برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]رویانیان:کریمی تا 40 سالگی بازی می‌کند/ گل‌محمدی نفرات مازاد را اعلام کرد[/h]
جمعه, 13 اردیبهشت 1392 ساعت 12:32
15.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه صحبت‌های مطرح شده پشت سر کریمی ناصحیح است، گفت: علی کریمی در ابتدای فصل به من اعلام کرد می‌خواهد تا 40 سالگی بازی کند.


محمد رویانیان در پاسخ این پرسش که چه نمره‌ای به مدیریت خود در باشگاه پرسپولیس می‌دهد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این سئوال سختی است اجازه بدهید مردم به من نمره دهند. هر چند من به خودم نمره خوبی نمی‌دهم زیرا آدم نباید به خودش نمره دهد.

مجری برنامه ورزش و مردم به رویانیان به خاطر نتایج پرسپولیس در این فصل نمره 15 یا 16 را داد و از او پرسید به کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبالش چه نمره‌ای می‌دهید، که رویانیان خاطرنشان کرد: به کادر فنی در زمان یحیی گل محمدی 19 می‌دهم و به بازیکنانم 15، 16 و یا 17.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه گل‌محمدی را خیلی دوست دارد، افزود: نه به خاطر اینکه او مازندرانی است دوستش دارم. او یک مربی با اخلاق و فنی است که در کارش هم موفق بوده است. یحیی در این مدت چیزی کم نداشته و برخلاف سالیان گذشته پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم با گل‌محمدی تنها یک شکست داشته است.

وی ادامه داد: گل‌محمدی پرسپولیس را در سطح بسیار خوبی نگه داشته و نتایج آن سینوسی نبوده است. یک روز نمی‌برد و یک روز ببازد این موفقیت بزرگی است که پرسپولیس روند خوبی داشته و هر روز بالاتر می رود.

رویانیان در خصوص لیست مازاد پرسپولیس هم با خنده تاکید کرد: گل‌محمدی لیست مازاد را به من داده که من آن را هم الان اعلام می‌کنم در فهرست مازاد گل‌محمدی، محمد رویانیان از نفرات فصل آینده پرسپولیس حذف شده است.

وی درمورد اینکه شنیده می‌شود علی کریمی در بازی پرسپولیس با سپاهان حضور نخواهد داشت، تاکید کرد: از این حرف‌ها زیاد در خصوص کریمی زده می‌شود. علی یک ستاره کم نظیر است و امروز هم وقت خداحافظی او نیست. او ابتدای فصل به من گفت که تا 40 سالگی می‌خواهد بازی کند و قطعا با آمادگی کامل برابر سپاهان به میدان می‌رود.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه بعضی‌ها می‌گویند علی کریمی کجا قهرمان شده یا نمی خواهد بازی کند و یا فوتبالش تمام شده اظهار داشت: این حرفها بیهوده است بی شک علی کریمی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران و پرسپولیس بوده و به فوتبال حرفه‌ای، پرسپولیس، عشقش و هواداران فکر می‌کند. اینکه می‌گویند او تمارض کرده فوتبالش تمام شده و یا هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه می‌گوید او نباشد، کلا غیر منطقی و کذب است او تمام فکر و ذکرش موفقیت پرسپولیس است.

وی ادامه داد: علی کریمی باید در پرسپولیس بماند یا من باشم یا نباشم . در فوتبال ایران مانند علی کریمی، مهدوی کیا و درگذشته نفراتی مثل علی دایی و علی پروین کم پیدا می شود. شما ببینید امروز فوتبال آسیا به پروین نشان طلایی داده است. علی کریمی با قدرت آمادگی دارد به پرسپولیس کمک کند و می‌خواهد تا 40 سالگی هم بماند.

رویانیان با بیان اینکه کریمی می‌خواهد با همه وجودش برای پرسپولیس بازی کند، گفت: البته همه بازیکنان تیم پرسپولیس هم خوب هستند و امروز خوب‌تر شده‌اند و من به همه آنها افتخار می‌کنم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]۷۵ دستگاه اتوبوس از اصفهان به تهران می‌آید[/h]
جمعه, 13 اردیبهشت 1392 ساعت 12:48
perspolis-sepahan.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : مسئولان باشگاه سپاهان هماهنگ کردند ۷۵ دستگاه اتوبوس، هواداران این تیم را به تهران بیاورد.


تیم پرسپولیس و سپاهان روز یک شنبه از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی در فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر می روند.

نیمی از ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران سپاهان قرار دارد و آن ها می توانند هواداران خود را تا جایی که می توانند در آن مناطق استقرار دهند.

