آژانس هواپیماییexchanging

KillZone 3

شروع موضوع توسط AntiGame ‏31 آگوست 2010 در انجمن معرفی بازی

  1. AntiGame

    AntiGame کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏8 مارس 2010
    نوشته ها:
    146
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    Germany
    در جریان نمایشگاه gamescom ، سازنده ی بازی، Guerrilla ، دو مد جدید برای بخش مالتی پلیر بازی را به نمایش گذاشت که در زیر می توانید در مورد آن بخوانید.

    اولین مُد Operation نام دارد. این مُد یک قسمت داستان محور استکه به بازیکنان پنج دقیقه فرصت می دهد تا ماموریت خود را به اتمام برسانند. بازی ما با یک cutscene کوتاه آغز شد که قضیه ی بازی را توضیح داد. در بازی ، ما وظیف داشتیم که از ورودی یک سیلو دفاع کنیم ؛ مکانی که دارای دو منطقه ی مشخص شده برای قرار دادن مواد منفجره در آن نقاط بود. تیم حریف نیز با تمام قوا به سمت ما می آمد ؛ بنابراین ما باید که مکان هایی تاکتیکال روی یک پلکان به ظاهر سست می رفتیم تا آن ها را در تیررس خود قرار دهیم. اگرچه ما از انجام وظیفه ی خود در دمو عاجز ماندیم ، ولی Guerrilla قول یک سیستم voice chat بهبود یافته را داد که هوشمندانه تیم ها را برای حرف زدن اولویت بندی می کند و این به شما این فرصت را می دهد که بتوانید نسبت به حریف یک برتری برای خود ایجاد کنید‏ .
    در طول بازی ملاحظه کردیم که کنترل قسمت های مختلف به شکل قابل ملاحظه ای وفق داده می شوند. حرکت شخصیت ها سریع تر شده است ؛ البته نه به اندازه ی Modern Warfare ، اما سازندگان به عکس العمل های برخی از هواداران که به کند بودن حرکت شخصیت ها اعتراض کرده بودند، به خوبی پاسخ دادند. بازی ما به طور شایسته ای پر از اکشن و هیجان بود ؛ تیم حریف نارنجک های زیادی پرت می کرد و در برابر دفاع ما دست به کار و تخریبی می زد. متاسفانه ما در بازی شکست خوردیم و درهای سیلو کاملاً باز شدند. اشیاء تخریب شده و باقی مانده نیز به بازماندگان رسیدند ؛ بنابراین شما همیشه شاهد تاثیرات پیروزی و شکست خود خواهید بود . در این مُد، هنگامی که یک ماموریت به اتمام می رسد ، یک cutscene ـه جدید نشان داده می شود که وظایف جدید شما را مشخص می کند و لیست شخصیت های افراد برتر دور قبل نیز به نمایش گذاشته می شود .


    [​IMG]


    دومین مُدی که بازی کردیم Guerrilla Warfare نام داشت. این مُد نوعی از team deathmatch است. در این مُد، تاکید بر روی نبردهای تن به تن و نزدیک است و یک سیستم جدید نیز برای "نقطه spawn (‏spawn point) " پیاده شده است. در قسمت های مختلف نقشه مکان هایی قرار دارند که نمایانگر این نقاط هستند. ما توانستیم به این نقاط برویم و آن ها را از آن خود کنیم که این کار باعث می شد که هنگامیکه می مردیم در نقاطی نزدیک تر به دشمنان spawn شویم. مطمئناً چنین موقعیتی می تواند به راحتی نصیب دشمنان نیز بشود ؛ پس باید استراتژی مناسبی در تصمیم گیری برای انتخاب نقطه ی مناسب داشته باشید. در این دمو همچنین این فرصت به ما داده شد که برخی از کلاس هایی را که پیشرفت چشمگیری نیز داشته اند را امتحان کنیم. در مجموع 5 کلاس وجود داشتند ؛ به همراه 6 اسلحه و قابلیت جدید برای استفاده در هر کلاس. این کلاس ها عبارتند از : tactician, infiltrator, engineer, marksman و medic . ما کلاس medic را امتحان کردیم ؛ کلاسی که دستخوش تغییراتی اساسی شده است. یکی از قابلیت های جدید این کلاس، وسیله ای به نام minidrone است ؛ این وسیله یه یک هواپیمای بدون سرنشین (drone) کوچک است که می توانید آن را در بازی قرار دهید. این هواپیما به دنبال شما حرکت می کند و هنگامی که در حال درمان کردن دیگران هستید، از کاراکتر شما دفاع می کند. این وسیله همچنین این قابلیت را دارد که شما را هنگامی که در حال جان دادن هستید، احیا کند و نجات دهد ؛ قابلیتی که در طول بازی ما ثابت شد بشدت سودمند است. البته باید متذکر شد که این هواپیما برای زمانی محدود کار می کند ؛ بنابراین قراردادن به موقع این وسیله برای زنده ماندن در نبرد، امری کلیدی است‏ . ‏


