برگزیده های پرشین تولز

واردات و فروش تبلت Dell Venue 8 Pro با 32 گیگ حافظه

moosa2008

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2012
نوشته‌ها
1,143
لایک‌ها
34
سن
37
محل سکونت
Golestan , Gorgan
داداش! شما هنوز میخوای ملتی رو خر کنی که خودشون دیگه اوستا شدن! این چرب زونی ها دوره اش گذشته! دوره گوشی اصل فنلاند و اصل کره گذشت! همون جنسی که شما داری میدی 1550 و منت سر ملت میزاری دارن میدن 1400 و منتشم نمیزارن! حالا چی رو میخوای توجیه کنی بماند! من ادرسم گذاشتم! اونی که اهل باشه میره و خودشم میبینه که بنده راست میگم یا شما! ترس شما از چیه؟ از اینکه ملت برن و ببنیند حرف من درسته؟ شما همه حرفات مغلطه و چرب زبونیه! دیگه بچه 5 ساله هم میدونه این حرفا در مورد ریجن و غیره بی اساسه! تازه بماند که جنس 1400 بازار دقیقا همین جنسیه که شما ادعاشو داری ممتازه! همش تکرار میکین نه امکان نداره و غیر ممکنه! اگر ممکن بود انوقت شما میای از کسی که احیانا بهش فروختی پس میگیری و یا اضافشو میدی؟ مشخصه هدف شما چیه! شما میخوای بگی همه عالم جنسشون بده و ماستشون ترشه و شما اوکی هستی! منم دارم میگم ملت اینجا پست من و شمارو میخونند و قاضی هستند! اگر شما حرفت قانع کننده است خوب چقدر خوب که همه رو قانع کردی ازت بخرن! اگر حرف بنده قانع کننده است میرن و خودشون از همونجا که ادرس دادم سوال میکنند! فرق شما با بقیه فروشنده ها اینه که بقیه منتی سر کسی نمیزارن و ادعایی هم ندارن و باقی اجناس تو بازار رو هم خراب نمیکنن!

سلام مجدد
بخش به بخش جواب میدم تا راحت تر متوجه منظورم بشی چون بی پایه و بدون دلیل و مدرک دقیق ، فقط داری حرف خودت رو میزنی
داداش! شما هنوز میخوای ملتی رو خر کنی که خودشون دیگه اوستا شدن
هیچ وقت تفکر و دید خودتون رو به پای دیگران نبندین وحید جان
این چرب زونی ها دوره اش گذشته!
کدوم چرب زبونی وحید جان
دوره گوشی اصل فنلاند و اصل کره گذشت
شاید برای شما اینجور باشه وحید جان
همون جنسی که شما داری میدی 1550 و منت سر ملت میزاری دارن میدن 1400 و منتشم نمیزارن!من ادرسم گذاشتم! اونی که اهل باشه میره و خودشم میبینه که بنده راست میگم یا شما!
حتما میفرستم چک کنن این موضوع رو و خبرش. میدم ، در مورد منت گذاشتن هم باز هم تفکر فانتزی تو ذهن خودته وحید جان
چون پست های من گواه کارمه
ترس شما از چیه؟ از اینکه ملت برن و ببنیند حرف من درسته؟
ترس از چی مومن من خودم دارم به شما از اول تا آخر میگم واسه راحت بودن کاربرها بیا شماره تماسشون رو بذار وحید جان
تازه بماند که جنس 1400 بازار دقیقا همین جنسیه که شما ادعاشو داری ممتازه!
من نگفتم جنس من ممتازه فقط اعلام کردم کانفیگ سخت افزاری و سیستم عامل و کشور درخواست کننده کالاش چیه وحید جان
همش تکرار میکین نه امکان نداره و غیر ممکنه! اگر ممکن بود انوقت شما میای از کسی که احیانا بهش فروختی پس میگیری و یا اضافشو میدی؟
من که از اولش دارم میگم شرایط کالای وارداتی ما و کالایی که شما دارین میگین اگر یکی بود و چه شما و چه هر کس دیگه ای 1400 داری میگی به یوزر میدن (تکرار میکنم کاملا از نظر سخت افزاری و نرم افزاری و کشور درخواست کننده کالا با کالای ما یکی بود) من 1300 تعداد 100 دستگاه خریدارم اما شما دارین بی دلیل و منطق فقط مدام حرف خودت رو میزنی وحید جان
شما میخوای بگی همه عالم جنسشون بده و ماستشون ترشه و شما اوکی هستی!
من کی این حرف رو زدم ؟!!!! وحید جان
من دارم میگم کالای ما این مشخصات رو داره ما هم این قیمت رو میدیم اما شما گویا مدام ترش میکنی وحید جان
منم دارم میگم ملت اینجا پست من و شمارو میخونند و قاضی هستند!
حتما همین طور است وحید جان
اگر شما حرفت قانع کننده است خوب چقدر خوب که همه رو قانع کردی ازت بخرن! اگر حرف بنده قانع کننده است میرن و خودشون از همونجا که ادرس دادم سوال میکنند! فرق شما با بقیه فروشنده ها اینه که بقیه منتی سر کسی نمیزارن و ادعایی هم ندارن و باقی اجناس تو بازار رو هم خراب نمیکنن!
حتما به همین شکل خواهد بود وحید جان

