برگزیده های پرشین تولز

گلکسی نوت 9، پیشرفته تر از تمام گوشی های اندروید و رقیب آیفون X

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
خبرها و شایعات منتشر شده در این روزها حاکی از آن هستند که سامسونگ ممکن است در ماه آگوست از گلکسی نوت 9 رونمایی کند. ظاهرا نوت 9 حتی ازگلکسی اس 9 که انقلابی بزرگ را در تکنولوژی به پا می کند پیشرفته تر است. سری اس و سری نوت گوشی های سامسونگ، پیشرفته ترین گوشی های اندروید موجود در بازار هستند.

samsung-what-we-know-about-the-galaxy-note-9-release-date-and-features-3.jpg

یکی از بزرگترین تغییراتی که سامسونگ قصد دارد در نوت 9 اعمال کند اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است. البته غول بزرگ کره ای قصد دارد صفحه نماش لبه به لبه را همچنان حفظ کند. از آنجا که اکثر کاربران از صفحه نمایش های بزرگ استقبال می کنند شرکت های تولید کننده گوشی همراه نیز در تلاشند تا لبه ها را کوچکتر کنند. اسکنر اثر انگشت موجود در زیر صفحه نمایش باعث می شود نوت 9 به یک صفحه نمایش فوق العاده بزرگ مجهز شود.

samsung-what-we-know-about-the-galaxy-note-9-release-date-and-features-2.jpg

نوت 9 به جدیدترین تکنولوژی صفحه نمایش با رزولوشن 4K مجهز می شود. پنل به کار رفته در گوشی قدرتمند جدید سری نوت، Quad-HD Super AMOLED با ابعاد 6.3 اینچ است که البته تا حدودی به نوت 8 شباهت دارد. پردازنده اسنپدراگون 845 نیز قدرت فوق العاده ای را برای نسل جدید گوشی های سری نوت فراهم کرده است.

samsung-what-we-know-about-the-galaxy-note-9-release-date-and-features.jpg

در حالیکه گوشی هایی مانند آیفون X، در فصل تعطیلات، محور اصلی توجه بازار گوشی های همراه بوده اما گلکسی نوت 8 از زمان رونمایی تا به امروز از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده و این امر به طور قطع در مورد نوت 9 نیز صدق خواهد کرد.

samsung-what-we-know-about-the-galaxy-note-9-release-date-and-features-1.jpg

برای توصیف قابلیت های مدرن گلکسی نوت 9 فقط کافیست بگوییم که نوت 9 حتی از اس 9 نیز پیشرفته تر خواهد بود. گوشی تاشوی گلکسی X نیز قرار است سرآغاز یک رده کاملا جدید از گوشی های گلکسی باشد. ظاهرا رونمایی از نوت 9 در اواسط آگوست و صادرات آن نیز از اواسط سپتامبر صورت خواهد گرفت.
 
بالا