در همین راستا مسئولان سپاهان هماهنگی های لازم را انجام دادند و قرار است 75 دستگاه اتوبوس که شامل حدود 3هزار هوادار این تیم است را به تهران و برای حمایت از زردپوشان اصفهانی به ورزشگاه آزادی بیاورد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]اهدای پیراهن شماره 7 پروین به شیخ احمد/ خاطرات کاپیتان کویت از آزادی![/h]
جمعه, 13 اردیبهشت 1392 ساعت 11:53
17.jpg
دیدار اسطوره‌های ایران و کویت

سایت هواداران پرسپولیس : نشست عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با شیخ احمد و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کویت با اهدای پیراهن شماره 7 علی پروین به رئیس شورای ورزش آسیا همراه شد.
پس از مراسم انتخاب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا علی پروین ظهر روز پنجشنبه با شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا و فیصل الدخیل کاپیتان پیشین تیم ملی کویت دیدار و گفتگو کرد.


در این نشست که علی کفاشیان نیز در آن حضور داشت، شیخ احمد خطاب به پروین گفت: شما از ستاره‌های پیشین پرسپولیس بودید و در بین ستاره‌های گذشته فوتبال ایران شما را یک استثنا می‌دانم. یادم هست در آن روزها شما گربه سیاه فوتبال کویت بودید.

علی پروین هم دراین نشست ابراز امیدواری کرد که فوتبال آسیا با انتخاب روسای جدید بتواند پیشرفت کرده و خود را به فوتبال روز دنیا نزدیک کند.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]خوروش: 10 هزار نفر ما را تشویق می کنند[/h]
جمعه, 13 اردیبهشت 1392 ساعت 10:46
sepahan.jpg
وضعیت نامشخص حاج صفی، نویدکیا و بولکو/50 دستگاه اتوبوس از اصفهان به تهران می آیند

سایت هواداران پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:هواداران تراکتورسازی با حضور در ورزشگاه آزادی سپاهان را تشویق می کنند.

رسول خوروش در خصوص بازی فینال جام حذفی اظهار داشت:تمرینات آمادگی خود را پشت سر می گذاریم و آماده بازی می شویم.

وی درباره وضعیت بازیکنان مصدوم سپاهان گفت:فعلا که وضعیت حاج صفی،محرم نویدکیا و بولکو مشخص نیست.شاید به بازی برسند و شاید هم نرسند.

خوروش درباره تعداد تماشاچیان سپاهان که به آزادی می آیند اظهار داشت:50 دستگاه اتوبوس از اصفهان به تهران می آیند که می شود 2 هزار نفر اما هواداران تراکتورسازی هم به ورزشگاه خواهند آمد و ما روی آنها حساب باز کرده ایم.فکر کنم با حضور آنها 10 هزار نفر سپاهان را تشویق کنند.
سپاهان فردا به تهران می آید.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]آخرين وضعيت مصدومان سپاهان قبل فینال حذفی[/h]
جمعه, 13 اردیبهشت 1392 ساعت 02:29
perspolis-sepahan.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : مدافع آلبانيايي تيم سپاهان در تمرين روز پنجشنبه اين تيم شرکت کرد.


اروين بولکو که به دليل آسيب ديدگي در بازي سپاهان مقابل الغرافه حضور نداشت،روز پنجشنبه در تمرين گروهي تيمش حضور يافت.

دکتر رشادي، پزشک سپاهان در اين باره گفت: بولکو به آمادگي مطلوب رسيده و در صورت صلاحديد کادر فني مي تواند سپاهان را در بازي مقابل پرسپوليس همراهي کند.

وي درباره وضعيت محرم نويدکيا عنوان کرد: نويدکيا روز پنجشنبه به صورت جداگانه به تمرين پرداخت و روز شنبه آخرين تست را روي پاي او انجام مي دهيم تا وضعيتش براي همراهي سپاهان در مسابقه فينال جام حذفي مشخص شود.نويدکيا با سپاهان به تهران مي آيد و در روز شنبه پس از بررسي هاي بيشتر،تصميم نهايي را مي گيريم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]یونس شاکری، مهاجم ابومسلم به پرسپولیس پیوست[/h]
جمعه, 13 اردیبهشت 1392 ساعت 03:05
yunes-shakeri.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : مهاجم سابق تیم‌های فوتبال ابومسلم و فجرسپاسی به پرسپولیس پیوست.


یونس شاکری، مهاجم سابق تیم‌های ابومسلم و فجرسپاسی با قردادی 3 ساله به پرسپولیس پیوست. این مهاجم 23 ساله قرار است از فصل آینده برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان برود.

اولین خرید پرسپولیس برای فصل آینده در حالی رخ داده است که هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده است.

شاکری با تایید این خبر گفت: با پرسپولیس قرارداد 3 ساله امضا کرده‌ام و فصل آینده برای این تیم به میدان می‌روم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]رویانیان: یکشنبه روز پرسپولیس است[/h]
جمعه, 13 اردیبهشت 1392 ساعت 04:07
13.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:مجموعه پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت در پایان یک فصل سخت و دشوار هم قسم شده اند.


