برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

arbabmostafa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2007
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
0
بايد كله اين سلاح حسن رو كند .اقا مگه ما قويدل و رضاييان رو نداريم.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
اولادي: از مشخص نبودن وضعيت خود كلافه شده‌ام

خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با وجود حضور در تمرين نمي‌توانم به ميدان بروم و از وضعيت موجود كلافه شده‌ام.


مهرداد اولادي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاري فارس افزود: هنوز مشكل باشگاه با مسئولان الشباب حل نشده و نمي توانم در ديدار برابر برق شيراز نيز به ميدان بروم.
وي ادامه داد: مربيان از من مي خواهند در تمرين حاضر شوم؛ اما حق حضور در بازي‌ها را ندارم. اين باعث از دست رفتن روحيه‌ام شده و نمي‌توانم به درستي نيز تمرين كنم.
مهاجم پرسپوليس تصريح كرد: تمام امور را به مديرعامل سپرده و از همه چيز بي‌خبرم. اميدوارم به زودي با رفع مشكل بتوانم براي پرسپوليس به ميدان بروم.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد پرسپوليس در بازي روز جمعه مقابل برق شيراز به برتري دست يابد.
اولادي قانونا تا پايان فصل جاري بازيكن تيم الشباب امارات محسوب شده و تا زماني كه مسئولان اين باشگاه اماراتي موافقت نكنند نمي تواند براي پرسپوليس بازي كند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
نوري: حق با هواداران پرسپوليس است

خبرگزاري فارس: بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هواداران از كسب نتايج ضعيف ما عصباني مي‌شوند و بايد به آنها حق داد.


پژمان نوري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاري فارس، در مورد درگيري با يكي از هواداران اظهار داشت: پس از تمرين، يكي از هواداران كه از كسب نتايج ضعيف ما عصباني بود، به من توهين كرد و باعث شد از كوره در بروم.
وي ادامه داد: بايد به هواداران حق بدهيم. همواره در سرما و گرما حامي ما هستند و طبيعي است پس از كسب نتايج ضعيف، عصباني شوند.
بازيكن شمالي پرسپوليس با اشاره به ديدار برابر برق شيراز تصريح كرد: متاسفانه فاصله ما با صدر بسيار زياد شده و براي كاهش آن مجبوريم برق را در شيراز شكست دهيم. البته اگر كمتر اشتباه كرده و باهوش عمل كنيم.
نوري تاكيد كرد: نسبت به گذشته از بيشتر بازيكنان اصلي خود بهره منديم و مي توانيم به شكست برق اميدوار باشيم. هنوز هم فرصت قهرماني داريم چراكه پس از چند پيروزي، به نفرات سايپا استرس وارده شده و امتياز از دست خواهند داد.
تيم پرسپوليس در چارچوب هفته هفدهم ليگ برتر روز چهارشنبه ميهمان برق شيراز است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
بادامكي: حافظيه حريف اصلي ماست

خبرگزاري فارس: بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بيش از آنكه نگران برق شيراز باشيم، به وضعيت زمين ورزشگاه حافظيه مي‌انديشيم.


حسين بادامكي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاري فارس، افزود: وضعيت زمين حافظيه مساعد نيست و بازي بسياري دشواري در پيش داريم؛ اما چاره اي نيز غير از كسب هر سه امتياز نداريم.
وي ادامه داد: پس از شكست برابر ابومسلم تيم تحت فشار زيادي قرار گرفت و براي رهايي از آن بايد برق را در شيراز شكست دهيم. در هفته گذشته روي نقاط ضعف حريف كار كرده و تقريبا آماده ايم.
بادامكي تصريح كرد: هنوز چيزي براي ما از دست نرفته و با توجه به شمار بالاي ديدارهاي باقيمانده از ليگ برتر مي توانيم به قهرماني اميدوار باشيم. مدعي شماره يك قهرماني در جام حذفي هستيم.
بازيكن پرسپوليس در مورد عدم حل مشكلات مالي اظهار داشت: مديرعامل باشگاه قول داده تا هفته آينده مطالبات پرداخت شود. البته با كسب نتايج ضعيف نمي توانيم حرف زيادي از پول بزنيم.
تيم پرسپوليس در چارچوب هفته هفدهم ليگ برتر روز جمعه ميهمان برق شيراز است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
پس از انجام تمرين

كاروان پرسپوليس ظهر روز آينده به شيراز مي‌رود

خبرگزاري فارس: كاروان تيم فوتبال پرسپوليس ظهر روز آينده تهران را به مقصد شيراز ترك مي كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، طبق اعلام كادر فني، پيش از ظهر روز آينده تمريني سبك در ورزشگاه كارگران برگزار مي‌شود تا نفرات براي ديدار مقابل برق شيراز آماده شوند.
اعضاي تيم پس از تمرين راهي فرودگاه شده و ساعت 14 تهران را به مقصد شيراز ترك مي كنند.
طبق برنامه كاروان اين تيم ساعت 20 روز جمعه پس از برگزار ديدار مقابل برق شيراز به تهران باز مي گردد.
بازي اين تيم مقابل برق شيراز ساعت 30/13 روز جمعه در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار مي شود.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
قرارداد مهاجم جديد به امضاء رسيد
زياد شعبو در دفتر انصاري فرد



