برگزیده های پرشین تولز

خبرهاي ورزشي از همه نوع

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
هفته پنجم ليگ برتر ، صلابت صدرنشين




هفته پنجم ليگ برتر به دور از هياهوى مربوط به بازى هاى استقلال، پرسپوليس و پاس آغاز شد. همان طور كه انتظار مى رفت پنج بازى نخست اين هفته، به دليل استراحت تيم ها پرتحرك و بانشاط بود. هفته پنجم ممكن است سرآغاز تحولات و تغييرات در بعضى از تيم ها باشد. هر چند حدود ۱۰ هفته ديگر تا پايان نيم فصل اول باقى مانده اما بعيد نيست كه بعضى از تيم ها دچار تغييرات زودهنگامى شوند.
• اولين پيروزى
استقلال اهواز سرانجام به اولين پيروزى اش دست يافت. آبى هاى اهواز كه ميزبان تيم غلام پيروانى بودند از همان ابتدا عزمشان را براى پيروزى نشان دادند.
تا دقيقه پانزدهم زادمحمود دو گل به فجر زد تا مشكلات پيروانى چند برابر شود. امير خليفه اصل در دقيقه ۶۷ گل سوم را براى استقلال اهواز به ثمر رساند تا كار را تمام كند.
اين پيروزى اوضاع لوكا بوناچيچ را تا حدى بهبود بخشيد و حالا ممكن است شفيع زاده براى مدتى از فكر مالكيت استقلال تهران بيرون بيايد.
• فولادشهر
سپاهان قهرمان جام حذفى هنوز نتوانسته به روزهاى اوج بازگردد. بازى ديروز اين تيم در برابر پگاه گرچه در زمين رقيب قديمى يعنى ذوب آهن برگزار شد اما با توجه به حضور هواداران اصفهانى تصور پيروزى چندان عجيب نبود. اما پگاه گيلان كه معمولاً بيرون از خانه بهتر نتيجه مى گيرد در دقيقه شانزدهم به گل رسيد تا آرامش فكرى زردهاى اصفهان به هم بريزد.
در آغاز نيمه دم سپاهان با گل رسول خطيبى پيش افتاد و حتى براى لحظاتى هم به پيروزى نزديك شد، اما در پايان نتيجه تساوى دست نخورد تا بيش از پيش دل سپاهانى ها براى ورزشگاه نقش جهان تنگ شود.
• گيلان روى خط تساوى
ديگر تيم گيلان يعنى ملوان يك پيروزى مسلم را از دست داد. ملوانى هاى مغرور از پيروزى در برابر پرسپوليس در نيمه دوم و توسط هادى نظرپاك به گل رسيدند و چيزى نمانده بود كه رقيب جدى سايپا در صدر جدول شوند اما ابومسلم پرحوصله در دقيقه ۸۹ به گل تساوى رسيد تا آه از نهاد گيلانى ها برآيد. ابومسلم اين روزها در خط دفاعى بسيار خوب كار مى كند، خطى كه رهبرى آن را عليرضا پورمند برعهده دارد.
• فقط يك گل
در تهران ذوب آهن مى دانست كه بايد در برابر تيمى بازى كند كه تب و تاب شديدى براى به ثمر رساندن اولين گل فصل و به دست آوردن اولين پيروزى دارد. پيكان در زمين خود همه چيز را براى پيروزى در اختيار داشت اما مثل چهار بازى گذشته بازيكنان اسم و رسم دار پيكان از زدن حتى يك گل عاجز بودند. بدبختى پيكان وقتى تكميل شد كه در دقيقه ۹۰ ذوب آهن به گل رسيد و ديگر فرصتى براى جبران وجود نداشت. براى پيكانى كه ۴۵ دقيقه را براى گل زدن كافى ندانسته، يكى دو دقيقه وقت اضافى بى معنى بود.
با اين شكست خطر بركنارى همايون شاهرخى بيشتر خواهد شد. مديران پيكان تازه بر مسند قدرت اين باشگاه تكيه زنده اند و بعيد نيست دست به كار شوند.
• افسوس در صباشهر
سايپا به شدت نگران بازى در يك ورزشگاه ناشناخته بود. آنها براى اولين بار پا به ورزشگاه كوچك صباشهر گذاشته بودند و مى دانستند كه حريف بسيار سختى روبه روى آنهاست. صباباترى در غياب دايى هرچه كرد نتوانست سايپاى سختكوش را مغلوب كند و در پايان دو بر يك بازى را واگذار كرد. چندى قبل در خبرها آمده بود كه مديران صباباترى در فكر استخدام يك مربى خارجى هستند. حالا به نظر مى رسد آنها تعجيل خواهند كرد و احتمال دارد پرويز مظلومى به زودى با يك اخطار جدى روبه رو شود. سايپا با اين پيروزى در صدر باقى ماند و ملوان و ابومسلم در رتبه هاى بعدى قرار گرفتند
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
رجز خوانى برانكو؛ ديگر تيمى در آسيا جلو دار ايران نيست!






