برگزیده های پرشین تولز

به امید فردایی بهتر، دوباره میسازمت پی تی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

TVKade

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2009
نوشته‌ها
2,067
لایک‌ها
1,711
میبینم که گوزینه تو تاپیک ها اضافه شده برام :D که نوشتهRate This Thread
این قبلا نبوده یا بوده چشم بصیرت میخواسته ؟

تو تاپیک میبینم که ..... بود دیدم :ی
i278087_A.JPG

این چه ربطی به اینجا داره الان
ugly004.gif

پ.ن: ما که از اینا نداریم :(
 

Sir Vahid

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2007
نوشته‌ها
6,337
لایک‌ها
4,575
جناب حمید خان موزمار میشه بفرمائید نتیجه این تایپیک تا این جا چه بوده؟
با تشکر....
 

rax

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2004
نوشته‌ها
10,526
لایک‌ها
2,351
محل سکونت
تهران
لول.. من چرا اینجارو ندیدم:دی حیف جو این تاپیک خوابیده الان و دیر رسیدم! در هر حال فکرکنم ما عادت داریم به گول زدن خودمون! چند تا نکته که همه کاربرای قدیمی و مدیرا و ادامین اینجا میدونن ولی احتمالا نمیخوان قبول کنن واقعیت داره:

1..اولا تصمیماتی که برای سایت گرفته میشه قسمت اعظمش جزیی و در حد تغییرات کوچیکه! تجربه نشون داده اینجا یه سری چیزا نقش هویت سایت رو بازی میکنن! بقول یکی به سایت تریپ میدن! اگر قرار باشه که با گذاشتن تنکس اینجا بشه شبیه فروم فلان و بیسار که فقط موضعی و کوتاه مدت فعالیت سایت بیشتر بشه و اخرشم همه اونایی که اینجا هستن میرن جاهای دیگه یا خودشون فروم مستقل میزنن! پس اگر تا الان که سایت حدود 9 ساله فعاله همچین چیزایی رو بخودش ندیده دلیلشو دیگه همه میدونن! اولا تصمیمات کلی رو احسان باید بگیره و احسانم رضایت نمیده به اینکه هویت اینجا رو برای ترافیک و فعالیت عوض کنه!

2..بازم طبق همون مورد بالا مدیرا و کاربرای قدیمی اینجا و مخصوصا اونایی که مدیر هستن و سابقه زیادی دارن در بهترین حالت دچار 3 وضعیت میشن(در اثر نداشتن تاثیر کلی!):
1.بقول بهنام عمده میشن و پست نمیزنن و یا و دیگه نمیان تو نت!
2.اگرسیو میشن و ساز مخالف میزنن و از بازی کلی سایت کنار میرن و عمدتا یه سایت میزنن و کاربرای اینجا رو بر میزنن(خودمونمیگما:دی)!
3.به این نتیجه میرسن که از نا اگاهی مسئولین سایت از وضعیت واقعی فروم و رودربایستی های مرسوم تو این فروم استفاده کنن و خواسته های شخصیشون رو با همین نغییرات جزیی (و نه کلی) جاهای مختلف تحمیل کنن و این تغییرات هم در جهت منافعشون(شخصی)باشه و نه در جهت منافع سایت!

