برگزیده های پرشین تولز

یاد بازیگران کودکی که دیگه در بین ما نیستند

b.yasini

کاربر فعال تاریخ و پزشکی و سلامت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
7,666
لایک‌ها
2,930
محل سکونت
Living in Dreams
بخش گفتگوی آزاد که بسته شد دل ما هم گرفت. بعضی وقتها حداقل اونجا یه درد دلی می کردیم یکمی سبک می شدیم.

امروز داشتم سریال خانه سبز رو می دیدم. دلم هوای خسرو شکیبایی رو کرد.چه زود رفت چه زود مرد. واقعا حیف. انگار همین دیروز بود که می دویدم پای تلویزیون که تو تلویزیون 21 اینچ درب و داغون خونمون سریال خانه سبز رو ببینم.
خدایش بیامرزاد که شبهای سرد زمستان رو برای ما گرم می کرد.

و در حال سرچ تو اینترنت بودم که بدون دلیل یاد پوپک گلدره افتادم. پوپک زیبا و دوست داشتنی که مرگش برای من که اون زمان پوپک ها رو به خودمون نزدیک تر می دیدیم واقعا شوک آور بود.

خوایش اورا هم بیامرزد سریال دنیای شیرین دریا برای من سراسر یاد دختر بسیار زیبایی است که 8 ماه در کما ماند و رفت و ما رو با خاطراتش تنها گذاشت.
 

trian

Registered User
تاریخ عضویت
27 فوریه 2011
نوشته‌ها
2,086
لایک‌ها
2,885
یادشون بخیر خدا رحمتشون کنه
علاوه بر این یاد و خاطره دوبلورهایی که توی لحظات شادی دوران کودکی ما نقش داشتند رو هم گرامی میداریم مرحوم حسن عباسی(صدای مورچه خوار ، مرحوم هوشنگ مرادی بچه های کوه آلپ) یادشون گرامی

نمونه صدای دوبلور : مرحوم هوشنگ مرادی
 

batoobato

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
6,557
یادشون بخیر.....و روحشان شاد و آرام......
 

Loveless64

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2009
نوشته‌ها
655
لایک‌ها
80
محل سکونت
Esfahan
خسرو شکیبایی... یادش بخیر... روحش شاد... هنوز که هنوزه بازیش و صداش توی سریال خانه ی سبز برام جذابیت داره... چرا مرد؟ چرا اینقد زود؟ یادمه روزی که مرد گریه کردم... شاید تعداد دفعاتی که در عمرم گریه کردم به تعداد انگشتان یک دست هم نرسه چون با وجود اینکه زندگیم در انبوهی از غم و مشکلات بوه تونستم روی بغضم حداقل مسلط باشم... اما اونزوز بدجوری بغضم ترکید....
روحش واقعا شاد... همیشه صداش رو توی ماشین و اتاقم گوش میدم... شعرهای سید علی صالحی رو فوق العاده زیبا دکلمه کرده...
دلم واسش خیلی تنگه :(
 

pomona

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 آگوست 2012
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
69
محل سکونت
tehran
خدا بهرام شاه محمد لو هم بیامرزه،خیلی دوست داشتم برنامه شو



سمندون هم خدا بیامرزه،هم دوسش داشتم هم ازش میترسیدم ، یه برنامه عروسکی بود که مجریش یه مرده بود که فوت کرد همون زمان ، اسمش انگار نوک زبونه اما هرچی فکر میکنم یادم نمیاد ممنون میشم اگه کسی میدونه بگه .
 
Last edited:

A R @ M

همکار بازنشسته خاطرات ، سینما و تلویزیون
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 جولای 2007
نوشته‌ها
6,356
لایک‌ها
5,482

lildude

Registered User
تاریخ عضویت
27 مارس 2006
نوشته‌ها
2,294
لایک‌ها
1,449
درود،

در 10 سال اخیر شاید سه بار گریه کرده باشم. یکبارش برای خسرو شکیباییِ فقید بود. دومیش رو هم میگم. برای مرگِ مایکل بود. سومیش رو هم یکی دیگِ از هنرمندان بود کِ اسمش فعلا لازم نیست.
 

pomona

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 آگوست 2012
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
69
محل سکونت
tehran

ااا مثل اینکه اشتباه شده،من از یه نفر شنیدم که فوت کردن ، پس شایعه بوده الان تو گوگل سرچ کردم همچین چیزی ندیدم،امیدوارم سالیان سال زنده باشن،این هم آخرین خبر از ایشون :



آفتاب: بهرام شاه محمدلو،بازيگر و دوبلور تلويزيون گفت:بزودي مجموعه جديدي از برنامه تلويزيوني "زيرگنبد كبود" ساخته مي‌شود كه هم اكنون اين طرح تاييد شده و در اولين فرصت ساخته مي‌شود. برنامه "زيرگنبد كبود" به شكل داستاني با موضوعاتي مربوط به قصه و قصه پردازي با "آقاي حكايتي" كه خودم نقش آن را اجرا مي‌كنم و به مرور زمان نيز پير شده است،براي كودكان امروز قصه مي‌گويم.

اين بازيگر تلويزيون درخصوص كمرنگ شدن بازيگران پيشكسوت در عرصه‌‌هاي مختلف هنري گفت‌:به دليل خروجي‌هاي مختلف كلاس‌هاي بازيگري و دانشگاه‌ها هرساله صد‌ها دانشجو به اين عرصه وارد مي‌شوند كه عده‌اي از آنهايي كه داراي خلاقيت و پتانسيل هستند در اين مسير باقي مي‌مانند.

وي ادامه داد:‌به همين جهات حضور بازيگران پيشكسوت كمرنگ‌تر مي‌شود،به طور مثال نقشي را ديدم كه بايد از يك بازيگر 80 ساله در آن استفاده مي‌شد كه متاسفانه از بازيگري 20 ساله استفاده شد.

به گزارش خبرآنلاین،وي بيان كرد:اگر به تمامي اينها توجه كنيم مي‌بينيم كه ديگر امروزه به ايفاي نقش‌ها توسط بازيگران توجهي نمي‌شود و فقط برخي فيلمسازان مي‌خواهند فيلم خودشان را بسازند.
 
بالا