مهر ـ سرمربى تيم ملى فوتبال ايران پس از پيروزى مقابل قطر گفت: ديگر هيچ تيمى در آسيا جلو دار ايران نيست! برانكو خاطرنشان كرد: اين بازى يكى از حياتى ترين ديدارهاى ما در راه جام جهانى بود و مردم ايران كه در اين مدت بزرگترين حامى تيم ملى بودند انتظار چنين بردى را داشتند. اميدوارم حقانيت فوتبال ايران را در جام جهانى نشان دهيم. وى از حرفه اى گرى هاشميان اظهار خوشحالى كرد و افزود: وحيد درآلمان طورى تربيت شده كه مى تواند ناجى تيم ايران باشد.



[ منبع اصلی لينک ] [ ارسال مطلب توسط: فرهاد اصغرزاده ]
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
اسامي داوران ديدار پيروزي و استقلال






به گزارش روابط عمومي فدراسيون فوتبال
سه داور آلماني ديدار بين تيمهاي پيروزي و استقلال را قضاوت خواهند كرد. اسامي داوران آلماني كه روز پنجشنبه 30/7/83 به تهران عزيمت مي‌كنند به شرح ذيل اعلام مي‌شود:
1- داور وسط Florian Meger
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
داوران ديدارهاي شموشك ـ پيروزي و استقلال ـ پاس تغيير كردند






داوران ديدار تيم‌هاي فوتبال شموشك نوشهر ـ پيروزي تهران و استقلال ـ پاس تهران تغيير كردند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با توجه به برنامه‌ي جديد كميته‌ي داوران مسعود مرادي ديدار تيم‌هاي شموشك ـ پيروزي را قضاوت خواهد كرد و فريدون اصفهانيان بازي استقلال ـ پاس را سوت مي‌زند.
پيش از اين مرادي داور ديدار استقلال ـ پاس و اصفهانيان داور بازي شموشك ـ پيروزي بود.
كمك داوران اين دو ديدار هيچ تغييري نكردند. علي خسروي و حسين نجاتي در بازي تيمهاي استقلال و پاس اصفهانيان را همراهي مي‌كنند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
طلب على دايى پرداخت مى شود






به دنبال اخطاريه فدراسيون فوتبال به باشگاه پرسپوليس مبنى بر تسويه حساب مالى با على دايى، سخنگوى اين باشگاه فردا در نشستى با دكتر دادكان چگونگى بازپرداخت طلب دايى را بررسى مى كند.

