برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران سپاهان

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
ساكت‌‌:
سازمان به سپاهان کمک کند




پاس جوان- مديرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید: تا بدين لحظه هنوز شوراي برون مرزي سازمان‌تربيت بدني ارز مورد نياز سپاهان را به تصويب نرسانده و براي كسب موفقيت در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بايد اين خواسته ما اجابت شود‌‌.
محمدرضا ساكت خاطرنشان ساخت‌‌: اميدوارم سپاهان كه طي 4 سال گذشته تاكنون 3بار تجربه حضور در پيكارهاي ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورده، بتواند پاسخگوي انتظارات مردم علاقه‌مند به فوتبال باشد و با به دست آوردن عنوان قهرماني در اين پيكارها، از حيثيت فوتبال ايران دفاع كند‌‌.
وي از مشكلي كه استقلال تهران ديگر نماينده كشورمان براي شركت در اين رقابت‌ها دچار آن شده، اظهار تأسف كرد و اذعان داشت‌‌: به هر صورت حضور استقلال هم مي‌تواند بر جذابيت‌هاي اين پيكار‌ها بيفزايد و خواسته قلبي من و مجموعه سپاهان آن است كه تلاش نمايندگان اين تيم در مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا به سرانجام برسد‌‌.
ساكت در رابطه با مشمول شدن تعدادي از بازيكنان سپاهان تصريح كرد‌‌: طبق هماهنگي‌هاي انجام شده با نيروي انتظامي، تعهدات و ضمانتنامه بازيكنان در اختيار آنها قرار داده شده تا 5 بازيكن سپاهان كه مشكل خروج از كشور دارند، بتوانند در اين پيكار‌ها حاضر شوند‌‌.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
برق شیراز 2– سپاهان اصفهان یک

گل‌ها: ستار زارع(71) و روبرت مارکوسی(76) برای برق شیراز و محمد نوری(45) برای سپاهان اصفهان
داور: محمود رفیعی
کمک‌ها: علیرضا یزدانی و صادق نوری
اخطار: محمد مطوری(برق شیراز) - هادی عقیلی، هادی جعفری و سعید بیات(سپاهان)
ورزشگاه: حافظیه شیراز
هفته بیستم ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، جمعه4/12/85، ساعت: 14:45

بازیکنان برق:
میروسلاو هیل، قاسم غلامزاده، مجتبی انصافی، هانی هاشمی، آغوان مگرودیچیان، هادی ایمانی، فرهاد محمدی، حمید ابراهیمی(53 محمد مطوری)، امیرعباس غفوری‌های اصل(مهرداد کریمیان)، ستار زارع و فرید عابدی(روبرت مارکوسی 46)
سرمربی: بیژن ذوالفقارنسب


بازیکنان سپاهان:
آرمناک پطروسیان، هادی عقیلی، منصوری، جابامجیری(80 عمادرضا)، عبدالوهاب ابوالهیل، فرشاد بهادرانی، هادی جعفری، سعید بیات، جواد ماهری(61 حمید عزیززاده)، جلال اکبری(67 حمید شفیعی) و محمد نوری
سرمربی: لوکا بوناچیچ