    [​IMG]


    اکنون در Killzone 3 و در بخش مالتی پلیر بازی، jetpack های بهبود یافته و exoskeleton ها (همان وسایلی که در Killzone 2 شخصیت اصلی بازی، سو، شوار آن شد و با آن دشمنان و تانک های آنان را نابود میکرد ) در دسترس هستند ؛ اگرچه ما این فرصت را بدست نیاوردیم که آن ها را امتحان کنیم. در ویدئویی که به ما نشان داده شد، با استفاده از این exoskeleton ها به راحتی چند دشمن از راه برداشته شدند و در مدت کوتاهی صدها گلوله به شمت آنان شلیک شد. اگرچه استفاده از این وسیله بدون دردسر هم نیست و ما تعدادی اسنایپر که در مکان های مناسب مخفی شده بودند را دیدیم که با شلیک هایشان، راننده ی آن را از پای در آوردند. در مورد jetpack ها نیز باید گفت که بُرد آن ها [نسبت به سینگل پلیر] افزایش یافته است و به شما این اجازه را می دهند که در ارتفاعات بالاتر پرواز کنید و دشمنان را از فاصله ی دور از بین ببرید. از دیگر قسمت های اضافه شده می توان از افزایش تعداد level ها به 45 level ، بیش از 100 مدال و یک سیستم رُبان دهی (ribbon system) جدید نام برد. کشتارهای بی رحمانه ی بخش سینگل پلیر اکنون به مالتی پلیر نیز انتقال داده شده اند و اکنون شما می توانید با حملات بیرحمانه ی خود خنجر را وارد چشم حرفتان کنید و یا گلوی او را پاره کنید. ‏


    [​IMG]


    Killzone 3 یک بازی عالی است. و نقشه ی Phyrrus City که ما در آن بازی کردیم پر از جزئیات بود ؛ حال و هوای شهری مخروبه که پر بود از جاده های باز ، ساختمان های تخریب شده و راهرو های محکم فراوان برای درگیری های نزدیک . Killzone 2 از نظر گرافیکی به یک نماد برای PlayStation 3 تبدیل شده است و حتی در این زمینه دنباله ی آن به دنبال زنده کردن همان استاندارد ها است. Killzone 3 فوریه 2011 بطور انحصاری برای PS3 منتشر خواهد شد‏ . ‏


    منبع
     
  2. b.yasini

    b.yasini کاربر فعال تاریخ و پزشکی و سلامت کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏24 جولای 2010
    نوشته ها:
    7,662
    تشکر شده:
    2,927
    محل سکونت:
    Living in Dreams
    بابا عچب بازی های زیبا انحصارا فقط برای PS3 و یا Xbox تولید میشن.
     
  3. takdns*

    takdns* کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏13 اکتبر 2010
    نوشته ها:
    11
    تشکر شده:
    0
    عجب بازیی ایه .این بازی سه سال پیش هم اول برای پی اس تری عرضه شد