على دايى كه فصل گذشته براى تيم پرسپوليس بازى كرد، پس از خروج از اين باشگاه هنوز مبلغ قابل توجهى از طلب سال گذشته خود را دريافت نكرده است. دايى با اعلام اين مطلب به فدراسيون فوتبال خواهان بررسى اين مهم شده است. فدراسيون فوتبال نيز طى نامه اى به باشگاه پرسپوليس اعلام كرد كه اگر اين بدهى تسويه نشود، موضوع به كميته انضباطى ارجاع داده خواهد شد. سخنگوى باشگاه پرسپوليس گفت: هيچ بحثى در عدم پرداخت طلب دايى وجود ندارد. قرار است فردا طى نشستى در فدراسيون فوتبال با بررسى اين موضوع، كليه بدهى هاى وى پرداخت شود. كاشانى تاكيد كرد: تا به حال على دايى مراجعه مستقيم به باشگاه پرسپوليس نداشته است. باشگاه نيز چون وى درخواستى مبنى بر تسويه حساب ارائه نكرده بود، هيچ اقدامى انجام نداده ولى با شرايط ايجاد شده، قطعاً اين موضوع حل خواهد شد. وى در پايان با تاكيد بر جايگاه و نقش «على دايى» در فوتبال باشگاهى و ملى ايران از وى به عنوان بزرگ ترين و باافتخارترين عضو باشگاه پرسپوليس ياد كرد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
پاداش هنگفت براى قهرمان المپيك امارات




شيخ زايد بن سلطان آل نهيان رئيس امارات مبلغ ۵ ميليون درهم معادل ۱‎/۲۵ ميليون دلار به عنوان پاداش به احمد بن حشر برنده مدال طلاى مسابقات تيراندازى المپيك آتن اهدا كرد. بن حشر در رشته تراپ دوبل موفق به كسب مدال طلاى المپيك كه نخستين مدال طلاى المپيك اين كشور محسوب مى شود گرديد وعلاوه بر اين مبلغ از سوى كميته ملى المپيك امارات نيز يك ميليون درهم ـ ۲۵۰ هزار دلار ـ دريافت كرد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
صباباترى با مهاجم يوگسلاو به توافق رسيد




گروه ورزشى روزنامه ايران ـ باشگاه صباباترى با يك مهاجم يوگسلاو به توافق رسيد و از دو هفته بعد اين مهاجم را در تركيب خود قرار مى دهد.سرپرست اين باشگاه خاطرنشان كرد: به دليل مشكلات اخير در نبود دايى، سران باشگاه با پيشنهاد سنگين استوانوويچ مهاجم سابق تيم ملى يوگسلاوى موافقت كردند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
پرسپوليس و استقلال در برنامه اول پيروز شدند