FootballIran_200713113188261.jpg
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
زياد شعبو:خوشحالم که با دنيزلي کار مي کنم
پرسپوليس را به خاطر پول انتخاب نکردم


FootballIran_2007131141914417.jpg

خبرگزاري فوتبال ايران - با توجه به جدايي مهرداد اولادي در پايان نيم فصل اول دنيزلي اعلام کرد که به يک مهاجم جديدي نياز دارد و زياد شاعبو مهاجم باشگاه الجيش سوريه جهت برطرف نمودن ضعف هاي خط حمله پرسپوليس به اين تيم تهراني پيوست.
زياد شعبو متولد سال 1979 است ، 45 بار در ترکيب تيم ملي سوريه قرار گرفته و 12 گل براي اين تيم به ثمر رسانده است. وي در پرسپوليس پيراهن شماره 23 را بر تن خواهد کرد.
شعبو پس از ورود به تهران و عقد قردادنهايي با باشگاه پرسپوليس در گفت و گو با خبرگزاري فوتبال ايران اظهار داشت: از آمدن به ايران خوشحال هستم چون فکر مي کنم ايران و مردم اين کشور شباهت زيادي خصوصا از نظر فرهنگي و مذهبي به هموطنان من دارند. همچنين سال ها است که پرسپوليس را به خوبي مي شناسم و خوشحالم که مي توانم پيراهن اين تيم پرطرفدار را بر تن کنم.
مهاجم سوري پرسپوليس در خصوص فوتبال ايران اظهار داشت: من فوتبال ايران را خيلي خوب مي شناسم و جالب ترين نکته براي من حضور تماشاگران زياد در بازي هاي ليگ اين کشور است. مي دانم که پرسپوليس بازيکناني مثل مهدوي کيا ، دايي ، کريمي و باقري را به اروپا فرستاده و هميشه تيم محبوبي بوده است هرچند در سال هاي اخير پرسپوليس و استقلال به ليگ قهرمانان راه پيدا نکردند و دليل افت اين دو تيم را نمي دانم اما به هر حال اخبار مرتبط با اين دو باشگاه پرطرفدار را هميشه دنبال مي کنم.
شعبو به اشاره به نام دنيزلي گفت: من او را خيلي خوب مي شناسم چون مربي مطرح و سرشناسي است. دنيزلي فوتبال ترکيه را متحول کرد و در فوتبال جهان کاملا شناخته شده است. خوشحالم که زير نظر او کار خواهم کرد. من البته به زبان انگليسي هم مسلط هستم و به راحتي مي توانم با دنيزلي ارتباط برقرار کنم.
مهاجم ملي پوش سوريه افزود: تخصص من بازي در خط حمله است و اميدوارم در پرسپوليس روند گل زني خودم در باشگاه الجيش و تيم ملي سوريه را ادامه بدهم اما اگر مربي تيم بخواهد مي توانم در خط مياني هم بازي کنم.
شعبو در خصوص انگيزه اش براي پيوستن به پرسپوليس گفت: انگيزه من به هيچ وجه مالي نبوده ، تنها اميدوارم در اين تيم موفق باشم و انتظارات مربيان و هوادارانش را برآورده سازم. البته پيش از آمدن به ايران با سرمربي تيم ملي سوريه مشورت کردم. ايشان آقاي انصاري فر را به خوبي مي شناختند و با توجه به توصيه هاي وي ديگر براي پيوستن به پرسپوليس ترديدي نکردم.
مهاجم جديد پرسپوليس که تا 21 روز نمي تواند براي اين تيم بازي کند در اين خصوص اظهار داشت: متاسفم که نمي توانم سه هفته در ترکيب قرار بگيرم اما از روز پنج شنبه در تمرينات حاضر مي شوم و اميدوارم زودتر با بازيکنان تيم هماهنگ شوم. مي خواهم نمايش خوبي در ليگ برتر داشته باشم و دوست دارم در پايان اين فصل قرادادم تمديد شود.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
جواد کاظمیان: دنیزلی مربی بزرگی است


جام جهانى ۲۰۰۶ براى جواد كاظميان غم انگيز بود. تنها خاطره اى كه در ذهنش مانده، خاطره تلخ نيمكت نشينى در چند قدمى مردى است كه آرزوهايش را پر پر كرد: «هرگز نمى بخشمش.» يك مرد عينكى كه هيچ گاه جواد را دوست نداشت. او برانكو ايوانكوويچ نام داشت ... «اگر او را ببينم تمام حرف هايى كه در دلم مانده، مى گويم.» اما چه فرقى مى كند، جام جهانى تمام شده و رفته، مثل خاطرات بدى كه ديگر از يادها پاك شده. «اما نمى دانم چرا از يادم نمى رود.» بى مهرى هاى برانكو به جواد، از ناكجاآباد شروع شد. از جايى نامشخص. ولى هر چه بود پايان غم انگيزى داشت. «او كارى كرد كه نسبت به آينده نااميد باشم...»