حالا چه کسایی از کاربرای قدیمی و فعال جزو کدوم دسته هستند رو خودتون دیگه تشخیص میدید ولی من 1 سری کاربر و مدیر رو از همه جریاناتی که داخل این فروم هست مضرتر میدونم! اون دسته شامل کساییکه هر 3 مورد بالا رو همزمان دارن! هم عمده شدن و هم ساز مخالف زدن و باقی ماجراهاش و هم دارن از سیستم مدیرتی اینجا سو استفاده میکنن!از همه بدتر اینه که حمید تاپیک رو که زده میگه من با مدیرها و همکارا مشورت کردم!اصلا 90% مشکل اینجا خود همین دسته کاربران مدیر و همکار هستند! دلیلشم واضحه ! این افراد (مخصوصا مدیرها) خودشون رو یه سری ادم جدا از کاربرای سایت حساب میکنن و چون انتخاب مدیر و همکار جدید دست همیناست یا به پیشنهاد همیناست خیلی راحت دارن افراد رو بسته به اخلاقیات و سلیقه خودشون سوا میکنن! قدیما اینطوری نبود چون ادامین سایت خودشون میدومدن و میدیدن که کی داره کجا چه فعالیتی میکنه و کی در حد میدریته و کی در حد مدیریت نیست!پس حداقل من نوعی این برداشت رو میکنم که وقتی همچین تاپیکی هست تو فروم , از نظر بعضیا از جمله خود حمید کاملا مثبته و هم جنبه کمک به اینجا رو داره و هم جنبه بالا بردن مشارکت کاربران رو ولی برای اون سری خاص مدیر و کاربر که گفتم از این مدل تاپیک ها هم سو استفاده کردن و نمونشم حداقل برای خود من اتفاق افتاده! یه تاپیک مشابه همین برای 3 تا بخش فعال فروم زده شد و منم امدم توش نظر دادم و اسم یه بنده خدایی رو هم بردم! ماجراهایی اتفاق افتاد و اون بنده خدا اخرش تو پیغام به من گفت که چه بلایی سرش دارن میارن و چطوری دارن اسم اون بابا رو میکنن سر نیزه برای توجیه کاری که سایر مدیران و کاربرای قدیمی در جهت منفعتشون میخواستن انجام بدن! دیگه اسم نمیبرم ولی مثه روز منظورم روشنه!یا دوباره برگردیم به سیستم مدیریت سایت و رابطه مدیران و انحصاری شدن این قضیه که مثال بارزش انتخاب های اشتباه دوران اولیه مدیر دار شدن گفتگوی ازاد بود! جایی که پتانسیل به اون بالایی داشت عملا تبدیل شد به کودکستان چون بجای انتخاب از افراد فعال اون بخش یه سری ادمی که اصلا تو باغ فروم نبودن شدن اقا بالاسر کاربرایی که نصف زندگیشون اینجا میگذشت!

3..نکته دیگه هم در مورد ترافیک اینجاست! امار و ارقام که نشون میده اینجا خیلی مشکلی نداره! مشکل اصلی تو توزیع نا مناسب فعالیته تو فروم!یعنی امار فروم پایین نیومده بلکه بجای اینکه همه فروم رشد کنه بعضی بخشا کم شده و بعضی زیاد شده و کلا ثابت مونده! حالا این خوبه یا بده بستگی داره اقا بالاسر فروم چه انتظاری از اینجا داره!قادعتا با نوع رفتار هایی که تو این 1 ساله شده و نوع تغییراتی که انجام دادن موافق این روند هستند پس به نظر من جای نگرانی خاصی نیست مگر هدف این باشه که واقعا همه فروم به موازات هم پیشرفت کنه! اگر هدف اینه(که من بعید میدونم) مورد 4 رو بخونید!

