برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران شهرداری تبریز

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
انصراف تيم فوتبال شهرداري تبريز از جام حذفي

فوتبال شهرداري تبريز از جام حذفي باشگاه هاي کشور انصراف داد.
باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري تبريز اعلام کرد تيم فوتبال شهرداري که قرار بود پس فردا در مرحله سوم جام حذفي باشگاه هاي کشور به مصاف نساجي قائم شهر برود رسما از اين مسابقات انصراف مي دهد.
دليل اين امر مصدوم بودن اكثر بازيكنان تيم بعد از زد و خورد با بازيكنان پيام مشهد و احتمال آسيب ديدن بقيه ي بازيكنان در قائمشهر مي باشد و براي جلوگيري از اين امر اعضاي باشگاه تصميم به كناره گيري از مسابقات كردند تا نفرات خود را براي ادامه ي مسابقات ليگ يك داشته باشند و بتوانند مقتدرانه در اين جام حضور داشته باشند.


* روزنامه عصر آزادی:
پیام هم بازی را باخت، هم اخلاق را!

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی عصر آزادی، پس از اینکه تیم شهرداری تبریز توانست با ارائه یک بازی کاملاً برتر حریف خود تیم پیام مشهد را شکست دهد، اتفاقات عجیبی در خارج از میدان رخ داد. اتفاقات از اینجا شروع شد که با اتمام بازی، علی حنطه سرمربی تیم پیام و دیگر اعضای کادر فنی این تیم با هجوم به سمت داور و کمک های او، اعتراضشان نسبت به نحوه قضاوت را به شکل غیر معقول نشان دادند.
عصبانیت اعضای تیم پیام به حدی بود که حتی با بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری نیز درگیر شده و با هجوم به سمت رختکن تیم تبریزی، درب رختکن را با لگد شکستند. در ادامه یکی از بازیکنان تیم پیام با حرکتی زننده، جلیل زنده دل مربی دروازه بان های شهرداری را از ناحیه سر به شدت مصدوم کرد و پس از آن نیز دیگر اعضای تیم میهمان با شکستن شیشه رختکن خودشان به اموال باشگاه تراکتورسازی آسیب رساندند. در حالیکه یکی از خبرگزاری ها شکستن شیشه های رختکن تیم پیام را از جانب تماشاگران تبریزی عنوان کرده اما خرده شیشه های ریخته شده به سمت بیرون از رختکن، کاملاً نشان می داد که از داخل ضربه ای به آن وارد شده است مضاف بر اینکه هیچ تماشاگری در سالن یا رختکن تیم ها حضور نداشت که اقدام به چنین کاری بکند.
در این میان، عکاس زحمتکش روزنامه عصر آزادی که مشغول شکار صحنه ها بود نیز مورد ضرب و شتم تعدادی از بازیکنان تیم پیام قرار گرفت. این درگیری در نهایت با وساطت نیروی انتظامی خاتمه یافت.
گفتنی است در طول بازی نیز حنطه و دیگر نیمکت نشینان تیم پیام بارها و بارها به نشانه اعتراض به سمت زمین هجوم بردند که در یکی از این صحنه ها و در حالیکه شهرداری یک بر صفر از حریف پیش بود، سرمربی تیم مشهدی از بازیکنانش خواست تا زمین مسابقه را ترک کنند. علی حنطه که به هیچ عنوان نمی توانست برابر اکبر میثاقیان همشهری خود در تیم مقابل قد علم کند و از سویی نیز تیمش بدجوری قافیه را به تیم تبریزی باخته بود، کاری به غیر از جنجال آفرینی و حاشیه سازی از دستش برنیامد تا این بازی که به لحاظ فنی در سطح تقریباً خوبی قرار داشت، پایانی چندان خوش نداشته باشد.

تساوي جوانان در اولين بازي

تيم جوانان شهرداري تبريز كه در ليگ برتر جوانان كشور حضور دارند در اولين بازي خود در مشهد مقابل تيم ابومسلم اين شهر متوقف شدند. اين ديدار كه در استاديوم تختي مشهد برگزار شد شهرداري ها در نيمه اول با نتيجه ي 1-0 حريف خود را شكست دادند ولي در نيمه دوم دو بار دروازه ي خود را باز شده ديدند و در مقابل نيز دو گل در اين نيمه به ثمر رساندند كه از اين دو گل تنها يك گل توسط داور صحيح اعلام شد و در نهايت بازي با نتيجه ي 2-2 به اتمام رسيد
 

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
سهرابي: تيم‌هاي بي‌انضباط نبايد وارد ليگ فوتبال شوند

