برگزیده های پرشین تولز

خبرهاي ورزشي از همه نوع

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
داوران ديدار هاى هفته ششم ليگ برتر اعلام شدند




اسامى داوران رقابت هاى هفته ششم ليگ برتر اعلام شد. براين اساس «مسعود مرادى» به عنوان داور ديدار حساس پاس و سپاهان انتخاب شد و «فلورين مه ير» كه پيش از اين نيز اعلام شده بود ديدار سنتى پرسپوليس و استقلال را سوت مى زند. اسامى داوران هفته ششم ليگ به اين شرح است:
• جمعه ۱/۸/۸۳ (ساعت ۱۵)
سايپا - برق (كرج) داور رحيم رحيمى مقدم
ابومسلم - شموشك (نوشهر) داور: هدايت ممبينى.
ذوب آهن - ملوان (فولاد شهر) داور: اصفهانيان.
پگاه - استقلال (رشت) داور: خداداد افشاريان.
فولاد - پيكان (اهواز) داور: محمود رفيعى.
پاس - سپاهان (تهران) داور: مسعود مرادى.
فجر - صباباترى (شيراز) داور: محسن تركى.
پرسپوليس - استقلال، (آزادى تهران)
ساعت ۳۰/۱۸ مه ير (داور وسط)، كارستن كاهنر- مارالد ساتر (كمك داوران) نويد مظفرى (داور چهارم
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
خداداد و جنجال آفريني هميشگي!






نوشتن در مورد پدیده خداداد عزیزی مثل راه رفتن لب تیغ برنده است که یک طرف آن علاقه مردم به کاراکتری خاص و دوست داشتنی است و طرف دیگر بازیکنی است که یک تنه برای بهم ریختن یک قبیله کافی است. صورتی نمکین دارد با روحیه‎ای جنگ طلب و ناسازگار که به واسطه همین خصوصیات و گل‎هایی که حافظه تاریخی مردم ایران هرگز آنها را به فراموشی نخواهد سپرد او را در بین ستاره‎های همیشه محبوب فوتبال ایران قرار داده است. هیچ کس نمی‎تواند توانایی‎های فردی خداداد را نادیده انگارد، خصوصا زمانی که او سر لج بیافتد تا خودی نشان دهد. قطعا این خداداد بود که سال پیش برای اثبات دوباره خود یک تنه پاس را قهرمان ایران کرد و به واسطه آن، پسرک چشم بادامی که به خاطر نپوشیدن پیراهن سرخ یا آبی، وفاقی ملی را پشت سر خود می‎دید بالاخره به تیمملی راه یافت. این بار قول داده بود کاری به کچل بودن یا نبودن سر مربی تیم ملی نداشته باشد. پیراهن تیم را که می‎گویند مقدس است(!) هرگز زمین نکوبد.
پشت سر بعضی از رجال صفحه نگذارد و خیلی کارهای دیگری که پسر شر قصه ما پیش از این می‎کرد نکند. قرار بود روی نیمکت مثل آقاها بنشیند و اصلا از این که ذخیره تیم ملی باشد به کسی ایراد نگیرد.«چرا؟» چون پوشیدن پیراهن تیم ملی یک افتخار است و عمرا اگر در سی و چند سالگی هم انگیزه آدم برای رسیدن به این افتخار کم باشد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
خداداد در دور جدید زندگی‎اش با تیم ملی هرگاه به زمین رفت تاثیر خود را گذاشت. نمونه بارزش همین بازی آخر با قطر 5 دقیقه بازی یک گل که آفساید گرفته شد و یک پاس گل. چی از این بهتر؟ تمام آنها که مدام او را در چشم برانکو خرد می‎کردند حالا خود را ناجی تیم می‎دانند. اما کسی روی مصاحبه‎های او بعد از بازگشت از قطر زوم نکرد. چون تیم پیروز شده بود. «من هیچ وقت فقط 5 دقیقه به زمین نرفته بودم. در تمام طول این 15-10 سالی که فوتبال بازی می‎کنم کسی با من این طور برخورد نکرده بود. مارادونا هم نمی‎تواند در 5 دقیقه کاری بکند.» تنها کافی است که تیم ببازد تا دوباره این حرف‎ها روی جلد بیاید.
شاید این بار بابت پیراهن شماره 11 مشکلی نداشته باشد، شاید مربی تیم ملی سیاهکار نباشد، اما بالاخره چیزی هم پیدا می‎شود که به واسطه آن همه دنیا را بهم ریخت. آیا او دوباره تمام قول‎ها را فراموش کرده؟ یا آنها که قول‎های مردی با خصوصیات او را باور کردند در اشتباه بودند.
این برخوردها جزئی از ضمیر ناخودآگاه او است. مثال جدیدتر می‎خواهید؟ او بعد از جنگ لفظی دوباره در بازی استقلال- پاس مقابل دوربین برنامه 90 قرار گرفت و در مورد امیر حسین صادقی، مدافع جوان استقلال، گفت:« اونکه لگد به گربه نزده چطور به من این حرف‎ها را می‎زند.» راست می‎گویند که وقتی بازیکنی پا به سن می‎گذارد به جای پاهایش بیشتر با زبانش می‎دود و آن روز است که این سخنور می‎تواند تمرکز هر مربی را روی نیمکت بهم بزند. این خود اوست که این روزها با زبان گزنده‎اش محبوبیتی را که طی سال‎ها در دل مردم کاشته است، بیرون می‎کشد. کدام ایرانی است که او را بیشتر از تیم ملی دوست داشته باشد؟ خداداد بازیکن بزرگی است و می‎تواند بزرگ بماند، اگر به اندازه همان 5 دقیقه که سرمربی تیم صلاح دانسته به زمین برود و برای تیم ملی ما زحمت بکشد. خداداد بازیکن بزرگی است و بزرگ می‎ماند، اگر ضررش بیشتر از نفعش نشود.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
نتايج ليگ قهرمانان






