برگزیده های پرشین تولز

گردشگری و سفری مطمئن با پین تا پین

rouzbeh.

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2016
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
4
سن
38
از دیر باز یکی از کارهایی که بشر به آن پرداخته سفر بوده و با گذشت میلیون ها سال هنوز هم این امر رواج دارد و چه بسا همه گیر هم شده!
هرچند انگیزه ها از سفر کردن تغییر کرده ولی اصل آن پا برجاست و نسل بشر به دنبال راه هایی برای سفر کردن آسانتر و سریع تر می گردد.

شاید یکی از رویاهای انسان سفر کردن در کسری از ثانیه بوده اما جدا از داستان فیلم های تخیلی با پیشرفت علم دیجیتال امکان سفر کردن با چند کلیک فراهم شده!

اشتباه نکنید، هنوز کار بشر به جایی نرسیده تا بتواند با چند تا کلیک ناقابل! از پشت میز کامپیوتر یا کاناپه ی خانه اش به نقطه ی دیگری از کره ی زمین منتقل شود. اما می تواند با تنها چند کلیک در هر سطحی از توان مالی که باشد، برنامه ی سفرش را بچیند، سفری که خودش می خواهد برود، نه سفری که برایش ترتیب داده اند. بر اساس علاقه، توان مالی، و زمانی که دارد. این شکل امروزی برنامه ریزی سفر است. نوعی از برنامه ریزی که علی رغم همه گیر شدن در همه ی دنیا، نبودش یا کمبودش، در میان ایرانیان شدیدا احساس می شود. پین تا پین برای همین ساخته شده. با این رویکرد که تمام خدمات سفر را آنلاین پوشش دهد. از مرحله ی جست و جو و تحقیق گرفته تا بعد از سفر و قسمت کردن تجربه ی سفر.

با پین تا پین می توانید تمام اطلاعات را یک جا داشته باشید و از مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و تلفن های بی مورد، بی نیاز شوید. حتی لازم نیست به وبسایت دیگری سر بزنید. چون ما سعی کرده ایم کامل ترین مرجع هتل ها در زمینه رزرو باشیم. از هتل های پنج ستاره و لوکس گرفته تا معمولی ترین متل ها و حتی پانسیون ها که مشتری خاص خود را دارند، در پین تا پین صفحه ی مخصوص داشته و تمام اطلاعات لازم ویژگی هایشان هم در همین صفحه درج شده است.

همچنین پین تا پین با معرفی شهرها و جاذبه هایش سعی دارد اطلاعات مورد نیاز مسافران را قبل از سفر در اختیار آن ها بگذارد. اطلاعاتی که ممکن است در حین سفر هم به کار آیند. اما فعالیت پین تا پین تنها به رزرو هتل و معرفی جاذبه های مقاصد گردشگری محدود نمی شود. به زودی تمام خدمات مخصوص سفر از طریق پین تا پین به مسافران امکان پذیر خواهد شد. در حقیقت از فروش بلیت خطوط هوایی مختلف در کلاس های گوناگون و همچنین خدمات صدور ویزا گرفته تا طیف گسترده تر و نوین تری از خدمات، مانند پکیج های ویژه ی تور یا رزرو رستوران، استخر یا صرفا یک سالن کنفرانس، سالن عقد و... در یک هتل، همگی در پین تا پین قابل انجام خواهد بود.

ما برای مسافران خارجی نیز برنامه ی ویژه داریم. با توجه به میراث عظیم و سابقه ی تاریخی و فرهنگی درخشان کشورمان و مطابق با برنامه ی چهارم و پنجم توسعه کشور، به دنبال جذب توریست خارجی و ارزآوری و رونق اقتصادی و در نهایت توسعه ی پایدار هستیم. تمام خدماتی که در پین تا پین به مسافران ارایه می شوند از حالت عادی و مراجعه ی حضوری و حتی مراجعه به وبسایت های مشابه ارزان تر تمام شده و مسافران ما در هر مرحله ای از سفر که باشند، و در هر زمان سال، از پشتیبانی ما برخوردار خواهند شد.
 
بالا