خبرنگار همشهري:پرسپوليس و استقلال در دو بازي حساس و سنگين پيروز شدند تا براي بازي بزرگ روز جمعه توان روحي لازم را بدست آورند. پرسپوليس در نوشهر سه امتياز اساسي و پشتوانه ساز بدست آ ورد. اين اتفاق با گل دقيقه ۸۹ مهرداد اولادي بازيكن جوان و آينده دار پرسپوليس شكل گرفت تا اين تيم سابقه دار و مردمي بتواند پايه هاي صعود از خلاء روحي و رواني را بريزد. پرسپوليس در اين بازي نشان داد كه تيم از نظر بدنسازي شرايط آرماني و خوبي ندارد و در كوران بازيها نياز به بازسازي مجدد دارد. ارزشهاي زوبل كم كم نمايان مي شود. اگر اين مربي فوتبالدان را آسوده بگذارند و يك مترجم امين و مطمئن نيز به وي بدهند، او قادر است از اين پرسپوليس يك قهرمان بسازد اين ادعا را باور كنيد، زوبل آن اندازه دانش و آگاهي دارد كه بتواند از پرسپوليس تيمي كامل بسازد. پرسپوليس در مقابل شموشك در خط حمله مستحكم، در خط مياني خوش فكر و در خط حمله هنوز كار دارد. حركت هاي پرسپوليس از خط دفاع و انتقال در چپ از اين نقطه به خط مياني و حمله بسيار خوب صورت گرفت.
تمرينات پيوسته و توأم با آرامش و طراوت پرسپوليس را به نقطه اي مي رساند كه راينر زوبل دوست دارد. پرسپوليس با اين پيروزي خود را تا رده هفتم بالا كشيد و با روحيه عالي خود را آماده مصاف با استقلال كرد.
در شيراز فولاد در تلاشي نود دقيقه به تساوي يك بر يك رسيد.
برق در اين ديدار بسيار محتاط و فشرده بازي كرد تا جلوي برنامه تهاجمي فولاد را بگيرد. اما در ضدحملات و بازي سريع از جناح راست و چپ خوب نشان داد و نهايتا در دقيقه ۴۱ بهروز پاك نيت برق را جلو انداخت و يك نيمه را با سه امتياز به رختكن رفت. در آغاز نيمه دوم فولاد برنامه خود را تغيير داد و با پاسهاي كوتاه و يك و دو سريع سعي كرد تا عمق دفاع برق را باز كند. محمد علوي بالاخره در دقيقه ۶۵ گل فولاد را روي اشتباه خط دفاعي برق زد و نتيجه را يك بر يك كرد و در نهايت نيز اين بازي با همين نتيجه به پايان رسيد تا فولاد با هشت امتياز در همان رده ششم باقي بماند و برق نيز خود را يك پله بالا بكشد.
استقلال پيروز در برنامه اول
... اما استقلال دريك بازي سخت و پربرخورد در مقابل پاس به پيروزي رسيد. يك بازي پر تحرك كه نشان از آمادگي و روند تكاملي دو تيم مي داد. دو مربي جوان و خوش فكر استقلال و پاس با برنامه هاي حساب شده كه نشان از شناخت كامل از يكديگر بود، نقشه هاي خود را به خوبي پياده كردند، اما در اين نبرد فكري اين امير قلعه نوعي بود كه بر جلالي غلبه كرد و سه امتياز لازم را گرفت و از روي سكوي اين بازي خود را تا نزديكي هاي سايپا بالا كشيد تا با روحيه اي مضاعف به جنگ پرسپوليس برود. بازي كه آغاز شد به نظر مي رسيد پاس با مجموعه اي كه به ميدان فرستاد پيروز از ميدان خارج شود، اما هرچه بازي جلوتر رفت اين استقلال بود كه بر زمين و بازي حاكم شد. شيوه استفاده از دو مهاجم (سامره و عنايتي) بالاخره مورد قبول قلعه نوعي قرار گرفت و شيوه استفاده از يك مهاجم را فراموش كرد. بديهي است زماني كه يك مربي و تيم دو مهاجم باارزش چون عنايتي و سامره دارد، شيوه بازي خود را براساس آن تغيير بدهد، اين طبيعت فوتبال است كه هميشه تاكتيكي انعطاف پذير و قابل تغيير داشته باشي و استقلال در اين بازي اين فرضيه را به خوبي به اثبات رساند. خط دفاعي استقلال كم كم قالب اصلي خود را پيدا كرده است. داود حقدوست نيز در اين تركيب خوب جا افتاده است و خريد خوبي براي اين تيم بوده است. نكته برتر اين ديدار بازي بدون ايراد منصوريان بود كه نقش مهمي در پيروزي تيمش داشت. فكري نيز نقش مثبت و ارزنده اي در خط مياني و رهبري تيمش داشت، سامره ، عنايتي و نيك بخت نيز به روزهاي آمادگي نزديك مي شوند و گيلا وري نيز براي قلعه نوعي به مهره اي كارساز و اصلي تبديل شده است. استقلال اين بازي را برد تا برنامه اول خود را با موفقيت پشت سر بگذارد و برنامه دوم خود را براي روز جمعه پنهان نگه دارد
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
عليرضا حيدري: فعلا نمي توانم در ليگ كشتي بگيرم




