برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
تمرين پرسپوليس در غياب هشت بازيکن؛
زياد شعبو هت تريک کرد


FootballIran_200724104051964.JPG

خبرگزاري فوتبال ايران – تمرين روز يکشنبه پرسپوليس در غياب تعداد زيادي از بازيکنان اين تيم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ ملي‌پوشان پرسپوليس به دليل حضور در تمرينات تيم المپيك و تيم بزرگسالان در زمره غايبان قرار داشتند.
در اين بين كريم باقري نيز به جهت مصدوميت و فيزيوتراپي كه روي پاي مصدوم خود انجام مي‌دهد، در تمرين حضور نداشت، هرچند كه تعداد اندكي از هواداران و ليدرهاي پرسپوليس كه در تمرينات بودند، اعتقاد داشتند اين بازيكن تمارض مي‌كند.
همچنين آشوبي و الونگ نيز در اين تمرين حضور نداشتند. آشوبي با اجازه از دنيزلي در تمرين غايب بود و الونگ نيز به جهت پيگيري كارهاي شخصي‌اش در سفارت كامرون در تمرينات غايب بود.
نكته مهم تمرينات به قسمت پاياني آن بازمي‌گشت، زماني كه زياد شعبو، مهاجم سوري كه به تازگي در تمرينات حضور يافته، در تركيب تيم سبز هت‌تريك كرد و سه گل به ثمر رساند تا آمادگي خود را به رخ دنيزلي بكشد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
غیبت عراقی های سپاهان در مقابل پرسپولیس


بازيكنان عراقى سپاهانى ها ديدار هفته هجدهم اين تيم را مقابل پرسپوليس از دست دادند. عماد رضا مهاجم اين تيم و عبدالوهاب ابوالهيل هافبك طلايى پوشان با دريافت كارت زرد از داور مقابل راه آهن ۳ اخطاره شده اند و ديدار حساس تيم شان مقابل پرسپوليس را از دست دادند. اين ۲ بازيكن از مهره هاى اصلى سپاهان در فينال جام حذفى و ديدار رفت ۲ تيم در اصفهان بودند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
بادامكى: از نظر فنی خودم را اثبات کرده ام




حسين بادامكى، هافبك مشهدى پرسپوليس پس از غيبت مقابل تيم سابقش و نمايش نه چندان خيره كننده بازى با برق شيراز، گفتگویی انجام داد که در زیر می خوانید:


با بادامكى اول فصل خيلى فاصله گرفته اى؟
خودم اين طور فكر نمى كنم نمى دانم كى گفته افت كرده ام! البته هر بازيكنى پس از يك بازى غيبت و در زمين ناهموار شيراز ممكن است نتواند تأثيرگذارى هميشگى را داشته باشد. من هم مثل هميشه تلاشم را كردم اما مدافعان ما توپ ها را به من نمى دهند و خودم توپگيرى مى كردم به همين دليل خيلى ديده نشدم.

يعنى زمين اينقدر، باعث افت تو شد؟
زمين به هيچ وجه مناسب انجام يك بازى زمينى و هدفمند نبود. ديديد كه گل دوم ما و گل آنها هم تقريباً روى اتفاقات به ثمر رسيد.

بازيكنان كنارى ات از تو حمايت لازم را انجام دادند؟
اين را ديگر بايد دنيزلى بگويد

به نظر مى رسد در تيم شما به تازگى حمايت لازم از مدافعان انجام نمى شود؟
مى پذيرم، ما هافبك ها و مهاجمان بايد بيشتر بدويم و خط دفاع را برابر خط حمله حريف تنها نگذاريم. در بازيهاى بعدى و در خانه اين اتفاق مى افتد.

باز هم به تيم ملى دعوت شدى خودت توقع داشتى؟
درست است كه يك بازى غايب بودم و در شيراز هم مثل هميشه نبودم اما فكر مى كنم از نظر فنى و سليقه اى خودم را به كادر فنى تيم ملى اثبات كرده ام اما بايد خيلى بهتر باشم تا روند حضورم قطعى شود.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
انصاري فرد: هيچ تيمي به قهرماني يا نايب قهرماني در ليگ اميدوار نباشد


مديرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در فاصله سيزده هفته به پايان رقابتهاي ليگ برتر هيچ تيمي نمي تواند از حالا به قهرماني يا نايب قهرماني اميدوار باشد.

