آژانس هواپیماییexchanging

کلاهبرداری شرکت ourinternet.us لطفا راهنمایی کنید

شروع موضوع توسط E-Commerce ‏20 جولای 2010 در انجمن میزبانی وب

  1. E-Commerce

    E-Commerce Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 ژانویه 2008
    نوشته ها:
    134
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    E-Commerce & IT
    سلام
    من یه vps از سایت ourinternet.us خریداری کردم و 400 دلار بابت پرداخت کردم ولی متاسفانه سرویس مشکل داره
    و پشتیبانی خیلی ضعیف دارن بطوری که من الان یکماه از خرید گذشته ولی برام غیر قابل استفاده هست الان 10 روزه که اصلا با remote desktop نمی تونم وصل بشم و بهشون گفتم هنوز درست نکردن .
    باهاشون تماس گرفتم همین طور دارن وقت کشی می کنن و بهشون کفتم سرویس مشکل داره می خوام کنسل کنم ولی همین طور دارن وقت کشی می کنن حتی درستش هم نمی کنن

    این بخشی از مکالمات من باهاشون ببینید چطوری دارن می پیشونن
    حالا نظر دوستان چیه من چیکار کنم لطفا کمکم کنید

    RK says:

    Welcome to OurInternet Live Help, How may I help you today?
    RK says:

    Hi
    RK says:

    How may I assist you
    RK says:

    http://ourinternet.us/contact.html
    RK says:

    Please visit this page
    RK says:

    Hi
    RK says:

    Please visit this url http://ourinternet.us/contact.html
    RK says:

    You have many general information
    Guest says:

    I want to cancel the service for the many porblem which it has it is for many times i am telling you iam going to cancel the service but instead you are wasting the time
    RK says:

    Please let me know your issues
    RK says:

    I will give you best option for you
    Guest says:

    the issue is about user name :Nezam
    RK says:

    ok
    Guest says:

    please cancel the service since it has many problem and i can not use it please return back my money
    Guest says:

    still wating for your answer
    RK says:

    I am really apologize to this issue, you will be updated shortly through a ticket.
    RK says:

    You will be updated with in couple of hours about this issue
    Guest says:

    this is for one month you are wasting the time i bought this service to use it but I can not you can not solve the problrms please cancel it and return back the money I have paid , please
    RK says:

    Sorry for this inconvenience caused, We are working hard to get this issue solved.
    Guest says:

    No thank you please cancel it and do not play with me every time you say the same thing
    Guest says:

    As i see you are not cooperate and solve the issue friendly
    RK says:

    I am sorry Nezam
    Guest says:

    do not be sorry please let me know when you transfer my money
    RK says:

    I will update you through the ticket within couple of hours
    Guest says:

    I told you please do not play with me you underestand or not what I want is my money
    Guest says:

    ?
    RK says:

    Sorry Nezam, I need to consult with my senior techs so i will update you shortly through the ticket.
    Guest says:

    I do not know what really you think my daer this for one month you say i will update you shortly my daer I am not a fullish person you are wasting my time why ?please cancel it and returne back my money this is for the last time i am asking you friendly​
     
  2. cyber boy

    cyber boy Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏6 ژانویه 2005
    نوشته ها:
    1,372
    تشکر شده:
    7
    محل سکونت:
    US
    البته پشتیبانی آنلاین حق refund کردن نداره !
     
  3. Viruser

    Viruser Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏18 مارس 2009
    نوشته ها:
    594
    تشکر شده:
    10
    خوب اولتست میکردی که 400 تومن ضرر نکنی
    ایشالا درست میشه
    money back guarantee داره؟
     
  4. AfraWeb.net

    AfraWeb.net Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 نوامبر 2009
    نوشته ها:
    352
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    Tehran
    1- اشتباه اول از جای معتبر باید خریداری میکردید
    2-اشتباه دوم باید سرویس را بصورت ماهانه خریداری میکردید تا اگر هم مشگلی پیش اومد متضرر نشید
    3- گفتگوی اصلا جالبی نداشتید .تاکید و درخواست مستمر همیشه نتیجه عکس میده و بهتره از راه درست وارد بشید اگر متوجه شده باشن ایرانی هستید به راحتی میتونن هزینه رو برگشت نزنن البته قوانینی هم برای refund هست که قبل از خرید باید مطالعه میکردید مثلا 10 روز 20 روز یا اصلا برگشت پول ندارند و شما نمیتونید درخواست برگشت نمایید .

