برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
میگم داور مشکل کوتاهی دیوار خونه مادریشینا را داشته باور نمیکنید
این نمونه اش
https://www.varzesh3.com/news/1548288/10-دقیقه-وقت-اضافی-کمتر-برای-پرسپولیس-صنعت

دو دقیقه باسه توقف بازی و گرما بود یه 5 دقیقه شهاب سرگردان داشت تور دروازه سوراخ نفت رو درست میکرد کلا 4 دقیقه گرفت
معلوم بود سال سختی از نظر داوریه خطای به اون واضحی رو پنالتی نگرفت به تاسی از استاد افغانی که طرف با دست توپو به دروازه بان رسوند ولی برای زنش خوش خدمتی کرد و پنالتی نگرفت خلاصه که تو چی این مملکت فساد نیست که تو فوتبالش نباشه! ترس از جنوب و شمال نمیزاره که !
 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,865
لایک‌ها
3,419
کمیته انضباطی رای بازی استقلال خوزستان رو داد ؟
گفتم اینا زدن سه هیچ آخرش به بامبولی راه میندازن
الان میگن ما می خواستیم بیایم اینا نذاشتن :eek: چند وقت دیگه هم اگه گفتن پرسپولیس از ترسش بازی نکرد تعجب نکنید
نباید بهونه دست اینا می دادن باید میرفتن استادیوم چند تا سلفی هم برا اینستاشون می گرفتن و با جام بر می گشتن
حالا چه قدر کش میدن قضیه رو خدا میدونه
 

shifter

Registered User
تاریخ عضویت
28 آگوست 2007
نوشته‌ها
892
لایک‌ها
1,087

karim1989

Registered User
تاریخ عضویت
16 می 2018
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
46
سن
33
چرا پرسپولیس ۹۷ به خطرناکی سابق نیست؟

قهرمان دو دوره گذشته رقابت های لیگ برتر فصل هجدهم را در حالی آغاز کرده که از صلابت گذشته این تیم اثری نیست.

با گذشت ۵ هفته از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاههای ایران ، پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ بر خلاف ۳ فصل گذشته نشانی از تیم پرنشاط و هجومی همیشه مدعی را به جز در یک نیمه مسابقه مقابل فوتبال از خودش نشان نداده است، اما دلیل این تغییر در تفکرات برانکو چیست؟
ام دی اف کار ام دی اف کار
ابتدا نباید شرایط خاص سرخپوشان در این فصل پس از دو پنجره محرومیت نقل و انتقالاتی و کمبود بازیکن در تمامی خطوط را فراموش کرد. به طور مثال اگر در ترکیب پرسپولیس بازیکنانی مثل ترابی ، رفیعی و شریفی یا حتی شیری حضور داشتند قطعا مربی کروات در پایان هفته پنجم اندوخته ای بیش از ۹ امتیاز داشت!

با این وجود پرسپولیس همچون دو فصل گذشته تیمی با صلابت و منضبط در خط دفاع نشان داده و در ۵ مسابقه ابتدایی فصل با یک گل خورده نشان می دهد که همچنان یکی از مدعیان اصلی عنوان بهترین خط دفاع لیگ است. اما در فاز هجومی به استثنای یک نیمه بازی با فولاد اثری از نمایش هجومی همیشگی سرخپوشان دیده نمی شود. گردش توپ در مرکز زمین به خوبی اتفاق نمی افتد ، فضاسازی لازم برای مهاجمان صورت نمی گیرد و هافبک های هجومی در عبور از خط میانی و خط دفاع حریف برای دور زدن دفاع و ایجاد موقعیت گل زنی ناکام نشان می دهند.

ابتدا باید به ماجرای محرومیت بازگشت و فراموش نکرد که فرشاد احمدزاده و وحید امیری چه نقش کلیدی در فاز هجومی تیم برانکو داشتند. توانایی عبور از یار مقابل ، دریبلینگ موفق و البته موثر ، قدرت حمل توپ مطلوب و ایجاد موقعیت های گل زنی از هر دو جناح موجب می شد مهاجمان پرسپولیس در هر مسابقه بارها صاحب موقعیت گل زنی شوند. نعمت بزرگی که طارمی و علیپور را به عنوان آقای گلی لیگ رساند.

