برگزیده های پرشین تولز

۱۰ ساحل برتر تایلند به همراه عکس و اطلاعات ساحل تایلند

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
38
۱۰ ساحل برتر تایلند به همراه عکس و اطلاعات ساحل تایلند

۱۰ ساحل برتر تایلند
تایلند برای داشتن سواحل ماسه ای سفید رنگ و آبی زلال و شفاف از محبوبیت بسیاری برخوردار است. با بیش از ۲۰۰۰ مایل خط ساحلی و ۸۰۰۰ مایل جزیره گرمسیری، تایلند یک مقصد گردشگری محبوب در بین گردشگران جنوب شرق آسیا می باشد. در این لیست ما به بررسی ۱۰ ساحل برتر تایلند از بهترین سواحل تایلند می پردازیم. با ما همراه باشید.

ساحل سایره Sairee Beach
این ساحل با یک مایل طول درقسمت غربی جزیره Ko Tao واقع شده است و گاهی به آن جزیره لاک پشت هم می گویند. این ساحل یک مقصد عالی برای غواصان است و دارای تعداد زیادی کلوپ شبانه و بار می باشد. شما می توانید از راه هوایی و یا دریایی به جزیره Ko Tao بروید.


ساحل سایره Sairee Beach

ساحل هاد رین Haad Rin
این ساحل در جزیره Ko Phangan واقع شده و دارای شهرت جهانی می باشد. جشن قرص کامل ماه Full Moon Party که در این جزیره برگزار می شود توجه هزاران نفر از مسافران را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. این رویداد یکی از رویدادهای مهم در منطقه است و هر شب جشن هایی در این ساحل و خیابان های اطراف برگزار می شود. گردشگران می توانند در این منطقه از تماشای طلوع و غروب آفتاب لذت ببرند.


ساحل هاد رین Haad Rin

ساحل لامای Lamai Beach
این ساحل در جزیره سامویی که بعد از جزیره پوکت، بزرگترین جزیره تایلند است، واقع شده است. این ساحل نسبت به همسایه خود، ساحل Chaweng کوچکتر و آرامتر است. این ساحل ماسه ای زیبا یک مکان عالی برای استراحت است. این ساحل دارای تعداد زیادی بار و رستوران و فعالیت های تفریحی برای گردشگران است.


ساحل لامای Lamai Beach

ساحل هوآهین Hua Hin Beach
این ساحل در سال ۱۹۲۰ به عنوان یک منطقه سلطنتی برای پادشاه راما ساخته شد. این منطقه برای مدتی طولانی یک مکان گردشگری محبوب در بین تایلندی ها بوده و امروزه این ساحل ۵ مایلی در بین گردشگران خارجی هم محبوبین بسیاری دارد. این منطقه یک مقصد گردشگری در بین خانواده های ثروتمند است. ساحل هوآهین که در در قسمت شمالی شبه جزیره مالای قرار گرفته دارای زمین های گلف برای دوستداران این ورزش می باشد.


ساحل هوآهین Hua Hin Beach

ساحل کونانگ یوان Ko Nang Yuan
کونانگ یوان یکی از سواحل شلوغ تایلند است. این جزیره زیبا، دارای آبی شفاف و یک مکان عالی برای غواصی است. گردشگرانی که در Ko Nang Yuan اقامت ندارند، برای بازدید از این ساحل باید مبلغ Baht 100 را بپردازند.


ساحل کونانگ یوان Ko Nang Yuan

ساحل پاتونگ Patong Beach
گردشگران که می خواهند شاهد طلوع و غروب زیبای آفتاب باشند، باید به این ساحل رنگارنگ بیایند. این ساحل دارای تعداد زیادی کلوپ شبانه، بار، رستوران و فروشگاه می باشد. گردشگران می توانند در این ساحل ۲٫۲ مایلی به انجام تفریحات از قبیل هاوکینگ، چتربازی و جت اسکی بپردازند. پاتونگ یکی از سواحل محبوب در تایلند است.


ساحل پاتونگ Patong Beach

ساحل هات پرامونگ Hat Pramong
این جزیره که در خلیج کوچک Ko Lipe واقع شده است، همان طور که از اسمش پیداست منظره ای بینظیر از غروب آفتاب را به نمایش می گذارد. در حال حاضر این ساحل اقامتگاه های زیادی ندارد و گردشگران می توانند از کلبه های چوبی برای اقامت در این ساحل آرام استفاده کنند.


ساحل هات پرامونگ Hat Pramong

ساحل ماسه های سفید White Sand Beach
این ساحل زیبا که در Ko Chang واقع شده، یک مقصد گردشگری عالی برای خانواده ها است. این ساحل ماسه ای یکی از محبوبترین مناطق در Ko Chang بشمار می رود و نسبت به پوکت آرامش و سکوت بیشتری در آن حکم فرماست. برای اقامت در این ساحل می توانید از اقامتگاه های ساحلی ۴ ستاره و یا کلبه های چوبی استفاد کنید. این ساحل دارای تعداد زیادی رستوران و بار است. Ko Chang در جنوب شرقی تایلند در نزدیکی Cambodia واقع شده است.


ساحل ماسه های سفید White Sand Beach

خلیج مایا Maya Bay
این ساحل زیبا که در جزیره Ko Phi Phi Leh واقع شده برای ضبط فیلم “ساحل” مورد استفاده قرار گرفته است و از آن پس محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. امروزه گردشگرانی از تمام نقاط دنیا به این منطقه که سه طرف آن توسط صخره های بلند احاطه شده، می آیند. هم چنینKo Phi Phi Leh یک مقصد عالی برای غواصان است و از آنجایی که کو فی فی یک پارک ملی است، گردشگران باید مبلغ baht 200 بابت ورودی بپردازند. اقامتگاه ها اکثرا در Ko Phi Phi Don واقع شده اند.


خلیج مایا Maya Bay

ساحل فرا نانگ Phra Nang Beach
این ساحل در شمالی ترین نقطه Railay واقع شده است. این منطقه که توسط صخره هایی عظیم احاطه شده، دارای آب زلال و ماسه های سفید می باشد. این ساحل زیباترین ساحل تایلند است. این منطقه توجه صخره نوردان زیادی را هم به خود جلب کرده است. می توان به وسیله قایق از Ao Nang به این ساحل رفت.


ساحل فرا نانگ Phra Nang Beach

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به تایلند و تور تایلند با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
 
بالا