پاس جوان – تیم برق شیراز دیروز میزبان سپاهان اصفهان بود. برقی‌ها که هنوز در نیم‌فصل دوم رنگ پیروزی را ندیده‌اند برای جبران این ناکامی‌ها سعی کردند بازی هجومی را ارائه دهند و از همان ابتدا اساس کار خود را بر فشار آوردن به خط دفاع حریف قرار دادند.
فرید عابدی که یکی از امیدهای برق شیراز برای گلزنی در این دیدار بود در مقابل مدافعان سپاهان نیمه سختی را پشت سر گذاشت و تنها خالق چند موقعیت حساس بود که نتوانست از این فرصت‌ها سودی ببرد.
عادت به نبردن مشکل بزرگ برق شیراز و مربیان این تیم در چند هفته اخیر است. برق شیراز در نیمه اول پس از چند حمله، نظم تاکتیکی خود را از دست داد و بیشتر به حفظ توپ و خلق موقعیت با توپ‌های بلند پرداخت، اما سپاهان بدون هیچ استرسی برتری خود را از خط دفاع آغاز کرد و پس از آنکه مهاجمان حریف را از رسیدن به گل محروم کرد نبض خط میانی را در دست گرفت و حملات متعددی را در دقایق پایانی روی دروازه برق شیراز تدارک دید.
سپاهان در دقیقه 45 مزد حملات خود را گرفت. در این لحظه سانتر سعید بیات را مدافعان برق ناقص دفع کردند تا محمد نوری از راه رسیده و زننده گل برای سپاهان باشد.
برق شیراز در نیمه اول همانقدر که در گلزنی بدشانس بود در حفظ دروازه‌اش شانس داشت و بیشتر از یک بار گل نخورد، در حالی که اگر مهاجمان سپاهان دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستند در پایان نیمه اول حداقل دو گل بزنند.
اما تعلل مهاجمان از یک سو و خرابی زمین از سوی دیگر باعث شد که سپاهان نتواند بیش از یک بار به گل برسد.
اما در نیمه دوم مربیان برق شیراز دست به تعویض زده و مارکوسی را جانشین فرید عابدی کردند که این تعویض به نفع برق تمام شد و باعث شد برقی‌ها بتوانند چند موقعیت خوب را در همان ابتدا روی دروازه سپاهان خلق کنند و یک بار دیگر صاحب توپ و میدان شوند. برق شیراز در نیمه دوم ثابت کرد که زمین حافظیه فقط برای سپاهان خراب است و حداقل میزبان راه استفاده از این زمین را با تمام خرابی‌هایی که دارد بلد است.
شاگردان ذوالفقارنسب که می‌دانستند شکست در این میدان می‌تواند موجب برکناری دکتر شود، در نیمه دوم دو بار دروازه سپاهان را گشودند و به سه امتیاز شیرین دست یافتند.
برقی‌ها ابتدا توسط ستار زارع در دقیقه 71 به گل رسیدند. در این صحنه سانتر کریمیان را ستار زارع با شوت محکم به گل تساوی تبدیل کرد و 5 دقیقه بعد در دقیقه 76 روبرت مارکوسی با ضربه سر چرخشی گل دوم برق را به ثمر رساند.
سپاهان در نیمه دوم بازیکنانی چون عمادرضا و شفیعی را به میدان آورد اما نتوانست از حضور آنها سودی ببرد.
سپاهان مثل نیمه اول در دقایق پایانی به دنبال زدن گل بود اما این بار برقی‌ها حواسشان جمع بود و با انجام یک دفاع خوب و استفاده از کوچک‌ترین فرصت‌ها برای ضدحمله، سپاهان را از رسیدن به گل تساوی ناکام گذاشتند.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
تحلیل بازی سپاهان از دید روزنامه ی ایران ورزشی
ايران ورزشى- سرانجام تهديد به جريمه كارساز شد و شاگردان ذوالفقارنسب در يك نيمه توانستند از جريمه باشگاه فرار كنند. در روزى كه باز هم لوكا بدون مهاجمان تخصصى خود تيمش را به ميدان فرستاده بود مغلوب تفكرات بيژن ذوالفقارنسب شد. اين بار سرمربى كروات نتوانست همتاى ايرانى را در نيمه مربيان مغلوب كند و اين دكتر بود كه در نيمه دوم همه چيز را به نفع نارنجى پوشان شيرازى كرد تا همچون سال پيش در هفته بيستم برق با شكست سپاهان از بحران فرار كند. بازى در نيمه اول تقريباً متعادل دنبال مى شد، هرچند ميزبان در مالكيت توپ بهتر عمل مى كرد اما اين سپاهان بود كه در آخرين دقيقه نيمه اول توانست توسط محمد نورى به گل برسد. با اين گل برقى ها درحالى به رختكن رفتند كه هيچ چيزى براى از دست دادن نداشتند. اولتيماتوم باشگاه باعث شد تا ذوالفقارنسب در نيمه دوم با آوردن مهرداد كريميان، مطورى و ماركوسى چهره تيمش را كاملاً هجومى كند. در مقابل لوكا نيز با فرستادن عزيززاده به ميدان نشان داد كه به فكر حفظ ۳ امتياز است. برقى ها در نيمه دوم كاملاً توپ و ميدان را از ميهمان قدرتمند خود گرفتند. بازيكنان برق با انگيزه زيادى بازى مى كردند. لوكا كه احساس خطر كرده بود حميد شفيعى را به ميدان فرستاد اما اين تعويض از حملات ميزبان كم نكرد. دقيقه ۷۱ ستار زارع بازى را به تساوى كشاند و ۵ دقيقه بعد روبرت ماركوسى بهترين گلزن برق گل دوم را به ثمر رساند. بعد از گل برقى ها عقب كشيدند تا نتيجه را حفظ كنند. لوكا نيز با آوردن عماد رضا تيمش را يكپارچه حمله كرد. بازى دفاعى ميزبان باعث شد تا سپاهان در ۱۰ دقيقه پايانى ۲ بار تير دروازه شيرازى ها را بلرزاند اما خوش شانسى برقى ها باعث شد تا اين بار ديگر ذوالفقارنسب و تيمش در دقايق پايانى ۳ امتياز را از دست ندهند
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
موقعیت های سپاهان بیشتر بود
تیر دروازه ناجی دروازه ی برق