ضمنا قابل ذکره تفاوت قیمتی ویندوز 7 و 8 و 8.1 کاملا با شرایطی که 8.1 در حال حاضر در بازار جهانی در حال فروشه کاملا معلومه ، پس یه سیستم عامل هم میتونه رو قیمت تاثیرگذار باشه

یه خواهش دیگه لطفا دیگه تو این تاپیک دیگه پست نذارین این رو بعنوان استارتر تاپیک ازتون میخوام تا دوستان خودشون قضاوت کنن
همچنین بنده حتما دوستان رو میفرستم تا به آدرسی که فرمودین برن و خبرش رو همراه با شماره تماس اون شرکت هایی که فرمودین در همین تاپیک اعلام میکنم

پیشاپیش از بالا آوردن تاپیک بنده نیز ازت تشکر میکنم

پیروز باشی وحید جان
 

T-Roy

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2007
نوشته‌ها
3,881
لایک‌ها
533
آقا ۱۴۰۰ همونجایی که وحید گفت موجود داره
من هم شاهدم
اون مغازه هم تو پاساژ ایران مثل شما از امریکا آورده
و گارانتی هم میکنه یکسال
در مورد امارات هم سایت souq آورده بود و ۱۲۰۰ درهم میداد اما تموم کرده اما آیتم تو سایتش موجوده هنوز و میتونید ببینید
دوست گرامی نمیگم سود شما زیاده اما شاید شما از راه اشتباه و پر هزینه تری اقدام به واردات این کردی
 

moosa2008

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2012
نوشته‌ها
1,143
لایک‌ها
34
سن
37
محل سکونت
Golestan , Gorgan
آقا ۱۴۰۰ همونجایی که وحید گفت موجود داره
من هم شاهدم
اون مغازه هم تو پاساژ ایران مثل شما از امریکا آورده
و گارانتی هم میکنه یکسال
در مورد امارات هم سایت souq آورده بود و ۱۲۰۰ درهم میداد اما تموم کرده اما آیتم تو سایتش موجوده هنوز و میتونید ببینید
دوست گرامی نمیگم سود شما زیاده اما شاید شما از راه اشتباه و پر هزینه تری اقدام به واردات این کردی
salam
sharmande language systemam moshkel peida karde
ba site elam shode ba tavajoh be mojood nadashtane kala kolan kar nadaram
ama hatman yeki az doostan tebghe address agha vahid farda miran pasaje iran - tabaghe 3 - dame pele barghi
khabaresh o hamrah ba shomare tamas hamin ja mizaram
hagh ba shomas shayad ma az ravesh ghalati varedat mikonim

pas ta farda va elame natije
 

moosa2008

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2012
نوشته‌ها
1,143
لایک‌ها
34
سن
37
محل سکونت
Golestan , Gorgan
با سلام
امروز صبح یکی از همکاران بنده به آدرس مذکور که آقای وحید (rax) و دوست بزرگوار t-roy اعلام کردند رفتند