بدون شرح!

گروه 5

- پاناتينايكوس 2 – آرسنال 2
گل ها: گونسالس 65 – اوليسادبه 82 براي پاناتينايكوس – ليونبرگ 18 – آنري 74 براي آرسنال

- روزنبورگ يك – آيندهوون 2
گل ها: استورفلور 42 براي روزنبورگ – گوادلوپ 26 – يونگ 86 براي آيندهوون
اخراج: پارك در دقيقه 90 از آيندهوون

گروه 6

- ميلان يك – بارسلونا صفر
گل: شوچنكو 31

- شاختار دونتسك 3 – سلتيك صفر
گل ها: فرانسلينو 57 و 62 – براندوپ 78

گروه 7

- اندرلخت يك – وردربرمن 2
گل ها: ويلهلمسون 26 براي اندرلخت – كلاسنيچ 36 و 59 براي برمن

- والنسيا يك – اينترميلان 5
گل ها: آيمار 73 براي والنسيا – استانكوويچ 47 – ويه ري 49 – فان در ميده 76 – آدريانو 81 – كروز 90 براي اينتر

گروه 8

- چلسي 2 – زسكامسكو صفر
گل ها: تري 9 – گوديانسن 45

- پاري سن ژرمن 2 – پورتو صفر
گل ها: كوريدون 30 – پائولتا 31
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
درباره‌ي بازي پرسپوليس-استقلال






روز جمعه در ورزشگاه بزرگ آزادي پنجاه و هفتمين داربي پايتخت برگزار مي‌شود.
ديداري كه براي دو تيم پرسپوليس و استقلال اهميت ويژه‌اي دارد. به‌هر حال نبردهاي سنتي همواره داراي جذابيت‌هاي زيادي هستند.
در يك سوي ميدان استقلال قرار دارد. تيمي كه تا اين هفته نتايج قابل قبولي را كسب كرده است. امير قلعه‌نوعي سرمربي اين تيم با انتظارات زيادي مواجه است.
قلعه نوعي ضمن بيان مطلب فوق گفت: قبلاً هم به بازيكنان تذكر داده‌ام كه حواستان به كارتان باشد.
مراقب باشيد كه مطبوعات شما را به حاشيه نبرند. يادتان باشد كه بايد اين بازي را ببريم.
به هر حال ما از نظر فني از حريف برتر هستيم به‌شرط آن كه خودمان را باور كنيم.
البته شما نبايد حركت اميرحسين صادقي در ديدار پاس را تكرار كنيد .
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
وي در ادامه ‌افزود:

