برگزیده های پرشین تولز

گوشی ال‌جی V30 با نمایشگر 6 اینچی OLED و بدنه‌ای کوچک‌تر نسبت به V20 معرفی می‌شود

nima_it

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2017
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
27
سن
36
کمپانی ال جی به تازگی با انتشار بیانیه ای، اطلاعات جالبی را در خصوص پرچمدار جدید خود در سال 2017 در اختیار علاقه مندان قرار داد.
در این گوشی که با نام LG V30 رونمایی خواهد شد، برای اولین بار از نمایشگرهای OLED پلاستیکی فول ویژن استفاده می شود که از قابلیت های بالایی برای نمایش محتوای واقعیت مجازی برخوردار خواهد بود.
جونو چو (Juno Cho) از مدیران ارشد کمپانی ال جی در این رابطه عنوان کرد که این شرکت هم اکنون در رقابتی سخت با شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند قرار دارد و حال بهترین فرصت است که بتوان باری دیگر نمایشگرهای OLED را به نسل جدید دستگاه هایمان برگردانیم.
نمایشگر 6 اینچی OLED فول ویژن، به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگر تولید شده ال جی برای یک گوشی موبایل محسوب می شود که در طی چهار سال اخیر، نظیر آن مشاهده نشده بود. اما به لطف قابلیت فول ویژن، اندازه بدنه دستگاه کوچک تر از بدنه ال جی V20 خواهد بود. به طوری که حاشیه بالایی نمایشگر تا 20 درصد کمتر می شود و حاشیه پایینی نیز کاهشی 50 درصدی را تجربه خواهد کرد. همچنین، لوگوی LG نیز از قسمت پایینی این مدل، به قسمت پشتی دستگاه منتقل خواهد شد.
از آن جایی که این نمایشگر از پلاستیک ساخته شده و به اصطلاح به آن، P-OLED می گویند، از لبه های منحنی برخوردار خواهد بود تا راحت‌تر در دست کاربر جای گیرد. این پنل با پوششی از محافظ صفحه گوریلا گلس 5 محافظت می شود و از مصرف انرژی کمتری نیز برخوردار است که می تواند طول عمر باتری بیشتری را برای دستگاه به ارمغان بیاورد.
جونو چو در این رابطه افزود:"مهارت و دانش متخصصان ما در تولید نمایشگرهای OLED، موجب برتری ما نسبت به سایر شرکت ها شده است. این تکنولوژی از ظرفیت های بیشماری برای استفاده در گوشی های هوشمند برخوردار است. با توجه به رقابتی که اکنون میان ما و سایر شرکت ها حاکم است، احساس کردیم که اکنون بهترین فرصت برای معرفی دوباره پنل های OLED در صنعت موبایل است."

قیمت به روز انواع گوشیهای ال جی موجود در بازار ایران را اینجا ببینید
 
بالا