چند مورد جهت اطلاع کلیه دوستان
در مورد تبلت dell و مدلهای موجود که در فروم در مورد آنها صحبت شده لازم بود برخی توضیحات ارائه شوند تا شاید باعث رفع شک وشبهه افراد حاضر در فروم شود.
با توجه به انتقاد برخی افراد در مورد قیمتهای ارائه شده و مقایسه آنها با برخی از مدلهای دیگر تبلت Dell باید عرض کنم محصولات ارائه شده توسط شرکت Dell در انواع مختلف و با پیکره بندیهای مختلف ارائه میشوند که این باعث ایجاد تنوع قیمتی زیاد در محصولات می شود.متاسفانه برخی کارشناسان! حاضر فروم بدون در نظر گرفتن این نکته پیش پا افتاده و بودن حتی دانستن مدل مورد نظر و فقط بر اساس قیمت دیده یا شنیده شده در مورد محصول جدید ارائه شده اظهار نظر کرده و در برخی موارد نسبت به قیمت ارائه شده ایراد می گیرند.تبلتهای Dell دارای سه رده اصلی Latitude,XPS و Venue می باشند که مدل Venue جدیدیترین مدل ارائه شده در جهان می باشد. مدلهای Latitiude و XPS از رده محصولات تولیدی Dell خارج شده و فقط انها را در سایت دل و در قسمت Outlet می توان یافت.به طبع قیمت این محصولات به علت عدم تولید دارای افت قیمت زیادی هستند و اختلاف فاحشی با مدلهای جدید خواهند داشت.
در یکی از موارد اخیر نسبت یه قیمت ارائه شده در مورد مدل venue ، برخی از کاربران آنرا با مدل دیگری مقایسه کرده و بدون دانستن نام، مدل و حتی محل فروش تبلت، نسبت به قیمت بالای آن شکایت داشتند که با توجه به اشتباه بودن و نبود اطلاعات صحیحی در مورد مدل ارزانتر لازم بود تا اطلاعات دقیق و صحیح به اطلاع بقیه کاربران رسیده شود.

پس از رفتن به مکان اعلام شده
  1. مدل ارزانتر مدل Latitude بود که مدل از رده خارج Dell می باشد. حتی مدل Latitude هم دارای انواع مختلفی می باشد که برخی از آنها دارای اختلاف قیمتی در حدود 600 دلار با مدل ارزانتز می باشند.
  2. مدل مورد نظر در بازار کامپیوترایران موجود می باشد. کل اطلاعاتی که از این مدل از طریق این افراد در دست بود دیده شدن این مدل در یکی از فروشگاههای این مرکز خرید و با قیمت 1390000بود. لازم به ذکر است این مدل در مرکز کامپیوتر ایران و درطبقه دوم! و نه سوم موجود می باشد. اطلاعات تماس نیز در برگه ای که از طرف آن شرکت دریافت شده در پایین پیوست شده است و اطلاعات تماس نیز موجود است.
  3. مدل مورد نظر مدل latitude ST می باشد که این مدل به علت قدیمی بودن حتی در Outlet سایت Dell هم موجود نمی باشد. این مدل بنا به اظهار فروشنده دارای گارانتی نمی باشد و ویندوز آن window 8 می باشد.در صورت پیدا شدن این مدل در اینترنت باید توجه داشت ویندوز نصب شده بر روی آن windows 7 می باشد که احتمالا می توان حدس زد ویندوز نصب شده از نوع کرک شده می باشد. در صورت در خواست همین مدل تبلت با قیمت 1150000 و با یک سال گارانتی تعویض بی قید و شرط قابل ارائه می باشد.
  4. در صورت مراجعه به سایتDell و قسمت Outlet( از رده خارج) قیمت خرید تبلتهای Latitude قابل مشاهده می باشد که می توان دید قیمت خرید انها از دوبرابر قیمت فروش این مدل بالاتر می باشد.شاید این قیمت تلنگری برای افرادی باشد که در مورد قیمت بالای Venue شاکی هستند!
  5. تمامی تبلتهایDell ارایه شده توسط شرکت به طور مستقیم ار آمریکا وارد شده و دارای گارانتی بدون قید و شرط یکساله می باشند.
  6. در ضمن تمامی تبلتهایی که برای کشور آمریکا تولید می شوند به علت عدم نیاز به استفاده از سیم کارت برای استفاده از اینترنت، دارای اسلات سیم کارت نیستند، مدل dell موجود در بازار ایران دارای اسلات سیم کارت بود که ساده ترین افراد هم می تونن به تقلبی بودن مدل Latitude پی ببرن! مطمئنا فروش تبلت Dell با اسلات سیم کارت به مسخره گرفتن شعور خریدار هست.
  7. در ضمن همین مدل سیم کارت خور! و ارزان که به درخواست و جهت مصرف در کشورهای دیگر تولید شده است از یک سال پیش به اینور تولید نمیشه!
  8. در آخر، هدف از این توضیحات روشن نمودن برخی از مسایل برای افرادی بود که با مشاهده آرم Dell همه ی محصولات این شرکت را در یک سطح و قیمت در نظر می گیرند و قادر به تشخیص تفاوت بین محصولات مختلف نمی باشند و به هیچ عنوان مقصود و منظور خراب کردن همکارانی که بر روی این محصول کار میکنند نمی باشند. از دید شرکت تمامی افراد فعال در این زمینه محترم بوده و ترجیح بر همکاری می باشد تا تقابل.
امیدوارم این توضیحات باعث روشن شدن موضوع برای افراد حاضر در فروم شده باشد. در ادامه مشخصات محصول مورد نظر در فایل ضمیمه آورده شده است.