شايد براى ما داستان تمام شده باشد اما جواد هنوز مى ترسد. ترس از اينكه جام جهانى ۲۰۱۰ هم برايش اتفاقاتى شايد درپى داشته باشد. «واقعاً از اين بابت نگرانم.»
ولى فعلاً اوضاع بر وفق مراد است. امير قلعه نويى كاظميان را دوست دارد، به او اعتماد مى كند و در نبود مهدوى كيا، جواد را در جناح راست مى گذارد. در تورنمنت امارات، او يك پاى ثابت تيم ملى بود هر چند نتوانست در حد يك ستاره ظاهر شود. مى گويد هنوز قلبش براى پرسپوليس مى تپد اما اعتراف مى كند روزهاى سختى را در اين تيم پشت سر گذاشته. او از آينده حرف مى زند، از اينكه شايد در امارات بماند.

مدتى بود كه به تيم ملى دعوت نمى شدى، اما حالا فيكس بازى مى كنى.
به هر حال اين لطف خدا بود كه دوباره توانستم در تيم ملى بازى كنم. از مربيان تيم ملى هم تشكر مى كنم كه بعد از مدتها اجازه بازى كردن در تيم ملى را دادند.

مشكل كجا بود؟
خيلى از مسائل وجود داشت كه مانع از حضورم در تيم ملى مى شد. بعضى ها دوست نداشتند مرا با پيراهن تيم ملى ببينند. آنها از اول هم با من مشكل داشتند. به هر حال خوشحالم كه دوباره در تيم ملى بازى مى كنم.

چه مسائلى مانع از حضورت در تيم ملى مى شد؟
گفتم كه بعضى ها نمى خواستند جواد كاظميان درتيم ملى بازى كند (همان باند معروف). آنها در جام جهانى بهترين فرصت را از من گرفتند. شايد ۴ سال ديگر دوباره اين فرصت پيش بياد كه بعيد مى دانم.

يعنى با تيم ملى ۲۰۱۰ به جام جهانى نمى روى؟
منظورم اين نبود. حرف من درباره مشكلاتى كه شايد تا ۲۰۱۰ با آن روبرو شوم بود. هيچ كس فكر نمى كرد كه در جام جهانى حتى يك دقيقه هم بازى نكنم. اما اين اتفاق افتاد تا به آينده نااميد نگاه كنم.

چه كسانى در تيم ملى با تو مشكل داشتند؟
برانكو، ... خيلى ها. آنها فكر مى كردند كه جايشان را در تيم ملى تنگ مى كنم اما اين طور نبود. به هر حال همه چيز تمام شده.

برانكو چرا با تو مشكل داشت؟
فكر كنم خصومت شخصى بود. او حتى با دعوت كردن من هم مشكل داشت. چه برسد به اينكه بازى كنم.

چرا با دعوت كردن تو كنار نمى آمد؟
فكر مى كرد جايش را در تيم ملى تنگ مى كنم. شايد اگر به جاى او«فردى كه از وى نامى برده نشد«، برانكو از من استفاده مى كرد خيلى چيزها اتفاق مى افتاد.

مثلاً چه اتفاقى؟
شايد با يك پيشنهاد خوب به اروپا مى رفتم. چون من در آن دوران كاملاً آماده بودم و مى خواستم از جان و دل براى تيم ملى كشورم توپ بزنم.

يعنى الان آماده نيستى؟
نه اينكه نباشم. اما آمادگى آن روزها را ندارم. ليگ تمام شده بود و با پرسپوليس به روزهاى اوج ام نزديك شده بودم. تازه در اردوى تيم ملى هم شركت كرده بودم و آمادگى ام كامل شده بود. حتى قبل از جام جهانى در اردوى تيم ملى گل هم زدم. اما باز هم نتوانستم در جام جهانى بازى كنم. اصلا نمى دانم چرا من را به آلمان بردند. من اگر به درد برانكو نمى خوردم. پس چرا در تركيب ۱۸ نفره تيم ملى بودم.

اگر همين الان برانكو را ببينى چه كار مى كنى؟
فقط چند تا سؤال از او مى پرسم. چرا در جام جهانى بازى نكردم. چرا هميشه با دعوت كردن من مشكل داشت.

بعد چه كار مى كنى؟
نگاهش مى كنم تا كمى خجالت بكشد.

رفتن برانكو از تيم ملى ضرر داشت يا به نفع ما بود؟
شما نگاه كنيد. بعد از رفتن برانكو، تيم ملى چقدر پيشرفت كرده. نه اينكه فكر كنيد قلعه نويى من را به تيم ملى دعوت مى كند اين طور مى گويم. اصلا اينطور نيست. به بازيهاى تيم ملى نگاه كنيد متوجه مى شويد كه تيم ملى ايران دوباره قدرت اش را كسب كرده و مى تواند براى هر حريفى خطرناك باشد. حتى مكزيك و پرتغال كه در جام جهانى ما را بردند.

پس از عملكرد قلعه نويى راضى هستى؟
چرا نباشم. ايشان از روزى كه آمده بهترين بازيكنان ايران را به تيم ملى دعوت كرده. همين مبعلى. ايمان به خاطر يك حركت از تيم ملى خداحافظى كرد. در حالى كه حقش بود در جام جهانى فيكس بازى كند.
اما در زمان برانكو اينطور نبود. هر بازيكنى كه پارتى داشت و رابطه اش خوب بود به تيم ملى دعوت مى شد.

