برگزیده های پرشین تولز

۱۱ سپتامبر هیچ ارتباطی با بازی The Division ندارد

lala90

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
43
محل سکونت
زابل
۱۱ سپتامبر هیچ ارتباطی با بازی The Division ندارد
بازی The Division که بازی جدید شوتر و RPG یوبیسافت می باشد براساس اتفاقات بعد از یک حادثه در نیویورک است. حادثه ای که هفته ها بعد از پخش یک بیماری در شهر با استفاده از پولی که توسط عده ای تروریست داده شده بود رخ داد.

ارتباط بین The Division و حادثه ی ۱۱ سپتامبر از آن جایی که در هردو ، شهر مورد نظر نیویورک است بیان شد.

میشل اِیرهارد از سایت Kill Screen به همایشی که توسط یوبیسافت برگذار شده بود رفت و از ارتباط میان این دو پرسید.

در صحبت با جولیان جِرایتی که کارگردان هنری دوم بازی The Divison می باشد ، اِیرهارد ارتباط بین این بازی و سانحه ی ۱۱ سپتامبر را جویا شد.

جرایتی پاسخ داد : “ من فکر نمیکنم رخدادهای داستان این بازی و ۱۱ سپتامبر حتی به هم نزدیک باشند.”

ایرهارد از جرایتی درخواست کرد تا نظر خود را واضح تر بیان کند : “ پس شما وقتی که میخواستید The Division را بسازید ۱۱ سپتامبر مد نظرتون نبود؟ “

وی پاسخ داد : “ صادقانه بگم شما اولین کسی هستید که این را از من می پرسید و کسی در ملاقات های قبلی از من چنین چیزی را نپرسیده بود. باید بدونیم که در آخر این فقط یک بازی ویدیویی است که برای سرگرمی ساخته شده … هیچ پیام سیاسی خاصی هم همراه آن نیست.”

شاید یوبیسافت این شهر را به طور اتفاقی انتخاب کرده باشد و شاید هم چون سازندگان که در مانتریال هستند زیاد درگیر اتفاق ۱۱ سمپتامبر نبودند و اتفاقی این شهر را انتخاب کردند و یا شاید فقط یک شهر پرجمعیت را برای راه اندازی بازی خود مد نظر داشتند.

به هرحال احمقانه است که یک ارتباطی بین این دو قائل شویم چرا که اگر این طور بود برای هر فیلمی که در آن نیویورک نابود می شود هم این ارتباط را باید در نظر گرفت.
 
بالا