نمی دانم من چرا کم کم دارم به این مطلب فکر می کنم که همه کالاها را به صورت فیزیکی بخرم. حداقلش این است اگر طرف جنسی را به ما انداخت می رویم جلوی مغازه اش چهار تا داد و بیداد می کنیم.
ما یک ویلایی داشتیم که مالکش از روز اول بیمه البرز را برای آتش سوزی انتخاب کرده بود. پدر ما هم همین بیمه البرز را انتخاب کرد و من هم گفتم "البرز" بیمه خوبی است، همین بیمه نامه آتش سوزی را ادامه بدهم. اما از روی جهالت وارد وبسایت شرکت بیمه البرز شدم و بیمه نامه آتش سوزی را به صورت اینترنتی خریداری کردم. آقا سرتان را درد نیاورم. اینها مگر بیمه نامه صادر می کردند. آخر سر کار به حراست بیمه البرز کشید تا من توانستم بیمه نامه خودم را بگیرم. جالب است خانمی که متصدی بخش آتش سوزی بود می گفت یک زن و شوهری با یکدیگر مسئولیت بخش آی تی بیمه البرز را برعهده دارند و چون ناوارد هستند، این مشکل را برای شما پیش آورده اند.
یک سال گذشت، من در طول این مدت سهام بیمه البرز را خریدم و در آشفته بازار بورس، این سهم ما را رو سیاه نکرد. خلاصه با تماس بیمه البرز با بنده جهت تمدید قرارداد بیمه نامه و رسم مشتری مداری و سهامداری را به جای آوردن، تصمیم گرفتم این بار هم از بیمه البرز خرید کنم و به سمت دیگر شرکت ها نروم، اما این بار به صورت فیزیکی این کار را انجام دهم. خلاصه به صورت فیزیکی به یکی از شعب رفتم و در کمال ناباوری دیدم بیمه نامه جدیدی به دلیل بدهکاری برای من صادر نمی شود. گویا آن بیمه نامه ای که با پا در میانی واحد حراست برای من صادر شده بود صوری بوده و من تا تسویه بدهی نمی توانم از خدمات این شرکت استفاده کنم.
حالا، امروز از خواب بیدار شدم دیدم بیمه سرمد به من پیامک داده می گوید بیا بدهی بیمه نامه شخص ثالث را تسویه کن. زنگ زدم به مرکز پشتیبانی بیمه سرمد می گویم آقاجان من چند ماه قبل این بیمه نامه را از "بیمه بازار" خریده ام. بیمه نامه چه به صورت فیزیکی و چه به صورت اینترنتی برای من صادر شده است. این پیامک چه می گوید؟ چک کرد گفت، اشتباهی برایتان ارسال شده. حالا این پدرسوخته ها می گویند اشتباهی، ولی حس ششم بنده می گوید اگر خدای ناکرده اتفاقی بیافتد، بیمه بامبول بازی در می آورد و می گوید اول بدهی ات را صاف کن (در واقع دو بار از من پول می گیرند) تا بعد به حساب خسارات بپردازیم.
خلاصه بیمه نامه ها را به صورت فیزیکی بخرید
مشاهده پیوست 1246554