Scofield69
Registered User
- تاریخ عضویت
- 9 دسامبر 2011
- نوشتهها
- 566
- لایکها
- 71
بنز ...
:blink:رانا بگیر خیلی راحته شتاب خوبی هم داره
این سپر جلوش رو عوض کرده ، همینطور جلو پنجره ، دیفیوزر و بال عقب هم انداخته
به نظرم مشکی بگیر ، 2 تومن خرجش کن ( میشه حدودای قیمتِ 206 ) ولی این کجا ، اون کجا
راستی حتما" پارس خودرویی بگیر
ا ل90 بگیر
اگه بتونی اسپورتش کنی واقعا خوشگل میشه / هیچی هم خرجی نکنی فقط بدی فنر هاشو ارت بزنن توپ میشه
پارس خودرو هم بگیر
داداش ممنون . فقط چرا پارس خودرو بگیرم ؟! فرقش با ایران خودرو چیه ؟! من یه جا خوندم کیفیت 2تاشون یکسان . تازه نمایندگی های ایران خودرو خیلی بیشتر !
متشکرم . فقط این فنر ارت چی هست ؟! من میخوام کپش کنم . ولی طوری که نه روی مانع ها گیر کنه و هم قشنگ بشه . لطفا شما هم دلیلتو برای پارس خودرو بگو . ممنونم :blush:
اون عکس قبلی اواتارتو بزار اینجاحال کنیم اونم شیک بودااا!داداش برای خود من ایرانخودرویی هستش اما اینا و خیلی ها میگن پارس خودرو من فقط یه دلیلشو میدونم پارس خودرو درهاش خیلی منظم تر و درز ها کمتره
شوما بده برات کمک لوازمی بکنن میشه تانک برا خودش لامصب
در مورد رانا نظری ندارم
89 یه ال90 فول گرفتیم ، پارس خودرویی ، مشکی ( با اینکه نگداریش سخته و زود کثیف میشه ، اما وقتی تمیزه ، خوشرنگ تیرین رنگِ ال 90 هست ) ، خیلی تحقیق کردم اون سال !
قیافه نداره ، بدنه اش هم زیاد با پراید فرقی نداره تو تصادفاتِ جزئی ، اما ستون ها و شاسی فوق العاده خررررری داره ، تصادفایی دیدم ازش که شاخم در اومده که چرا ماشیینه هیچیش نشده
موتورش واقعا" خوبه ، شتاب اولیه اش ( تا 110-20 ) حرف نداره ، اما بعدش تعریفی نداره
تو این 2 سال هم خرجی رو دستم نذاشته ، فقط سرویس هاش بوده و با این وضعیت رانندگی من ( دستی زیاد میکشم ، پر گاز میرونم ، تا نرسم به چراغ خطر ، ترمز نمیکنم ) لنت جلو عوض کردم
و اما میرسیم به 206 ، 2 ماه پیش ، 1 دونه اس دی گرفیتم ، V8 ، الان حدودا" 1500 تا کار کرده ، هنوز زوده خودش رو نشون بده ، اما با ال 90 بیشتر حال میکنم در مقایسه باهاش ،
206 شتاب اولیه خوبی نداره ، اما همین که 120 اینا رو رد کنی ، شتابش خیلی خوب میشه
ال 90 عقبش دید نداره ، 206 جلو کاپوت و ستون های بغلش ( کلا" هر جاش ستون داره ، تو دید نداری ، ستون هاش پهنه )
ال 90 وقتی کولر میگیری ، کاهش محسوس قدرت ماشین داری ، اما 206 این مشکل رو نداره
خلاصه اینکه من جفتش رو روندم ، حداقل 1000 تا با 206 اس دی و 17000 تا با ال نود فول ، انتخابم بدون شک ال نود هست
راستی V9 نگیر ، من از مهندسای ایرانخودرو شنیدم که گیربکسِ خوب جواب نداده ( اگه ماشین رو سر 2 سال عوض کنی مشکلی نیست ولی )
اتفاقا الان کیفیت ایران خودرو بسیار بالاتر اومدهپارس خودرو خط تولید ال نودش کاملا اتومات و ماشینی هست !
ایرانخودرو خط تولیدش نیمه ماشینی هست !
از طرف اداره استاندارد هم که هر سال رتبه میفیت ماشین ها اعلام میشه , ال نود پارس خودرو بالا تر از ایرانخودرو قرار میگیره !
حرفای محمد هم کاملا تایید میشه ! منم جفتشو داشتم با این فرق که اول 206 داشتم بعد ال 90 !
آقا من تو تصادفایی که دیدم ( ال 90 ) ، تو 2 تاش ایربگ بااااااااید باز میشد ، اما نشده بود !!! جفتش هم ایرانخودرو بود ، حالا چرا نشده بود و آیا اینکه چون ایران خودرویی بود ، نمیدونم ، به هر حال من پارس گرفتم ، راضی هم هستم
نکته : 500 تای اول دور موتور بالاتر از 3.5 نره ، تا 1000 تا هم 1 کوچولو مراعات کن ، زیاد فشار نیار ، بعدش هر کاری کردی ، کردی :دی
قدرت موتورش رو بعد از 3000-3500 تا میبینی ... واسه منی که تاحالا فقط 206 و این ال90 و پراید و پیکان و 405 و پرشیا 1800 روندم ، شتابش محشره ... اگه اهل کل کلِ خیابونی باشی خیلی از ماشین ها رو میتونی بگیری ! همه 1600 ها و 1800 ها ( مثلا" گل ) و بقیه این رِنج، جز پرشیا 2000 و زانتیا و کلا" به بالا
خلاصه اینکه ال 90 مشکی بگیر :دی ، شیشه رو هم دودی کن ( البته تابستون جهنم میشه اگه تو آفتاب پارکش کنی :دی )
بده فنرش رو هم لوازمی کنن ، 4 انگشت بالای لاستیک ، که هم خونوادگی بمونه ، هم پلیس گیر نده ... مبارکه
ها کاکو ...این ال 90 هایی که میگی ایربگشون باز نشد مطمئنی مدل پایه نبودن؟؟
e0 هار ایربگ نداشتن
e1 ها هم یه دونه