در آخر نیز با این مثال زیبا ختم کلام میکنم
فردی که خواب است را میتوان بیدار کرد اما فردی که خود را به خواب زده خیر


پیروز باشید
tK3UNzquOBa-8k-meGV1Ga7om-ZAtLoEjRu7OJD7eZfj5g3xM_atBcadLmm3jDLpjA5pb96WZtncTNgZP0VeWptPxf1sj0xH8n9NV9ACOaC19j1lF0gl5tBpgQ3dS3FFZC-4-uKXHzsxKy5-LA5QqGDxCPgeToO_TPsVtDmi19C6AwS4YtkNh332pCtGrnocuRVgYDclGOPiDoTnIpk=s0-d-e1-ft
 

فایل های ضمیمه

  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    22.2 KB · نمایش ها: 27

moosa2008

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2012
نوشته‌ها
1,143
لایک‌ها
34
سن
37
محل سکونت
Golestan , Gorgan
با سلام
من که حتی عکس از خود برگه این فرد گرفتم
منتظر عکس شما هستم + شماره تماس و نام شرکت و آدرس دقیق
چون این بنده خدا اعلام کردن تنها وارد کننده محصولات دل در اون پاساژ هستند
این پستی که شما گذاشتین رو من گزارش کردم
یادتون باشه از این بعد بجای نظر دادن منفی بدون مدرک مطابق قوانین تاپیک و انجمن برخورد خواهد شد
ضمنا شما نیز دیگه نیازی نمیبینم بخواین در تاپیک بنده اعلام نظر کنید
این رو بعنوان استارتر تاپیک میگم امیدوارم قوانین انجمن رو بدونید و بهش احترام بگذارید وگرنه هم امتیاز منفی و هم گزارش خواهد شد

از این پس اعلام نظر منفی بدون مدرک و شواهد قانونی در این تاپیک بدون در نظر گرفتن امتیازات و تعداد پست افراد طبق قوانین انجمن دارای عواقب خواهد بود
این مورد در پست اول نیز اضافه شد

هر کس هم که ناراحته این صفحه رو ببنده
با تشکر
 

doflamingo

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2012
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
25
wtf!!!
یعنی واقعا wtf!!!
این تبلت قیمت فروشش تو سایت آمازون 250 دلاره وزن بسته ارسالی اش هم 1.6 پوند یا 760 گرمه که همه جا حساب میکنن یک کیلو
با این شرایط هم شما اگر به وارد کننده ها مثل ایران دلیور و .. سفارش بدی زیر 1200 در میاد
من یه دونه برای پدرم خریدم 40 روزه رسید دستم 1130 پول دادم!
شما میخوای بفروشی 1550؟
واقعا؟
جدی؟
 

moosa2008

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2012
نوشته‌ها
1,143
لایک‌ها
34
سن
37
محل سکونت
Golestan , Gorgan
خدا را شکر پارت بار بنده طبق اعلام قبلی که قرار بود تا آخر هفته ای که گذشت برسد ، تمام و کمال رسید
موجودی حال حاضر این مدل 50 دستگاه می باشد
با توجه به بالا رفتن تعداد خریدمان و ارائه آفرهای خرید به ما از طرف خود کمپانی دل
از این پس این محصول با قیمت های ذیل و همچنین شرایط قبل ارائه خواهد شد
مبلغ مد نظر برای این مدل در فروم
1450000 تومان
مبلغ مد نظر برای این مدل در بازار جهت مصرف کننده
1550000 تومان