خبرگزاري فارس :مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز گفت: تيمي كه نظم و انضباط ندارد، نبايد وارد مسابقات ليگ دسته اول شود.
مير معصوم سهرابي در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبري فارس "توانا "، در مورد ناراحتي تيم پيام از رفتار عوامل تيم شهرداري تبريز اظهار داشت: ما بايد از آنها ناراحت باشيم كه دسته جمعي مسئول تداركات تيم ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در و شيشه‌هاي ورزشگاه محل بازي در تبريز را شكستند و شروع كنده جنجال بودند.
وي ادامه داد: درگيري آنها در تبريز براي اولين بار نيست و آنها در آبادان و شهر خود نيز سابقه بر هم زدن جو را دارند. تيمي كه در بازي 2 گل را دريافت مي‌كند و چند گل ديگر را نمي‌خورد، در پايان بازي رو به اين كارهاي زننده مي‌آورد.
سهرابي ادامه داد: تيم پيام در ديدار با شهرداري تبريز هيچ موقعيت گلي را به دست نياورد و خوشبختانه داوري هم مشكل خاصي نداشت. پيامي ها با اين كار فقط به خود توهين كردند.
مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز گفت: من به فدراسيون مي‌گويم كه تيمي كه نه نظم و نه تشكيلات تيمي دارد و درچند هفته ابتدايي نيز تعليق بوده است، چطور وارد مسابقات شده است؟ متاسفانه آنها در هر بازي بي نظمي به وجود مي‌آورند و حاشيه سازي مي‌كنند.
وي در مورد اينكه پيامي‌ها گفته‌اند داور بازي قضاوت ضعيفي را داشته است، تاكيد كرد: قضاوت داور هيچ اشكالي نداشت و درگيري‌ها به پايان بازي مربوط مي‌شود.
سهرابي خاطرنشان كرد: علي حنطه، سرمربي پيام و مربيان ديگر اين تيم پس از بازي با بازيكنان مشهدي شهرداري تبريز درگير شدند و ما به همين دليل از باشگاه پيام به فدراسيون فوتبال شكايت كرديم.
ديدار تيم‌هاي شهرداري تبريز و پيام مشهد با نتيجه 2 بر صفر به سود تيم تبريزي به پايان رسيد.
 

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
وسلي به شهرداري تبريز پيوست

سایت گل- در پي توافقات انجام شده وسلي برازيليا به يك تيم ليگ دسته اول ايران پيوست· وسلي برازيليا و مديربرنامه هايش صبح امروز در جلسه اي با حبيب كاشاني شركت كرده و براي جدايي با يكديگر به توافقاتي دست يافته اند·
باشگاه پرسپوليس در اين باره از اعلام جزئيات نحوه فسخ قرارداد و جدايي وسلي برازيليا خودداري كرده است·
باشگاه پرسپوليس بابت رضايت نامه و قرارداد سال اول وسلي مي بايست 350 ميليون تومان پرداخت مي كرد كه تاكنون 120 ميليون تومان آمد پرداخت شد·
مشخص نيست مابقي مطالبات وسلي و آژانس برزيلي چگونه پرداخت مي شود· طبق گزارش هاي دريافتي خبرنگار سايت گل وسلي برازيليا با يك تيم ليگ دسته اولي به توافقاتي دست يافته و در آستانه انتقال به اين تيم قرار دارد· اين تيم دسته اولي درباره جذب وسلي با اين بازيكن و باشگاه پرسپوليس به توافقاتي دست يافته است اما نام تيم جديد وسلي هنوز معلوم نشده است·
هرچند كه براساس منابع خبري سايت گل تيم بعدي وسلي برازيليا شهرداري تبريز است و احتمالا اين باشگاه تبريزي باقيمانده مطالبات وسلي را پرداخت مي كند
 

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
هفته ي يازدهم ،هفته ي طلسم تيم هاي صدر جدولي

هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با توقف تیم‌های صدرنشین گروه "الف" این رقابت‌ها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاری 6 دیدار و لغو یک مسابقه از گروه "الف" آغاز شد که در مهمترین دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان نوین اصفهان و شهرداری تبریز برابر هم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این دیدار که در ورزشگاه پلی اکریل اصفهان برگزار شد، علی محمدی در دقیقه 4 گل تیم سپاهان نوین را به ثمر رساند و سهراب انتظاری در دقیقه 86 این گل را جبران کرد تا مانع از شکست تیم شهرداری در اصفهان شود.
در ديگر بازي امروز تيم صنعت نفت آبادان به مصاف تيم رده سيزدهمي پيام مخابرات فارس رفت. شاگردان بيژن ذوالفقارنسب مي‌توانستند با پيروزي در اين بازي فاصله خود را با صدر جدول كمتر كنند؛ اما موفق نشدند حريف شيرازي خود را شكست دهند و با نتيجه 2 بر يك مفلوب شدند و با يك پله سقوط در رده سوم جدول قرار گرفت.
تيم فوتبال پيام مشهد با نتيجه يك بر صفر برابر تيم صنعتي كاوه تهران به برتري دست يافت و توانست با 2 بازي كمتر در رده چهارم جدول قرار گيرد.
ديدار تيم‌هاي شاهين اهواز و شموشك نوشهر نيز لغو شد.