برق كه در جدول مسابقات شرايط خوبي نداشت براي گرفتن سه امتياز اين بازي، بازي را توفاني آغاز كرد و در دقايق 1، 10، 20 نيمه اول صاحب موقعيت گل شد اما فريد عابدي هر سه موقعيت گل را با بي‌دقتي از دست داد تا اين كه برخلاف جريان بازي در دقيقه 45 در يك حركت رفت و برگشت محمد نوري اولين گل سپاهان را به ثمر رساند تا ميهمان در عين ناباوري با برتري به رختكن برود. نيمه دوم نيز با حملات برق آغاز شد و سرانجام آنها توانستند طي پنج دقيقه شكست را با پيروزي عوض كنند. دو گل متوالي در دقايق 70 و 75 از ستار زارع و روبرت ماركوسي برتري را به سود برق كرد. سپاهاني‌ها كه دو بر يك از حريف عقب افتاده بودند در دقايق 79 و 90 توسط جابا موجيري و عماد رضا صاحب موقعيت گل شدند كه هر دوي آنها از دست رفت، ضربه جابا موجيري در حالي كه دروازه خالي پيش روي او قرار داشت به ديرك افقي دروازه خورد و عماد رضا هم پس از جا گذاشتن هيل با بي‌دقتي توپ را به بيرون دروازه فرستاد تا سپاهان از شيراز دست خالي برگردد.
منبع: روزنامه جهان ورزشی
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
OX1S9659-saket.jpg
آيا اين بار طلسم ناكامي‌ سپاهان در جام باشگاه‌هاي آسيا مي‌شكند؟ تاكنون دو بار سپاهان و يك بار ذوب‌آهن‌ در اين مرحله ناكام مانده‌اند. حالا اين ايده همه جا افتاده كه غير از پرسپوليس و استقلال تيم‌هاي ديگر در جام باشگاه‌هاي آسيا كاري صورت نمي‌دهند. تا سه نشه بازي نشه، آيا امسال در اين مسابقات شامل حال سپاهان مي‌شود؟محمدرضا ساكت كه خيلي اميدوار و خوشبين است. او در محل روزنامه محلي نصف جهان روبه‌روي خبرنگاران مي‌نشيند و با تسلط و اعتماد به نفس صحبت مي‌كند. به نظر او همه چيز سفيد سفيد است و هيچ مشكلي وجود ندارد و فكر همه جا را كرده‌اند. مدير سپاهان با چند نفر از خبرنگاران هم عقيده نيست كه توانايي لوكا، ضعف در خط حمله و دروازه و دير رسيدن آسيب ديده‌ها را زير سوِال مي‌برند او حتي برابر سوِال خبرنگار جهان فوتبال از حمله به هر 3 جام صحبت مي‌كند و مي‌گويد مي‌خواهيم به فينال برسيم و چقدر خوب بود كه استقلال هم يك پاي ديگر فينال بود. صرف نظر از اين كه برگزاري اين گونه گفت و شنودها در روزنامه‌هاي محلي اصفهان راهكاري مثبت است و پاي آنها را به ورزش مي‌كشاند كه به صورت جدي به آن بپردازند حالا بايد صبر كنيم تا ببينيم اميدواري و خوشبيني ساكت تا چه مرحله‌اي به حقيقت مي‌رسد،‌ اهم صحبت‌هاي ساكت اكنون برابر شما قرار دارد.
- با همكاري باشگاه ذوب‌آهن‌ ورزشگاه فولاد شهر در چندين قسمت بهينه‌سازي مي‌شود. ترميم زمين چمن، اصلاح تونل ورودي،‌ گسترش جايگاه خبرنگاران وVIP از آن جمله است.- با همكاري استانداري اصفهان و شركت واحد اتوبوسراني و ترمينال‌ها وسيله اياب و ذهاب تماشاگران به صورت رايگان فراهم مي‌شود.- ميثم سليماني هم به ليست سپاهان اضافه شده و از جمع 4 بازيكن خارجي بعد از برگزاري جلسات مكرر جابا موجيري حذف شده است.
- مجيد بصيرت به عنوان سرپرست سپاهان همين هفته در جلسات توجيهي سرپرستان شركت مي‌كند.
- بازي‌هاي تيم‌هاي رقيب همه را آناليز كرده‌ايم، كادر فني در اين مورد كمبودي ندارد و نيكوليچ درمورد آناليز بازي الاتحاد عربستان به لوكا كمك مي‌كند.
- موظف به چاپ بليت با لوگوي اسپانسرAFC هستيم اما بليت را به صورت نيم‌ بها در اختيار تماشاگران قرار مي‌دهيم.
- با حذف استقلال نبايد دنبال مقصر باشيم بلكه بايد مشكل را به يك صورتي حل و فصل كنيم.
- فدراسيون فوتبال در جام‌حذفي و ليگ مراعات سپاهان را كرد تا آماده‌تر وارد جام باشگاه‌ها شود.
- هنوز ارز لازم در اختيار باشگاه قرار نگرفته و از سازمان ورزش درخواست همراهي و همكاري داريم زيرا حالا سپاهان با تيم‌ملي فرقي ندارد و روي پيراهن آن، پرچم سه رنگ ايران نقش بسته است.
- ستاد برگزاري امكانات لازم را براي خبر رساني خبرنگاران فراهم كرده و از نشريات كشور درخواست كرده‌ايم چنانچه مايل هستند خبرنگار و عكاسي به اصفهان بفرستند.
- تسهيلاتي براي اعزام تماشاگران سپاهان به امارات و سوريه فراهم شده ولي براي رياض مشكل ويزا وجود دارد.
- در زمينه پزشكي - ورزشي در كشور خيلي عقب هستيم و كار زيربنايي صورت نگرفته. هم آسيب ديدگي‌ها زياد است و هم اين كه دير بهبود مي‌يابند.
- هر 3 جام را جدي گرفته‌ايم و در جام باشگاه‌هاي آسيا،‌ ليگ و جام‌حذفي پر قدرت ظاهر مي‌شويم.
3 - دروازه‌بان خوب داريم و از اين جهت مشكلي نيست.
- اصلاً به رياست فدراسيون فوتبال فكر نمي‌كنم.
- ليگ 18 تيمي خوب است ولي بايد شرايط برگزاري آن مهيا شود.
- در ليگ 18 تيمي بايد افزايش تيم‌هاي تهراني محدود شود. حالا استقلال و پرسپوليس در 7 بازي در تهران صاحبخانه‌اند و اين يعني 21 امتياز!
- كادر فني بسيار خوبي داريم كه با نظم و ديسيپلين و تمرين گراست و جاه طلبي مثبت دارد.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
استقلال براي تسويه حساب با سپاهان تا 30 بهمن فرصت داشت

دبيركل فدراسيون فوتبال گفت: طبق درخواست باشگاه سپاهان از فدراسيون فوتبال مبني بر عدم پرداخت مبلغ رضايتنامه "سيدمهدي رحمتي" از سوي باشگاه استقلال، نامه‌اي خطاب به سازمان ليگ ارسال طي آن مقرر شد تا پايان مهلت تعيين شده يعني 30 بهمن ماه اين كار صورت گيرد.



"مهدي محمدنبي" در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ خاطرنشان ساخت: اكنون كه استقلالي‌ها در موعد مقرر اقدامي براي پرداخت اين مبلغ انجام نداده‌اند، پرونده به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ارجاع خواهد شد تا تصميمات لازم در اين خصوص اتخاذ شود.



طبق توافق انجام شده ميان سپاهان و استقلال تهران، قرار شد بدهي معوقه براي صادر شدن رضايتنامه سيدمهدي رحمتي پرداخت شود كه گويا تا مهلت تعيين شده يعني 30 بهمن ماه اقدامي صورت نگرفته است.


"رحمتي" حق بازي كردن نداشت
استقلال مقابل صباباتري 3 بر صفر بازنده مي‌شود؟


--------------------------------------------------------------------------------

طبق رأي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال "سيدمهدي رحمتي" دروازه‌بان استقلال مي‌بايست تا تاريخ 30/11/85 با باشگاه سپاهان تسويه حساب مي کرد و در غير اين صورت حق بازي كردن براي تيمش را نداشت.