پیروز باشید
 

moosa2008

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2012
نوشته‌ها
1,143
لایک‌ها
34
سن
37
محل سکونت
Golestan , Gorgan
wtf!!!
یعنی واقعا wtf!!!
این تبلت قیمت فروشش تو سایت آمازون 250 دلاره وزن بسته ارسالی اش هم 1.6 پوند یا 760 گرمه که همه جا حساب میکنن یک کیلو
با این شرایط هم شما اگر به وارد کننده ها مثل ایران دلیور و .. سفارش بدی زیر 1200 در میاد
من یه دونه برای پدرم خریدم 40 روزه رسید دستم 1130 پول دادم!
شما میخوای بفروشی 1550؟
واقعا؟
جدی؟
با سلام
1- محصول ما از خود کمپانی خریداری میشه و از سایت آمازون خریداری نمیشه
2- قیمتی که بهتون دادن واسه نسخه ریفر هستش که در حال حاضر قیمش تو سایت آمازون پایین هم اومده
3- تو سایت آمازون سه مدل نیو و ریفر و یوزد وجود داره و بدلیل اینکه راه برای دور زدن خریدار در ایران بسیار زیاده ما از خود کمپانی و فقط و فقط نسخه نیو رو خریداری میکنیم
4- محصول خریداری شده توسط شما گارانتی که داخل ایران نداره اما ما یک سال گارانتی تعویض به هر دلیل به محصولات وارداتی خودمان طبق گارانتی که خود کمپانی به خودمان داده به مشتریانمان خواهیم داد .
5- من ریفر این محصول رو میتونم بهتون یک میلیون و ده روزه بدم نه چهل روزه - بدون گارانتی
6- میتونم یوزد رو هم 900 بهتون بازم ده روزه بدم - کلا این حتی خارج از کشور هم گارانتی نداره
ضمنا لیک محصول مد نظر در سایت آمازون هم موجود هست
www.amazon.com/Dell-Venue-Pro-Tablet-Windows/dp/B00FEE7B1I/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1392291623&sr=1-1&keywords=dell+venue+8+pro

در وسط صفحه سه دسته اعلام شده موجود است که باز هم من اینجا اعلام میکنم
73 new from $235.00 80 used from $197.99 6 refurbished from $220.00
متاسفانه چون اطلاعی از این موارد ندارین فقط نظر میزارین
باز هم جوابتون رو میدم که شاید از این موضوعات خبردار بشین


پیروز باشید
 
Last edited:

moosa2008

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2012
نوشته‌ها
1,143
لایک‌ها
34
سن
37
محل سکونت
Golestan , Gorgan
بروز رسانی

مبلغ مد نظر برای این مدل در فروم
1450000 تومان
مبلغ مد نظر برای این مدل در بازار جهت مصرف کننده
1550000 تومان
 

T-Roy

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2007
نوشته‌ها
3,881
لایک‌ها
533
خدمت شما
اینم عکس از موجودی این کالا
bamytu7y.jpg


Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 

hashem2050

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2011
نوشته‌ها
1,298
لایک‌ها
246
سن
32
محل سکونت
Tehran
درود عزیز مدل ایسوس نمیارید؟مدل t100?ممنون

Sent from my Nokia 1100:D
 

moosa2008

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2012
نوشته‌ها
1,143
لایک‌ها
34
سن
37
محل سکونت
Golestan , Gorgan
خدمت شما
اینم عکس از موجودی این کالا
bamytu7y.jpg


Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
با سلام و عرض ادب
به ظاهر کاملا درست است
ای کاش شماره تماس + نام شرکت رو هم قرار میدادین

باز هم از پیگیریتون ممنونم
 

hashem2050

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2011
نوشته‌ها
1,298
لایک‌ها
246
سن
32
محل سکونت
Tehran

moosa2008

Registered User
تاریخ عضویت
25 جولای 2012
نوشته‌ها
1,143
لایک‌ها
34
سن
37
محل سکونت
Golestan , Gorgan
سلام دوباره
دوست عزیز از این مدلها هم میتونی بیاری تو همین دبی هم قیمتش خوبه
لینک یکی از سایتهای گرون فروش دبی:D:rolleyes:
http://uae.souq.com/ae-en/lenovo-miix-2-32gb-8in-windows-8-6622192/i/
http://uae.souq.com/ae-en/toshiba-encore-wt8-a32m-touchscreen-tablet-6606140/i/
اگه بشه به قیمت خوب اینارو بیارید عالی میشه
ممنون
با سلام و عرض ادب
بر روی چشم
بهتون اطلاع میدم

با تشکر
 
بالا