برگزیده های پرشین تولز

۱۰ شهر دیدنی اسپانیا که حتما باید ببینید + عکس شهرهای دیدنی اسپانیا

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
38
۱۰ شهر دیدنی اسپانیا که حتما باید ببینید + عکس شهرهای دیدنی اسپانیا

۱۰ شهر دیدنی اسپانیا
سواحل پر زرق و برق، غذاهای خوشمزه، شب زنده داری پر جنب و جوش و جشن جالب توجه روز مقدس همگی در کنار هم، اسپانیا را به یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات تبدیل می کنند. از آنجا که اسپانیا شامل چندین مناطق خودمختار و جزایر می باشد، می تواند به عنوان کشوری که شامل بیشترین گوناگونی فرهنگی و مناظر طبیعی می باشد، به خود ببالد. یک نمای کلی از مکان های عالی و پر بازدید در اسپانیا را در این مطلب مرور می کنیم. پس با ما همراه باشید!

بیلبائو Bilbao
بیلبائو به عنوان بهترین بندر مهم و صنعتی شهرستان در شمال اسپانیا تا قبل از ساخت یکی از عجایب معماری در سال ۱۹۰۰ (که به عنوان موزه گوگنهایم نام گذاری شده بود) شناخته شده بود. از آن زمان به بعد این شهر رونق بسیاری را در گردشگری، ترویج رشد اقتصادی و تجدید حیات بسیاری از ارزش های پنهان خود را تجربه کرده است و همه این عوامل آن را به یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در اسپانیا تبدیل کرده.


بیلبائو Bilbao

سانتیاگو د کامپوستلا Santiago de Compostela
“سانتیاگو د کامپوستلا” پایتخت منطقه “گالیسیا” در شمال غربی اسپانیا واقع شده است که به عنوان مقصد نهایی از زیارت سنتی (معروف به “کامینو” از د سانتیاگو) شناخته شده می باشد. امروزه این شهر سالانه هزاران بازدید کننده را هم به دلیل سنت دینی و هم تاریخی به خود جذب می کند.


سانتیاگو د کامپوستلا Santiago de Compostela


تولدو Toledo

شهری نشسته بر قله کوه در مرکز اسپانیا، که تا قرن ۱۶ به عنوان پایتخت اسپانیا بوده است. از آنجا که یهودیان، مسیحیان و مسلمانان برای قرن ها در این شهر سکونت داشتند، شهر گاهی اوقات به عنوان “شهر سه فرهنگ” نامیده می شود. امروزه تولدو به عنوان مکانی که بخاطر سرمایه تاریخی، هنری و همچنین معماری که قدمت آن به امپراطوری روم بر می گردد، معروف می باشد.


تولدو Toledo

کوردوبا Cordoba
کوردوبا مرکز استان کوردوبا در منطقه اندلس در جنوب اسپانیا است. اقامتگاه تاریخی با یک پلکان مارپیچ کوچک، مسیر های قرون وسطایی، میدان عمومی و حیاط سفید که همگی یک مسجد را تشکیل داده اند. هر چند که در ابتدا به عنوان مسجد ساخته شد، اما در حال حاضر یک کلیسای جامع با شکوه است که معماری اصلی خود را حفظ کرده.


کوردوبا Cordoba

سن سباستین San Sebastian
سن سباستین مرکز استان گیپوسکوا است. واقع در کشور باسک در شمال اسپانیا در سواحل خلیج بیسکی. این شهرستان زیبا به خاطر داشتن سواحل زیبا و سنت برجسته آشپزی محبوب می باشد. این ساحل جز دیدنی های اسپانیا محسوب می شود.


سن سباستین San Sebastian

والنسیا Valencia
یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرستان ها در اسپانیاست. شهر والنسیا در بخش شرقی کشور در منطقه ای از والنسیا واقع شده است. پس از چند سال از ساخت و ساز عمده و نوسازی، امروزه والنسیا به خاطر “فستیوال فالاس”، شهر هنر و شاهکار های معماری خود معروف می باشد.


والنسیا Valencia

سویل Seville
جاذبه های توریستی استثنایی، جشنواره های پر جنب و جوش و همهمه های شب زنده داری همگی در کنار هم سویل را به یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در جنوب اسپانیا تبدیل می کنند. به عنوان شهرستان پایتخت اندلس، سویل نیز سرمایه های مالی و فرهنگی منطقه است. این شهر دریچه ای است به سوی وقایع زیبا و مهم تاریخی که مهم ترین آن کلیسای جامع سویل است که به باوری اعتقاد بر این است که کریستف کلمب در آن به خاک سپرده شده است.


سویل Seville

گرانادا Granada
از دیدنی های اسپانیا واقع در پایه کوه های سیرا نوادا در جنوب اسپانیا، گرانادا مرکز استان گرانادا است. گرانادا ترکیب کاملی از فرهنگ های سنتی، شب زنده داری پر هیجان و جاذبه های دیدنی و جذاب از جمله الحمرا معروف و جهانی (اوج هنر مور که تاریخ اندلس و یکی از بزرگترین معماری های اروپا را در خود نگه داشته) را ارائه می دهد.


گرانادا Granada

مادرید Madrid
مادرید از دیدنی های اسپانیا ، بزرگترین شهر و پایتخت اسپانیا که به طور گسترده ای برای صحنه شب زنده داری های بسیار گرم آن شناخته شده است. شهری که تعدادی از دانشگاه ها، گروه های قومی مختلف را در خود جای داده که مادرید را به یکی از شهرهای رنگی و بین المللی تبدیل می کند.


مادرید Madrid

بارسلونا Barcelona
واقع در شمال شرقی اسپانیا، بارسلونا یکی از شهرهایی است که بیشترین تعداد سفر ها را در کشور به خود اختصاص داده و این به علت ارائه انتخاب های فراوانی است که به گردشگران می دهد. آنهایی که در اروپا هم به دنبال معماری های تاریخی هستند و هم خرید و هم همهمه های شب زنده داری. منحصر بفرد بودن بارسلونا به دلیل وجود معاری های منحصر بفرد آن است که به جا مانده از معمار معروف اسپانیایی آنتونی فامبلیا می باشد. از جمله آثارش می توان به کازا بالیو و کلیساس معروف ساگرادا اشاره کرد.


بارسلونا Barcelona

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به اسپانیا و تور اسپانیا با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
 
بالا