برگزیده های پرشین تولز

۱۰ علت فرار مشتری از سایت شما

doctor.sniff

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
111
جذب مشتری آسان هست ولی نگهداری مشتری هنر است. در وب ایران ۸۰ % درصد مشتری‌ها بعد از خرید محصول سایت شما را فراموش می‌کنند و دیگر حتی به محصولات شما هم نگاه نمی‌کنند. این به این دلیل است که محصول یا سایت شما برای کاربر جالب نیست یا این‌که کاربر از سایت شما راضی نبوده است یا شما محصول خود را درست ساپورت نکرده‌اید. دلایل زیادی وجود دارد اما شاید به این فکر افتاده باشید. پیشنهاد می‌کنم قبل از این که این پست را بخوانید این مطالب هم مطالعه کنید جذب و نگهداری مشتریان در وبسایتمیشه گفت این 10 علت قسمتی از پست جذب و نگهداری مشتری در وبسایت است.
سایت شما شلوغ است
سایت شلوغ باعث می‌شود که مشتری دیگر به سایت شما مراجعه نکند. همیشه سعی کنید سایتی طراحی کنید که برای کاربران قابل دسترسی باشد و حتی ساده باشد.
اعتماد مشتری را جلب نکرده‌اید
اعتماد!، اکثر کسانی که حرفه‌ای هستند از محل‌هایی خرید می‌کنند که اعتبار و سابقه خوبی در اینترنت دارند در صورتی‌که دیگر سرویس‌ها کیفیت بهتری نسبت به این سرویس دارد ولی این سرویس معروف‌تر شده است.
کاربر را مجبور به خرید نکنید
کاربران باید محصول را واقعا لازم داشته باشند که تهیه کنند.۹۰ درصد پاپ‌آپ‌های سایت‌های مشاکرتی به دلیل اذیت و آزار کاربران به فروش ضرر می‌رسانند.
قیمت محصولات مهم است

ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/343_۱۰-علت-فرار-مشتری-از-سایت-شما
 
بالا