استقلال بزرگ در جنوبي‌ترين نقطه تهران تمرين مي‌كند تا به‌عموم مردم خدمات دهد.
استقلال تيم‌ مردمي است كه هواداران زيادي در كشورمان داشته است .
قلعه‌نوعي درباره داور آلماني اين ديدار عنوان كرد: اخباري را در روزهاي گذشته شنيده‌ام كه باعث شده به‌اين انتخاب اعتراض كنم.
گويا داور ديدار با فرانتس بكن باوئر دوست است. او هم با راينر سوبل سرمربي پرسپوليس رابطه بسيار نزديك و صميمانه‌اي دارد. شنيدن اين ماجرا باعث شد تا از خود واكنش نشان دهم.
سرمربي استقلال مي‌گويد: «قطعاً دو تيم وارد زمين مي‌شوند تا سه امتياز بازي را كسب كنند.
ما هم با چنين هدفي بازي خواهيم كرد. براي رسيدن به امتيازاين بازي هم برنامه ويژه‌اي داريم چرا كه مي‌خواهيم فاصله‌ مان را با رقيبانمان زياد كنيم.
امير قلعه‌نوعي در پايان درباره ضعف پرسپوليس متذكر ‌شد: چنين بحثي را قبول ندارم. بعد از ديدار برابر پاس هم به اين موضوع اشاره كردم.
استقلالي‌ها نبايد افكار خود را به‌اين سمت ببرند. پرسپوليس تيم قدرتمندي است كه براي پيروزي به ميدان مي‌آيد.
آنها مي‌خواهند با دوندگي‌شان ما را زير فشار قرار دهند، سپس با استفاده از قدرت بدني خود ما را شكست دهند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
برد نوزدهم استقلال يا پيروزي شانزدهم پرسپوليس؟




18:30 روز جمعه دو تيم پرسپوليس و استقلال براي پنجاه و هفتمين بار رودر روي يكديگر قرار خواهند گرفت.
به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) در 56 مسابقه گذشته اين دو تيم تا كنون 18 مرتبه تيم استقلال به پيروزي رسيده و 15 بار نيز برتري از آن پرسپوليس بوده است.
23 مسابقه دو تيم نيز تا كنون با نتيجه تساوي به پايان رسيده است.و گفتني است سه مسابقه اين دو تيم نيمه تمام رها شده كه فدراسيون فوتبال دو مرتبه نتيجه را 0-3 به سود استقلال اعلام كرده است و در يك مورد نيز نتيجه اي اعلام نشده است.
اولين ديدار نيمه تمام اين دو تيم در تاريخ 17 بهمن 1348 بود و در حالي كه استقلال با يك گل از حريف پيش بود بازي در دقيقه 82 نيمه تمام رها شد.
در تاريخ 25 آبان 1358 نيز باز هم در حالي كه آبي پوشان با يك گل از رقيب خود پيش بودند بازي در دقيقه 75 و به دليل هجوم تماشاگران نيمه كاره ماند.
آخرين پيكار نيمه تمام اين دو تيم به تاريخ 1373.1.30 بر مي گردد كه در آن دو تيم در حالي كه با نتيجه 2-2 به كار خود ادامه مي دانند به دليل درگيري بازيكنان و هجوم تماشاگران به داخل زمين بازي در دقيقه88 قطع شد .
حالا بايد منتظر ماند و ديد اين دو تيم در دربي شماره 57 چه نتيجه اي مي گيرند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
مهندس بهروز ياري گفت: احمدرضا عابدزاده يكي از بهترين بازيكنان تاريخ فوتبال ايران بوده و در صورتي كه براي عمل جراحي خود به كمك نياز داشته باشد، صندوق حمايت از قهرمانان از هيچ كوششي فروگذار نخواهد كرد.
مدير عامل صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: فدراسيون فوتبال يا باشگاه سابق عابدزاده بايد درخواست حمايت از اين بازيكن را براي ما ارسال كنند تا در صورتي كه جراحي وي در داخل انجام گيرد اين صندوق مي‌تواند پنج ميليون تومان براي اين دروازه‌بان بزرگ هزينه كرد.
ياري در پاسخ به اين سوال كه در صورتي كه عابدزاده براي جراحي به خارج از كشور فرستاده شود اين صندوق تا چه ميزان مي‌تواند او را مورد حمايت قرار دهد، گفت: سفر به خارج از كشور و عمل جراحي سقف خاصي دارد و هيات مديره پس از ارسال درخواست درباره‌ي اين مساله تصميم‌گيري مي‌كند.
وي عضويت عابدزاده در صندوق حمايت را كاملا رسمي دانست و افزود: او بهترين دروازه‌بان تاريخ فوتبال ايران بوده و ما هيچ مشكلي براي كمك و حمايت به وي نداريم و در صورتي كه درخواست به ما ارسال شود اين كار را در اسرع وقت انجام خواهيم داد.
انتهاي پيام
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - كشتي
رقابت‌هاي هفته‌ي پنجم ليگ برتر كشتي آزاد آناليز شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد ابراهيم امامي دبير سازمان ليگ كشتي در ادامه‌ي تحقيقات خود و آناليز رقابت‌هاي هفته‌ي پنجم ليگ برتر كشتي آزاد باشگاههاي كشور "جام پورياي ولي "، نتيجه‌ي آن را با رقابت‌هاي گذشته‌ي ليگ مقايسه كرد و ضمن ارايه‌ي جدول آماري اجراي فنون، به نتايج زير دست يافت:

1- كشتي‌گيران تمايل بيشتري براي اجراي فنون سرپا از خود نشان مي دهند.
2- در اجراي فنون دو امتيازي، كشتي‌گيران هر هفته موفق‌تر عمل كرده‌اند.
3- در اجراي فنون سه امتيازي نيز كشتي‌گيران هر هفته تلاش بيشتري از خود به نمايش گذاشته‌اند.
4- در خم‌گيري‌ها هنوز مدافعين ضعف دارند و نسبت به دفاع در اين حالت، بي‌تفاوت نشان مي‌دهند و اغلب خم گيري‌ها به نفع مجري بوده است.
5- تعداد تايم‌هايي كه با نتيجه‌ي مساوي صفر بر صفر به پايان رسيده، بيشتر شده و اجراي قانون خم‌گيري افزايش يافته است. اين نشان از هراس و مقاومت كشتي‌گيران براي از دست دادن امتياز نخست دارد.
انتهاي پيام
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
علي انصاريان به كميته انضباطي فراخوانده شد.
به گزارش ايسنا، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، علي انصاريان بازيكن تيم فوتبال پيروزي تهران را به علت بيان مطالب خلاف واقع با يكي از نشريات نسبت به برخي مسئولان كه روز 18 آبان ماه منتشر شده بود، احضار كرد.
انصاريان بايد ساعت 15:30 روز شنبه سي‌ام آبان در محل كميته انضباطي حاضر شود. اين كميته در صورت عدم حضور انصاريان غياباð به موضوع رسيدگي و در مورد وي تصميم‌گيري خواهد كرد.
انتهاي پيام
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
علي انصاريان به كميته انضباطي فرا خوانده شد
تهران- خبرگزاري كار ايران

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال علي انصاريان‌‏, بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس را به علت بيان مطالب خلاف واقع با يكي از نشريات نسبت به برخي از مسوولان كه در تاريخ هجدهم آبانماه جاري منتشر شده است, احضار كرد .
به گزارش خبرگزاري كار ايران , ايلنا, انصاريان بايد ساعت 15:30 روز شنبه سي ام آبان‌‏ماه جاري به كميته انضباطي مراجعه كند كه در صورت عدم حضور در غياب وي به موضوع رسيدگي و تصميمات لازم اتخاذ مي شود .
پايان پيام
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
پيكان - صبا باتري
14 ملي پوش در قالب دو تيم
تهران- خبرگزاري كار ايران