محمدحسن انصاري فرد در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه پرسپولیس افزود: اتفاقات و نتايج غير قابل پيش بيني در ليگ باز هم ادامه خواهد داشت و ما با توجه به در پيش رو داشتن 11 بازي خانگي و تنها دو بازي خارج از خانه اميد زيادي داريم كه بتوانيم فاصله امتيازات خود را با تيم سايپا كم كرده و از شانس بيشتري براي قهرماني برخوردار باشيم. جبران فاصله 4 امتيازي با استقلال نيز كار سختي نيست و از آنجا كه رقيبان پرسپولیس در بازيهاي خارج از خانه كار سختي پيش رو داشته و سخت ترين بازيهاي خود را در هفته هاي پاياني نيم فصل دوم برگزار مي كنند مي توان اميدوار بود كه پرسپولیس در هفته هاي پاياني همه را غافلگير كند .

انصاري فرد تصريح كرد: پرسپولیس تنها تيمي است كه هم در جام حذفي و هم در ليگ از شانس قهرماني برخوردار است. علاوه بر آن اگر اشتباهات داوري و ناديده گرفتن بيش از 8 پنالتي مسلم و اينهمه بدشانسي و بدبياري نبود پرسپولیس در حال حاضر صدرنشين ليگ بود اما ما بايد با فراموش كردن گذشته ها در پي جبران امتيازات از دست رفته باشيم و با كمترين اشتباه به كار خود ادامه دهيم.

مديرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پيروزي سرخپوشان مقابل برق شيراز گفت: پرسپولیس در اين بازي مزد جسارت دنيزلي و همت بازيكنان را با كسب سه امتياز گرفت. در اين بازي سه تعويض همزمان دنيزلي تأثير خاصي در عوض شدن نتيجه داشت و بازيكنان نيز فعل خواستن را به خوبي صرف كرده و با حرفه اي گري تا آخرين لحظات بدنبال رسيدن به گل پيروزي بخش بودند و من خوسحالم كه هزارمين بازي رسمي پرسپولیس با برد تيم و خوشحالي هواداران همراه بود.

انصاري فرد درباره رويارويي پرسپولیس و سپاهان در روز جمعه گفت: متأسفانه پرسپولیس در اين بازي بيش از 7 بازيكن اصلي خودر ا در اختيار ندارد. علاوه بر آن 7 ملي پوش پرسپولیس نيز تا روز سه شنبه و چهارشنبه نمي توانند در تمرينات باشگاهي شركت كنند. با اين وجود تنها هدف پرسپولیس در اين بازي كسب سه امتياز و تلافي بازي فينال جام حذفي است. در اين ديدار بازيكنان پرسپولیس انگيزه زيادي دارند تا ثابت كنند كه حق مسلم آنها در فينال جام حذفي قهرماني بود. من اميدوارم كه هواداران پرسپولیس هم تا آخرين لحظه از تيم حمايت كنند و با حضور انبوه خود در ورزشگاه آزادي موثرترين عامل براي برتري پرسپولیس مقابل سپاهان باشند.

انصاري فرد درباره زمان پرداخت مطالبات بازيكنان تيم گفت: در اين باره هيج مشكلي وجود ندارد و بين باشگاه و اعضاي تيم تعامل خوبي برقرار است. ما هم طبق قولي كه داده ايم تا روز پنج شنبه قسط دوم قراردادها را پرداخت مي كنيم.

انصاري فرد درباره شايعات متعددي كه در باره كريم باقري مطرح مي شود گفت: كريم باقري بازيكن متعصب و بااخلاقي است كه هيچ مشكلي بين او و باشگاه وجود ندارد. متأسفانه كريم باقري كه روي او حساب ويژه اي باز كرده بوديم در فصل جاري با مصدوميت هاي متوالي روبرو شده و اين موضوع موجب شده تا شايعات متعددي درباره او مطرح شود. كريم باقري يكي از بزرگترين بازيكنان تاريخ فوتبال ايران است و در حال حاضر خودش بيش از هركسي از غيبت دربازيهاي رسمي ناراحت است و بنده بايد تأكيد كنم شايعاتي كه درباره او طي هفته هاي اخير منتشر شده هيچ پايه و اساسي ندارد.