مثل اينكه قلعه نويى به تو علاقه دارد؟
نمى دانم. اما فكر مى كنم همينطور باشد. چون وقتى سرمربى استقلال بود از من مى خواست تا به تيمش بروم. در همين فصل نقل و انتقالات چند بار از باشگاه استقلال پيشنهاد داشتم كه رد كردم.

بازى مقابل هامبورگ و اشتوتگارت چطور بود؟
بازيهاى خيلى خوبى بود. مربيان هم به آن چيزى كه مى خواستند رسيدند. من هميشه معتقدم كه تيم ملى ما بايد با تيم هاى بزرگ بازى كند تا خودش را بهتر بشناسد. ما چه چيزى كمتر از ژاپن، كره و عربستان داريم. در همين امارات، مسؤولان تيم ملى، تيم هاى بزرگ دنيا را براى برگزارى بازيهاى دوستانه به اينجا مى آوردند تا فوتبالشان در چند سال آينده موفق باشد. به هر حال اين تورنمنت كمك بزرگى به تيم ملى و مربيان كرد.



يعنى ما آينده نگرى نمى كنيم؟
آينده نگرى ما خيلى كمتر از كشورهاى ديگر است. البته از زمان حضور قلعه نويى كمى بهتر شده. اما فكر مى كنم باز هم كم باشد. ما با يك برنامه ريزى چند ساله مى توانيم به هدف اصلى مان در فوتبال برسيم. به نظر من، ما مى توانيم باز هم با تيم هاى بزرگ ترى نسبت به هامبورگ بازى كنيم. اين دور از انتظار نيست و كمى فرصت مى خواهد.

يعنى مسؤولان فدراسيون برنامه ريزى مناسبى ندارند؟
< من اين حرف را نمى زنم. چون در خبرها شنيده ام كه شرايط در فدراسيون فوتبال كاملاً به هم ريخته است و فرصت نمى شود تا چنين برنامه هايى ريخته شود. همين كه آنها ۲ تيم آلمانى براى بازى تداركاتى ما تهيه كردند خودش كلى است. به هر حال اميدوارم هر كسى رييس فدراسيون مى شود با برنامه هاى بلند مدت حق فوتبال ايران را بدهد.

فكر مى كنى چه كسى رييس فدراسيون مى شود؟
نمى دانم. جواب دادن به اين سؤال غير منطقى است.

دوست دارى چه كسى رييس فدراسيون شود؟
ما در ايران مديران بزرگى داريم كه هر كدام مى توانند كمك بزرگى به فوتبال مملكتمان كنند.

تو مربى ايرانى در تيم ملى ترجيح مى دهى يا خارجى؟
مسلماً خارجى. اما قلعه نويى نشان داده كه كم از مربيان خارجى ندارد. او واقعاً دراين مدت كوتاه كارهاى بزرگى كرد و تيم ملى از آن شرايط حاد بيرون آمد.

اين همه تعريف از قلعه نويى به خاطر چيست؟
من تعريف نمى كنم. هر چيزى كه حقش است را مى گويم. چون سرمربى تيم ملى واقعاً از جان و دل كار مى كند و هيچ ادعايى هم ندارد.

دعوت كردن مير قربانى، مبعلى و... چه چيزى را نشان مى دهد؟
به نظر من اين كار يعنى اينكه هر بازيكنى كه خوب باشد به تيم ملى مى آيد. نه به خاطر پارتى بازى و رابطه. قلعه نويى بارها گفته هر بازيكنى كه خوب باشد درتيم ملى بازى مى كند. نه اينكه فقط اسم داشته باشد.

يعنى چى؟
< چون برانكو اگر يك بازيكن به درد هم نمى خورد به اسم و سوابقش نگاه مى كرد و به تيم ملى دعوت مى كرد.

بهترين حركت برانكو چه بود؟
آوردن بازيكنى مثل آندو به تيم ملى.

قلعه نويى چطور؟
فرصت دادن به بازيكنان جوان و كم تجربه.

شرايط در امارات چطور است؟
اينجا شرايط خوبى دارم. در تمرينات شركت مى كنم و مشكلى براى بازى كردن ندارم. حتى يك حاشيه هم در كنارم نيست و تمام فكرم فوتبال است.

مشكل ات در امارات چيست؟
فقط دورى از خانواده و پرسپوليس.

از سرمربى تيم ات راضى هستى؟
بله ايشان هميشه به من لطف داشته و از فوتبالم خوشش مى آيد. من هم بارها جواب اين اعتماد او را داده ام.

در امارات با چه كسى بيشتر رابطه دارى؟
با اكثر بازيكن هاى ايرانى رابطه نزديكى دارم. اما ايمان و سامره دوستان نزديك من در اينجا هستند.

بازى كردن در امارات را دوست دارى؟
تقريباً. چون اينجا هيچ حاشيه اى نيست. همه به فكر تمرين و بازى كردن هستند. من هميشه قبل از مسابقات به بازيكن ها زنگ مى زنم و كرى مى خوانم. اين يك مقدار حساسيت بازى را بالا مى برد و بازى كردن را برايم جذاب تر مى كند.