عليرضا حيدري دارنده مدال برنز المپيك آتن مي گويد: با توجه به ارتباط كاري كه با شركت نفت دارم، در حال حاضر كارمند رسمي اين شركت هستم. اگر زماني بخواهم كشتي بگيرم، در پايان دور رفت و يا در دور برگشت براي اين تيم در ليگ كشتي به ميدان خواهم رفت.
وي با تكذيب عقد قرارداد خود با تيم كشتي پيام ارتباطات مازندران اظهار داشت: مذاكراتي با اين تيم براي حضور در ليگ انجام داده بودم كه به دليل بالا بودن مبلغ پيشنهادي من، در ابتدا مسئولين اين تيم با آن موافقت نكردند، ولي طي تماسي كه با من داشتند، آمادگي خود را با مبلغ پيشنهادي اعلام كردند كه اين بار من از عقد قرارداد امتناع كردم.
حيدري تصريح كرد: به دليل مشغله زياد نمي توانم در ليگ كشتي بگيرم. چرا كه فرصت كافي براي تمرين ندارم و نمي خواهم مانند سال گذشته به دليل نداشتن برنامه تمريني از لحاظ وضعيت جسماني دچار آسيب ديدگي شوم.
وي در پايان گفت: دوست دارم هر چه سريع تر مشكلاتم حل شود تا دوباره به عرصه كشتي باز گردم. ولي در شرايطي كه با حضور در اردو، از لحاظ مالي ضرر زيادي مي كنم و از همه مهم تر پس از بازي هاي المپيك، هيچ فرصتي براي تمرين نداشتم و بيشتر وقتم را صرف انجام كارهاي عقب افتاده كرده ام، بنابراين شرايط خود را براي كشتي گرفتن مناسب نمي بينم.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
مجيد جلالي : به اشتباهات خود باختيم




سرمربي پاس معتقد است، در صورتي كه بازيكنان تيمش در بازي روز گذشته برابر استقلال دچار اشتباه نمي‌شدند، پاس مي‌توانست اين ديدار را به سود خود خاتمه دهد.
مجيد جلالي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: تا پيش از گل دوم استقلال، بازي به طور كامل در اختيار پاس بود. حتي در نيمه‌ي اول به جز تنها گلي كه بر اثر يك اشتباه وارد دروازه‌ي پاس شد، استقلال هيچ موقعيتي براي گلزني نداشت. ولي در نهايت ما بر اثر دو اشتباه كه مي‌توانست صورت نگيرد، دو گل خورديم و بي‌ترديد تيمي كه دو گل دريافت كند، كارش سخت خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به بازي خوب بازيكنان تيم پاس در ديدار روز گذشته تصريح كرد: بازيكنان ما در اين ديدار تمام برنامه‌هاي مورد نظر كادر فني را به صورت صد در صد اجرا كردند. با اين وجود اشتباهات نيز تاثير زيادي در تعيين نتيجه يك بازي دارد.
جلالي افزود: براي اين ديدار ايده‌هايي داشتم و نسبت به ايده‌ي خود نيز مطمئن بودم. اما دو عامل باعث شد تا تيم ما دچار مشكل شود. يكي آسيب ديدگي كيانوش رحمتي در دقيقه‌ي پنج و ديگري اشتباهاتي كه منجر به گل اول استقلال شد.
وي در مورد نحوه‌ي استفاده از مهاجمان تيم پاس نيز تاكيد كرد: طبق همان ايده‌هايي كه براي اين بازي داشتم از مهاجمان تيم استفاده كردم و بي‌ترديد اگر آن دو اشتباه پيش نمي‌آمد و مهاجمان نيز از فرصت‌ها استفاده مي‌كردند، نتيجه مي‌گرفتيم. البته برهاني در نيمه‌ي دوم، بازي خوبي را انجام داد و يك گل نيز به ثمر رساند. با اين وجود بازي را واگذار كرديم.
سرمربي پاس در پايان با اشاره به هماهنگي كمتر بازيكنان ملي‌پوش پاس با ساير بازيكنان اين تيم خاطر نشان كرد: در دوران سه ماهه‌ي آمادگي پيش از فصل، بازيكنان ملي‌پوش تيم را تنها سه روز در اختيار داشتم و طي دو هفته‌ي گذشته نيز ليگ تعطيل بود. آنها فقط يك روز در تمرينات تيم پاس حاضر بودند، البته آنها در بازي برابر استقلال زحمات بسيار كشيدند ولي با تيم هماهنگي كامل ندارند
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
شبكه تلويزيوني ماهواره‌اي باشگاه ورزشي استقلال