انصاري فرد در پايان گفت: ما بدون توجه به حاشيه ها به كار خود ادامه مي دهيم و معتقديم اگر بازيكنان پرسپولیس از بند مصدوميت ها و محروميت ها خلاص شوند مي توان مثل آغاز فصل جاري شاهد تيمي بود كه هوداران را با ارائه فوتبال زيبا و تماشاگرپسند سيراب مي كرد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
رضائيان: من نيز فرصت مي‌خواهم



داريوش رضائيان: در فصل جاري با اميد فراوان از صنعت نفت جدا شده و به پرسپوليس پيوستم تا به آرزوهاي خود برسم؛ اما تا امروز كسي به من اطمينان نكرده است.

وي ادامه داد: در نيم فصل نخست تنها در چند ديدار در مدت زماني بسيار كوتاه به ميدان رفتم و هنوز فرصتي براي ابراز وجود پيدا نكرده ام. رضائيان تصريح كرد: مي دانم پرسپوليس مهاجمان زيادي دارد؛ اما من نيز عضو اين تيم هستم و هنوز از بازي نااميد نشده ام. در تمرينات به طور مستمر حضور يافته و اميدوارم در آينده اي نزديك بالاخره به من نيز اعتماد كنند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
دنيزلي خواستار تغيير محل تمرينات پرسپوليس شد



دنيزلي روز گذشته در گفت وگويي با انصاري فرد مدير عامل باشگاه بار ديگر خواستار تغيير محل برگزاري تمرينات اين تيم شد. دنيزلي معتقد است در ورزشگاه كارگران شرايطي براي برگزاري تمرينات اين تيم در آرامش وجود ندارد انصاري فرد نيز در پاسخ به دنيزلي اعلام كرد اين موضوع را تا پايان بهمن ماه بررسي مي‌‏كند.

انصاري فرد هفته گذشته از مجموعه ورزشي درفشي فر محل برگزاري تمرينات تيم‌‏هاي پايه پرسپوليس بازديد كرده بود.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در خصوص شكايت عنايت

ابراهيم اسدي تبرئه شد


خبرگزاري فارس: كميته انضباطي فدراسيون درخصوص شكايت رئيس كميته داوران از بازيكن پرسپوليس رأي به برائت اسدي داد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از پايگاه خبري فدراسيون، اظهارات خلاف واقع در مطبوعات ورزشي از قول اين بازيكن نسبت به رئيس كميته داوران فدراسيون، شكايت عنايت را از اين بازيكن در پي داشت.
كميته انضباطي پس از تكذيب اين مصاحبه از سوي اسدي و باشگاه مربوطه، به لحاظ عدم اثبات تخلف رأي به برائت اين بازيكن پرسپوليس داد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
تمرينات باز هم تلفات داد

سيدعباسي، تازه ترين مصدوم پرسپوليس

خبرگزاري فارس: يكي ديگر از بازيكنان تيم پرسپوليس به دليل مصدومت مدتي دور از ميادين خواهد بود.


به گزارش خبرگزاري فارس، در جريان تمرين امروز پرسپوليس داود سيدعباسي در اثر برخورد با تير دروازه به شدت از ناحيه مچ پا مصدوم شد.
وي حداقل يك هفته توانايي حضور در تمرين را نداشته و بايد به تمرين فيزيوتراپي بپردازد.
سيدعباسي البته به دليل سه اخطاره بودن حق حضور در بازي روز جمعه برابر سپاهان را نداشت.
وي از هفته آينده تمرينات با توپ خود را آغاز مي كند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
"قهرماني" ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان اصفهان را قضاوت مي‌كند




" محسن قهرماني " داور بين‌المللي فوتبال ، قضاوت ديدار حساس تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان اصفهان در هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور را برعهده خواهد داشت.

