برگزیده های پرشین تولز

به بمب گوگلی علیه یاهو کمک کنیم

Helloyahoo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2007
نوشته‌ها
0
لایک‌ها
0
نه چه دلیلی داره این اتفاق بیفته؟ می‌تونه تا مدتها سرپا باشه. فقط مهم اینه که بره بالا...
 

Helloyahoo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2007
نوشته‌ها
0
لایک‌ها
0
دیروز داشتم سایت Yahoo mail گشت می‌زدم که فهمیدم Yahoo mail در لیست کشورهای Yahoo mail، اسم ایران را حذف کرده! خیلی برایم عجیب بود که Yahoo mail یعنی سایتی با عظمت و گستردگی Yahoo mail چنین حرکتی انجام داده و اسم ایران را حذف کرده! Yahoo mail یعنی سرویسی که میلیونها نفر کاربر دارد، Yahoo mail یعنی سایتی که روزانه هزاران هزار بازدیدکننده دارد، Yahoo mail یعنی سرویسی که آدرس ایمیل من و شما در آن ثبت شده...

به هر حال به مسوولان [URL="http://helloyahoo.net"]Yahoo mail[/URL] ایمیل زدم و درخواست کردم که نام ایران را به Yahoo mail اضافه کنند... البته از اشتباه نگارشی عذرخواهی می‌کنم، درخواست کردم نام ایران را به لیست کشورها در صفحه‌ی ثبت نام Yahoo mail اضافه کنند. با این تفاسیر، Yahoo mail جواب داد که سایتی مثل ما یعنی سایت Yahoo mail واقعاً نمی‌تواند به تک تک کاربران شخصاً جواب بدهد و از همین رو ما دوباره به Yahoo mail سر زدیم و به بخش کمک و راهنمایی در Yahoo mail هم مراجعه کردیم و Yahoo mail را دوباره دیدیم ولی فهمیدیم که Yahoo mail باز هم اسم کشور ما را در لیست کشورهایش نگذاشته است.

من در اینجا ضمن انتقاد از Yahoo mail که اسم کشور ما را از لیست کشورهای بخش ثبت نام سرویس Yahoo mail حذف کرده، اعلام می‌کنم که ای Yahoo mail، تویی که اسم بی‌مسمای Yahoo mail را داری که اصلاً معلوم نیست در این ترکیب اضافی Yahoo mail هر کلمه چه معنایی دارد...

اگر سرتان درد گرفت از اینکه این همه Yahoo mail خواندید، من معذرت می‌خواهم! قول می‌دهم در پستهای بعدی دیگر اینقدر پشت سر هم ننویسم Yahoo mail و از کلمات دیگری به جای Yahoo mail استفاده کنم. به هر حال Yahoo mail یک بمب است که اینطوری باید مجبورش کنیم بترکد. Yahoo mail حالت خوبه؟ Yahoo mail چه طوری؟ Yahoo mail سلام برسون به بچه‌ها! Yahoo mail ما رو داشته باش. Yahoo mail کاری نداری؟ Yahoo mail خداحافظ... راستی Yahoo mail، منو ببین Yahoo mail، داری می‌ری در رو هم پشت سرت ببند Yahoo mail! حالا دیگه خداحافظ Yahoo mail

فقط الان مهمه که با کی‌ورد Yahoo mail صفحه را بالا بیاوریم. چه خوب می‌شود زودتر همگی این متن را در وبلاگهایمان کپی کنیم
 