حتی صادق محرمی که با مشارکت فعال و موثر در برنامه های هجومی، جناح راست خط دفاع پرسپولیس را به یکی از نقاط قدرت این تیم مبدل ساخته بود هم از این تیم جدا شده تا توان هجومی تیم برانکو به شکل معنایی پایین آمده باشد. و البته در این بین نمی توان نقش محسن مسلمان ، موفق ترین گل ساز فصل گذشته لیگ را فراموش کرد که روی پاس های ارسالی و ضربات ایستگاهی تا چه حد خطرساز بود.

با این وجود در میان بازیکنان فعلی پرسپولیس هم می توان گزینه هایی یافت که حداقل وضعیت نیمه هجومی این تیم را بهبود بخشند. پرسپولیس قدرتمند و با صلابت در خط دفاع شاید در این شرایط به جای تقویت تعداد بازیکنان تدافعی خودش نیاز به برتری عددی در زمین حریف داشته باشد ، اتفاقی که طبیعتا با کاستن از تعداد هافبک های تدافعی این تیم رخ می دهد.

احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا کمربند محکمی در خط میانی سرخ پوشان ایجاد کرده اند اما مشارکت آنها در کارهای هجومی به شکل واضحی کاشته یافته تا ۴-۲-۳-۱ مورد نظر برانکو به حضور دو هافبک دفاعی در مرکز زمین شکل بگیرد. پرسپولیس عملا با یک مهاجم نوک که علیپور است و ۳ هافبک هجومی شامل بر بشار رسن ، سیانمک نعمتی و امید عالیشاه بازی می کند.

تنها گزینه باقیمانده در خط میانی منشا است که روی نیمکت می نشیند و در بازی با صنعت نفت تنها ۳ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. اما اگر مربی کروات حاضر به آزموندن آرایش ۴-۴-۲ لوزی مثل بسیاری از بازی های فصل گذشته باشد و تیمش را با یک هافبک تدافعی به میدان بفرستد برتری عددی لازم در فاز هجومی را برای تیمش ایجاد خواهد کرد. در این آرایش بشار رسن بهترین گزینه برای بازی در پست هافبک میانی طراح پشت سر دو مهاجم هدف به شمار می رود ، همچنین نعمتی و عالیشاه می توانند در دو جناح حضور موثری داشته باشند.

برانکو در این فصل بیشتر ترجیح داده رسن را در سمت راست به بازی بگیرد و امید عالیشاه را در سمت چپ قرار بدهد تا سیامک نعمتی نزدیک تر به علیپور و پشت سر مهاجم نوک این تیم بازی کند. اما خصوصیات و سابقه بازی رسن نشان می دهد هافبک عراقی یک بازیکن خلاق و طراح در مرکز خط میانی است ، در پستی که فعلا بیشتر به سیامک نعمتی اعتماد شده در حالی که رسن فاقد خصوصیات بازی در جناحین است.

هافبک عراقی از توان عبور از مدافع مستقیم و ارسال های موثر همچنین سرعت کافی برای بازی در این پست برخوردار نیست و به شکل متقابل سیامک نعمتی دقیقا خصوصیات مورد نیاز برای بازی در این پست را داراست! برانکو بعضا به شکل موقتی این جا به جایی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده و انتقال نعمتی به جناحین همچنین بشار رسن به پشت سر مهاجم شرایط تیمش را در فاز هجومی بهبود بخشیده است.تعمیر پکیج تعمیرات پکیج سرویس پکیج

فراموش نکنیم که برانکو شایستگی خودش در پرسپولیس را با کسب دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی به خوبی اثبات کرده و با همه مشکلاتش در این فصل هم می تواند برای سایر مدعیان خطرساز باشد اما شاید وفاداری بیش از حد او به صلابت خط دفاعی و تاکید بر حفظ احتیاط در فاز دفاعی ، خصوصا با توجه به محرومیت و کمبود بازیکن موجب پایین آمدن توان هجومی تیمش شده باشد. با این وجود پرسپولیس محروم برانکو هم می تواند زیباتر و هجومی تر از این بازی کند تا در نیم فصل اول همچنان در پله های بالایی جدول باقی بمانده و بتواند در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید از عنوان قهرمانی خودش دفاع کند.
 
Last edited:

karim1989

Registered User
تاریخ عضویت
16 می 2018
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
46
سن
33
10 دقیقه وقت اضافی کمتر برای پرسپولیس - صنعت!