    گاهی اوقات حل کردن برخی از مشکلات سخت و دشوار هست و باید مقداری صبر کنید تا مشکلتون درست بشه چون اینها شرکت انچنان معتبری نیستند و شاید اصلا متخصص ساپورت نداشته باشند که مشکل شما رو حل کنند .

    در هر صورت امیدواریم که مشکلتون حل بشه و یا اینکه پول رو بهتون برگشت بزنن

    موفق باشید :)
     
  5. phoenix_i06

    phoenix_i06 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏10 آپریل 2007
    نوشته ها:
    2,113
    تشکر شده:
    173
    محل سکونت:
    آمریکا
    اگر تصمیم گرفتید که پول رو پس بگیرید نباید با بحث کردن وقت رو از دست بدید، حتما تو سایتشون در مورد سیا.ست برگشت پول و پروسه انجام کار توضیح دادن، بخونید (احتمالا یه ایمیل یا لینک یه فرم رو دادن) و طبق اون عمل کنید.
     
  6. mikel jaskon

    mikel jaskon Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏8 ژوئن 2010
    نوشته ها:
    1,045
    تشکر شده:
    158
    محل سکونت:
    کرج karaj
    اکثرا" یک مشت هندی هستند که الکی سایتهای .us را ثبت کردن برای جلب اطمینان خریدار....
     
  7. appbannerkhuniresbanner
  8. mohsenshahbazi

    mohsenshahbazi همکار بازنشسته کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏21 ژوئن 2004
    نوشته ها:
    4,018
    تشکر شده:
    3,858
    محل سکونت:
    اصفهان
    در تایید حرفهای afraweb اینجور که شما صحبت کردین همین که طرف close نکرده و بره استراحت خیلیه !‌
    اون کسی که در این موضوع درگیره , شمایید بهتره با سیاست و دوستانه مساله رو حل کنید . معمولا وقتی میگن باید با بالاتر'م صحبت کنم یعنی بعد این همه وقت که دهنت رو آسفالت کردیم بزار یه نیگا بندازم ببینم چی شده !‌!!
     
  9. E-Commerce

    E-Commerce Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 ژانویه 2008
    نوشته ها:
    134
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    E-Commerce & IT
    بله کاملا به این موارد که دوستان گفتن رسیدم ولی در هر صورت راه حل نمی دونم چیه و نهایتا چکارباید کرد باز امشب باهاشون تماس میگیرم . اگه راه حلی به ذهن دوستان میرسه بگن ممنون میشم
     
  10. mahallat

    mahallat Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏28 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    749
    تشکر شده:
    30
    محل سکونت:
    Tehran
    به نظر من کاری دیگه نمی شه کرد شرکت که ایرانی نیست اگر ایرانی بود می شد یک جوری خفتشونا گرفت.
     
  11. AfraWeb.net

    AfraWeb.net Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 نوامبر 2009
    نوشته ها:
    352
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    Tehran
    یادتون باشه سیستم خارجی ها بسیار متفاوت و اصولی هست و طبق چارت سازمانی خودشون کار میکنند ایران نیست که یه بچه هاستینگ بزنه هم بشه فروش هم ساپورت هم ... باید با قسمت فروش تماس بگیرید و بگید که مشکل دارید و درخواست کنید که مشکل رو برسی کنند . اگر دیدید نمیشه توضیح بدید که یک سرور جدید براتون کریت کنند و تحویلتون بدن این امکان پذیر و منطقی تر هست تا اینکه بخواهید یک سره درخواست برگشت هزینه رو بکنید . در هر صورت مسلهه مهم این هست که قبل از خرید باید تحقیق کنید و از جای خوب بو با قیمت و پشتیبانی خوب خریداری نمایید که متاسفانه با ورود اماتور ها یک حس بدبینی بین خریداران ایرانی بوجود امده که فکر میکنند سرویس خارجی ها بسیار کیفیت بالاتری نسبت به سرویس دهندگان ایرانی دارد :)
     
