برگزیده های پرشین تولز

فروش ✅✅✅فروش رم G.Skill Trident Z Royal✅✅✅

Amanloo-KABIR

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2019
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
59
محل سکونت
ایران- ادمین کانال تلگرامی (GameStreetBnd@)
فروش دو پک رم از برند جی اسکیل مدل جدید(رویال)
در دو رنگ نقره ای و طلایی به صورت آکبند و نو

مدل دقیق :

G.SKILL Trident Z Royal Series 16GB (2 x 8GB) C16D Gold RGB DDR4 3200 Desktop Memory

G.SKILL Trident Z Royal Series 16GB (2 x 8GB) C16D Silver RGB DDR4 3200 Desktop Memory

این کالا در ایران موجود نیست. یکسال گارانتی مجموعه ما


هزینه ارسال رایگان می باشد . اول ارسال بعد پرداخت هم نداریم. مهلت تست داده میشود.
قیمت هر پک: 3/550/000 هزار تومان/ کاهش قیمت به 3/300/000 به مدت محدود

جهت خرید پیام خصوصی و یا تماس با آیدی تلگرام (MrAmanlooKABIR@) و یا شماره تماس (09381407109) :)


photo_2019-04-21_14-39-01.jpg photo_2019-04-21_14-44-25.jpg photo_2019-04-21_14-44-40.jpg
 
Last edited:

Amanloo-KABIR

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2019
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
59
محل سکونت
ایران- ادمین کانال تلگرامی (GameStreetBnd@)
دوستان عزیز لطفآ از بحث و کارشناسی در مورد قیمت کالا خودداری بفرمایید چرا که من طبق قوانین انجمن بازارچه مجاز هستم تا 10 برابر قیمت بازار داخلی نرخ بزنم و پست های خارج از مسئله تایپیک حذف کنم . مسئله بعدی اینه که این مدل ها رو میان با قیمت امروز سایتای امثال مالتینا و غیره مقایسه میکنن و میگن گرون میفروشین برای بار 1000 و آخرین بار در انجمن پرشین تولز عرض میکنم که قیمتای ما بر اساس دلار نیست واحد پولی کشور امارات متحده عربی درهم (AED) هست.
دوم: این کالا در زمانی واردات شده که قیمت ارز از 15 هزار تومن عبور کرده بود و درهم امارات از 4 هزار تومن با این حال ما به قیمت ارز امروز داریم ارائه میکنیم کالاها رو
سوم: امثال سایت مالتینا و غیره چون از آمازون آمریکا تهیه میکنن گارانتی رسمی ندارن یادآوری میکنم کشور ایران در لیست تحریمی آمازون آمریکاس.

چهارم : وقتی من کالا رو از نمایندگی رسمی Gskill امارات با گارانتی رسمی دارم با پلمپ و اطمینان خرید میکنم با قیمت مناسب دلیلی نمیبینم بخوایم سیاست کاریمون مثل سایتهای مالتینا و غیره بکنیم. دوستانی که با واسطه از آمازون خرید داشتن میدونن هیچ ضمانتی نیست کالا آک به دست ما برسه چون Seller های زیادی در آمازون فعالیت دارن و حتی ممکنه کالای Used شده یا به اصطلاح استفاده شده برسه دست مشتری! دوستانی که معترض قیمت هستن برن از مالتینا یا لک لک یا ایران دلیور یا هر سایتی دوست دارن خرید کنن.

اینکه مداوم یک سری اشخاص محدود میان و به نحوه قیمت گذاری ما ایراد میگیرن مصداق بارز این ضرب المثل معروفه که:
(روباه دستش به انگور نمیرسه میگه ترشه)


ما و مجموعه درحال فعالیتمون نیاز مالی نداریم و کار اصلی ما در واقع این نیست دلیل عرضه این کالاها در ایران با این شرایط سخت اقتصادی و تحریمی فقط اثبات توانایی تآمین از هر برند حرفه ای از هر مدلی با هر قیمتی از هر جایی از دنیا برای رفع نیاز کاربر واقعی هست و (نه تامین خواسته دلال ها یا واسطه ها) و مشتری ما باید این مسئله رو بدونه که مستقیم داره از واردکننده خرید میکنه نه از دلال و واسطه!

این مدل رم های بسیار خاص Royal هم عجله ای برای فروشش هیچ وقت نبوده و نیست و انشا الله به دست مشتری نیازمندش که قدرشو میدونه میرسه!
ضمن تشکر از کاربران و اعضای محترم انجمن پرشین تولز :)


در مورد قیمت های مجموعه (Game STREET BND) هم من در اینجا اعلام میکنم اگر فقط یک نمونه فقط یکی از این سایت هایی که دوستان مداوم قیمتاشون به ما تحمیل میکنن تونستن کیس (Cooler Master Cosmos C700M) به صورت آکبند و نو با قیمت منصفانه واردات کنن ما همه موجودی کالاهایی که در انجمن پرشین تولز ثبت کردیم رو زیر قیمت ارائه میکنیم.
 
Last edited:
بالا