خیر این هزینه برای سئو هستش و اونم فقط سئو خارجی! سئو داخلی رو خودتون با تلاش میتونید ارتقا بدید و چیزیه که همه وبمسترا باید بتونن خودشون رعایت کنند یا حداقل یه سئو کار توی تیم داشته باشن.مرسی از شما
خب این ده تومن بابت سئو هستش؟یا با هزینه طراحی سایت و ..
چیزی که توی ذهن من ساخت یه برند خوبه که گرافیکی و خاص از اول شروع بشه و قوی بریم جلو
الان همه جا و همه محصولات رقیبای قوی داره
نکته مثبت ما برای رقابت قیمت میتونه باشه مثلا سایت دی جی کالا کالای ایکس میفروشه 35000 .فروشگاه خانومی همین کالارومیفروشه 32000 که هرجفت این فروشگاها از واسطه این کالارو میخرن و میفروشن.من میتونم به قیمیت که اینا میخرن بزارم روی سایت برای فروش
حالابحثا و مطالبی هم در رابطه با سئو و کلمات کلیدی و بک لینک و اینا خوندم
اینکه با این اهداف شروع بشه ریسک داره و رسکشم برای من یکی خیلی سخت تموم میشه
حالا اینم بهتون بگم دیجی کالا یه فروشگاه معمولی نیست! مارکت پلیسه. یعنی ی بستر فروش محصول که فروشنده میاد ثبت نام میکنه و محصولاتشو لیست میکنه و دیجی کالا اونو تبلیغ میکنه و بحثش با یه فروشگاه که همه محصولاتش توی انبار خودشه و مالکیتشونو به عهده داره فرق داره .
به نظر من یکباره همه نوع محصول نفروشید و فروشگاهتونو توی چند دسته متوسط دسته بندی کنید مثلا : موبایل ، کامپیوتر و لوازم جانبی و ...(باید اینم برسی کنید که برای اول کار چ چیزی بیشتر میتونه فروش داشته باشه و رقابتو در نظر بگیرید)
یکسال روی این جور چیزا کار کنید که هم هزینه کمتری براتون اب بخوره و هم اگ جای پیشرفت داشت گسترشش بدید و اینم در نظر بگیرید که دیجی کالا یا بامیلو هم توی روزای اول این همه تنوع محصول نداشتن .