- نتایج کامل دیدارهای برگزار شده از گروه "الف" مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* مس رفسنجان 2 - داماش لرستان صفر

* پیام خراسان یک - شهرک صنعتی کاوه تهران صفر
* سپاهان نوین اصفهان یک - شهرداری تبریز یک

* تربیت یزد یک - شهرداری بندرعباس یک
* پیام مخابرات فارس 2 - صنعت نفت آبادان یک

* اتکا گلستان صفر - ایرانجوان بوشهر صفر
* شاهین اهواز - شموشک نوشهر( این دیدار به دلیل بارندگی لغو شد)

جدول رده بندی گروه الف:
1 - شهرداری تبریز 27 امتیاز

2- اتکای گلستان 19 امتیاز (یک بازی کمتر)
3- صنعت نفت آبادان 18 امتیاز
4- پیام مشهد 17 امتیاز - تفاضل گل 4+ (2 بازی کمتر)
5-تربیت یزد 17 امتیاز- تفاضل گل 3+ (یک بازی کمتر)
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
تبریک میگم
شهرداری تبریز 7 - شاهین اهواز 1
نیمه اول 3-1 به نفع شهرداری تموم شد
نیمه دوم هم 4 تا گل دیگه زد
علی کریمی هت تریک کرد
اواسط نیمه دوم دروازه بان شاهین به خاطر خطا اخراج شد
گلهای بیشتری میتونست بزنه اما هم علی کریمی و هم سهراب انتظاری موقعیتهای خوبی رو هدر دادن
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
امروز تربیت یزد تیم دوم جدول مقابل کاوه تهران به تساوی 0-0 رسید
صنعت نفت آبادان هم در خانه با نتیجه 2-1 مغلوب داماش درود شد
با این نتایج شهرداری اختلاف خودش رو با تیم دوم جدول 2 امتیاز بهبود بخشید و با 35 امتیاز در صدر ایستاد
تربیت یزد با 25 امتیاز در رده دوم و صنعت نفت آبادان با 24 امیتاز در رده سوم باقی ماندند

بازی تیم چهارم و پنجم جدول گروه اول هم یعنی اتکای گلستان و پیام مشهد به دلیل تعلیق باشگاه پیام انجام نشد
 

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
بازی خیلی خوبی بود ، شهرداری هر وقت اراده می کرد گل می زد !
- - -

پيروزي پر گل شهرداري برابر شاهين اهواز

عصر امروز تيم فوتبال شهرداري تبريز در يك بازي كاملا برتر توانست تيم شاهين اهواز را با نتيجه ي جالب و فوتسال مانند 7-1 مغلوب كند و جمع امتيازات خود را به عدد 35 برساند تا براي صعود مستقيم به ليگ برتر تنها نياز به 5 برد ديگر در يازده بازي باقي مانده دارد . همچنين تيم شهرداري تبريز در اين ديدار با زدن 5 توپ به ديرك دروازه و از دست دادن 8 موقعيت تك به تك يكي از طوفاني ترين روز هاي خود را به نمايش گذاشت و زلزله بودن خود را يك بار ديگر به نشان داد.البته در كنار تيم شهرداري علي كريمي هم با هتريك امروز خود آقاي گلي خود را قطعي مي بيند .

تيم شهرداري تبريز با اين پيروزي اختلاف خود را تيم دوم از عدد 8 به 10 رساند . در ساير بازي ها نيز تيم دوم جدول جدول يعني تربيت يزد ديروز با نتيجه ي 0-0 برابر كاوه متوقف شد و صنعت نفت نيز در خانه 2-1 بازي را به داماش لرستان واگذار كرد . مس رفسنجان 1-0 شهرداري بندرعباس را مغلوب كرد و ايرانجوان 2-1 شموشك را شكست داد و سپاهان نوين هم برابر پيام شيراز 1-1 تن به تساوي داد و بازي اتكاي گرگان و پيام مشهد نيز به علت تعليق تيم پيام انجام نشد .

در جدول رده بندی این گروه، شهرداری تبریز با 35 امتیاز پیشتاز است؛ تربیت یزد با 25 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم های صنعت نفت آبادان با 24، و اتكای گرگان با 23 امتیاز و یك بازی كمتر، به ترتیب در رده های بعدی ایستاده اند
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
تبریک میگم
سال دیگه تبریز 2 نماینده در لیگ برتر داره

شهرداری الان بدون باخت و با 53 امتیاز به لیگ برتر راه پیدا کرد.
صعود شهرداری تبریز به لیگ برتر
هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال باشگاههای دسته اول ایران با صعود تیم شهرداری تبریز به دسته برتر به پایان رسید.