فصل بعد هم در امارات مى مانى؟
هنوز هيچ چيز مشخص نيست. من قراردادم با الشعب يكساله است و اگر پيشنهاد خوبى نداشته باشم در همين جا مى مانم.\

على كريمى هم كه دوباره به امارات برمى گردد.
من اطلاع زيادى از اين موضوع ندارم. اما اگر به اينجا بيايد خيلى خوشحال مى شوم. چون تعداد ما بيشتر مى شود و مى توانم با او هم كرى بخوانم.

اما بازگشت او به ليگ امارات يعنى پس رفت.
بله همين طور است. واقعاً نمى دانم چرا كريمى در بايرن نتوانست بماند. او بازيكن بزرگى است و هميشه فكر مى كردم كه اگر كريمى به امارات برود حتماً موفق مى شود. هر چند بازى كردن در بوندس ليگا كار آسانى نيست.

رابطه ات با كريمى چطور است؟
رابطه خوبى دارم.

آمدن كريمى به امارات در ليگ اين كشور تأثير مى گذارد؟
صد درصد. مطمئناً بازيها حساس تر مى شود.

دلت براى پرسپوليس تنگ نشده؟
من هميشه قلبم براى پرسپوليس مى تپد. تمام زندگى ام در اين تيم خلاصه مى شود. چرا نبايد دلم برايش تنگ شده باشد. البته آنها چند روز اينجا بودند و از نزديك ديدنشان.

در تمرينات اين تيم هم شركت كردى؟
بله. از سرمربى تيم اجازه گرفتم و چند روز با آنها تمرين كردم. حتى بازى العين - پرسپوليس را هم از نزديك ديدم.

پرسپوليس چطور بود؟
مثل هميشه خوب. اميدوارم آنها در نيم فصل دوم قهرمان شوند.

اگر از پرسپوليس پيشنهاد داشته باشى برمى گردى؟
مطمئن باشيد برمى گردم. شايد فصل آينده قيد همه چيز را زدم و دوباره با پيراهن پرسپوليس بازى كردم. بازى كردن در اين تيم به من آرامش مى دهد. هرچند پرسپوليس آنقدر حاشيه دارد كه يك شب هم نتوانم راحت بخوابم. اما باز هم دوستش دارم.

پس چرا رفتى؟
مدير برنامه هاى آرى هان مقصر اصلى جداى ام بود. او هر روز به من مى گفت كه آرى هان تو را نمى خواهد. اما من شنيدم كه آرى هان از هلند تماس گرفته و گفته كه پول قراردادش را به من بدهند تا در پرسپوليس بمانم. البته مشكلات مالى هم دخيل بود. نمى توانستم به اين وضعيت ادامه بدهم.

بازيهاى پرسپوليس را در اين فصل دنبال مى كنى؟
بله. هر روز كه پرسپوليس بازى داشته باشد سعى مى كنم بازى را از شبكه جام جم تماشا كنم. اما اگر وقت نكنم حتماً از دوستانم در ايران مى پرسم كه بازى چند چند شد.

به نظرت عملكرد پرسپوليس در اين فصل چطور بود؟
به هر حال پرسپوليس چند سالى بود كه مشكل داشت. يك فصل هم نيست كه تيم دوباره به دوران اوجش برگشته به نظر من پرسپوليس فصل را خوب شروع كرد. اما رفته رفته عملكرد ضعيف ترى نشان داد. پرسپوليس مشكلات زيادى دارد. بايد به آنها حق بدهيم كه نتوانستند خوب نتيجه بگيرند. شنيده ام كه بازيكنان هنوز پول هايشان را نگرفته اند. پس نبايد انتظار داشته باشيم كه خوب بازى كنند.

مشكل پرسپوليس فقط پول است؟
۹۰ درصد مشكل اين تيم پول است. باور كنيد اگر پرسپوليس اينقدر بدهكار نبود الان به جاى سايپا در صدر جدول بود.

عملكرد دنيزلى را چطور ديدى؟
دنيزلى مربى بزرگى است. او ۲ سالى كه در ايران مربيگرى كرد نشان داد كه مربى توانمندى است و مى تواند در تيم هاى بزرگى مثل پرسپوليس مربيگرى كند.

اما اين روزها انتقادات زيادى از او مى شود؟
اين طبيعى است. هوادارها چه گناهى دارند. آنها از سرمربى تيم فقط دو چيز مى خواهند. يكى اينكه، استقلال را ببرند. بعدى قهرمانى در ليگ برتر است. آنها مدت هاست كه منتظر قهرمانى پرسپوليس هستند.

فكر مى كنى با اين وضعيت پرسپوليس قهرمان شود؟
نمى دانم. اظهارنظر كردن درباره اين موضوع خيلى زود است. اما پرسپوليس هميشه پتانسيل قهرمانى داشته و دارد. ما اگر به دنيزلى فرصت بدهيم مطمئن باشيد جواب مى گيريم و قهرمانى در ليگ برتر را هم مى بينيم.