محمد رویانیان که روز پنجشنبه در تمرین تیم پرسپولیس حضور یافته بود پس از برگزاری جلسه اش با حضور یحیی گل محمدی و مهدی مهدوی کیا درباره بازی فینال جام حذفی اظهار داشت:ما باید این جام را بگیریم.هم کادر فنی خوبی داریم و هم بازیکنان شایسته ای.مهم تر از این دو،انگیزه بالایی است که در میان بازیکنان وجود دارد.خدا را شکر مشکلی هم نداریم و در انتظار ثبت یک روز خاطره انگیز هستیم تا هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد:همه بازیکنان به دنبال این هستند که دل مهدی مهدوی کیا را که خیلی در این فصل برای پرسپولیس زحمت کشید شاد کنند.می خواهیم جام را بگیریم و به مهدی عزیز تقدیم کنیم تا او خداحافظی به یاد ماندنی از فوتبال داشته باشد.البته ما برای مهدوی کیا یک بازی خداحافظی دیگر را هم برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:ما یک یل داریم که اسمش علی کریمی است.علی کریمی یل فوتبال ایران است و کل فوتبال ایران به او افتخار می کند.یکشنبه روز پرسپولیس است .مجموعه پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت در پایان یک فصل سخت و دشوار هم قسم شده اند.

رویانیان در پاسخ به این پرسش که سرانجام وضعیتش برای فصل آتی در پرسپولیس چه شد عنوان کرد:فعلا به فصل بعد فکر نمی کنم و همه حواسم معطوف به بازی فینال جام حذفی است.هر چند باید بگویم ماندن یا رفتنم دست خودم هست و کسی نمی تواند من را بیرون کند(با خنده).
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]مهاجم جدید پرسپولیس:از استقلال با من تماس نگرفتند به پرسپولیس آمدم/ریسک کردم[/h]
جمعه, 13 اردیبهشت 1392 ساعت 09:29
yunes-shakeri1.jpg
سایت هواداران پرسپولیس : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان استقلال با من تماس نگرفتند به همین دلیل به پرسپولیس آمدم.


یونس شاکری در خصوص حضورش در تیم پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و من هم در شرایط خوبی قرار دارم که این ریسک را انجام دادم. چندین پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم که سرانجام با پرسپولیس به توافق رسیدم.

وی در مورد اینکه بازیکنان زیادی وجود داشتند که با آمدن در تیم‌های استقلال و پرسپولیس افت کردند آیا او از این موضوع ترس ندارد، یادآور شد: خیلی‌ها پیش از اینکه این قرارداد را امضا کنم به من گفتند که اگر بروم افت خواهم کرد، زیرا بازیکن معروفی نیستم، اما به هرحال پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی هستند و بازی کردن در این تیم‌ها دل و جگر می‌خواهد، اما من تلاشم را انجام خواهم داد تا همچون لیگ دسته اول موفق باشم.

مهاجم سابق ابومسلم در مورد اینکه قرار بود در نیم فصل به استقلال بپیوندد تصریح کرد: من صحبت‌های لازم با را استقلال انجام دادم اما هادی برگی‌زر با قلعه‌نویی صحبت کرد و نظر او را جلب کرد که در ابومسلم بمانم. قرار بود در فصل بعد به استقلال بروم اما مسئولان این تیم با من تماس نگرفتند و با پرسپولیس صحبت کردم و به این تیم پیوستم. هرجا که بروم با تمام جان و دل بازی خواهم کرد. توانایی خود را در حدی دیدم که به پرسپولیس بروم وگرنه هیچگاه چنین ریسکی را انجام نمی‌دادم. می‌دانم که در این تیم موفق می‌شوم.

وی درباره بازی کردنش در ورزشگاه آزادی و در مقابل تماشاگران پرسپولیس یادآور شد: من 6 بار با تیم‌های فجرسپاسی و ابومسلم در آزادی بازی کردم. امیدوارم دل هواداران را به دست بیاورم. تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم.
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
31
محل سکونت
Teh-Run
............................
 

amirabar

Registered User
تاریخ عضویت
10 آپریل 2009
نوشته‌ها
339
لایک‌ها
154
محل سکونت
Gilan
ایشالله با زیربنایی کار کردن سردار برای پرسپولیس ، قهرمانی های پی در پی پرسپولیس رو شاهد باشیم
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


ایستاده از راست:اسماعیل حاجی رحیمی پور، رضا قفلساز، بهرام مودت،ابراهیم آشتیانی، اکبر کارگرجم و جعفر کاشانی

نشسته از راست: محمد صادقی،علی پروین، ناصر حجازی و محمدرضا عادلخانی.​
 

senator@

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2010
نوشته‌ها
6,424
لایک‌ها
1,662


ایستاده از راست:اسماعیل حاجی رحیمی پور، رضا قفلساز، بهرام مودت،ابراهیم آشتیانی، اکبر کارگرجم و جعفر کاشانی

نشسته از راست: محمد صادقی،علی پروین، ناصر حجازی و محمدرضا عادلخانی.​
جوانی کجایی که یادت بخیر
چه سر تیپی داشتن فوتبالیستهای قدیم(اما اینش خوبه که غیرتی بازی می کردند)
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
37
محل سکونت
اهواز
بالا