داور: محسن قهرماني، حسن نوشه‌ور، حسن كامراني‌فر و محمدحسين مرادي ناظر: حميد خوشخوان

اين ديدار عصر جمعه هفته جاري در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
" كريم باقري" قصد خداحافظي از فوتبال را ندارم




"كريم باقري" بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت : قصد خداحافظي از فوتبال را ندارم .

وي روز دوشنبه افزود عدم حضورم در چند بازي اخير تيم پرسپوليس باعث شد كه شايعات درمورد من بالا بگيرد و هر رسانه‌اي از نگاه خود اين امر را تحليل كند.

باقري گفت: اگر در تمرينات تيم حضور نداشتم تنها به خاصر مصدوميتم بود نه مسائل مالي.

وي افزود: مصدوميت پاي من مربوط به هفته‌هاي گذشته شده اما هنوز پزشكان درمورد آن جواب قطعي نداده‌اند و منتظر نتيجه‪ MRI‬هستند ضمن اينكه از ناحيه كمر نيز درد دارم و همين امر باعث شده نتوانم در تمرينات بدنسازي تيم حضور يابم.

باقري گفت: هيچگونه مشكل مالي با باشگاه ندارم و بارها گفته‌ام كه علاقه‌ام به تيم پرسپوليس بيشتر از اين‌هاست كه به‌خاطر مسائل مالي ، همكاري‌ام را كمرنگ كنم.

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تاكيد كرد كه باشگاه خود به فكر مطالبات بازيكنان است، هرچند قرار بود در فاصله بازي برق شيراز و سپاهان اين مطالبات پرداخت شود اما حتما دليلي داشته كه نتوانسته حقوق معوقه را پرداخت كند.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
طلب بازيكنان پرسپوليس قبل از بازي با سپاهان پرداخت مي‌شود​

FootballIran_200725101926579.jpg

خبرگزاري فوتبال ايران – بازيكنان پرسپوليس قبل از بازي با سپاهان بخشي از طلب خود را دريافت خواهند كرد.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ بازيكنان پرسپوليس كه پيش از اين تهديد كرده بودند، چنانچه طلب خود را دريافت نكنند، مقابل سپاهان بازي نخواهند كرد. در آخر هفته جاري به خواسته خود دست خواهند يافت.
محمدحسن انصاري‌فرد با دريافت بخش از كمك 500 ميليوني به احتمال فراوان چهارشنبه هفته جاري بخشي از طلب بازيكنان خود را پرداخت خواهند كرد.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
انصاري‌فرد جهت مذاکره با الشباب به امارات مي‌رود


FootballIran_200725101926579.jpg

خبرگزاري فوتبال ايران – محمدحسن انصاري‌فرد جهت حل مشکل اولادي به زودي راهي امارات خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ به احتمال فراوان محمدحسن انصاري‌فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي حل مشكل مهرداد اولادي به امارات خواهد رفت تا در صورت امكان مشكل مهاجم اين تيم را كه با الشباب قرارداد دارد و اجازه همراهي پرسپوليس را ندارد، حل نمايد.
انصاري‌فرد به احتمال فراوان پنجشنبه راهي امارات خواهد شد تا تكليف قطعي اولادي و همكاري او را با پرسپوليس مشخص سازد. اولادي تا زماني كه ITC از جانب باشگاه الشباب دريافت نكند، قادر به بازي براي پرسپوليس نخواهد بود.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
بوناچيچ:در آسيا دست و پا بسته نيستيم
پرسپوليس و دنيزلي را خوب مي‌شناسيم


FootballIran_20072510154513.jpg

خبرگزاري فوتبال ايران – لوكابوناچيچ براي چهارمين بار طي چند ماه اخير مقابل پرسپوليس و مصطفي دنيزلي قرار خواهد گرفت و اين ديدار باز هم حساسيت‌هاي خاص خودش را خواهد داشت. لوكا كه در جدال با سپاهان و پرسپوليس چهره موفق‌تري نسبت به همتاي تركيه‌اي خود داشته، باز هم به شكست دنيزلي فكر مي‌كند.
لوكابوناچيچ در گفت‌وگو با خبرگزاري فوتبال ايران اظهار داشت: «بازي با پرسپوليس جذابيت‌هاي زيادي دارد و اين بار مي‌خواهيم با پيروزي تهران را ترك كنيم.»