مديران باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران با همكاري شركتهاي خارجي و ايرانيان مقيم امارات در تلاش هستند شبكه تلويزيون خصوصي‌ در دبي راه‌اندازي كنند.


مديريت كلان اين شبكه زير نظر يك شركت مستقل از باشگاه استقلال و مستقيماً زير نظر معاونت فرهنگي باشگاه فوق خواهد بود.
بر اساس اين گزارش، شبكه استقلال اسپرت در صورت راه‌اندازي نخستين شبكه‌اي خواهد بود كه توسط يك مجموعه رسمي در داخل كشور به صورت تلويزيون خصوصي تاسيس مي‌شود.
استقلال اسپرت قرار است برنامه‌هاي خود را به پوشش برنامه‌هاي ورزشي باشگاه استقلال تهران و بقيه برنامه‌هاي خود را نيز به برنامه‌هاي فرهنگي اختصاص دهد.

در همين حال سايت خبري شبكه ورزش ايران از راه‌اندازي شبكه‌ ماهواره‌اي استقلال اسپورت خبر داد و نوشت: اين شبكه با طرح‌ريزي و همكاري برخي از شركتهاي خارجي و با همكاري ايرانيان مقيم امارات ظرف شش ماه آينده رسماً راه‌اندازي خواهد شد.
بنابراين گزارش 51 درصد سهام اين شبكه‌ ماهواره‌اي در اختيار باشگاه استقلال تهران است و دفتر مركزي اين شبكه در تهران خواهد بود و روزانه 12 ساعت برنامه روي آنتن مي‌فرستد و در 12 ساعت دوم نيز اين برنامه‌ها را تكرار خواهد كرد.

در حال حاضر هيئت مديره باشگاه استقلال را افرادي چون علي تاجرنيا(عضو شوراي مركزي حزب مشاركت)، علي آقا محمدي(دبير كميته تبليغات شوراي عالي امنيت ملي)، حسين قريب(استاد علوم سياسي دانشگاه و مدير عامل باشگاه)، محمد جواد ايرواني (عضو مجمع تشخيص مصلحت ****) و ميرولد تشكيل مي‌دهند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
18.gif
18.gif
18.gif
18.gif
18.gif
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
براي بازي با استقلال؛پرسپوليس از چهارشنبه به اردو مي رود




تمرينات تيم پرسپوليس پس از پيروزي مقابل شموشك نوشهر امروز تعطيل است و بازيكنان با تشخيص كادر فني به استراحت خواهند پرداخت.
پرسپوليسي ها پس از يك روز استراحت از فردا تمريناتشان را پيگيري خواهند كرد .
بازيكنان اين تيم ساعت 15 فردا دور هم جمع خواهند شد تا زير نظر كادر فني به تمرين بپردازند.
اين تيم روز چهارشنبه هم دركارگران تمرين خواهد كرد و بلافاصله پس از اين تمرين در يكي از هتل هاي تهران اردوي شبانه روزي خود را براي ديدار مقابل استقلال برگزار خواهد كرد.
پرسپوليس در اغلب مسابقات خود يك روز مانده به بازي به اردوي مي رفت اما به دليل حساسيت دربي تهران ، اين تيم از روز چهارشنبه به اردوي شبانه روزي خواهد رفت.
لازم به ذكر است كه ديدار تيم هاي پرسپوليس و استقلال جمعه هفته جاري (1/8/83) ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
شور و هيجان در آستانه انتخابات كميته ملي المپيك/ هاشمي طبا:انتخابات را منحل مي كنم






