برگزیده های پرشین تولز

كتابهاي خوبي را كه خوانده ايد معرفي نماييد ( بحث و بررسی )

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34

مزرعه ی حیوانات




دانلود کتاب مزرعه ی حیوانات نوشته ی جورج اورول از بهترین کتاب هایی ست که در زمینه ی رد **** مارکسیستی پیشنهاد می شود.
جورج اورول با نوشتن این کتاب اجتماعی و سیاسی، انتقادی تند و هوشمندانه از نحوه و ساختار حکومت استالین ارائه کرده است.
اورول این مساله را در قالب یک مزرعه و حیواناتش که با همکاری یکدیگر مزرعه دار را فراری داده و قوانین خود را برپا می سازند، بیان کرده است.



اندیشه ی قیام بر علیه مزرعه دار از کجا شکل می گیرد؟
خوک پیری که در مزرعه زندگی می کند، و میجر نام دارد، برای اولین بار اندیشه ی انقلاب در برابر مزرعه دار و برپا کردن حکومت حیوانات را پیش می کشد. او شبی حیوانات مزرعه را دور خود جمع کرده و با این سخنان شعله های شورش را روشن می کند:

%D9%85%D8%B2%D8%B1%D8%B9%D9%87-%D8%AD%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-1.jpg

دانلود کتاب مزرعه ی حیوانات نوشته ی جورج اورول

… ما ، همه حیوانات مزرعه در فقر و گرسنگی و به سختی زندگی می کنیم در حالی که همین مزرعه ای که ما در آن هستیم می تواند غذای بیشتری برای ما تولید کند تا دیگر گشنگی نکشیم . انسان ها ، هر چند هم که ما به آن ها خدمت می کنیم و از حاصل دسترنج ما استفاده می کند ، اما ما را در شرایط سخت نگه می دارند و در نهایت هم سلاخیمان می کنند .

http://csweb.ir/مزرعه-ی-حیوانات/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34

1984 نوشته ی جورج اورول

کتاب نوزده هشتاد و چهار نوشته ی جورج اورول یکی از شاهکارهای دنیای ادبیات جهان به شمار می رود که در سال 1949 به رشته ی تحریر درآمده است.

کتاب 1984 زمانی نوشته شد که جنگ جهانی دوم تازه پایان پذیرفته بود، و سکوت تهدید دیکتاتوری بر جهان سایه افکنده بود.

اگر چه متن کتاب به مانند گزارشی از حکومت های ظالم و استبدادی بر جوامع بود، اما به واقع جورج اورول پیش دستی کرده و کتاب 1984 را به عنوان هشداری به جهان غرب برای گسترش کمونیسم نوشت.

1984 خواننده را به کدام کشور می برد؟


1984 در کشوری به نام اوشنیا رخ می دهد که جامعه ی خود را به سه رده تقسیم بندی کرده است. سه طبقه ی جامعه ی اوشنیا را اعضای داخلی حزب، اعضای حزب بیرونی و کارگران تشکیل می دهند.

1984.jpg

دانلود کتاب 1984

اعضای داخلی حزب قدرت کامل را در این جامعه در دست داشته و تمامی سنجش ها با معیارهای این عده صورت می گیرد.

طبقه ی کارگر در نادانی و فقر دست و پا می زنند و کسی به حال آن ها توجهی ندارد.

http://csweb.ir/1984-نوشته-ی-جورج-اورول/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34

زندگیتان را در هفت روز تغییر دهید

اگر برای به کنترل گرفتن زندگی خود به دنبال یک راهکار عملی و موثر می گردید، مطالعه ی کتاب زندگی خود را در هفت روز تغییر دهید، کمک بسیار خوبی برایتان خواهد بود.

زندگیتان را در هفت روز تغییر دهید” نوشته ی پل مک نا انتخاب بسیار خوبی برای تغییر آن چیزها و عاداتی ست که عوض کردنشان سخت یا ناممکن به نظر می رسد.

%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%81%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF.jpg

زندگیتان را در هفت روز تغییر دهید

اما آیا تغییر در هفت روز امری ممکن است؟
پل مک نا به این پرسش چنین پاسخ می دهد:

” کتابی که هم اکنون در دست شماست این قدرت را دارد که زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد.آیا به نظر شما این ادعای عجیبی است ؟ بسیاری از افرادی که آن ها را راهنمایی کرده ام تا به خواسته های خود برسند در اول کار متعجب بودند که چطور چنین چیزی ممکن است و در آخر کار تعجب می کردند که چگونه توانسته اند این کار را انجام دهند.اکنون نوبت شماست سیستم این کتاب را دست کم نگیرید من به شما قول می دهم که این کتاب زندگی شما را تغییر خواهد داد.

http://csweb.ir/زندگیتان-را-در-هفت-روز-تغییر-دهید/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
کتاب هاشمی رفسنجانی و دوم خرداد

%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D9%81%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF.jpg

یکی از کتاب هایی که درباره ی آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشته شده، کتاب هاشمی رفسنجانی و دوم خرداد نوشته ی صادق زیبا کلام می باشد.
برای دانلود کتاب هاشمی رفسنجانی و دوم خرداد می توانید با مراجعه به سایت دانلود کتاب fidibo این کتاب را با نصف قیمت و تخفیف 50 درصدی تنها با 5000 تومان تهیه نمایید.
این کتاب به مقالاتی در باب انتخابات ششمین دوره ی مجلس شورای اسلامی زمستان 1378 که بیشتر آن ها در روزنامه ی عصر آزادگان منتشر شده بود، نوشته شده است.


این مقالات در دو گروه موافق و مخالف آیت الله هاشمی رفسنجانی هستند و در دل این مقالات می توان تاریخ آن دوران را به خوبی درک کرد.

http://rastakweb.ir/کتاب-هاشمی-رفسنجانی-و-دوم-خرداد/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
سندبادنامه

%D8%B3%D9%86%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.jpg

شاید بارها و بارها سندبادنامه را با روایت های مختلف خوانده و شنیده باشید، اما این بار به سراغ روایتی ساده و روان از سندبادنامه نوشته ی محمد بن علی بن محمد ظهیری سمرقندی می رویم.
سندبادنامه در دوران مختلف توسط نویسندگان متفاوتی به رشته ی تحریر درآمده است. از این جمله در قرن چهارم هجری، رودکی سندبادنامه را به نظم درآورد. در سال 339 هجری قمری ابوالفوارس فناروزی نسخه ای از سندبادنامه را به رشته ی تحریر درآورد که البته چیزی از آن امروزه در دست نیست.


باز در قرن پنجم نسخه ی منظوم دیگری توسط ازرقی هروی نوشته شد که متاسفانه این نسخه نیز از دست رفته است. اما بهترین همه ، نسخه ی روان سندبادنامه نوشته ی ظهیری سمرقندی کاتب بزرگ و سرشناس قرن ششم هجری قمری ست.
سندبادنامه کتابی ست پر مغز و پرمحتوا در باب حکمت اداره ی مملکت و چگونگی رفتار با رعیت در قالب حکایت های کوتاه و قصه های تو در تو.

http://rastakweb.ir/سندبادنامه/
 

rouzbeh.

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2016
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
4
سن
38
کتاب الکترونیکی معجزه انضباط فردی

امروز در مورد معجزۀ انضباط فردی صحبت خواهیم کرد. مدتی پیش ناشری با من تماس گرفت؛ از قرار معلوم او و چند ناشر دیگر با هم جلسهای داشتند و در مورد کتاب‌هایی که میخواستند به چاپ برسانند صحبت میکردهاند و یکی از آنان گفته است: «بازار خوبی برای کتابی در باب انضباط فردی وجود دارد، چرا که تا به حال کسی اینچنین کتابی ننوشته است». بعد با خود گفتهاند خوب، حال این کتاب را چه کسی باید بنویسد؟ و دیگری گفته است: «چرا برایان این کتاب را ننویسد؟» این شد که با من تماس گرفتند و گفتند: «به نظر ما، شما بهترین نمونۀ انضباط فردی هستید و بدین جهت، مایلیم کتابی در این مورد برای ما بنویسید». من هم گفتم: «بسیار خوب، در این مورد اطلاعات زیادی دارم. ممنون از اینکه این افتخار را نصیب من کردید» و قطع کردم؛ اما همینکه گوشی را گذاشتم، شدیداً احساس گناه کردم؛ چون شخصاً فکر نمی‌کنم که آدم خیلی منضبطی باشم، اما کمی که با خودم فکر کردم، دیدم تمام انسانهای منضبط اینچنین حسی دارند.
در واقع لازمۀ منضبط بودن همین است: هر چه منضبطتر، منظمتر و هدفدارتر باشید حس خواهید کرد که میتوانید بهتر از این هم عمل کنید؛ بنابراین شمایی که امروز این کتاب را میخوانید احتمالاً بیش از عموم مردم منضبط هستید؛ شاید خیلی بیشتر، اما با خود میگویید: «خدایا، من میتوانم بهتر از این هم باشم».
در زمانی که این کتاب را میخوانید، من شما را راهنمایی خواهم کرد تا بتوانید بهتر و بسیار منضبطتر از الآن باشید. این کتاب مجموعهای است از بهترین و کلیدیترین ایدههایم که برایتان شرح خواهم داد. بیایید با داستان من شروع کنیم:
همانطور که میدانید من کارم را از پایینترین درجات شروع و به تدریج پیشرفت کردم و فهمیدم که هیچ قابلیت خاصی ندارم؛ مگر قدرت اینکه سخت کار کنم و به سخت کار کردن ادامه دهم. بعدها فهمیدم همین قدرت، عامل اصلی موفقیت بیشتر انسانهاست. وقتی با انسانهای موفق سرتاسر دنیا صحبت میکردم، آنها میگفتند: «رمز موفقیت من سختکوشی من است، ناامید نمی‌شدم. همینطور به سختکوشیم ادامه میدادم و اصرار داشتم که از لحاظ فردی، انسان منضبطی باشم».

لینک دانلود کتاب معجزه انضباط فردی
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34

آیین دوست یابی
0



اگر به دوستی و دوستی کردن و دوستی های پایدار علاقه مندید، دانلود کتاب آیین دوست یابی و مطالعه ی آن را شدیدا توصیه می کنیم.

کتاب آیین دوست یابی نوشته ی دیل کارنگی در زمره ی کتاب های روانشناسی و تغییر قرار می گیرد که با ترجمه ی روان خانم مهناز بهرنگی یکی از آثار بسیار ارزشمند و خواندنی تلقی می گردد.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به راحتی در انتخاب یک دوست و شروع دوستی تبحر دارید، اما نگه داشتن رابطه ی دوستی در سطحی ایده آل و خوب قطعا کار چندان آسانی نخواهد بود.

http://csweb.ir/آیین-دوست-یابی/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34

مردی به نام اوه

کتاب مردی به نام اوه نوشته ی فردریک بکمن وبلاگ نویس سوئدی، رمانی ست موفق که تا کنون به 30 زبان دنیا ترجمه شده است.

رمان مردی به نام اوه اکنون در سوئد در صدر کتاب های پرفروش قرار گرفته و درباره ی آن شاید بس باشد که به نقل همین جمله از روزنامه ی اشپیگل بسنده کنیم که نوشته: “کسی که از این رمان خوشش نیاید، بهتر است اصلا هیچ کتابی نخواند”!

http://csweb.ir/مردی-به-نام-اوه/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
چراغ دل شوهرت را روشن کن

%DA%86%D8%B1%D8%A7%D8%BA-%D8%AF%D9%84-%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%DA%A9%D9%86.jpg

کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن نوشته ی الن کریدمن به وسیله ی شیرین نوروی و عباس چینی به زبان فارسی برگردانده شده و کتابی ست بسیار کارآمد برای تمام خانم هایی که می خواهند مهر و محبت همسرشان را برای همیشه از آن خود سازند.
اگر احساس می کنید، گاهی اوقات از محبت همسرتان نسبت به شما کم شده و یا فکر می کنید برخی رفتارهایتان موجب دل زدگی و دوری دل هایتان از هم شده است، با خواندن این کتاب می توانید کمک بسیاری به تحکیم روابط عاطفی تان کرده و برای همیشه تنها سلطان قلب شوهر خود باشید. البته به شرط آن که توصیه های الن کریدمن را به طور کامل به کار بسته و در رفتارهای خود از آن ها پیروی کنید.
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
نفرتاری نوشته ی میشل موران

%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

کتاب نفرتاری نوشته ی میشل موران به سرگذشت ملکه نفرتاری، ملکه ی مصر باستان پرداخته است.
نفرتاری خواهرزاده ی ملکه نفرتی تی و همسر رامسس دوم بود.
رامسس بی اندازه به نفرتاری عشق ورزیده و دمی وی را از خود جدا نمی ساخت. عشق رامسس کبیر به نفرتاری به حدی بود که برای او اشعاری سروده و آن اشعار را با زر بر دیوارهای قصر بزرگ خود حکاکی کرده بود.
زمانی که نفرتاری از دنیا رفت، رامسس او را در دره ی ملکه ها دفن کرده و معبدی بسیار باشکوه و پرجلال برایش بنا کرد که به جرات می توان معبد این ملکه را از زیباترین و باشکوه ترین معابد مصر دانست.
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
ارمیا نخستین اثر رضا امیرخانی

%D8%A7%D8%B1%D9%85%DB%8C%D8%A7.jpg

ارمیا نخستین رمان طولانی نویسنده ی موفق ایرانی رضا امیرخانی ست. کتاب ارمیا به زبان های اردو، ترکیه ای و عربی ترجمه شده و در اختیار خوانندگان قرار گرفته شده است.

خلاصه داستان ارمیا
در کتاب ارمیا امیرخانی زندگی جوانی دانشجو را به تصویر می کشدد که در زندگی و دنیای پس از جنگ گیر افتاده و نمی تواند با نبود همسنگرش، سنگرها و لحظات جبهه کنار بیاید.
ارمیا نزدیک ترین دوستش، مصطفی را در جنگ از دست داده و زندگی بدون او را تحمل نمی کند.
او که خانواده ی متمول داشته و تمام عمر در رفاه زندگی کرده با رفتن به جبهه فصل تازه ای در زندگی خود گشوده که هرگز پایانی ندارد.
پس از جنگ و اندوهی که با خود از جبهه آورده او را به فردی گوشه گیر و منزوی تبدیل می کند که رفته رفته از مردم فاصله ی بیشتری می گیرد…
 
Last edited by a moderator:

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
قیدار نوشته ی رضا امیر خانی

%D9%82%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1.jpg

کتاب قیدار نوشته ی رضا امیرخانی به دهه ی پنجاه باز و فضای کشور قبل از انقلاب اسلامی متعلق بوده و در این قصه با مردی روبرو می شویم که از مردی و جوانمردی هیچ چیزی کم ندارد.
نثر کتاب بی اندازه روان و مثل راحت الحلقوم می ماند. برای خواندنش به هیچ زحمتی نخواهید افتاد. با آغاز کردن اولین جمله بی آن که کش و قوسی به خود دهید، در مسیری سرازیری افتاده و تا ته کتاب خواهید رفت.
قیدار قهرمان داستان رضا امیرخانی، صاحب یک گاراژ بزرگ و مردی بسیار متمکن و ثروتمند است. ثروتی که همه از راه حلال کسب شده و به همین سبب پربرکت و افزوننده می باشد.
 
Last edited by a moderator:

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
این مردم نازنین

%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%86%DB%8C%D9%86.jpg

کتاب “این مردم نازنین” نوشته ی رضا کیانیان بازیگر محبوب و سرشناس کشورمان از کتاب های پرطرفدار و با درخواست بالا از میان خوانندگان به شمار می رود.
رضا کیانیان در این کتاب قصه گوی برخوردهای خود با مردم ایران زمین در کوچه و خیابان و کافی شاپ و رستوران و … شده است.

رضا کیانیان کتاب این مردم نازنین را با متن زیر به همسرش تقدیم کرده است:
” این کتاب را پیشکش می کنم به هایده به خاطر تمام روز و شبهایی که نتوانست به راحتی و تنهایی در کوچه و خیابان با شوهرش قدم بزند. بخاطر تمام لحظاتی که نتوانست در رستوران ، کافی شاپ ، سینما ، تئاتر و مهمانی با شوهرش تنها باشد. “

http://rastakweb.ir/این-مردم-نازنین/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
من عاشق آدم های پولدارم

%D9%85%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D8%A2%D8%AF%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85.jpg

من عاشق آدم های پولدارم کتابی ست مشتمل بر ده داستان کوتاه از سیامک گلشیری. اگر به خواندن داستان های کوتاه جالب با موضوعات مختلف علاقه مند هستید، دانلود کتاب من عاشق آدم های پولدارم را توصیه می کنیم.
همان طور که گفتیم در این کتاب با ده داستان کوتاه روبرو خواهیم بود با عناوین زیر:
لیلیوم های زرد
همه ش پنج دقیقه فرق شه
کاش همون جا دور زده بودیم
پارک چیتگر
من عاشق آدم های پولدارم
فقط می خواستم باهات شوخی کنم
به نظر من هیچ جای دنیا لاهیجان نمی شه
پرده سفید
جناب نویسنده
گرگ خون آشام
سیامک گلشیری قلمی روان و بسیار ثلیث داشته و خواننده برای خواندن داستان های وی گویی به متن داستان سر می خورد. اگر پیش از این تجربه ی خواندن یکی از رمان های گلشیری را داشته اید، پیشنهاد می کنیم این بار خواندن این مجموعه داستان کوتاه را امتحان کرده و از فضای صمیمانه ی آن لذت ببرید.


بخشی از داستان من عاشق آدم های پولدارم
انگشت اشاره‌اش‌ را فشار داد روی‌ دكمه سیاه‌رنگ‌ روی‌ دستگیره‌. شیشه سمت‌ راست‌ ماشین‌ كه‌ تا نیمه‌ پایین‌ رفت‌، انگشتش‌ را برداشت‌. سرش‌ را برد طرف‌ شیشه‌. به‌ مردی‌ كه‌ نشسته‌ بود پشت ‌فرمان‌ بی‌ ام‌ وی‌ انگوری‌رنگ‌، گفت‌: “شما دارین‌ می‌رین‌؟”
http://rastakweb.ir/من-عاشق-آدم-های-پولدارم/
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34
سایه در میان دری نیمه گشوده

%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%DA%AF%D8%B4%D9%88%D8%AF%D9%87.jpg

کتاب سایه در میان دری نیمه گشوده از کتاب های شعر معاصر نوشته ی کیکاووس یاکیده می باشد.
کیکاووس یاکیده متولد 1347 دوبلور و شاعر ایرانی ست که چند بار به ایفای نقش در فیلم های ایرانی نیز پرداخته است.


کیکاووس یاکیده | سایه در میان دری نیمه گشوده

مشهورترین نقش هایی که وی بازی کرده، در فیلم های آتش بس در نقش دوست محمد رضا گلزار، در فیلم زن زیادی در نقش افسر پلیس و در سریال هوش سیاه در نقش جمشید کاظمی می باشند.
همین طور کیکاووس یاکیده در سال 2002 موفق به دریافت دیپلم افتخار سردبیر انجمن بین المللی شعر آمریکا گردید.

http://rastakweb.ir/سایه-در-میان-دری-نیمه-گشوده/


دیگر آثار کیکاووس یاکیده
 

صبا نفیسی

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2015
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
6
سن
34

لذتی که حرفش بود



کتاب لذتی که حرفش بود نوشته ی پیمان هوشمند زاده به وسیله ی نشر چشمه منتشر گردیده و در شمار کتاب هایی ست که با فروش چشمگیری روبرو بوده است.

در این کتاب نویسنده خواننده را با تجربه هایی که شاید در ظاهر بسیار بی اهمیت و پیش و پا افتاده باشند، مواجه می کند؛ که در واقع مواجهه ی روبرو با این موضوعات اهمیت و ابعاده گسترده شان را برایمان برملا خواهد ساخت.

هوشمندزاده درباره «لذتی که حرفش بود» گفت: تألیف این کتاب را از سال ۱۳۸۹ آغاز کردم و تا سال ۱۳۹۲ نیز مطالبی به آن اضافه می‌کردم. در این کتاب سعی کردم که در مورد برخی واژه‌ها و اتفاقات عادی زندگی مانند «فراموشی» که کمتر به آنها فکر می‌کنیم، خاطرات، قصه‌ها و روایت‌هایی را ارائه کنم و از این طریق مواجهه جدیدی از این موضوعات را به خوانندگان ارائه کنم.

http://csweb.ir/لذتی-که-حرفش-بود/
 

myazdi4iran

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آپریل 2017
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
44
محل سکونت
تهران - تهران پارس
image_58e9de65a8bca.jpeg


بمباران به اندازه کافی مخرب بود، اما اتفاق بعدی خیلی سریع از آن سبقت گرفته بود. از آزمایشگاه خطرناک و نابود شده، یک دوجین از بیماران مختلف ویروس تی بیرون ریخته بودند و چند تا BOW ، سلاح‌ های بیوارگانیک. سری تی انسان ها را به آدمخوارهای بی مغز تبدیل می‌ کرد، یک اثر فرعی تاسف آور، اما در واقع برای انسان ها ساخته نشده بود. با استفاده از معجزات غیرقابل اعتماد علم، بیشتر سلاح های زیستی جدید اصلاً انسان نبودند و ویروس آن‌ ها را به قاتلانی بی‌ رحم تبدیل می‌ کرد.
آشوب به راه افتاده بود. فرماندهی پایگاه، دیوانه چندش آوری که اسمش آلفرد اشفورد بود، هیچ اقدامی برای سر و سامان دادن به اوضاع نکرده بود، بنابراین سربازان ارشد باید ***** را بر عهده می گرفتند. زندانی ها قطعا به هیچ دردی نمی خوردند، اما چند تا از نگهبان ها به همراه سربازان دفاع و ضدحمله بسیار مفتضحانه ای را ترتیب داده بودند؛ افراد خود او مثل بقیه خیلی سریع شکست خورده بودند، سه تا از OR۱ها، جدیدترین گونه مطلوب ویروس تی، در راه فرودگاه هلیکوپتر همه را قلع و قمع کرده بودند.
تمام آموزش هایی که به آن‌ ها داده بود در عرض یک یا دو دقیقه از بین رفته بود. OR۱ها به طور خاصی نفرت انگیز بودند، وحشیانه حمله می‌ بردند و بسیار قدرتمند بودند. خوشبختانه فقط چند تا از آن‌ ها فرار کرده بودند...




این یه کتاب شاخه که خیلی خوبه
ترجمه و داستانش عالی هست...

بخونید حالش رو ببرید

لینک سایت کاروژ رو هم میزارم ببینید

http://www.karoj.com/product/KP-52057/رزیدنت-اویل


حتما یه سر بزنید به سایتش تا بقیه رو هم ببیند
 

myazdi4iran

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آپریل 2017
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
44
محل سکونت
تهران - تهران پارس
thumb_HamMihan-20172804898888457571492510619.071.jpeg

دختری که رهایش کردی...

یه کتاب قشنگ از جوجو مویز

که هم تو ایران هم تو دنیا کلی طرفدار داره

خیلی قشنگ و خوندنی هست...

می‌ دونی چه حسی داره وقتی خودتو به سرنوشتت می‌ سپری؟ یه جورایی بهت خوشامد می‌ گه. دیگه نه دردی هست، نه ترسی و نه اشتیاق و آرزویی. مرگ، امید بود که داشت با این تسکین به وجود می‌ اومد. به زودی می‌ تونستم ادوارد رو ببینم. ما تو اون دنیا به هم می‌ رسیدیم، چون مطمئن بودم که خدا مهربونه، خدا هرگز اون‌ قدری بی‌ رحم نیست که ما رو از تسکین تو اون دنیا محروم کنه.

اگر خواستید بخونید یه سر به این لینک از سایت کاروژ بزنیدhttp://www.karoj.com/product/KP-50751/دختری-که-رهایش-کردی
 

49Mokhtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
1
سن
30
afsungarane_darya.jpg


نویسنده: الفره ماشار

مترجم: ایرج پزشکزاد

ماجرای زندگی یک دختر بسیار زیبای آلمانی است که در خطرناکترین سرویسهای جاسوسی هیتلر علیه متفقین فعالیت میکرده و عاشق بیقرار یک افسر رکن دوم ارتش فرانسه می شود.

حق تکثیر:
تهران; نشریه آبشار, ۱۳۳

دانلود
 
بالا