب را نگه دارند اما ممكن است بعضى از بازيكنان به لحاظ مالى با باشگاه به توافق نرسند. به طور كلى درباره موارد اينچنينى دخالت نمى كنم و مديران باشگاه درباره بازيكنان نظر نهايى را مى دهند.
فكر مى كنيد استقلال در فصل آينده مى تواند انتظارات را برآورده كند؟
< من بارها گفتم باز هم تكرار مى كنم، فوتبال قابل پيش بينى نيست اما مى توان با توجه به فعاليت استقلال در روزهاى اخير به آينده اميدوار شد.
 

Behnam_frantic

Registered User
تاریخ عضویت
22 نوامبر 2005
نوشته‌ها
198
لایک‌ها
0
به گزارش خبرگزاري فارس، آرش برهاني شب گذشته با حضور در دفتر علي فتح زاده،مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي درباره تيم جديدش مذاكراتي را انجام داده و سرانجام با توافق نهايي، با اين تيم قرارداد داخلي امضاء كرد.
بنا بر اين توافق، برهاني با عقد قرارداد داخلي به مدت 2 سال و به ملبغ 500 ميليون تومان به استقلال پيوست.
برهاني امروز براي ثبت قرارداد رسمي در هيات فوتبال حاضر خواهد شد تا براي حضورش در استقلال براي فصل آينده هيچ مشكلي نداشته باشد.
گفتني است برهاني پيش از كسب توافق نهايي با فتح زاده؛در هفته جاري با مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز مذاكراتي را انجام داده بود و مدير عامل اين تيم معتقد بود كه مهاجم سابق پاس در فصل آينده براي قرمزهاي پايتخت بازي خواهد كرد،اما سرانجام وي با باشگاه استقلال به توافق رسيد.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
استقلال داره خوب مهره جمع می کنه

به نظر من فتح الله زاده خیلی بهتر از حبیب کاشانیه
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
استقلال داره خوب مهره جمع می کنه

به نظر من فتح الله زاده خیلی بهتر از حبیب کاشانیه
100%
فتح الله زاده تو اینجور کارا سابقش خیلی توپه .. فعلا که خوب بوده البته من خودم به شخصه از برهانی خوشم نمیاد اخلاق نداره کلا فکر نمیکنم بازیکنی باشه که بتونه تمام نیازهایه استقلال رو برطرف کنه ما میتونستیم بازیکنایه بهتری جذب کنیم خب امیدوارم فصل بعد یه مهاجم بهتر از برهانی به تیم اضافه بشه ..
ما هافبک سمت چب نداریم و مهاجم .. بازی سازی رو کی انجام میده؟!!!!
 

asire_eshgh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 جولای 2007
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
20
برهانی رسماً استقلال شد

پرسپولیس شکست تلخی خورد

آرش برهانی دقایقی پیش با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد ۲ ساله خود با استقلال را به ثبت رساند. پرسپولیسی ها طی روزهای اخیر تلاش فراوانی برای جذب برهانی داشتند اما در آخر این استقلال بود که بی هیاهو این بازیکن خوب، با سابقه و جوان را جذب کرد. استقلال در فصل نقل و انتقالات با سیاست عالی و خوبی جلو رفته است و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

برهانی، بیاتی نیا، منیعی، نامداری، روانخواه، پولادی، منتظری، نادعلی و ... از جمله بازیکنان جدید استقلال هستند. ضمن اینکه همزمان با حضور برهانی در هیئت فوتبال، مهدی امیرآبادی نیز رسماً قرارداد خود را به ثبت رساند و احمد خذیروای، یکی از بازیکنان جوان و با آینده فصل گذشته تیم پاس نیز به استقلال پیوست

منبع : www.abieteh.ir
.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
طبق این منبع .. ککه دوست عزیز گزاشتن
کاظمی گفته نمیرم انصاریان هم نمیره..
و دیگه همینا !
 
بالا