به گزارش واحد مرکزی خبر، تیم شهرداری تبریز که تنها به 2 امتیاز برای صعود به لیگ برتر نیاز داشت امروز با پیروزی مقابل میزبان خود تیم پیام مشهد 53 امتیازی شد و به لیگ برتر راه یافت.

نتایج رقابتها به این شرح است:

** گروه اول:

مس رفسنجان 1 - 1 کاوه تهران

شاهین اهواز 0 - 2 داماش لرستان

پیام مشهد 0 - 2 شهرداری تبریز

تربیت یزد 2 - 0 شموشک نوشهر

سپاهان نوین اصفهان 2 - 0 صنعت نفت آبادان

اتکا گرگان 0 - 0 شهرداری بندرعباس

پیام مخابرات شیراز 1 - 0 ایرانجوان بوشهر

** گروه دوم‌:

آلومینیوم هرمزگان 0 - 0 کوثر لرستان

نفت تهران 1 - 0 برق شیراز

پتروشیمی تبریز 0 - 0 مهرکام پارس تهران

نساجی مازندران 0 - 2 گسترش فولاد تبریز

گل گهر سیرجان 1 - 0 فولاد نوین اهواز

داماش گیلان 0 - 0 شن سا اراک

مس سرچشمه کرمان 2 - 1 شیرین فراز کرمانشاه
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
38
محل سکونت
اهواز
تبریک می گم صعود این تیم رو


به امید اینکه مثل تراکتور خوب بازی کنه و خوب نتیجه بگیره
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
منم تبریک میگم. و امید وارم خوش بدرخشید.
تبریز واقعا لیاقتش رو داشته و داره. مبارک باشه.
 

Moostafa

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,955
لایک‌ها
656
محل سکونت
AHWAZ
منم تبریک میگم ....تبریز داره یواش یواش حقشو از فوتبال میگیره...
امیدوارم توی لیگ دهم موفق باشید
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
حیف کاش بازی تراکتور امروز بود
فردا باشگاه دارم نمیرسم برم آزادی

امروز خبر ورزشی نوشته مظلومی فقط از یه چیز شهرداری میترسه اون هم 90 دقیقه کامل دوندگی بازیکنا تو زمینه
فیلم بازیهای آخر شهرداری رو با آنالیزورها دیده
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
دومین بازیش رو هم 3-1 به نفت تهران باخت
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
عجب بازی بود
یکی شهرداری میزد یکی صبا
4-4 مساوی تموم شد

گل چهارم شهرداری(آخرین گل این بازی) رو علی کریمی زد اگر باز هم تعویضی اومده باشه تو بازی وگل زده باشه باید دانش مربیگری اکبر اوتی رو چیزید بهش
الان 3 تا بازی تعویضی اومده هر 3تا بازی هم گل زده
نمیدونم کی میخواد به آقای گل پارسال لیگ یک اعتماد کنه این میثاقیان
 
Last edited:

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
2-4 نتیجه رو به پیکان قزوین در تبریز واگذار کرد
بازی 2-1 برده در نیمه اول رو 4-2 در پایان باخت

باید دید کریمی ثابت بوده یانه و برای بازیهای بعدی هم با همین روند میخواد بازی کنه یا نه
 

Amir_Br

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2009
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
116
محل سکونت
تبریز
من بازی رو دیدم و متاسفانه باید بگم اگه دروازه بان نداشتیم کمتر گل میخوردیم.
میثاقیان گفت من معمولا همه ی باخت ها رو گردن میگیرم اما ایندفعه دیگه این دروازه بان کفر من درآورد .
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
وای خدا
این میثاقیان چقدر حرض میده
باز علی کریمی رو تعویضی اورد تو
نیمه اول شهرداری هیچ حرفی برای گفتن نداشت اما نیمه دوم اگر موقعیت هاش گل میشد الان با اختلاف گل بالا بازی رو برده بود
باز هم داوری مورد داشت
از وقتی علی کریمی اومد تو بازی حملات شهرداری بهتر و بیشتر شد اما روی یه بحث با مهدی رحمتی اخراج شد و مهدی رحمتی فقط کارت زرد گرفت
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
سلام
تساوی با ارزشی بود
با اینکه خوب بازی میکردن اما پاسهای اشتباه زیاد میدادن
 

climax

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2007
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
3
من بازی رو ندیدم ولی نتیجه خیلی خوب بود !
من ذوب آهن رو خیلی دوست دارم !
 
بالا