كار دنيزلى را قبول دارى يا آرى هان را؟
ر دوى آنها مربيان بزرگى هستند. آرى هان در آن شرايط حساس و بحرانى تيم را نجات داد و تا فينال جام حذفى هم برد. دنيزلى هم بدون اينكه بازيكنى بگيرد تيم را تحويل گرفت و كارش را شروع كرد. با اين حال خوب نتيجه گرفت. اميدوارم با شروع نيم فصل پرسپوليس دوباره ليگ را توفانى شروع كند و صدرنشينى را از چنگ سايپا در بياورد.

استقلال را هم شنيدى كه به مرصاد باخت؟
بله. كلى خوشحال شدم. حسابى از خجالت عنايتى و سامره درآمدم. به چند بازيكن استقلال هم زنگ زدم.

دربى برگشت را چطور مى بينى؟
هنوز فصل شروع نشده كه بخواهم حرف بزنم. اما فكر مى كنم دربى برگشت را هم ما ببريم. استقلال امسال حريف خطرناكى براى پرسپوليس نيست.

استقلال چرا اينطور نتيجه مى گيرد؟
من در ايران نيستم كه بخواهم درباره آنها حرف بزنم. چون مشكلات اين تيم را از نزديك نديدم. به هر حال آنها هم مشكل دارند.

جام حذفى را دنبال مى كنى؟
من بازيهاى پرسپوليس را دنبال مى كنم. جام حذفى را هم دنبال مى كنم و اميدوارم اين بار به حقش برسد و جام قهرمانى را به هواداران برگرداند.

پرسپوليس، مرصاد را مى برد؟
مطمئن باشيد. آنها روى يك اتفاق استقلال را بردند. پرسپوليس انتقام استقلال را مى گيرد. حالا ببينید
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
کار پرسپوليس‌ براى‌ قهرمانى‌ خيلى‌ سخت‌ شده‌ است‌



على‌ پروین سرمربى‌ سابق‌ پرسپوليس‌ درخصوص بازی با ابومسلم‌ مى‌گويد: نيمه‌ اول‌ بچه‌ها خيلى‌ خوب‌ بازى‌ کردند و در اکثر دقايق‌ صاحب‌ توپ‌ و ميدان‌ بودند و توانستند دو گل‌ خوب‌ هم‌ به‌ حريف‌ بزنند، اما نمى‌دانم‌ در نيمه‌ دوم‌ چى‌ شد؟

معلوم‌ نيست‌ در بين‌ دو نيمه‌ در رختکن‌ پرسپوليس‌ چه‌ خبر است‌ که‌ اين‌ تيم‌ يک‌ باره‌ از اين‌ رو به‌ آن‌ رو مى‌شود.

پروين‌ که‌ در زمان‌ حضورش‌ در پرسپوليس‌ در ميان‌ دو نيمه، تيمش‌ را هجومى‌ و غيرتى‌ به‌ ميدان‌ مى‌فرستاد در اين‌ باره‌ مى‌گويد: باور کنيد خودم‌ هم‌ متعجب‌ هستم‌ که‌ چه‌ اتفاقى‌ ميان‌ دو نيمه‌ رخ‌ مى‌دهد که‌ پرسپوليس‌ به‌ غير از بازى‌ با استقلال‌ در نيمه‌هاى‌ دوم، بازى‌ را به‌ حريفان‌ واگذار مى‌کند!

البته‌ نوع‌ و لحن‌ مربى‌ در نيمه‌ دوم‌ متفاوت‌تر از نيمه‌ اول‌ است‌ ضمن‌ آنکه‌ کادر فنى‌ در ميان‌ دو نيمه‌ شناخت‌ بهترى‌ از تيم‌ حريف‌ به‌ دست‌ آورده‌ است‌ و به‌راحتى‌ مى‌شود تاکتيک‌ مورد نظر را اجرا کرد.

من‌ در بين‌ دو نيمه‌ شرايط‌ خاصى‌ را براى‌ کار خودم‌ داشتم‌ و بچه‌ها مى‌دانند که‌ چگونه‌ تيم‌ را آماده‌ مى‌کردم.

به‌ پروين‌ گفتيم‌ اگر دنيزلى‌ از شما کمک‌ بخواهد حاضريد در بين‌ دو نيمه‌ به‌ او مشورت‌ بدهيد که‌ او در جواب‌ گفت: من‌ فعلاً‌ دوست‌ ندارم‌ وارد مسائل‌ اجرايى‌ و مربيگرى‌ فوتبال‌ شوم‌ و بيشتر به‌ استراحت‌ مشغول‌ هستم. فقط‌ اميدوارم‌ پرسپوليس‌ در آينده‌ موفق‌ عمل‌ کند.