4.اینجا بزرگترین مشکلش اینه که رویه ثابت نداره! بالای خداد ساله همه کاربرا میگن اقا فرومی که مدیراش از قوانینش بی اطلاع باشن و خداد تا قانون نانوشته داره به جایی نمیرسه! حداقلش اینه که تو بخش های تخصصی به جایی نمیرسه! دوگانگی تو برخورد مخصوصا مواقعی که یکی از طرفین ماجرا جزو اون دسته خطرناک مذکور(3 تا خصیصه باهم) باشه بقدری تابلوئه که اصلا لازم به یاد اوری و مثال زدن هم نیست! هفته ای 4-5 مورد رو شاخشه! حالا شاید بعضیا فکر کنن منظور من فقط خود فرومه! منظور من کلیتره! از اختیارات مدیرها گرفته تا نوع برخورد مدیر با مدیر و کاربر با مدیر شامل این بحث میشه!خوشبختانه برای رسوندن منظورم یه مثال میتونم بزنم! همین مورد زیربخش موبایل که مازی گفت و برادر بیس هم توضیح داد! لازم به مقاسه کردن نبست ولی برای اونایی که زیاد تو ماجرا نیستن مثال میزنم! چطور مدیرایی که سابقه عضویتشون از 1-2 سال ابتدایی شروع فرومه و خودشون هم ادمایی نازنینی هستن قدرت مجاب کردن بقیه (سایر مدیرا و ادامین) رو ندارن تو موارد خیلی ساده ای مثه زیربخش اضافه کردن ولی 1 مدیر خاص 1 هفته بعد از شروع مدیرتش 3 تا بخش(و نه زیربخش) براش زده میشه و جالبه هیچ تاپیک فعالی درمورد عمده اون 2-3 تا بخش تو فروم نبوده و درست بعد از زده شدنشون اولین پستهاشم خود اون بابا میزنه! یا مثلا ماجرایی که برای خود من همین 1 ماه پیش اتفاق افتاد و یه اظهار نظر ساده کردم و چون اینجا بی در و پیکره 3 روز تمام توهین و مهملات رو از جانب 2-3 تا روانی باید تحمل میکردم! دلیلشم فقط و فقط این بود که همین جمله قوانین برای همه یکی نیست رو داخل یه تاپیک نوشتم! اصلا موضوع روز فروم! همین 1-2 روزه که من نبودم این برادر ارزشی رزیدنت (که میخوام سر به تنش نباشه) رو بن فرمودید! منی که دشمن نامبر وان این بابا هستم دارم میگم مقصر قطعا این اقا نبوده! وقتی سیستم فروم به این شخص میگه اقا شما اگرسیو برخورد کن و 1 ماه بعد همه یادشون میره و با لابی میتونی برگردی و حتی بعدش برسی به جایی که برای فروم تصمیات حیاتی بگیری(همین تصمیمات جزیی که در جهت منفعت شخصیه) چرا باید اون شخص متقاعد بشه که رفتارشو عوض کنه!لابد میگید مثال بزنم؟ هر کی خواست پیغام بده براش مثال بزنم با اسم و مشخصات و مدارک کامل(چون لابی این افراد اجازه نمیده که تو فروم پابلیک بزارم این مدارکو!) که اینجا افرادی رو داشتیم بخاطر تغییر کردن سطح دسترسی و تغییر نوشته زیر اسمشون(دقیقا مشابه مورد همین بابا رزیدنت اویل) امدن و تاپیک زدن تو فروم (این بدبخت فقط 1 دونه پست زد!) و توش هر چی از دهنشون در امده به ادامین و مدیرکل ها گفتن (نه فقط چند تا توهین ساده در حد تهدید به فلان و فاشی ناموسی هم بوده) و اخرشم خیلی ساده یا با لابی یا با استفاده از بی اطلاعی ادامین فروم (که جفتشم هم باز بی اطلاعی ادامین فرومه!) برگشتن و مدیر وهمکار شدن تو این فروم! تازه این افرادی که گفتم جالبه کاربر عادی هم نبودن قبلش و 10000000 برابر گناهشون از این بابا بدتر و بزرگتر بوده که نمک خوردن و نمک دون هم شکستن!


4.یه راه حل دیگه هم که تو فروم هست و بازم احتیاج به این داره که رویه مدیریت فروم عوض بشه و این لابی ها تموم بشه تو قسمت اقتصادیه فرومه! یعنی یه تعداد زیادی از کاربرای اینجا برای روموت کردن بیزینشون میان! یا به همشون اجازه بدید اینکارو بکنن و یا کلا استثنا قائل نشید! (مثل پی سی ورلد که خداد عدد بیزینس من تو بخش های فنیس دارن خودشون و بیزینشون رو پرموت میکنن ترافیک و سطح مطالب سایت رو هم بالا میبرن!) الان اکثر کاربرای خوب و فنی اینجا جزو همین دسته هستن! یا فروم برنامه و پلنی برای حذب این یوزر ها داره یا نباید خودتون رو گول بزنید که ملت برای رضای خدا میان اینجا و به بقیه کمک میکنن!