نیمه دوم دیدار پرسپولیس صنعت نفت وقت تلف شده بسیاری داشت اما قاضی میدان تنها 4 دقیقه وقت اضافی گرفت.

محمد حسین زاهدی فر شب گذشته قضاوت پر سر و صدایی داشت. در آبادان بسیاری اعتقاد دارند او می توانست روی کرار پنالتی بگیرد و هواداران پرسپولیس هم تیمشان را یک پنالتی طلبکار از این داور می دانند! سرویس پکیج اما مسئله فقط پنالتی ها نیست، هر دو تیم از زاهدی فر به خاطر کم گرفتن وقت های اضافی نیمه دوم ناراضی هستند و نگاهی دقیق به فیلم بازی هم، ادعای پرسپولیسی ها و نفتی ها را ثابت می کند.

داور تنها 4 دقیقه وقت اضافی گرفت اما این در حالی بود که 4 تعویض در نیمه دوم انجام شد، تور دروازه با کمک شهاب گردان مورد تعمیر قرار گرفت، بازیکنان به خاطر گرمای هوا بیش از یک دقیقه استراحت کردند، سیدجلال حسینی و جاسم کرار دقایقی را با هم درگیر شدند، چند بازیکن آسیب دیدند و البته وقفه های متعدد دیگری هم شکل گرفت که روی هم 13 دقیقه و 45 ثانیه بازی را تلف کردند!

البته این رقم با احتساب تمام وقفه ها می توانست بیشتر از این هم باشد و به عبارتی تعمیرکار پکیج نصاب پکیج اگر قرار بود زمان فوتبال را هم مثل فوتسال تعیین کنیم، می شد وقت اضافی نزدیک به 16 دقیقه باشد!

همچنین بررسی ها نشان می دهد روند اتلاف وقت در بازی هم هرچه زمان می گذشت، شدت می یافت و بیش از هر زمان، در 15 دقیقه میانی نیمه دوم وقت بازی به هدر رفت. در یک ربع ابتدایی نیمه اول 2 دقیقه و 50 ثانیه وقت تلف شد، در یک ربع دوم 6 دقیقه و 10 ثانیه و در یک ربع پایانی حدود 5 دقیقه زمان مفید مسابقه به هدر رفت.تعمیر پکیج تعمیرات پکیج سرویس پکیج

نکته جالب این که هر دو تیم در وقت اضافی تلاش کردند به گل برسند و فرصت هایی هم برای گلزنی داشتند. انتظار می رفت محمد حسین زاهدی فر حداقل نیمی از وقت اضافی واقعی بازی را اعلام کند تا مسابقه روند طبیعی اش را طی کرده و شاید حتی یکی از تیم ها نیز به گل می رسید.

این در حالی است که در هفته های گذشته و به خصوص بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان هم وقت اضافی گرفته شده، تفاوت زیادی با زمان اتلاف شده واقعی داشت.
 
Last edited:

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
قوی نشده باشه ضعیف تر نشده منتهی داوری و تیرک نمیزارن
این تحلیلها کار آدم سالم نیست و یه عده مغرضن طرف دو زار حالیش نیست دو تا فصل از یارگیری محروم باشی رمقی نمیمونه که تازه فشار فدراسیون برای نتیجه نگرفتن و به مشقت انداختن تیم هم هست
 

karim1989

Registered User
تاریخ عضویت
16 می 2018
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
46
سن
33
قوی نشده باشه ضعیف تر نشده منتهی داوری و تیرک نمیزارن تعمیر پکیج
تعمیرات پکیج این تحلیلها کار آدم سالم نیست و یه عده مغرضن طرف دو زار حالیش نیست دو تا فصل از یارگیری محروم باشی رمقی نمیمونه که تازه فشار فدراسیون برای نتیجه نگرفتن و به مشقت انداختن تیم هم هست
ینی داورو خریدن ؟؟
چرا این کارو میکنن ؟
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
خرید داور چیه خیلی آروم و موذیانه هم سوت اشتباه میزنن هم آخر بازی کسی متوجه نمیشه که چه گندی زدن
مثل بازی این هفته علیپور رو تقریبا یک متر پرت کردن ولی اصلا پنالتی حساب نمیشد تو قاموس داوری عاقایون
یا تو چهار بازی یک داور دوتاشو سوت زده که بیخود و بیجهت کارت میداد و صداش زمان محرومیت در میاد تو این وضعیت کمبود بازیکن!
برای همین میگم مخفیاانه و موذیانه
 