پروين‌ حالا شانس‌ پرسپوليس‌ را براى‌ کسب‌ قهرمانى‌ نسبت‌ به‌ گذشته‌ کمتر مى‌داند و مى‌گويد: اين‌ باخت‌ براى‌ پرسپوليس‌ خيلى‌ گران‌ تمام‌ شد. ابومسلم‌ در بازى‌ رفت، پرسپوليس‌ را شکست‌ داده‌ بود و بچه‌ها حتماً‌ بايد اين‌ تيم‌ را مى‌بردند تا نتيجه‌ آن‌ به‌ شکست‌ منجر نشود و يک‌ تيم‌ مثل‌ ابومسلم‌ 6 امتياز از پرسپوليس‌ به‌دست‌ آورد! به‌ هرحال‌ با اين‌ وضعيت‌ و پيروزى‌ سايپا به‌ نظر مى‌آيد که‌ تيم‌ على‌ دايى‌ به‌ همين‌ روند صعودى‌اش‌ ادامه‌ دهد و اگر 3، 4 پيروزى‌ ديگر به‌دست‌ آورد، آنگاه‌ رسيدن‌ به‌ اين‌ تيم‌ خيلى‌ دشوار است.

از پروين‌ درخصوص‌ تيم‌ المپيک‌ و گلزنى‌ محمد پرسيديم. او گفت: اهميت‌ دادن‌ به‌ تيم‌ المپيک‌ بايد در دستور کار مسئولان‌ قرار گيرد. ما زمان‌ چندانى‌ نداريم‌ همه‌ بايد اين‌ تيم‌ را حمايت‌ کنند و براى‌ اين‌ بچه‌ها بازى‌ تدارکاتى‌ درنظر بگيرند. البته‌ «محمد» هم‌ تمرينات‌ فشرده‌اى‌ را انجام‌ مى‌دهد. او بايد خودش‌ حقش‌ را بگير
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
دنیزلی: در شیراز نیمه دوم را واگذار نمی کنیم



پرسپوليس‌ پس‌ از ناکامى‌ خانگى‌ مقابل‌ ابومسلم، فردا جدالى‌ حساس‌ را برابر برق‌شيراز تجربه‌ خواهد کرد. مسابقه‌اى‌ که‌ نتيجه‌ آن‌ مى‌تواند تکليف‌ بسيارى‌ از ابهامات‌ را در ارتباط‌ با سرخپوشان‌ مشخص‌ کند. در اين‌ ارتباط‌ مصطفى‌ دنيزلى‌ معتقد است‌ مشکلاتى‌ که‌ بعد از ناکامى‌ مقابل‌ سياه‌جامگان‌ براى‌ پرسپوليس‌ رخ‌ داد، دلايل‌ غيرفنى‌ دارد که‌ بايد در زمان‌ مقتضى‌ مورد بررسى‌ قرار بگيرد.

دنيزلى‌ صبح‌ ديروز به‌ خبرورزشى‌ گفت: برق‌شيراز تيم‌ جوانى‌ است‌ و با وجود کم‌ تجربه‌ بودن‌ نفراتش، نتايج‌ معقولى‌ در ليگ‌برتر گرفته‌ است. آنها در بازى‌ رفت‌ هم‌ ما را اذيت‌ کردند و قطعاً‌ در حافظيه‌ برايمان‌ دردسر ايجاد مى‌کنند اما پرسپوليس‌ هدفى‌ غير از پيروزى‌ نداشته‌ و به‌ نيت‌ کسب‌ 3 امتياز بازى‌ وارد زمين‌ مى‌شود.

دنيزلى‌ با اشاره‌ به‌ اتفاقات‌ اخير پرسپوليس‌ گفت: تيم‌ ما از مشکلات‌ حاشيه‌اى‌ بيشترين‌ ضربات‌ را پذيرا شد و ناخواسته‌ از مسير اصلى‌ خارج‌ شديم‌ اما ديگر نمى‌خواهم‌ در مورد اتفاقات‌ قبلى‌ صحبت‌ کنم‌ زيرا حاصلى‌ براى‌ پرسپوليس‌ نخواهد داشت. البته‌ اطمينان‌ داشته‌ باشيد آخر فصل‌ تمام‌ حرفهايم‌ را مى‌زنم‌ تا حقايق‌ روشن‌ شود.

سرمربى‌ پرسپوليس‌ با اشاره‌ به‌ احتمال‌ ناکامى‌ مجدد سرخپوشان‌ گفت: طبيعى‌ است‌ که‌ پيروزى‌ و شکست‌ جزيى‌ از فوتبال‌ تلقى‌ مى‌شود اما هواداران‌ پرسپوليس‌ نبايد نگران‌ اتفاقاتى‌ شبيه‌ جدال‌ با ابومسلم‌ باشند زيرا در آن‌ ديدار حوادثى‌ رخ‌ داد که‌ شايد هرگز براى‌ هيچ‌ تيمى‌ رخ‌ ندهد.