اخر سر هم هر مطلبی من بالا نوشتم نظر شخصیمه! قبول هم دارم فقط مشکلات رو نوشتم و نگفتم راه حلش چیه ولی اگر واقعا یه زمانی (حتی سالها بعد) به این نتایج بالا رسیدید و دست از گول زدن خودمون برداشتیم پیدا کردن راه حل هاشم خیلی مشکل نیست!
 

Ali_softcenter

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2009
نوشته‌ها
5,918
لایک‌ها
7,364
محل سکونت
In my Sad Little world
چقدر به نظرات کاربران در این تاپیک اهمیت داده شد؟

چیه تصمیماتی بر مبنای این ها گرفته شده؟

من تنها تغییراتی که میبینم مدیر شدن چند همکار بوده!

یکی فلسفه ایجاد این تاپیک رو برای من توضیح بده!
 

HoP

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2010
نوشته‌ها
2,135
لایک‌ها
2,422
یکی فلسفه ایجاد این تاپیک رو برای من توضیح بده!
وقتی استارتر تاپیک رفته کی باید بیاد توضیح بده..
کلا غیر از یه مدیر(موزمار) مدیر دیگه ای هم توی بحث های این تاپیک شرکت کرده؟؟
 

My_Computer

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2010
نوشته‌ها
129
لایک‌ها
1
سیستم Reputation از نیاز های اپتدایی هر فرومی هست
 

>-->O

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2009
نوشته‌ها
2,530
لایک‌ها
468
محل سکونت
㋡ همین جا ㋡
میخواستم بسازمت PT (بخش برنامه نویسی)
ولی کلا نه استقبالی میشه نه حمایتی نه ...
من که خسته شدم .... :(
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,649
لایک‌ها
8,061
محل سکونت
IR/MASHHAD
میخواستم بسازمت PT (بخش برنامه نویسی)
ولی کلا نه استقبالی میشه نه حمایتی نه ...
من که خسته شدم .... :(

چون تعداد برنامه نویسا تو این فروم کم هست ... متاسفاته تالارش داره خاک میخوره! :eek:
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,649
لایک‌ها
8,061
محل سکونت
IR/MASHHAD
دوستان عزیز ممنون میشم در مورد بخشهای سوت و کور بیشتر بنویسین!
و احیانا کسانی که میخوان کمک کن

مدیر عزیز بنظرم بهترین کار اینه که تعداد یوزرا و طبعا متخصصا بالا بره! حالا چرا ؟ چون تا وقتی یوزر نباشه پستی نیست و اگر یوزر باشه ولی مدیر و متخصصی تو هر تاپیک نباشه هیچوقت کسی نمیاد تاپیک بزنه سوال بپرسه و ... .دلیلشم اینه که به جواب نمیرسه.
به شخصه تو خیلی از تاپیکا دیدم یوزرا سوال میپرسن ولی کسی نیست جواب بده.:eek:
 

>-->O

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2009
نوشته‌ها
2,530
لایک‌ها
468
محل سکونت
㋡ همین جا ㋡
چون تعداد برنامه نویسا تو این فروم کم هست ... متاسفاته تالارش داره خاک میخوره! :eek:

