برگزیده های پرشین تولز

۱۰ فعالیت تفریحی در جزیره کوساموئی + عکس و اطلاعات کامل

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
38
۱۰ فعالیت تفریحی در جزیره کوساموئی + عکس و اطلاعات کامل

فعالیت تفریحی در جزیره کوساموئی
استراحت در اقامتگاه های ساحلی، استفاده از چشمه های آب گرم، فیل سواری، شنا و غواصی همگی بخشی از فعایت های تفریحی موجود در این جزیره هستند. از گذراندن تعطیلات خود در این جزیره پشیمان نخواهید شد. با ما در ۱۰ فعالیت تفریحی در جزیره کوساموئی همراه باشید!

فیل سواری در جزیره کوساموئی
فیل که نماد قدرت است، حیوان ملی تایلند می باشد. ساموئی دارای جنگل های بارانی گرمسیری می باشد و برای عبور ار این مناطق انبوه سرسبز می توان از فیل استفاده کرد. می توانید با فیل به یک سفر جنگلی بروید و از حیوانات مختلف و آبشارهای موجود در مسیر دیدن کنید.


فیل سواری در جزیره کوساموئی

آب درمانی در جزیره کوساموئی
اگر به دنبال مکانی برای استراحت و باز یافتن انرژی از دست رفته تان هستید، Koh Samui بهترین انتخاب است. می توانید از روش های آب درمانی در چشمه های آب گرم استفاده کنید و همچنین از یک ماساژ سنتی تایلندی لذت ببرید!


آب درمانی در جزیره کوساموئی

اسکای فاکس کابل راید در جزیره کوساموئی
اگر عاشق سرعت هستید، این سرگرمی را از دست ندهید. می توانید در بین کابل ها از یک پلت فرم به پلت فرم دیگر سر بخورید و حس پرواز را تجربه کنید.ا ین سرگرمی دارای چندین ایستگاه مجزا است که ایستگاه اول آنچنان ترسناک نیست و اگر خوشتان نیامد در این ایستگاه می توانید به محل اولیه خود برگردید. برخی آنچنان دچار ترس و هیجان می شوند که نمی توانند به ایستگاه های بعدی بروند.


اسکای فاکس کابل راید در جزیره کوساموئی

کارتینگ در جزیره کوساموئی
در پیست کارتینگ سرعت و هیجان را با هم تجربه کنید. پیست کارتینگ سامویی برای استفاده مبتدی ها و هم حرفه ای ها مناسب است و تمام تجهیزات لازم مثل کلاه ایمنی در اختیار شما قرار می گیرد. این پیست هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز است و در غرب Bophut واقع شده است.


کارتینگ در جزیره کوساموئی

کلاس های آشپزی در جزیره کوساموئی
تمام سرآشپزان این دوره های آموزشی از کارشناسان و سر آشپزان حرفه ای تایلندی هستند. اگر یک آشپز حرفه ای هستید و یا یک مبتدی که علاقه مند به یادگرفتن است، می توانید با گذراندن این دوره ها مهارت های لازم برای طبخ غذاهای متنوع آسیایی را بدست آورید.


کلاس های آشپزی در جزیره کوساموئی

سفری تور با ۴WD در جزیره کوساموئی
با یک جیپ ۴WD به مناطقی از جزیره که کمتر شناخته شده اند و دارای طبیعتی بکر هستند، بروند. در یک رستوران محلی از صرف یک غذای سنتی محلی لذت ببرید و به تماشای چشم اندازی زیبا از جزیره Koh Phangan بپردازید در یک روز آفتابی و تمیز حتی قادر خواهید بود جزیره ی Koh Tao را هم ببینید. از کشتزار ها و مزارع زیبای آناناس هم بازدیدی داشته باشید!


سفری تور با ۴WD در جزیره کوساموئی

غواصی در Koh Tao
سواحل ماسه ای Koh Nang Yuan که توسط صخره هایی محاصره شده اند و از سواحل منحصر به فرد در دنیا محسوب می شوند. زیبایی این سواحل نفستان را بند خواهد آورد! از غواصی در آب های زلال و شفاف آن لذت ببرید و از انواع مختلف گونه های دریایی دیدن کنید. می توانید برای صرف غذا به رستوران های Ko Tao بروید و بعد از غذا در زیر درختان نارگیل استراحت کنید.


غواصی در Koh Tao

فوتبال گلف در جزیره کوساموئی
فوتبال گلف یک بازی تایلندی محبوب است. این بازی ترکیبی از فوتبال و گلف است که در آن بازیکنان تلاش می کنند تا با ضربه ی پا، توپ را داخل یکی از ۱۸ سوراخ موجود در زمین بیندازند.


فوتبال گلف در جزیره کوساموئی

تور ماهیگیری در جزیره کوساموئی
با گذراندن یک روز در دریا از ماهیگیری سنتی تایلندی لذت ببرید. ابتدا طعمه ی خود را بگیرید و بعد سعی کنید تا شانس خود را برای به دام انداختن ماهی ها امتحان کنید. کاپیتان در مورد مناطق ماهیگیری بر اساس فصل و شرایط آب و هوا تصمیم گیری خواهد کرد. (Koh Som, Koh Kong , Koh Matlang , Koh Pha-ngan)


تور ماهیگیری در جزیره کوساموئی

قایق سواری در پارک ملی Angthong
گفته می شود که این پارک ملی الهام بخش کتاب Alex Gardner بوده و بعدها برای ضبط فیلم هالیوودی “ساحل” مورد استفاده قرار گرفته است. از ۴۲ جزیره زیبای این پارک ملی، دامنه های سرسبز و آب فیروزه ای و گونه های عجیب دریایی دیدن کنید.


قایق سواری در پارک ملی Angthong

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به تایلند و تور تایلند با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
 
بالا