- سپاهان در اين هفته‌ها خيلي خوب نتيجه مي‌گيرد.

وقتي فضا آرام و به دور از حاشيه باشد، همه چيز روال طبيعي‌اش را طي مي‌كند. خوشبختانه ما در آرامش كامل كار مي‌كنيم و بازيكنان هم با تفكرات حرفه‌اي تمرين مي‌كنند. اين باعث شده كه حالا در جايگاه سوم جدول قرار بگيريم.

- شما به قهرماني در ليگ‌برتر اميدوار هستيد؟

فقط به بردن فكر مي‌كنيم و نمي‌دانم در آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد. البته سايپا خيلي خوب نتيجه گرفته و شانس اول قهرماني محسوب مي‌شود.

- يعني شانس سپاهان كم است؟

ما نااميد نيستيم و چشم به اتفاقات داريم ولي شرايط جدول نشان مي‌دهد كه شانس سايپا نسبت به ساير مدعيان بيشتر است.

- بازي اين هفته مقابل پرسپوليس را چطور مي‌بينيد؟

با توجه به شرايط دو تيم در جدول رده‌بندي، به طور حتم بازي‌ جذاب و تماشاگرپسندي را شاهد خواهيم بود. سپاهان قبلا نشان داده كه بازي‌هاي خارج از خانه‌ها را هم مي‌تواند با موفقيت پشت‌سر بگذارد و در اين ديدار فقط به برد فكر مي‌كنيم.

- دنيزلي گفته كه اين بار با شناخت كامل تيمش را مقابل سپاهان قرار خواهد داد.

شما فكر مي‌كنيد من از پرسپوليس شناخت ندارم؟
خصوصيات اين تيم و تفكرات دنيزلي را به خوبي مي‌شناسم و روز جمعه يك بازي هدف‌دار و بابرنامه را از سپاهان شاهد خواهيد بود.

- نتيجه را پيش‌بيني مي‌كنيد؟

پيش‌بيني سخت است ولي ما فقط به شكست پرسپوليس در ورزشگاه آزادي فكر مي‌كنيم.

- براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا چه برنامه‌اي داريد؟

سپاهان توانايي لازم براي درخشش در اين بازي‌ها را دارد و مطمئن باشيد كه تيم دست‌وپا بسته‌اي نخواهيم بود. ما مي‌خواهيم پيش‌بيني‌ها را به هم بزنيم.

- براي اين بازي‌ها احتياجي به بازيكن جديد نداريد؟

من بازيكنان خوبي در اختيار دارم و اميدوارم آنها در اين بازي‌ها مصدوم يا محروم نشوند
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
پس از مخالفت با سفر الونگ؛
مدافع كامروني با پرسپوليس تمرين كرد


FootballIran_200725101156417.jpg

خبرگزاري فوتبال ايران – پس از چند روز مدافع كامروني سرانجام با پرسپوليس تمرين كرد.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ الونگ الونگ كه به دليل مصدوميت مدتي را از تمرينات به دور بود و پس از آ‌ن قصد همراهي تيم‌ملي كامرون را داشت، پس از مخالفت شديد باشگاه پرسپوليس از دوشنبه (امروز) در تمرينات حضور يافت تا دغدغه دنيزلي را از بابت خط دفاعي به حداقل برساند.
 

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
مصطفی دنیزلی در گفتگو با مهر :
پرسپولیس با شرایط دشواری به مصاف سپاهان می رود / باقری اهل کم فروشی نیست


FootballIran_200712411340499.jpg

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما در بازی با سپاهان هم چند بازیکن محروم و مصدوم دارد اما با وجود این کمبودها تنها برای کسب پیروزی به مصاف حریف اصفهانی می رویم.