وقتى‌ از دنيزلى‌ در مورد ناکامى‌هاى‌ پرسپوليس‌ در نيمه‌ دوم‌ سئوال‌ کرديم، لبخندى‌ زد و گفت: در شيراز سعى‌ مى‌کنم‌ نيمه‌ دوم‌ را به‌ ذوالفقارنسب‌ و تيمش‌ واگذار نکنم
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
باقري: با بى‌پولى‌ پرسپوليس‌ مى‌سازيم‌

کاپيتان‌ پرسپوليس‌ از اميد به‌ آينده‌ سخن‌ گفته‌ و معتقد است‌ آنها هنوز شانس‌ قهرمانى‌ در ليگ‌برتر را دارند. ديروز فرصتى‌ دست‌ داد تا دقايقى‌ را با کريم‌ باقرى‌ گفتگو کنيم.
به‌ نظر مى‌رسد فردا بازى‌ سختى‌ پيش‌ رو داشته‌ باشيد. درست‌ است؟
طبيعى‌ است‌ که‌ در ليگ‌ حرفه‌اي، تمام‌ مسابقات‌ دشوار بوده‌ و بازى‌ آسان‌ وجود ندارد. برق‌ تيم‌ خوبى‌ است‌ و حتماً‌ در خانه‌ خود با قدرت‌ بيشترى‌ به‌ ميدان‌ خواهد آمد اما ما براى‌ اينکه‌ در کورس‌ قهرمانى‌ باقى‌ بمانيم، بايد حريف‌ خودمان‌ را مغلوب‌ کنيم. البته‌ اگر مانند نيمه‌ دوم‌ بازى‌ با ابومسلم‌ بازى‌ کنيم، نه‌ تنها مقابل‌ برق‌ شيراز بلکه‌ به‌ هر تيم‌ ليگ‌برترى‌ امتياز خواهيم‌ داد.
تکليف‌ طلب‌ بازيکنان‌ چه‌ شد؟
آقاى‌ انصارى‌فرد قول‌ داده‌ که‌ در هفته‌ آينده‌ مشکل‌ باشگاه‌ حل‌ شود و طلب‌ بچه‌ها به‌ حسابشان‌ واريز گردد. فعلاً‌ منتظر مى‌مانيم‌ تا ببينيم‌ تکليف‌ چه‌ مى‌شود.
ظاهراً‌ بايد با اين‌ مشکل‌ کنار بياييد.
مدتهاست‌ با بى‌پولى‌ باشگاه‌ مى‌سازيم. اميدوارم‌ در هفته‌ آتى‌ اين‌ مشکل‌ حل‌ شود و بازيکنان‌ با دريافت‌ پولهايشان‌ روحيه‌ بهترى‌ براى‌ حضور در ميدان‌ پيدا کنند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
واعظى: پرسپوليس اگر صبور باشد ، برق را مى برد

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران با بيان اين كه ديدار دشوارى مقابل
برق شيراز خواهيم داشت، تاكيد كرد كه اگر پرسپوليس صبور باشد به آنچه كه مى خواهد، دست پيدا خواهد كرد. مهدى واعظى اظهار كرد: بازى سختى مقابل برق شيراز داريم. تيم هاى شيرازى قوى و منسجم هستند. برق شيراز نيز نسبت به سال هاى گذشته تفاوت زيادى كرده است اما پرسپوليس نيز مقابل اين تيم دست و پا بسته نخواهد بود. وى خاطرنشان كرد: اگر پرسپوليس مقابل برق شيراز و ساير تيم ها با دقت و جسارت هميشگى اش بازى كند، هيچ مشكلى نخواهيم داشت.اگر صبور باشيم همه مشكلات حل خواهد شد. در حال حاضر نيز پرسپوليس شرايط خوبى دارد و مى تواند بهتر از اين هم باشد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
خرسندى: پرسپوليس تيم روزهاى سخت است

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس تيم روزهاى سخت است و به طور قطع اين بار هم سربلند از ميدان بيرون مى آيد.«احسان خرسندى» افزود: پرسپوليس در مصاف با ابومسلم اسير بى رحمى فوتبال شد و به هيچ عنوان به دليل برترى ابومسلم ، مغلوب نشد. در واقع ما سزاوار شكست نبوديم و در كمال بد شانسى نتيجه را واگذار كرديم . خرسندى تصريح كرد: اگر چه فاصله ما با صدر جدول زيادشده اما هيچ چيز در فوتبال غير ممكن نيست و ما نا اميد نيستيم. با كسب چند پيروزى به صدر جدول نزديك مى شويم، هنوز فرصت جبران داريم و نبايد مايوس شويم .
 

moryabdi

Registered User
تاریخ عضویت
30 می 2006
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
4
بابا ما آخر نفهمیدیم پرسپولیس پول داره یا نه! اگه داره که چرا بازیکنا اینجوری میگن
اگه نداره که چرا بازیکن گرون میخره؟!
پرسپولیسم پرسپولیس قدیم!
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
نیمه اول که مساوی 1 1 تموم شد شاید این گل دقیقه 45 به نفع پرسپولیس تموم بشه

ولی بازی جذابی نیست شاید به خاطر زمین باشه . با ید برای فوتبال ایران تاسف خورد که لیگ برترش توی همچین زمینی برگزار می شه


امیدوارم که نیمه دوم بازی بهتری ببینیم ونتیجه هم به نفع پرسپولیس باشه
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
:hmm: eeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmm

یک دقیقه نتوانستند تحمل کنند!!!!

این تیم لایق قهرمانی نیست!!!!!!!

این ورزشگاه حافظیه است !!درسته!!!

پای بز در این زمین پیچ میخوره!!!!:eek: :hmm:


خرسندی یک گل زد__2 گل حتمی را نه!!!!
 
بالا