نه به نسبت فروم کاربرای زیادی هستن
چون اغلب از طریق پ.خ سوالاتشون رو میپرسن
دلیلش رو نمیدونم ولی بارها گفتم که توی بخش مربوطه سوال کنید
من بیشتر و بهتر بگم تقریبا 90% فعالیتم توی همین بخش بوده
پستهای اسپم رو گزارش میکنم سر و سامونی میدم به بخش و تا حد امکان به سوالات بچه ها پاسخ میدهم
ولی تنها چیزی که برایم ارسال شد از سوی مدیرهای فروم این بود که شما شاید از این بخش استفاده مالی کنید برای خودتون در صورتی که اینطوری نبوده و من حتی لینک سایت خودمم که سایت برنامه نویسی هست از توی امضائم برداشتم
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,649
لایک‌ها
8,061
محل سکونت
IR/MASHHAD
نه به نسبت فروم کاربرای زیادی هستن
چون اغلب از طریق پ.خ سوالاتشون رو میپرسن
دلیلش رو نمیدونم ولی بارها گفتم که توی بخش مربوطه سوال کنید
من بیشتر و بهتر بگم تقریبا 90% فعالیتم توی همین بخش بوده
پستهای اسپم رو گزارش میکنم سر و سامونی میدم به بخش و تا حد امکان به سوالات بچه ها پاسخ میدهم
ولی تنها چیزی که برایم ارسال شد از سوی مدیرهای فروم این بود که شما شاید از این بخش استفاده مالی کنید برای خودتون در صورتی که اینطوری نبوده و من حتی لینک سایت خودمم که سایت برنامه نویسی هست از توی امضائم برداشتم

شاید .... موضوع اینه که میخواد یک سر و سامونی به انجمن داده بشه یا نه ... من اول که وارد pt شدم دیدم فروم خوبیه ولی واقعا کاستی های زیادی داره و اصلا مدیرا حاضر نیستن به نفع کاربرا سیاستاشون رو تغییر بدن...
الان 1 ماهه از ساخت این تاپیک میگذره ولی هیچ تصمیمی ندیدم گرفته شده باشه.شایدم من نمیدونم!!! :D
 

parsaweb

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2010
نوشته‌ها
3,150
لایک‌ها
7,758
نه به نسبت فروم کاربرای زیادی هستن
چون اغلب از طریق پ.خ سوالاتشون رو میپرسن
دلیلش رو نمیدونم ولی بارها گفتم که توی بخش مربوطه سوال کنید
من بیشتر و بهتر بگم تقریبا 90% فعالیتم توی همین بخش بوده
پستهای اسپم رو گزارش میکنم سر و سامونی میدم به بخش و تا حد امکان به سوالات بچه ها پاسخ میدهم
ولی تنها چیزی که برایم ارسال شد از سوی مدیرهای فروم این بود که شما شاید از این بخش استفاده مالی کنید برای خودتون در صورتی که اینطوری نبوده و من حتی لینک سایت خودمم که سایت برنامه نویسی هست از توی امضائم برداشتم

برای این تو پیغام خصوصی پرسیده میشه چون لااقل میدونی بهت جواب میدن من خودم بارها شده تو تاپیک جواب نگرفتم ولی جواب سوالم رو خصوصی پرسیدم و راحت جواب گرفتم البته این قضیه تنها تو این فروم نیست تو بیشتر فروم ها این قضیه وجود داره
 

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
33
محل سکونت
Tehran
من یک تاپیک زدم در مورد درخواست تعیین یک مدیر برای بخش سینما که ظاهرا هنوز تایید نشده !

چرا تایید نشده ؟!
 

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
33
محل سکونت
Tehran
من یک تاپیک زدم در مورد درخواست تعیین یک مدیر برای بخش سینما که ظاهرا هنوز تایید نشده !

چرا تایید نشده ؟!

خیلی ممنون از مدیران عزیز که کلا دایورت کردید ... !!!
 

paula

کاربر فعال سریال های تلویزیونی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 می 2007
نوشته‌ها
70
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
در كنار دوستان
چرا هيچكدوم از مديرهاي بخش فرهنگ و هنر توجه نميكنند به كاربرها؟
الان قسمت سريال هاي تلويزيوني كابرهايي مثل namak_co داره كه خيلي زحمت ميكشه براي اونجا( كلا قسمت سريال هاي تلويزيوني بخش سريال هاي خارجيش ٢ تا تاپيك فعال بيشتر نداره بخشي كه قبلا جزو پربازديدترين هابوده)يا كاربر ديگه اي به اسم. vivipoli ولي هيچكدوم همكار انجمن نشدن در حالي كه همكار انجمن بخش خيلي وقته ديگه نمياد!!!!!!
قبلا خيلي وضع سريال ها بهتر بود مديران گرامي يه خورده توجه بد نيست 
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا