دوستان عرير سلام
يه تازه وارد وسط بحثتون ميخواين؟
هرچه پیوندهای بیشتری به سایتتان وجود داشته باشند، فرصت های بیشتری پیش می آیند که اسپایدرهای (Spiders) موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را در جستجوهایشان پیدا کنند.
شماری از موتورهای جستجوی پر کاربرد، معروفیت و شهرت پیوندها را یکی از ملاک های ردهبندی سایت ها قرار داده اند. هرچه تعداد پیوندها به سایتی بیشتر باشد، محبوبیت آن نیز بیشتر است، لذا تعداد پیوندها به سایت می تواند اثر در خور توجهی بر رتبه آن در موتورهای جستجو گذارد.
سخن مختصری پیرامون پیوندهای دو طرفه: :specool:
هر اندازه پیوند مربوط به سایت شما در سایت دیگران بیشتر باشد، افراد بیشتری تشویق می شوند از طریق این پیوندها به سایت شما سر بزنند. با این وجود، همیشه این طور نیست که پیوند مربوط به سایت خود را در سایت دیگران قرار دهید. معمولاً دیگران هم انتظار دارند پیوند سایت آنها را در سایت خود قرار دهید. اما مشکل اینجاست که در چنین پیوندهای دو طرفه امکان دارد بازدیدکنندگان سایت شما به سهولت یک کلیک، سایت را ترک گویند. برای آن که این «اثر گریز» به حداقل خود برسد، لازم است پیوندهای متقابل خود را در دو یا سه لاین زیرین سایت قرار دهید. هرگز این پیوندها را بر روی صفحه اصلی خویش قرار ندهید. مسلماً می خواهید بینندگان سایت میهمان سری به سایت شما بزنند، و پیش از آن که فرصت ترک کردن آن را داشته باشند، چیزهایی را که می خواهید، ببینند و کارهایی را که می خواهید انجام دهند.
برای قرار دادن پیوندهای دو طرفه دو راه وجود دارد؛ نخست به صورت یک پیوند فوق متنی (hypertext) از سایت شما به جایی دیگر، که بینندگان پس از کلیک کردن بر روی آن، سایت را ترک کرده، وارد سایت مورد نظر می شوند. روش دوم و ارجحتر آن است که این گونه پیوندها، در یک پنجره جدید و جداگانه مرورگر باز شوند. بدین ترتیب، بیننده سرانجام به مشاهده وب سایت موردنظر هدایت می شود، ولی هنگامی که مشاهده فرد به اتمام رسید و پنجره مزبور را بست، چون پنجره اصلی که مربوط به وب سایت شماست، هنوز همچنان فعال است در تمام مدتی که بیننده در سایت مورد نظر مشغول گشت و گذار است، دکمه مربوط به سایت شما بر روی بنر وظیفه (task bar) کامپیوتر همچنان قابل مشاهده خواهد بود و به این ترتیب بیننده سرانجام به سایت شما باز می گردد. همواره و به طور منظم تمامی پیوندهای موجود بر روی سایت را امتحان کنید، تا اطمینان حاصل کنید که «زندهاند» (Live Links) (دارای مقصد هستند) و شما را به محل های مناسب هدایت می کنند. پیوندهای مرده (Dead Links)، حتی اگر از کنترل شما خارج باشند، بازتاب ناخوشایندی بر روی سایت دارند. ابزارهایی به صورت آنلاین وجود دارند که می توانند شما را در شناسایی پیوندهای زنده و مرده یاری رسانند. Net Mechanic در آدرس
http://www.netmechanic.com و دکتر واتسون در آدرس
http://watson.addy.com از جمله این ابزارها هستند. این ابزارها صفحه سایت را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده، هرگونه پیوند مرده احتمالی بر روی آن را کشف می کنند.
حالا اگه ميخواين با من تبادل لينك كنين
http://www.persiantc.com/index.php?DPT=IP19