تيم بسكتبال پيكان در حساسترين ديدار هفته پنجم مسابقات ليگ برتر باشگاه‌‏هاي كشور ميزبان صبا باتري خواهد بود .
به گزارش خبرگزاري كار ايران , ايلنا, در ادامه پيكارهاي ليگ برتر بسكتبال دو تيم پرقدرت تهراني پيكان و صبا باتري فردا در سالن بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي به ميدان مي روند تا شاهد ديداري سخت و نفس گير باشيم .
شاگردان ايزدپناه سر مربي تيم پيكان با مهره هاي نامي چون سامان ويسي , محمد شاهسوند , پويا تاجيك‌‏, حامد حدادي , محمدرضا اسلامي , امير اميني , بابك نظافت, محمد اينانلو , علي خسروي , بابك مرادي و ... برابر تيم صبا باتري قهرمان فصل گذشته اين مسابقات قرار مي گيرد كه داراي بازيكناني به‌‏نامهاي مهدي كامراني , كرم احمديان , آيدين نيكخواه بهرامي , بهزاد افرادي , حامد آفاق , كامران جمشيدوند‌‏, عليرضا هنردوست‌‏, حامدسهراب نژاد, اندرو پتيس و بهنام افرادي است كه هر يك از اين بازيكنان در هر دو تيم قادرند سرنوشت و نتيجه بازي را تغيير دهند .
ملي پوشاني كه در اين زمين تنها نياز به **** مقتدر در زمين دارند كه اسلامي و افرادي بهترين گزينه هاي آن هستند و مي توانند براحتي تيم را به سوي افكار مربي هدايت كنند تا در نهايت يك تيم پيروز ميدان را ترك كند .
پايان پيام
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
مربيان تيم هاي ملي كشتي راهي ايتاليا مي شوند
تهران- خبرگزاري كار ايران

گروهي از مربيان كشورمان به سرپرستي سيد جواد رفوگر دبير فدراسيون كشتي, طي روزهاي نوزدهم لغايت بيست ويكم بهمن ماه سال جاري,براي شركت در كلينيك و دوره عالي مربيگري فيلا به شهر رم ايتاليا اعزام خواهند شد.
به گزارش ايلنا, اسامي اين مربيان به شرح زير است:
1- سيد جواد رفوگر دبير فدراسيون و سرپرست گروه
2-منصور برزگر مدير تيم ملي كشتي آزاد
3- حسن بابك مدير تيم ملي كشتي فرنگي
4- اكبر فلاح مسوول فني تيم ملي جوانان آزاد
5- محمد بنا مسوول فني تيم ملي جوانان فرنگي
پايان پيام
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
تحقيقات وبررسي هاي ابراهيم امامي از مسابقات ليگ
تهران- خبرگزاري كار ايران

رقابت‌‏هاي هفته پنجم ليگ برتر كشتي آزاد آناليز شد.
به گزارش ايلنا, محمد ابراهيم امامي دبير سازمان ليگ كشتي در ادامه تحقيقات خود رقابت‌‏هاي هفته پنجم ليگ برتر كشتي آزاد
باشگاه‌‏هاي كشور "جام پورياي ولي " را آناليز و حاصل آن را با رقابت‌‏هاي گذشته ليگ مقايسه كرد و ضمن ارائه جدول آماري اجراي فنون ، به نتايج زير دست يافت .
1-كشتي گيران تمايل بيشتري براي اجراي فنون سرپا از خود نشان مي دهند .
2- در اجراي فنون دو امتيازي ، كشتي گيران هر هفته موفق تر عمل كرده اند .
3-در اجراي فنون سه امتيازي نيز كشتي گيران هر هفته تلاش بيشتري از خود به نمايش گذاشته اند .
4-در خم گيري ها هنوز مدافعين ضعف دارند و نسبت به دفاع در اين حالت ، بي تفاوت نشان مي دهند و اغلب خم گيري ها به نفع مجري بوده است .
5-تعداد تايم هايي كه با نتيجه مساوي صفر بر صفر به پايان رسيده بيشتر شده و اجراي قانون خم گيري افزايش يافته و اين نشان از هراس و مقاومت كشتي گيران براي از دست دادن امتياز نخست است .
پايان پيام
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
عابدزاده با حضور در فدراسيون فوتبال سلامتي خود را اعلام كرد
تهران- خبرگزاري كار ايران

عليرغم شايعاتي كه طي چند روز اخير در خصوص بيماري احمدرضا عابدزاده‌‏, دروازه بان سابق تيم ملي كشتي مطرح شده است وي در سلامت كامل به سر مي برد.

