برگزیده های پرشین تولز

۵ دلیل برای اینکه گوگل سایت شما را جریمه می‌کند

doctor.sniff

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
111
این یک مساله و تجربه عمومی در وب سایت داری است که بیشتر وبمسترها رتبه‌بندی وب‌سایت خود را در نتایج جستجو و برای کلمات کلیدی خاص به خاطر انجام سئو ضعیف یا سئو کلاه سیاه از دست می‌دهند. گوگل در حقیقت انجام سئو را به طور طبیعی دوست دارند و انجام کارهای سئو که به عنوان کلاه سیاه نامیده می‌شود، بر رتبه‌بندی سایت و وبلاگ‌تان اثر می‌گذارد، چیزی که بیشتر وبلاگ نویسان به آن توجه نمی‌کنند.
دلایل متعددی وجود دارد که گوگل وبلاگ و وب‌سایت شما را در موتورهای جستجو جریمه می‌کند، در اینجا ما تعدادی از آنها را لیست کرده‌ایم. مهمترین و اصلی‌ترین کارهایی که باید انجام دهید تا از جرایم گوگل در امان باشید، دوری از سئو کلاه سیاه است، در این صورت می‌توانید از ترافیک و رتبه‌بندی سایت‌تان توسط گوگل و موتورهای جستجو لذت ببرید.
چرا گوگل وبلاگ و یا وب سایت شما را جریمه می‌کند؟
استفاده از محتوای کپی شده
این یکی از مواردی است که گوگل آن را جریمه می‌کند و برای همین امروزه می‌گویند که محتوا، پادشاه است. اما زمانی که شما متنی را در وب‌سایت دیگری نوشته شده است کپی می‌کنید، ربات محتویات دو بلاگ را بررسی کرده و می‌تواند این مساله را تشخیص دهد که کدام سایت یا بلاگ متنی را اول نوشته و کدام بلاگ آن متن را کپی کرده است و از این رو گوگل سایت کپی کننده را از نظر رتبه جریمه می‌کند.

ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/339_۵-دلیل-برای-اینکه-گوگل-سایت-شما-را-جریمه-می‌کند
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/۵ دلیل برای اینکه گوگل سایت شما را جریمه می‌کند.pdf
 

viphyip

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
1,567
لایک‌ها
495
محل سکونت
http://vipkey.ir
ممنون بایت اطلاعات خوبی که گذاشتید
 
بالا