در حال بررسي شرايط هستم و با توجه به فضاي حاكم بر انتخابات اين احتمال بسيار وجود دارد كه انتخابات كميته ملي المپيك را منحل كنم.
مهندس هاشمي طبا رئيس كميته ملي المپيك در گفت و گو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) ضمن بيان مطلب فوق گفت: نامه‌اي كه به مهندس مهرعليزاده، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني نوشتم، مربوط به انتخابات كميته ملي المپيك نبوده است بلكه در خصوص تشكيلات مصوب سازمان تربيت بدني بود كه بر اساس آن كميته ملي المپيك با نقطه چين به رياست سازمان تربيت بدني اتصال داشت و كميته مستقل نبوده و زير مجموعه سازمان تربيت بدني به شمار مي رفت همچنين از نكات ديگري كه در نامه خود به رئيس سازمان به آن اشاره كردم بحث رفتارها و اعمالي بوده كه معاونين سازمان طي اين مدت در خصوص انتخابات كميته ملي المپيك انجام داده اند، بوده است و خواستار تصحيح و پيگيري آن از سوي مهندس مهرعليزاده شدم.
وي در ادامه با اشاره به پاسخ نامه از سوي رئيس سازمان تربيت بدني خاطر نشان كرد: مهندس مهرعليزاده طي نامه اي استقلال كميته ملي المپيك را مورد تاييد قرار دادند و اعلام كردند انتخابات بايد در يك فضاي آزاد و سالم برگزار شود.
هاشمي طبا در خصوص فضاي حاكم بر انتخابات اظهار داشت: با توجه به عزل و نصب هاي صورت گرفته شرايط خيلي خوب نيست و هم اكنون نيز در حال بررسي وضعيت هستم و اگر به يك نتيجه قطعي برسم مطمئنا انتخابات را منحل خواهم كرد.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا جامعه ورزشي هنوز به يك بلوغ براي برگزاري انتخاباتي سالم نرسيده است، گفت: جامعه و خانواده ورزش داراي اين بلوغ فكري هستند اما متاسفانه بعضي از اشخاص با توجه به رفتارهايي كه از خود نشان مي دهند گويي به بلوغ نرسيده اند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
ابراهيمى نخستين قربانى ليگ برتر




كمكهاى بومى ناصر ابراهيمى در شموشك تا اطلاع ثانوى تمرينات اين تيم را زير نظر مى گيرند. بلافاصله پس از شكست خانگى شموشك مقابل پرسپوليس درويش رئيس باشگاه نوشهرى در يك جلسه اضطرارى با اعضاى هيأت مديره بر سر كنار گذاشتن ابراهيمى به توافق رسيد. گفته مى شود دست نشان و سوريچى براى جانشينى سرمربى قبلى در نظر گرفته شده اند ولى تا معرفى سرمربى بعدى مقدم و محمودى اين تيم را تمرين مى دهند.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
شب بازگشت دل پيرو و هاشميان






