برگزیده های پرشین تولز

گلکسی اس 8 بخریم یا A8؟

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
گوشی جدید گلکسی A8 با قابلیت های ویژه و قیمت مناسب در اختیار کاربران گوشی های گلکسی قرار گرفته اما این گوشی میانرده چه تفاوتی با سایر گوشی های پیشرفته نظیر اس 8 دارد؟

گلکسی A8 به قابلیت هایی نظیر صفحه نمایش فول اچ دی 5.6 اینچی Super AMOLED به همراه دوربین 16 مگاپیکسلی و یک گلس منحنی به همراه قسمت انتهایی فلزی مجهز شده است.

samsung-1-galaxy-a8-galaxy-s8-which-samsung-phone-really-1.jpg

هر چند سامسونگ تنها از یک دوربین در قسمت پشتی گوشی جدید گلکسی ای 8 استفاده کرده اما این امر در مورد قسمت جلوی آن صدق نمی کند.

این لنزهای دوگانه در قسمت جلو، امکان آن را برای سلفی دوستان فراهم می کنند تا از میان گزینه های close-up و زاویه گسترده انتخاب کرده و میدان دیدی همانند DSLR را به عکس ها اضافه کنند.

سایر ویژگی های افزوده شده عبارتند از: پردازنده بسیار مناسب، طراحی مقاوم در برابر آب و حافظه قابل توسعه.

samsung-2-galaxy-a8-galaxy-s8-which-samsung-phone-really-1.jpg

هیچ تردیدی در این مورد وجود ندارد که ای 8، یک گوشی فوق العاده است. هر چند در حال حاضر بیش از 12 ماه از زمان رونمایی گلکسی اس 8 سپری می شود اما این گوشی سامسونگ هنوز هم یکی از پرفروش ترین و بهترین گوشی های موجود در بازار است و در سال 2017 برنده جوایز متعددی شده است.

سامسونگ در گلکسی اس 8 نیز از صفحه نمایش بسیار زیبا و منحنی OLED به همراه پردازنده بسیار سریع و دوربینی بی رقیب استفاده کرده است.

samsung-3-galaxy-a8-galaxy-s8-which-samsung-phone-really.jpg

از طرفی گوشی S8 سامسونگ از قابلیت شارژ وایرلس نیز برخوردار است. در حال حاضر دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی ای 8، نمونه ای از بهترین گوشی های گلکسی موجود در بازار هستند و اگر به دنبال انتخاب یک گوشی جدید هستید این دو گزینه را نیز پس از گلکسی اس 9 مورد بررسی قرار دهید.
 

aytayweb

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2013
نوشته‌ها
2,322
لایک‌ها
1,296
سن
34
محل سکونت
درایو C
کلا دوست عزیز اس 8 پرچم دار کمپانی سامسونگ بود تا چند ماه اخیر که مدل جدیدش نیومده بود

کیفیت صفحه فلان رو ول کن قیمت رو در نظر بگیر هردو از یک کمپانی هستن
 
بالا