moji92

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2013
نوشته‌ها
3,297
لایک‌ها
2,520
محل سکونت
مازندارن
پنالتی به اون واضحی رو نه کمکش دید نه خودش مگه میشه؟؟؟
خیلی خاموش و بی سر و صدا میخوان هر طوری شده جلوی امتیاز گیری تیم رو بگیرن.
نزدیک ۷ دقیقه وقت تلف شد که فقط ۴ دقیقه اعلام شد.
نفهم تر از همه اون رییس دپارتمان داوری هست که همیشه میگه: داوری فلان دیدار مشکلی نداشت!!!
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
خدایی تو هر جایی منصفانه نه این که تیم ما باشه بازیکن رو بزنی یه متر پرت شه پنالتی نگیر داور احمق تو باید مواظب سلامتیش باشه به راحتی دنده اش میشکست ولی این یارو خیلی نافرم این بازی رو اینطوری کرد
فصل قبل هم دو سه تا بازیو خراب کرد.
وقت اضافه من که حساب کردم 13 دقیقه بود که خب منطقی! نیست بگیرن البته اونا هم موقعیت خوبی دقیقه 95 داشتن که معلوم نیست چرا یه بازیکنشون کلا حمله میکنه خطا باید کرد؟!
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
https://www.varzesh3.com/news/1548595/بحران-مالی-در-پرسپولیس-شدت-گرفت

تا نگاه عاقایون به همه چی آماتوری و االله بختکی باشه همینه از وزیر تا وکیل یه مشت ندونم کار آماتور !
باور کنید الکی نمیگم مدیرهای بزرگ این کشور رو دیدم شاید با نمره خوب از دانشگاه زدن بیرون ولی باید شش ماه یکبار آموزش و بازنگری بکنی و گرنه برسی به سن اینها از دانشجوی ترم 2 هم کمتر به حرفه خودشون واردن! مشاوره هم که بلد نیستن همه اینها میشه وضعیت کشور.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
طارمی نباشه یا فردوسی پور بالاخره یکی رو علم میکنن مهم اینه همه اینها یک روز قبل بازیهای مهم تیم باشه آخه چقدر زبون و پست هستید؟

حسین قدوسی؛ بررسی پرونده سوپرجام بعد از این همه تاخیر در روز سه شنبه و درست روز برگزاری بازی حساس و سرنوشت ساز و ملی پرسپولیس و الدحیل و حتی یک روز بعد از بازی استقلال و السد چه حکمت و علت و حکایت و تدبیری را در پی خود دارد که ما نمی دانیم. حتم بدانید رسانه ها حسب رسالتی که دارند هر چه هم که سعی کنند مراقب تمرکز سرخابی ها نباشند نمی توانند وقتی خبری می شنوند آن را منعکس نکنند. بنابراین از فردا انواع گمانه زنی و خبرهای مربوط به حکم احتمالی است که روی خروجی رسانه ها می آید و به تبع آن برخی اظهار نظرهای مسوولین دو باشگاه و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ.

یعنی بعد از این همه تاخیر غیرقابل توجیه در صدور رای نهایی این سوپرجام جنجالی وقت آن درست در زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و الدحیل بود. آیا مسوولان در تعیین زمان بررسی پرونده به این نکته هم دقت کرده بودند یا اینکه متوجه آن نبوده اند. اگر با علم به بازی پرسپولیس و الدحیل دست به انتخاب جنین زمانی برای بررسی پرونده در استیناف زده اند که یعنی از اصل و اهمیت تمرکز در نزد فوتبالیست ها و مربیان قبل از بازی آگاهی و شناختی ندارند و اگر هم به این نکته پی نبرده اند باید سوال کرد چگونه است فوتبال دوستان به محض انتشار خبر بررسی پرونده در روز سه شنبه نگران تمرکز تیم خود و حواشی و تنش های آن هستند. چه راحت به جای تقویت روحیه ملی در آستانه بازی های بین المللی و ملی سرخابی ها حاشیه و تنش های هواداری را بین آنها حاکم می کنیم و چه راحت تمرکز بازیکنان و مربیان را ناخواسته به نفع قطری ها هدف می گیریم.