يوونتوس و بايرن تا به امروز ششصد مسابقه اروپايى را پشت سر گذاشته اند، اما امشب براى اولين بار در جام قهرمانان با هم رودررو مى شوند. هر دو طرف پس از پيروزى در دو مسابقه اول از وضعيت مناسبى در گروه C برخوردار هستند و بيشترين بخت را براى راهيابى به بازى هاى حذفى دارند. اين در حالى است كه مكابى و آژاكس بدون حتى يك امتياز در قعر جاى دارند و چشم به مسابقه امشب دو بزرگ گروه يووه و بايرن دوخته اند. يوونتوس براى اين ديدار حساس از بابت خط دفاعى اش آسوده خاطر است. آمار گل هايى كه به اين تيم تحميل شده، گوياى همين نكته است. اين تيم از شروع جام قهرمانان دروازه شان را بسته نگه داشته و در رقابت هاى سرى A هم تنها دو توپ را از دروازه اش بيرون آورده است. يكى از دلايل موفقيت اين خط دفاعى، حضور جاناتان زبينا فرانسوى است كه در تابستان گذشته از رم آمده، اين مدافع به حدى خوب كار كرده كه حتى به تيم ملى فرانسه هم دعوت شده است. زبينا بيست وشش ساله در اين مورد مى گويد: «در محيطى ايده آل زندگى مى كنم. در اينجا همه چيز براى پيشرفت يك بازيكن مهيا است. يوونتوس باشگاهى كاملاً سازمان يافته است و هرآنچه شما احتياج داريد، فراهم مى كند تا شما واقعاً بر فوتبال تمركز داشته باشيد. از بابت زندگى در تورين خيلى خوشحال هستم. قبلاً در توصيف شهر به من مى گفتند كه شهر هميشه تاريكى است، اما خوشبختانه از وقتى آمده ام خورشيد هر روز مى تابد. تورين شهر آرامى است و رستوران ها خيلى زود تعطيل مى شوند. به همين دليل مجبوريم زود برويم بخوابيم. شايد تعطيلى زود هنگام شهر هم سفارش مسئولان باشگاه باشد.»
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
يووه در سرى A هم شرايط مطلوبى دارد. سياه و سپيد پوشان پس از پيروزى ۱-۲ بر مسينا با سه امتياز برترى نسبت به ميلان در صدر قرار دارد و ضمناً اميدوار است براى ديدار امشب با بايرن آلكس دل پيرو آماده را در اختيار داشته باشد و به قدرت خط حمله اش بيفزايد. دل پيرو از ۲۵ سپتامبر به اين طرف هرگز نتوانسته در مسابقات باشگاهى حضور داشته باشد بنابراين حضور اين مهاجم با تجربه در اين ديدار مى تواند به ضرب حملات يووه بيفزايد. برخلاف يووه كه از بازگشت مهاجم نامدارش خوشحال است، بايرنى ها از بابت عدم آمادگى كلوديو پيزارو نگران به نظر مى رسند.
فليكس ماگات، سرمربى بايرن هم پس از اعلام اينكه امكان بازى اين مهاجم پرويى منتفى است، بيشتر به هاشميان دلخوش كرده تا تركيب خط حمله تيمش را همراه روى ماكاى بسازد.
 

shifte shab

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2004
نوشته‌ها
1,618
لایک‌ها
6
محل سکونت
زير گنبد كبود
اگر اين دو بازيكن در گشودن دروازه ميزبان موفق عمل كنند، بايرن در طول تاريخ جام قهرمانان خواهد توانست در هفتمين ديدارش در خانه تيم هاى ايتاليايى به سومين پيروزى دست يابد. دو پيروزى بايرنى ها در دوره هاى گذشته مربوط مى شود به پيروزى ۱-۲ برابر رم در فصل ۸۵-۱۹۸۴ در چارچوب رقابت هاى برندگان جام اروپا و نيز پيروزى ۱-۳ مقابل اينتر در جام يويا در فصل ۸۹-،۱۹۸۸ در سوى ديگر يوونتوسى ها تا به امروز در ديدار هاى اروپايى خود، تجربه ۱۷ بار ميزبانى از تيم هاى آلمانى را داشته كه از اين تعداد ۱۲ مرتبه به پيروزى آنها و دو مرتبه به تساوى منجر شده است. آخرين رويارويى يووه با ژرمن ها به فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۱ برمى گردد كه يوونتوس توانست در هوايى مه آلود لوركوزن را ۰-۴ شكست دهد. با وجود آن پيروزى درخشان يوونتوس نتوانست از گروهش صعود كند و در عوض لوركوزن موفق شد به فينال مسابقات در گلاسكو مقابل رئال مارديد راه يابد.
 
بالا