برگزیده های پرشین تولز

گزارش سیبیا از استارت آپ گرایند اصفهان

engineer_ict

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2007
نوشته‌ها
905
لایک‌ها
23
محل سکونت
Real World
این گزارش ویژه ، توسط سیبیا برای شما همراهان همیشگی در ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ تهیه شده است ، با ما همراه باشید.

قبل از هر چیز باید با معنی و مفهوم استارت آپ گرایند آشنا شویم. استارت آپ گرایند یک جنبش جهانی در جهت حمایت از کارآفرینان و موسسان کسب و کار های نوپا و تقویت روابط کاری آنان در جامعه است. این جنبش با هدف آموزش، تشویق و ارتباط سازی کمک می نماید تا ذینفعان حاضر در اکوسیستم استارتاپی شهر های مختلف با یکدیگر در ارتباط بود و از تجربیات هم بیاموزند.
رویداد StartupGrind در تاریخ ۱۸ مرداد ۹۴ در سالن اتاق بازرگانی اصفهان برپا شد. همانطور که اشاره شد این رویداد در شهر های مختلف دنیا با هدف شبکه سازی و آشنایی افراد متخصص در حوزه های مختلف تکنولوژی و اینترنت دایر میشود همچنین از دیگر اهداف برگزاری این رویداد آشنایی با نحوه به موفقیت رسیدن اهالی تکنولوژی و کارآفرینان این حوزه می باشد.
در این رویداد هم از این مهم محروم نبودیم و مهمان ویژه ای دعوت شده بود که شاید بسیاری از شما کاربران با او و دست پختش آشنا باشید. “مانی قاسمی” مدیر و موسس وبسایت دیجیاتو که یکی از وبسایت های مشهور و گسترده در حوزه تکنولوژی کشور است. هدف مصاحبه و آشنایی با برنامه ها و راه رسیدن به موفقیت فعلی وبسایت تاسیس شده بوسیله ایشان بود که البته به گرمی و به دور از هر حاشیه ای تقریبا پاسخ اکثر سوالات مجری و حضار را دادند.

آقای قاسمی از زمان نویسندگی در وبسایت نارنجی شروع به صحبت کردند البته قبل از آن اذعان کردند که بلاگ نویسی را از یاهو ۳۶۰ خدابیامرز! شروع کردند.

همچنین موفقیت فعلی وبسایت خود ، دیجیاتو را مدیون سابقه قبلی کاری خود در نارنجی دانستند و افزودند که به این موضوع افتخار می کنند.
مانی قاسمی همچنین از سختی و فشار کاری تحمیل شده بر ایشان و تیمشان سخن به میان آورد و گفت حتی مواقعی ۳ شیفت برای پوشش دهی اخبار فناوری داشته ایم.

همچنین نحوه تشکیل سایت و زمان به درآمد رسیدن و هزینه راه اندازی آن با بودجه ای معادل ۱۵ تا ۲۰ میلیون خبر داد!

سپس در آخر مصاحبه مانی خان قاسمی یک تیزر از دراپ تست اس ۶ سامسونگ نمایش داد که قرار است به زودی در وبسایتش منتشر شود.
در اخر هم باز یک ساعتی به صرف شام و شبکه سازی استارت آپی و گپ و گفتی با آقای قاسمی گذشت و در مجموع این رویداد توانست حداقل من را به عنوان یک نویسنده امیدوار کند که هنوز شعله های تکنولوژی و تب و تاب آن در کلان شهری مثل اصفهان روشن است.

منبع خبر: سیبیا
 
بالا