تاریخ جلسه بررسی پرونده سوپرجام را حداقل یکی دو روز به تاخیر انداخته و این همه امروز و فردا کرده آید آن یکی دو روز هم رویش.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,299
لایک‌ها
4,574
امیدوارم تو بازی امشب ترس به بازیکنامون غلبه نکنه . طی یکسال اخیر چندین بار همین ترس کاذب کار دست تیممون داده
اگه قرار باشه از دقیقه اول بکشیم تو دفاع و تحت فشار باشیم بعید میدونم نتیجه خوبی بگیریم
درنهایت شخصا به یه مساوی هم خیلی خیلی راضیم . به لطف طارمی و بقیه همکارانش شرایط سختی داریم تا نیم فصل
به امید کسب یه نتیجه درخور تیم...
 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,865
لایک‌ها
3,419
امیدوارم تو بازی امشب ترس به بازیکنامون غلبه نکنه . طی یکسال اخیر چندین بار همین ترس کاذب کار دست تیممون داده
اگه قرار باشه از دقیقه اول بکشیم تو دفاع و تحت فشار باشیم بعید میدونم نتیجه خوبی بگیریم
درنهایت شخصا به یه مساوی هم خیلی خیلی راضیم . به لطف طارمی و بقیه همکارانش شرایط سختی داریم تا نیم فصل
به امید کسب یه نتیجه درخور تیم...
تیم اگه بترسه و بره تو دفاع همین بازی رفت کارمون تموم میشه دیگه نیازی به بازی برگشت نیست
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
مشکل فوتبال ما اینه که فکر بازیکن تو زمین نیست و تمرکز ندارن و فکرشون بیرونه البته همه مردم این مشکل رو دارن و وضع اقتصاد و نبود رفاه و یا نبود حداقل های زندگی باعث دامن زدن به این عدم تمرکز میشه
من که نظرم اینه که بسته بازی کنن و حواسشون شش دانگ به بازی باشه نخوابن وسط زمین و فکر ضد حمله باشن تو برگشت اذیتشون کنن
تیم تیم خوبیه به نظر من مشکل اینه علیپور تنهاس و منشا هم روحیه اش پایینه بالاخره سنگ نیست مشکلات مملکت به اون هم سرایت میکنه نه پرداخت به موقعی است نه جای تمرین خوبی هست شنیدید که دود همیشه تو اون محل به آسمون میره بعد میخوای تمرین کنی تو اون زمین و هوا؟!
دفعه پیش زوج شجاع و بیرانوند گند اساسی زدن مخصوصا شجاع نیاز نیست که چیزی رو ثابت کنه مهم اینه که آخر بازی عملکرد خوبی داشته باشه که لات بازی جز معیارها خوب بودن عملکرد نیست
 

AM1N

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2,299
لایک‌ها
4,574
بازی دفاعی یه موضوعه ، بازی مدیریت شده هم یه موضوع دیگه ؛
ما نیاز به بازی مدیریت شده داریم چون اگر قصدمون دفاع تمام قد باشه قطعا میبازیم . نمونه بارزشم بازی رفت با الهلال فصل قبل که تیم با تفکر بازی دفاعی اومده بود اما بدجور وا داد و غافلگیر شد
شوت کردن بی هدف توپها از دفاع به سمت حمله ، سانترهای پی در پی و البته بی نتیجه و درمجموع بی هدف بازی کردن به امید گل نخوردن هیچ سودی برامون نداره
اما همین الدحیل ( لخویا ) رو پارسال تو زمین خودشون بردیم چون مدیریت شده بازی کردیم
هنوزم معتقدم بیرانوند گلر قابل اعتمادی نیست امیدوارم امشب شب خوبش باشه
درمورد منشا قبول دارم حتی سر سوزنی طراوت منشای پیکان رو نداره اما منشا آسیایی با منشا لیگ خیلی فرق داره :D فصل قبل گلای خیلی حساسی تو آسیا زد امیدوارم مجددا تکرارشون کنه
 

xavi68

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2010
نوشته‌ها
1,865
لایک‌ها
3,419
برانکو مصلح رو بذاره دفاع چپ
انصاری بیاد وسط شجاع هم به جای کمال بذاره هافبک دفاعی این جوری یکی پشت سر شجاع هست سوتی هاشو
جم کنه و اگه هم خطا کنه از دروازه دوره من از این سوتی های شجاع و خطاهای بیخودی که پشت محوطه میده میترسم
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
دو تا علی معلول هست یکی مربی اونا یکی هم دروازه بان ما
بیخود گل مفت خورد
 
بالا