به گزارش خبرگزاري كار ايران‌‏, ايلنا, به نقل از روابط عمومي فدراسيون فوتبال, احمد رضا عابدزاده ظهر امروز با حضور در محل اين فدراسيون اخبار منتشر شده در خصوص تشديد بيماري خود طي روزهاي اخير را تكذيب و نگراني خود را از اين بابت اعلام كرد .
ياد آور مي شود‌‏, احمدرضا عابدزاده طي روزهاي اخير به بيمارستان آراد مراجعه كرده بود اما وي هم اكنون در سلامت كامل بسر مي برد و بر خلاف شايعات موجود نيازي به عمل جراحي ندارد .
پايان پيام
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
نايب رئيس فدراسيون كوهنوردي:
براي برگزاري انتخابات مشكلي وجود ندارد


اطلاع دقيقي از دلايل به تعويق افتادن انتخابات رییس فدراسیون کوهنوردی نداریم، ولی براي برگزاری انتخابات مشكلي وجود ندارد.
احمد شير محمد، نايب رئيس فدراسيون كوهنوردي در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) ضمن بيان مطلب فوق اظهارداشت: كفاشيان كه بايد به عنوان رئيس مجمع در تمامی انتخابات حضور داشته باشد، حجم بالاي وظايف و تعدد فدراسيون ها را از دلايل به تعويق افتادن انتخابات اعلام كرده و هنوز اطلاعات جديدي در اين باره داده نشده است.
وی افزود: تغييرات احتمالي در پست معاونت فني كه كفاشيان در حال حاضر عهده دار اين مسئولين است را مي توان يكي از دلايل به تعويق افتادن انتخابات عنوان كرد و بايد همچنان منتظر تصميم سازمان تربيت بدني باشيم.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
غلامرضا محمدي:
پرسپوليس محكوم به شكست است
چاره‌اي جز پيروزي نداريم


با توجه به انگيزه بالاي بچه‌ها و روحيه وصف ناشدني حاكم بر تيم چاره‌اي به جز تحميل يك شكست قابل پيش‌بيني به تيم پرسپوليس نداريم.
غلامرضا محمدي سرمربي تيم پاس اظهار داشت: آمادگي اعضاي تيم ما در حد بسيار خوبي است و با توجه به انگيزه بالاي بچه‌ها براي شكست تيم پرسپوليس و روحيه وصف ناشدني حاكم بر تيم چاره‌اي بجز تحميل يك شكست سنگين به تيم پرسپوليس نداريم. در واقع بايد گفت ما تنها يك نتيجه را براي اين ديدار پيش‌بيني مي‌كنيم و آن پيروزي پاس است.
وي ادامه داد: همت و غيرت بچه‌هاي پاس تاكنون بسياري از ناممكن‌ها را ممكن ساخته و اين بار هم مطمئن هستم تيم ما شگفتي‌ساز خواهد شد. فقط اميدوارم مشكل خاصي به وجود نيايد و اين ديدار در كمال آرامش برگزار شود.
سرمربي تيم پاس گفت: وحيد جلالي، مجيد رودباري، محمد طلايي، مهدي شيرازي، پژمان درستكار. ياسر نورزايي در كنار دو كشتي‌گير خارجي تيم ما هر تيمي را زمين‌گير مي‌كنند. براي ما شرايط و ساير مسائل مهم نيست و حضور در مقابل تيم پرسپوليس يا هر تيم ديگر نيز براي ما تفاوتي نمي‌كند و ما تنها به پيروزي فكر مي‌كنيم و اينبار چاره‌اي جز رسيدن به پيروزي نداريم.
وي در خصوص برگزاري ديدار تيم پرسپوليس با تيم پاس پيش از ديدار با جوانان سلام تشريح كرد: اين مورد نيز يكي از مواردي است كه هنوز دليلش معلوم نيست اما اين مسائل وقفه‌اي در كار ما ايجاد نمي‌كند. ما تنها به پيروزي فكر مي‌كنيم و همانطور كه گفتم براي ما فرقي نمي‌كند چه تيمي در برابرمان صف‌آرايي كند.
محمدي در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم با تلاش و همت بچه‌ها امسال نيز بتوانيم عنوان قهرماني مسابقات ليگ را به دست بياوريم و اقتدار تيمي و همبستگي اعضاي تيم پاس را به همه نشان دهيم. در پايان تنها مي‌توانم بگويم به پيروزي تيم پاس اميدوارم و مطمئناً اگر مسأله خاصي به وجود نيايد پيروز ميدان خواهيم بود.
 
بالا