برگزیده های پرشین تولز

گردشگری ارزان در صوفیه

shabneshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
0
سن
29
کشور بلغارستان از جمله کشور هایی است که گردشگران بسیاری را در طول سال به سمت خود جذب میکند. پایتخت این کشور شهر تاریخی و بسیار زیبای صوفیه میباشد که میتوانید مقصد بسیار مناسبی برای گردشگران به این سرزمین باشد. صوفیه شهری است که دارای فرهنگ های بسیاری میباشد و روز به روز درحال پیشرفت و امروزی شدن است. تاریخ پر فراز و نشیب، مردمی خون گرم و مهمان نواز و مهمتر از همه غذا های خوش طعم و ارزان قیمت این شهر تنها بخشی از مواردی است که گردشگران را به تور بلغارستان و شهر صوفیه جذب می کند. با ما در نت تورز همرا باشد تا هزینه سفر خود را به کشور بلغارستان کاهش دهید.

%D9%85%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B5%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%87%281%29.jpg




سوغاتی های خود را در مترو خریداری کنید
برای خرید سوغاتی های خود به مغازه های کوچک ایستگاه مترو مراجعه کنید. در این مغاره ها انواع سوغاتی های محلی و وسایل آنتیک با قیمتی ارزان به فروش می رسند. همچنین در شهر صوفیه در میدان الکساندر نوسکی، در حوالی کلیسا، مغازه هایی وجود دارند که سوغاتی های بلغارستان را به قیمتی بسیار ارزان تر از فروشگاه های مجلل سایر نقاط شهر در اختیار گردشگران قرار می دهند.



فصل زمستان را برای تور بلغارستان انتخاب کنید
اکثر آژانس های گردشگری تور ارزان بلغارستان را در فصل زمستان ارائه می دهند. بهترین زمان برای سفری کم هزینه به کشور بلغارستان و شهر صوفیه، فصل زمستان می باشد. زیرا در فصل تابستان درماه های ژوئن تا سپتامبر، گردشگران بسیار زیادی به این شهر سفر میکنند و هزینه بلیط هواپیما و همچنین هزینه اقامت در هتل ها در فصل تابستان بیشتر است. از مزایای دیگر سفر زمستانه به بلغارستان این است که در فصل زمستان می توان به دور از شلوغی و هیاهو، تور بلغارستان را سپری نمود.


استفاده از تور های پیاده روی رایگان

یکی از بهترین موقعیت ها برای آشنایی با مناطق مختلف و دیدنی های تاریخی شهر صوفیه، تور های پیاده روی رایگان است. این تور ها، موقعیت بسیار خوبی برای تفریح و آشنایی با تاریخ و تمدن این شهر هستند. بطوری که در روز دو بار ارائه می شوند.
 
بالا