دنیزلی درگفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: درچند هفته گذشته کمتر اتفاق افتاده ما به طور همزمان تمامی بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم که این موضوع لطمات فراوانی را به کارمان وارد می آورد.

وی افزود: در بازی با سپاهان شش بازیکن اصلی خود را به خدمت نخواهیم داشت با این حال تلاش می کنیم تا با نوع تاکتیکی که به این بازی اختصاص می دهیم، این کمبود را جبران کنیم و با تمام امتیازات از زمین خارج شویم.

دنیزلی در پایان با رد هرگونه شایعه مبنی بر اینکه کریم باقری تعمدا خودش را به مصدومیت می زند گفت: من شناخت خوبی نسبت به کریم باقری دارم. این بازیکن اهل کم فروشی نیست و واقعا دوران مصدومیت خود را پشت سر می گذارد. مطمئن باشیدکریم به محض بازیافتن سلامتی خود، به ترکیب تیم بازمی گردد و پرسپولیس را همراهی می کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سپاهان است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
گزارش تمرين پرسپوليس
« شعبو » هت تريك كرد،الونگ تهديد به اخراج شد!



بازيكنان پرسپوليس بعد از يك روز استراحت، از ديروز تمرينات خود را در ورزشگاه كارگران از سر گرفتند. در اصل ديروز اولين تمرين پرسپوليسى ها بعد از برد شيرين اين تيم مقابل برق شيراز بود؛ تمرينى كه ۱۰ غايب داشت و در زير بارش شديد باران و همچنين هواى بسيار سرد برگزار شد. با هم اتفاقات اين تمرين را مرور مى كنيم:
نصف تيم غايب بود
عليرضا نيكبخت، مهرزاد معدنچى و حسين بادامكى(ملى پوشان بزرگسال)، مهرداد اولادى، احسان خرسندى، محمد پروين و عليرضا حقيقى (ملى پوشان تيم اميد) به همراه باقرى كه بايد تا آخر هفته به فيزيوتراپى برود و نيز آشوبى و الونگ از جمله غايبان تمرين بودند. آشوبى به دليل اينكه از بازى بعد سرخپوشان محروم است، از دنيزلى مرخصى گرفته بود و از الونگ هم طبق معمول هيچ كس خبر نداشت!
دنيزلى بازهم الونگ را تهديد به اخراج كرد
الونگ بدون كسب اجازه از مربيان در تمرين حضور نداشت. اين مورد باعث عصبانيت دنيزلى شد و او تهديد كرد چنانچه غيبت الونگ موجه نباشد وى را براى هميشه از تيم كنار خواهد گذاشت. البته اين براى چندمين بار است كه سرمربى تركيه اى چنين ادعايى مى كند!
مامانى و حاجى زاده پا به توپ شدند
رضا مامانى و ابوالفضل حاجى زاده بعد از مدتها دورى از تمرينات گروهى، از ديروز پابه پاى بقيه بازيكنان تمرين كردند.
«فراز» خوشحال تر از هميشه
روحيه بازيكنان نسبت به هفته گذشته كاملاً متفاوت بود اما باروحيه تر و خوشحال تر از همه بازيكنان فراز فاطمى بود. او را خيلى وقت بود كه اين قدر سرحال نديده بوديم. فاطمى اگر روحيه و آمادگى خود را همين طور حفظ كند، بعيد نيست روز جمعه در تركيب ثابت سرخپوشان قرار بگيرد.
شرح تمرين
۳۰ دقيقه ابتدايى تمرين اختصاص داشت به تمرينات بدنى، بعد از آن بازيكنان تمرينات تاكتيكى از قبيل سانتر از جناحين و شوتزنى را در دستور كار خود قرار دادند. نكته جالب در تمرين شوتزنى سرخپوشان اين بود كه بيش از ۱۰ توپ از ورزشگاه كارگران خارج شد!
«صلاح» هم رفيق پيدا كرد و هم رقيب
صلاح حسن يكى از بزرگترين مشكلاتى كه در پرسپوليس داشت، نداشتن يك همزبان بود اما پيوستن زياد شعبو عرب زبان به جمع سرخپوشان باعث شد اين مشكل صلاح حل شود. با اين وضعيت نتيجه مى گيريم سرخپوشان با جذب شعبو با يك تير دو نشان زده اند. اول اينكه صلاح را از تنهايى درآوردند و دوم اينكه يك مهاجم به تيم خود اضافه كردند.
بازى دستگرمى و هت تريك شعبو
بازى دستگرمى سرخپوشان بين ۲ تيم سبز و سفيد برگزار شد. ديدار اين ۲ تيم بسيار پرگل از آب درآمد و روى هم رفته ۱۵ گل دربر داشت. نكته قابل ذكر اينكه «زياد شعبو» در اولين تمرين جدى خود با سرخپوشان موفق به هت تريك شد. البته اين مسأله باعث نشد تا اكثر بازيكنان از عملكرد شعبو انتقاد نكنند. همبازيان جديد «زياد شعبو» اعتقاد داشتند وى آنقدرها هم كه مى گفتند خوب نيست و صلاح حسن از او بهتر است!
جلسه بازيكنان در رختكن
سرخپوشان هرچند كه ديروز سرحال و قبراق نشان مى دادند اما اين عامل باعث نشد آنها مشكلات مالى را فراموش كنند. بازيكنان در پايان تمرين در رختكن بعد از گفت وگوهايى كه با هم داشتند، تصميم گرفتند تا روزچهارشنبه در مورد مسايل مالى سكوت كنند و بعد از آن اگر از سوى باشگاه خبرى نشد، هيچ يك در تمرين حاضر نشوند!
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
شيث رضايى: مجبورم با پرسپوليس تمرين كنم


«شيث رضايى» مدافع پرسپوليس با وجود مصدوميتى كه دارد، با اين تيم تمرين مى كند. پرسپوليس آنقدر بازيكن مصدوم و محروم دارد كه به قول خود شيث اگر او هم تمرين نكند، ديگر بازيكنى نمى ماند. با اين مدافع گفت و گويى انجام داديم كه در ذيل مى آيد:
* در خصوص آخرين وضعيت خودت صحبت كن.
- مصدوميت جزيى دارم اما مجبورم تمرين كنم.
* چرا مجبور به تمرين هستى؟
- پرسپوليس به اندازه كافى مشكل دارد. در تيم، بازيكن مصدوم زياد است و اگر من هم تمرين نكنم، ديگر بازيكنى براى تمرين نمى ماند. فعلاً مراعات مى كنم تا اين كه در يك فرصت مناسب استراحت كنم.
* با اين شرايط مقابل سپاهان بازى مى كنى؟
- بله، حتماً. مقابل سپاهان حضور دارم.
* شرايط تيم به چه صورت است؟
- در مجموع خوب است. بازى سختى در شيراز داشتيم و خوشبختانه توانستيم پيروز از ميدان خارج شويم. البته آنقدر امتياز مفت از دست داده ايم كه شكست دادن برق شيراز زياد خوشحالمان نكرد اما روحيه بازيكنان را بالا برد.
* هنوز هم به قهرمانى در ليگ اميد داريد؟
- چندين هفته تا پايان ليگ برتر باقى مانده و بايد خيلى هوشيار باشيم. پيش از هر چيز بايد مراقب باشيم تا امتياز از دست ندهيم و بعد هم منتظر امتياز از دست دادن حريفانمان باشيم. به خصوص سايپا كه خيلى سخت به حريفانش امتياز مى دهد.
* تعداد زياد مصدومان، براى شما مشكل ايجاد نمى كند؟
- اگر تيم ۸ هفته اول را داشتيم، خيلى خوب بود. در آن چند هفته بازيكن مصدوم و محروم نداشتيم اما به مرور شرايط تغيير كرد. فكر مى كنم بزرگترين رقيب پرسپوليس، همين بدشانسى ها و نداشتن بازيكن است.
* فكر مى كنى عملكردت در حدى بوده كه به تيم ملى دعوت شوى؟
- حرف خاصى در اين خصوص ندارم. نظر سرمربى تيم ملى تعيين كننده است و شايد عملكردم آن قدر خوب نبوده كه به تيم ملى دعوت شوم.
 
بالا