MMaker

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2006
نوشته‌ها
257
لایک‌ها
2
فقط الان مهمه که با کی‌ورد Yahoo mail صفحه را بالا بیاوریم. چه خوب می‌شود زودتر همگی این متن را در وبلاگهایمان کپی کنیم
به نظرم این بحث ادامه پیدا نکنه بهتره! ;)
والا این همه میگفتند 300 فلانه بصاره و خودم جوش میزدم بعد از چن تا از دوستان خارجیم که نصف در امریکان پرسیدم اقا نظرتون در مورد این صاب مرده چیه؟شما فکر میکنید واقعا ایرانی ها اینطوری بودند و اینا؟ نظرشون جالب بود!
گفتند ما خودمون میدونیم و میدونستیم که داستان این فیلم چی بوده و اگرم به سینما رفتیم فور ویستینگ تایم و جلوه های ویزه و اینا بوده وگرنه که با یه سرچ کوچیک میشه از ته توی هر فیلمی سر دراورد که راسته یا نه! مگه شما فکر کردید ایرانیا اینجوری بودن؟ :blink:
حالا ما خودمون هی حرص و جوش خردیم اقا فلانه بصاره! فکر میکنیم اونام اطلاعاتشون در حد ماست که اگه یکیمون روزنامه بخونه میگیم به به چه با کلاسه! یا بجه مثبت!!!
نه عزیزم !دیگه 100 سال پیش نیست که هر منبعی بخوای بدویی دنبالش چند سال! با سه چهارتا کلیک همه چی دستگیرت میشه!
الانم هیچ فایده ای این سایتت نداره جز رسواگری! جز اینکه هرکی میبینه فکر میکنه چون ایرانیا تروریستن اسمشون حذف شده! مثلا میان میگن جناب یاهو اسم ایرانم بزار یا برات تظاهرات بپا میکنن؟
فقط الان مهمه که با کی‌ورد Yahoo mail صفحه را بالا بیاوریم.
واقعا هم کیوورد خوبیه.!!!!1,610,308 سرچ داشته تو زانویه!
یه خورده تلاش کنی به هدفت میرسی ;)
 

611

Registered User
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
168
لایک‌ها
0
محل سکونت
سوال بعدی
هموطن و رهگذر عزیز می‌دانی چندی‌ست من دیگر آن غیرت و عرق ملی را ندارم.

خیلی پیش‌تر از اینکه نام کشورم از صحنه‌ی یاهو محو شود نام خودم از پهنه‌ی عظیم سرزمینم خط خورده است. نمی‌خواهم ناامیدت کنم.
همیشه زورمان به کسانی رسده که حقی بر گردنشان نداریم.

ما دولت ایران نیستیم؟ چه کسی از اینکه سرمایه‌اش سهمیه‌بندی می‌شود ناراضی است؟ چه کسی از اینکه حق عده‌ای در این جامعه ضایع می‌شود می‌رنجد؟ چه کسی به ساماندهی حقوق حقه‌اش و آزادی‌اش اعتراض می‌کند؟
مگر ندیدی آن کس که آبروی این مردم را می‌برد در نزدشان عزیزتر است؟

یاهو یک شرکت خصوصی است. اینکه بخش عظیمی از اقتصاد دنیا در دست یهودی‌هاست انکار ندارد. اصلآ یاهو دوست ندارد نام ایران در لیست کشورهایش باشد مثل تلویزیون ملی جمهوری اسلامی که ملیت شخصیت‌های اسرائیلی را منعکس نمی‌کند.

تا به حال به تلویزیون جمهوری اسلامی معترض شده‌اید شمایی که دولت ایران نیستید؟

متن کامل
 

cyb3rninja666

کاربر فعال درآمد اینترنتی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,172
لایک‌ها
13
محل سکونت
Planet Earth!
انگار ما الان تو قرن 4 هستیم که هی غیرت و ... میکنید !
بابا تموم شد ! الان همه شرکت ها چند ملیتی هستن و همه جور ادم با هم کار میکنن و
یک هدف مشترک دارن : رسیدن به بالاترین درجات در شغلشون و موفقیت شرکتشون ، که در سایه اون زندگی شخصیشون هم ساخته میشه

حالا یه عده توانایی همگامی با اینا رو ندارن ؛ دم از اخلاق و معرفت میزنن و میگن اونا اخلاق ندارن ، زندگی ماشینی شده و ... ، و اینطوری یک عده رو میزارن سرکار و دور و بر خودشون رو شلوغ می کنن !!! :hmm:

ارزش ادما به خودشون هست نه ملیت ، ممکن هست تو یه جمع اول سخت قبولت کنن ولی شاید بعدا بتونی ثابت کنی که تو فرق داری با بقیه !!

اینقدر هم به یهودی ها گیر ندین بابا ! راست میگید خودتون رو درست کنید ( شخص خودت که اینو میخونی !! نه کشورت !! )
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
بیخیال بابا این یاهو 2 سه ماهی هست فکر کنم ایران نو برادشته و عراقو هم کرده دوتا ولش کنیم ایرانم میکنه ده تا این یاهو مال صهیونیست هاست از اول هم با ایرانی ها میونه خوبی نداشت.

تقصیر صهوینیستهاست!دیگه!ربطیم به ذکاوت و هوش خوش قالفگی و ازادیخواه بودن ریس جمهورمون نداره!;)
 
بالا