برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

momiholo

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
2,698
ارزشمند ترین کار پرسپولیسی ها در اصفهان
پرسپولیس بازی با سپاهان را خوب شروع کرد و اوایل مسابقه هم به گل رسید، اما شوت استثنایی حاج‌صفی کار را به تساوی کشاند و همه را شوکه کرد

این گل در دقیقه22 به ثمر رسید، اما هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه حتی در این شرایط هم خیلی زود خودشان را جمع کردند و طبق سنت همیشگی در دقیقه24، به تشویق مرحوم نوروزی پرداختند
 

momiholo

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
2,698
حمله پرسپولیس به رکورد بزرگ

پرسپولیس بعد از ٧ هفته از مسابقات لیگ برتر، تنها ٢ گل دریافت کرده و بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.
جالب است بدانید، استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول لیگ پانزدهم توانست آمار خیره‌کننده ٤ گل خورده را در ١٥ بازی رقم بزند.
٨ دیدار دیگر از نیم‌فصل لیگ شانزدهم باقی مانده و باید دید بیرانوند و خط دفاع پرسپولیس می‌توانند این رکورد را جابجا کنند یا نه.
 

momiholo

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
2,698
رانکو در پرسپولیس به ۵۰ رسید

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان برای پنجاهمین بار روی نیمکت این تیم نشست.
برانکو در ۵۰ بازی به عنوان سرمربی پرسپولیس ۲۶ برد و ۱۴ تساوی و فقط ۱۰ باخت بدست آورده است.
پرسپولیس به ***** برانکو در این بازی ها ۶۹ گل زده و ۵۲ گل دریافت کرده است.
رکورد برانکو در پرسپولیس کسب پیروزی در ۵۲ درصد مسابقات است.
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
بنظر شما حق مسلمان و عالیشاه تیم ملی نیست؟

تيم ملي بازيشو نگاه كرده باشي سيستم هنوز سيستم زمان دايناسورا هست و ٦ ٧ نفر دفاع دو سه نفر هم نوك خط حمله وسط زمين هم كلا به فنا ! فقط هم باس بشيني كه روي شانس و اوت دستي و فردي يكي اون جلو گل بزنه !
همون بهتر دعوت نشن كه برن مثل اميري مصدوم برگردن
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,334
لایک‌ها
10,754
محل سکونت
تهران
  • خوشبختانه پرسپولیس به مدت دو سال است که دارد اعتباراتش را از طریق خودش تأمین می‌کند و یک ریال برای دولت هزینه نداشته است.
  • یک عده هستند که دوست دارند فضا را ناپایدار کنند و خودشان وارد شوند. اینها، آدم‌های آویزانی هستند که 75 میلیارد تومان بدهی برای استقلال باقی گذاشتند. همان آدمها به دنبال بی‌ثبات کردن محیط و فضای پرسپولیس هستند
http://www.khabaronline.ir/detail/582612/sport/sport-management

گیر وزیر الکی نبوده خرج زیاد مربی و بازیکنها صداشو در آورده
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
31
محل سکونت
Teh-Run
تيم ملي بازيشو نگاه كرده باشي سيستم هنوز سيستم زمان دايناسورا هست و ٦ ٧ نفر دفاع دو سه نفر هم نوك خط حمله وسط زمين هم كلا به فنا ! فقط هم باس بشيني كه روي شانس و اوت دستي و فردي يكي اون جلو گل بزنه !
همون بهتر دعوت نشن كه برن مثل اميري مصدوم برگردن
خیلی خوب بود
لایک!
 

totti4007

Registered User
تاریخ عضویت
9 اکتبر 2014
نوشته‌ها
196
لایک‌ها
151
سن
36
28 میلیارد تومن؟! :general611: آخه مگه واسه بوندس لیگا تیم بستن
بعد هم میان میگن: وزیر پرسپولیسی نمیخوایم... چی کار دیگه براشون نکرده من نمیدونم
 

momiholo

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
2,698
مراسم اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی

▪️ مازندران، بابل، کپورچال
▪️ پنج شنبه، 8 مهر
▪️ ساعت ١٥.٢٤

photo_2016-09-24_18-09-55.jpg
 

momiholo

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
2,698
خمارلو:
✔️حضور دژاگه شایعه است
بحث اشکان دژاگه اصلا در پرسپولیس مطرح نشده و هیچ حرفی در این خصوص به میان نیامده است
سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی است و تا نیم‌فصل باید در این تیم باشد و اصلا درست نیست که از الان که هفته هفتم را پشت سر گذاشتیم این صحبت‌ها به میان بیاید
 

momiholo

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
2,698
بازیکن 120 میلیونی را 900 میلیون تومان خریدند!

ریخت و پاش های استقلال در نقل و انتقالات تابستانی باعث شد تا وزیر ورزش حمله تندی به مدیرعامل سابق باشگاه انجام داده و او را به یک سری تعهدات ناروا متهم کند.

01069646.jpg


به گزارش "ورزش‌سه"، محمود گودرزی وزیر ورزش در خصوص قراردادهای سنگین مالی بازیکنان استقلال و تغییراتی که پیرو علنی شدن این موضوع در مدیریت باشگاه رخ داد، گفت:«آقای افشارزاده به علت اینکه هزینه بسیار زیادی را به بیت‌المال تحمیل کردند، من از ایشان رضایت نداشتم و تصمیم بر این شد که از افراد دیگری در راس مدیریت باشگاه سود برده شود».



او در ادامه افزود:« ایشان طبق صورتی که خودشان داده‌اند با ۲۸ میلیارد تومان تیم را بسته‌ و هزینه کرده‌اند. آقای طاهری در پرسپولیس، ۱۵ میلیارد هزینه کرده‌اند پس اقای افشارزاده به چه حقی این کار را کرده‌اند؟! البته ۲۲ میلیارد گفته‌اند و ۶ میلیارد بابت چیز دیگری بوده، اما همین ۲۲ میلیارد هم رقم کمی نیست. اگر با ۱۵ میلیارد پرسپولیس مقایسه کنیم اختلاف زیادی دارد تازه آن ۱۵ میلیارد هم شاید عدد بزرگی باشد. گران‌ترین بازیکنان و مربیان را در تیم استقلال جمع کرده بودند!».


وزیر ورزش با تایید این که مخالفتش با این قراردادها صحت داشت تصریح کرد:«بله، من مخالفت کردم و بلافاصله زد و بندهایی شد و عده‌ای را فرستادند تا در جلوی وزارت ورزش به من ناسزا بگویند که چرا من جلوی هدر رفتن بیت‌المال را می‌گیرم! من این کار را کردم که این دو تیم، زیان ‌روی دست مردم نگذارند، چون بیت‌المال سهم مردم و دولت نماینده مردم است. نفس این آقایان از جای گرم درمی آمد که این پولها را خرج می‌کردند؟!».


گودرزی با بیان این که هیات مدیره در جریان رقم قراردادها نبود همه گناه ها را متوجه افشارزاده دانشت و افزود:« نه، اصلا هیئت مدیره در جریان نبود و مصوبه‌ای در این خصوص نداشت. من از طریق قانونی پیگیری می‌کنم. باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد که بازیکن ۱۲۰ میلیون تومانی را، ۹۰۰ میلیون تومان می‌خرند! حتما اتفاقاتی در این بین افتاد که دارم پیگیری می‌کنم. اتفاقا عمده تهاجماتی که به من شده ناشی از همین مساله است. کسانی در این وسط از این ارقام نجومی سود می‌برند و آنها برنمی‌تابند که من ورود کنم. آنها شروع به ترور شخصیت و ناسزاگویی می‌کنند تا مانع از ورود من به این موضوع شوند، ولی بنده در این رابطه، مشکلی ندارم. اعداد و ارقام، خیلی بزرگ و کلان است و بدون اطلاع هیئت مدیره این اتفاق رخ داده است .هیئت مدیره هیچ مصوبه‌ای در خصوص این پرداختهای کلان ندارد و همه دستورات را مدیرعامل صادر کرده است».


گودرزی در پایان گفت:« حالا اگر شما باشید، اجازه می‌دهید که یک مدیر با این روحیه و این ویژگی که هیچ‌گونه محدودیتی برای خودش در هزینه کردن و پول دادن و پردخت کردن قائل نیست، ادامه کار بدهد؟!‌ ولو ۵۰ سال هم سابقه داشته باشد! اگر من هم‌چنین خطایی را کردم، شما چنین برخوردی را با من انجام بدهید، همه جا بنده را هو کنید. کسی حق ندارد این هزینه‌های سنگین را به بیت‌المال تحمیل کند. ضمنا ما کاری کردیم که اعتبارات اینها را به ورزش تحمیل نکنیم. این دو باشگاه آن‌قدر «برند»های قدرتمندی دارند که از طریق اسپانسرهای مختلف می‌تواند هزینه‌های خودشان را تأمین کنند. خوشبختانه پرسپولیس به مدت دو سال است که دارد اعتباراتش را از طریق خودش تأمین می‌کند و یک ریال برای دولت هزینه نداشته است. اگر ما این پولها را به اینها ندهیم، می‌توانیم در استانهای مختلف و در شهرهای کوچک هزینه کنیم».


وزیر ورزش در طعنه ای تند نسبت به برخی افراد که دنبال بازگشت دوباره به این باشگاه هستند و مدام از او و تصمیماتش انتقاد می کنند، افزود:« آدم‌های آویزانی هستند که ۷۵ میلیارد تومان بدهی برای استقلال باقی گذاشتند. همان آدمها به دنبال بی‌ثبات کردن محیط و فضای دو باشگاه بزرگ پایتخت هستند. آدم‌هایی که در بیرون نشسته‌اند و یک جا جمع می‌شوند، گپ دارند گعده دارند و با همدیگر نشست دارند، نشریه دارند و می‌اندیشند که چه کار کنند تا مدیرعامل استقلال را زمین بزنیم، مربی تیم را زمین بزنیم، و چه کسی را به جای او بگذاریم و... از این کارهای زشت، دارد اتفاق می‌افتد.دردهای پنهانی که به مانند آفت به جان ورزش و فوتبال و باشگاه های افتاده و کسی هم از آنها باخبر نمی شود».
 

Dragon2

Registered User
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2012
نوشته‌ها
392
لایک‌ها
976
محل سکونت
کرج
با ااینکه اصلا امید ندارم ولی امیدوارم برا یکبارم شده باشگاه از تهمت زننده ها شکایت کنه
اقای افشارزاده که قراردادهاشون کاملا معلومه امده میگه ما پول خارج از قرارداد دادیم امیدوارم باشگاه شکایت رسمی بکنه که ایشون بیاد ثابت کنه حرف هاش رو
بیست وهشت میلیارد تیم بسته بازیکن بی نام نشون صبا قم رو یک میلیارد باهاش قرارداد بسته بعد امده میگه با وحید امیری دو میلیارد بستن خوب بیا ثابت کن دو میلیارد بستیم باهاش
 

momiholo

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
2,698
عملکرد فوق العاده پرسپولیس نسبت به فصل گذشته
پرسپولیس برانکو در فصل جدید در هفت بازی موفق شده با 4 پیروزی، 3 تساوی و بدون باخت 15 امتیاز کسب کند. همچنین این تیم با 7 گل زده و تنها 2 گل خورده به تفاضل 5+ تا به اینجا دست پیدا کرده است

این در حالیست که سرخپوشان تا هفته هفتم فصل گذشته با 2 پیروزی، یک تساوی و 4 شکست تنها 7 امتیاز کسب کرده بودند و تفضال گل این تیم با 10 گل زده و 12 گل خورده 2- بوده است

این موضوع نشان از عملکرد خوب پرسپولیس و تفاوت زیادش با موقعیت مشابه فصل گذشته دارد و می‌تواند مقایسه‌ای امیدوار کننده برای هواداران این تیم باشد
 
  • Like
Reactions: a13

momiholo

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,169
لایک‌ها
2,698
ادب از که آموختی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از بی ادبان!!!!!!!1


قابل توجه بعضی ها!!!!!!!!11

وکیل مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت های مدیرعامل سابق باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی در واکنش به بیانیه بهرام افشارزاده علیه وزیر ورزش که در بخشی از آن به پرداخت پول رضایت نامه مهدی طارمی به باشگاه ترکیه ای اشاره شده، نوشت:

جناب آقای افشارزاده

بزرگ و مونقره ای معزز ورزش ایران

با سلام و احترام آنقدر کسوت و شان و شخصیت شما برایم محترم و ارزشمند است که خدا را شاهد می گیرم برای انتخاب واژه جهت بیان مقصودم در فقر مطلق به سر می برم. نمی دانم چگونه بنویسم که میان دعوای گُر گرفته تان با وزارتخانه ورزش و وزیر آن، نعل و میخ و سیخ و کباب را قربانی مسامحه یا مصلحت نکرده باشم که دعوای بزرگان سپر و گرز و مرکب در خور می خواهد و من پیاده **** این جنگ هم نیستم. گاری چرخ شکسته کلامم در مقابل آتش امروزین توپ و تانک های برافروخته ،طعم ترقه می دهد اما آنانکه به شما آمار غلط داده اند تا در بیانیه تان از پرداخت پول رضایت نامه مهدی طارمی به باشگاه ترکیه ای دلیل بیاورید اگر آگاهانه چنین مشورتی داده باشند هدفی جز تخریب شما و بیان کلام غیر واقع از لسان شما نداشته اند.

داستان طارمی و نحوه برگشتش از ترکیه را قبلا مفصل نوشته ام و تنها باستناد بندهای قراردادش او توانست از تیم ترکیه ای جدا شود و در این میان ریالی پرداخت نشد که اگر شده بود چه نیازی به مکاتبه عجیب و غریب آن باشگاه با همه باشگاههای ایرانی بود که شرحش را رسانه ها منعکس کردند.

بزرگ هستید و بزرگ تر بمانید انشاالله.
 
بالا