  12. پدر پسر شجاع

    پدر پسر شجاع کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏3 جولای 2010
    نوشته ها:
    55
    تشکر شده:
    0
    با چی پرداخت کردی ؟
    کریدیت کارت یا پی پال

    اگه با کارت پرداخت کردی که خیلی راحت می تونی چارج بک کنی , یه فرم هست پر می کنی از همون بانک که کارت رو گرفتی و یه هفته بعد پول تو حسابت میاد

    اگر با پی پال دادی , که باز می شه dispute زد و پول را پس گرفت
    البته این dispute یه کم قلق داره اگه اشتباه کنی کیس رو می بنده و پول را نمی ده , اگر با پی پال هست پی ام بزن تا بگم چیکار کنی
     
  13. E-Commerce

    E-Commerce Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 ژانویه 2008
    نوشته ها:
    134
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    E-Commerce & IT
    با کارتamericanexpress از طریق paypal میشه کاری کرد ؟
     
    Last edited: ‏21 جولای 2010
  14. avajang.com .leftavajang.com.right
  15. E-Commerce

    E-Commerce Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 ژانویه 2008
    نوشته ها:
    134
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    E-Commerce & IT
    سرویس دهندگان ایرانی هم به نظر من هم از نظر پشتیبانی و هم قیمت زیاد تفاوت این هست که تو کاری که می خوای انجام بدی ممکنه مداخله کنه و مجبوری ملاحظاتی بکنی ولی سرویس دهنده خارجی براش مهم نیست تو سرویس برا چی می خوای و قیمت هم به نظر مناسب تر می یاد با توجه به امکانات . ولی خوب ممکنه مشکلاتی هم داشته باشه که گریبان گیر من هم شده .
    من الان از شما و دوستان راهنمایی می خوام که کمک کنید تا یا پول اینا برگشت بدن تا بتونم از یه سرویس دهنده ایرانی یا جای بهتری خرید انجام بدم چون الان یکماه پول دادم و سرویس برام غیر قابل استفادهست الان 6 روزه ریموت هم نمی تونم بکنم درستش نمیکنن و ساپورت نمی کنن فقط هی می گن متاسفیم از این اتفاق که افتاده
    حالا من باید چیکار کنم

    به نظر شما تو یه سایت معتبر مانیتورینگ هاستینگ برم بنویسم که این شرکت اینکارو کرده ؟
    و راه حل چیه به نظرتون ؟
     
  16. AfraWeb.net

    AfraWeb.net Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 نوامبر 2009
    نوشته ها:
    352
    تشکر شده:
    0
    محل سکونت:
    Tehran
    درخواست بدید سرور جدید بهتون بدن درباره فروشندگان ایرانی هم از جای معتبر بگیرید هیچ موقع مشکلی پیش نمیاد :)
     
  17. E-Commerce

    E-Commerce Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 ژانویه 2008
    نوشته ها:
    134
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    E-Commerce & IT
    این شرکت توری رفتار کرده بعید می دونم با سرور جدید مشکل حل بشه چون من به پشتیبانی هم نیاز دارم اگر بخوام دخواست بدم کنسل کنند کسی راه حلی نداره ؟
     
  18. E-Commerce

    E-Commerce Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 ژانویه 2008
    نوشته ها:
    134
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    E-Commerce & IT
    فکر کنم موفق شدم البته تا پول برگشت نخوره قطعی نیست . این چیزی بود که گفتن

    I am deeply sorry support could not resolve the issues you faced. Please let me know the PayPal transaction ID and I will be sure to issue a full refund back to your PayPal account.
     
  19. mohsenshahbazi

    mohsenshahbazi همکار بازنشسته کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏21 ژوئن 2004
    نوشته ها:
    4,018
    تشکر شده:
    3,858
    محل سکونت:
    اصفهان
    خب اگه اینو گفته یعنی مجوز برای برگشت پول صادر شده . شما فقط شماره تراکنش رو بده بهشون . اونا همون پرداخت رو فک میکنم بتونن ریفاند کنن .