برگزیده های پرشین تولز

گوگل و امور خیریه برای تعطیلات کریسمس

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
40a1353f5c494cf50a383fa0362a717b.png

به نقل از سایت سئو :

گوگل به تازگی قابلیتی را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند به موسسات و سازمان های امور خیریه کمک کنند. یعنی با فراهم کردن دکمه هدیه و کمک (donate) به طور مستقیم در جستجوها کاربران بتوانند با آسان ترین روش به سازمان های خیریه ایی کمک کنند.

با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس و آغاز سال نو میلادی گوگل تصمیم گرفته با ارائه قابلیت جدیدی به کاربران کمک کند تا به ساده ترین روش به موسسات خیریه کمک کنند.

این قابلیت در ابتدا برای چند موسسه امور خیریه و فقط در ایالات متحده آمریکا اجرایی می شود.

کاربارن با جستجوی سازمان های امور خیریه مانند Direct Relief این امکان را خواهند داشت تا در صفحه نتایج جستجو با کلیک کردن دکمه کمک (donate) به این مراکز یاری رسانی کنند.

گوگل اعلام کرده که با کلیک گزینه donate کاربران وارد جریان شناور کمک رسانی می شوند و می توانند به آسانی به سازمان های مورد نظر خود کمک کنند. هم چنین اطلاعاتی درباره تاریخچه ، شماره تماس و وبسایت این سازمان ها در اختیار کاربران قرار می گیرد.

سازمان هایی که گوگل با آن ها همکاری می کند دسته های گوناگونی از فعالیت های انسان دوستانه را انجام می دهند که در ایالت های مختلف آمریکا حضور دارند. مراکز خیریه دیگر می توانند برای ارتباط با این بخش گوگل و استفاده از آن به آدرس (www.google.com/nonprofits) مراجعه کنند.

ارائه این قابلیت جدید به خاطر این موضوع است که میزان 30 % از همه کمک های مردمی در بازه زمانی تعطیلات کریسمس و آغاز سال نو مسیحی اتفاق می افتد.

صحبت های آقای پرم راماس وامی مدیر عامل اجرایی گوگل در بلاگ گوگل :

" در سال 2017 بخشندگی مردم را به خصوص در زمان های بحرانی و بلایای طبیعی و غیر طبیعی مشاهده کردیم. حالا با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس و آغاز سال نو میلادی بازهم انسان دوستی مردم و کمک های آن می تواند فرصت هایی را برای دیگران ایجاد کند. "

Google-donate-button-728x600.jpg
 
بالا