برگزیده های پرشین تولز

۴ افزونه ضروری وردپرس – ۴ شگفت انگیز وردپرس!

codenvis

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 دسامبر 2016
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
10
سن
29
post-43.jpg

حتما خیلی افزونه وردپرس امتحان کردید و خیلی جست و جو کردید تا ببینید چه افزونه وردپرس خوبی پیدا میکنید تا بر روی سایتتون نصب کنید!

در اینجا میخوام ۴ افزونه ضروری وردپرس رو بهتون معرفی کنم تا زمانی که سایتی رو راه اندازی کردید در قدم اول بدانید چه افزونه‌هایی برای سایتتان ضروری هستش

اکیسمت – Akismet

اولین افزونه ضروری وردپرس اکیسمت کامنت‌های ارسالی و پیام‌های ارسال شده در فرم تماس رو چک میکند و پیام‌های اسپم را تشخیص داده و سایت شما رو از پیام‌های هرز نجات میدهد.

این افزونه ضروری وردپرس پیام‌های اسپم و به اصطلاح جفنگ رو در پنل مدیریت به مدیر سایت نمایش داده اما در سایت انتشار نمیدهد تا از این هرزنامه‌ها جلوگیری کند

دانلود

افزونه وردپرس Yoast seo

در وردپرس شما برای بهینه سازی یا به اصطلاح سئو سایتتون نیاز به افزونه وردپرس سئو دارید که قبلا در مطلب افزونه وردپرس سئو بهترین‌ها رو بهتون معرفی کردم.

افزونه ضروری وردپرس yoast seo یکی از معروفترین و بهترین افزونه‌های سئو وردپرس هستش که در بین تمام کاربران وردپرس شناخته شده و استفاده شده است.

دانلود

افزونه وردپرس ساخت فرم تماس Contact Form 7

کی از لازمه‌های هر وبسایت داشتن فرم تماس برای ارتباط کاربران یا مشتریان با مدیریت و پشتیبان سایت هستش ، افزونه ضروری وردپرس فرم ساز ۷ با ویژگی‌های زیاد و جالبی که به شما میده ، میتوانید تقریبا یک فرم تماس کاملا حرفه‌ای داشته باشید.

افزونه ضروری وردپرس contact form 7 از محبوب ترین فرم ساز‌های وردپرس هستش که علاوه بر فرم تماس میتوانید انواع فرم دلخواه رو بسازید و فرم رو شخصی سازی بکنید.

دانلود

افزونه وردپرس ثبت نام و ورود Profile Bulider

برای اینکه کاربران شما احساس بهتری در سایت شما داشته باشند شما موظفید یک سری کار‌ها رو برای آنها انجام بدهید ، یکی از این کارها داشتن فرم ورود و ثبت نام در صفحات سایت به علاوه پروفایل کاربری برای هر کاربر.

افزونه ضروری وردپرس profile bulider یکی از قدرتمند‌ترین افزونه‌های رایگان ثبت‌نام و ورود کاربران به سایت هستش که با ویژگی‌های خوب و منحصر به فردی که به کاربران میدهد انها را درگیر سایت شما میکند

از ظاهر خسته کننده پنل ورود وردپرس خلاص بشوید و با افزونه ضروری وردپرس profile bulider ظاهری زیبا برای خودتان و کاربرانتان فراهم کنید.

دانلود

منبع : افزونه ضروری وردپرس
 
بالا