به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ طبق نامه "مهدي محمدنبي" دبير فدراسيون فوتبال به "علي كاظمي" دبير سازمان ليگ به شماره 10/98-الف-261 مورخ 23/11/85 مهدي رحمتي بايد تا تاريخ 30 بهمن با باشگاه سپاهان تسويه حساب مي‌كرد. از آنجا كه رحمتي روز گذشته (4/12/85) مقابل صباباتري به ميدان رفت و با سپاهان نيز تسويه حساب نكرده است، بنابراين حق بازي نداشته و احتمال دارد نتيجه بازي روز گذشته استقلال به سود صباباتري تغيير يابد.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
بوناچيچ: بايد 4 بر 2 برنده‌ مى‌شديم‌

لوکا بوناچيچ‌ سرمربى‌ تيم‌ سپاهان‌ اصفهان‌ که‌ بعد از بازى‌ مقابل‌ برق‌ در کنفرانس‌ مطبوعاتى‌ حاضر نشده‌ بود، روز گذشته‌ طى‌ گفتگويى‌ با خبرورزشى‌ درخصوص‌ بازى‌ با برق‌ و عدم‌ حضورش‌ در کنفرانس‌ مطبوعاتى‌ گفت: به‌ دليل‌ اينکه‌ پس‌ از بازى‌ بايد به‌ اصفهان‌ برمى‌گشتيم‌ نتوانستم‌ در کنفرانس‌ مطبوعاتى‌ حاضر شوم.
بوناچيچ‌ در ادامه‌ درخصوص‌ بازى‌ گفت: ما در حالى‌ که‌ بازى‌ را دراختيار داشتيم‌ و يک‌ بر صفر جلو بوديم‌ متأ‌سفانه‌ بازيکنانم‌ بر اثر اشتباهات‌ فردى‌ و فشار 15 دقيقه‌اى‌ برق، دو گل‌ دريافت‌ کردند. در کل‌ بازى‌ اين‌ تيم‌ من‌ بود که‌ بر بازى‌ سوار بود و 3 بار توپ‌ را به‌ تير دروازه‌ زديم‌ و حتى‌ يک‌ گل‌ هم‌ در دقيقه‌ 94 زديم‌ که‌ داور آن‌ را مردود اعلام‌ کرد.
بوناچيچ‌ در ادامه‌ افزود: زمين‌ شيراز بسيار خراب‌ بود و اصلاً‌ نمى‌شد در آن‌ فوتبال‌ کرد. اگر شانس‌ و عدالت‌ رعايت‌ مى‌شد اين‌ ما بوديم‌ که‌ بايد 4 بر 2 پيروز ميدان‌ مى‌شديم.
بوناچيچ‌ در پايان‌ گفت: داورى‌ بازى‌ راضى‌کننده‌ نبود و بهتر از اين‌ مى‌توانست‌ سوت‌ بزند. من‌ باز هم‌ تأ‌کيد مى‌کنم‌ که‌ برد حق‌ ما بود. فوتبال‌ است‌ و متأ‌سفانه‌ اين‌ اتفاقات‌ بسيار
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
قنبری:
شکست سپاهان ناعادلانه بود

ايلنا- مربي تيم فوتبال فولادمباركه سپاهان اصفهان گفت‌: شكست سپاهان ناعادلانه‌ترين نتيجه ممكن بود چرا كه ما در طول بازي بر حريف برتري محسوسی داشتيم‌.
كريم قنبري افزود‌: تنها دليل شكست سپاهان بد شانسي بود چرا كه ما تنها 10 دقيقه كنترل بازي را دراختيار نداشتيم و در ساير دقايق بازي برق شيراز تحت تأثير سپاهان بود‌، ما با وجود شرايط نامناسب زمين يك بازي تاكتيكي و حساب شده را به نمايش گذاشتيم‌، اما اسير بد شانسي شديم‌.
وي افزود‌: واقعاً شكست تلخي بود چرا كه اگر عدالت رعايت مي‌‏شد به پيروزي مي‌‏رسيديم و اختلاف امتيازاتمان با تيم صدر نشين جدول كم مي‌‏شد و به قهرماني اميدوارتر مي‌‏شديم‌.
قنبري در مورد قضاوت اين ديدار گفت‌: رفيعي يكي از بهترين داوران فوتبال كشورمان است‌، اما او دچار دو اشتباه تأثير گذار در نتيجه شد كه در مهم‌ترين آن گل دقيقه 90 سپاهان را مردود اعلام كرد‌.
وي گفت‌: به هر حال بايد اين شكست را فراموش كنيم و براي دو ديدار حساس مقابل ذوب آهن و الاتحاد سوريه آماده شويم
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
ساكت:
جلسه AFC يك مراسم معارفه است

فارس‌- مديرعامل سپاهان در خصوص جلسه دوشنبه AFC اظهار داشت‌: فقط سرپرست تيم‌ها در اين نشست شركت مي‌كنند و اين مراسم يك جلسه معارفه است‌.
مسؤولان باشگاه استقلال اميدوارند كه در جلسه روز دوشنبه، كنفدراسيون فوتبال آسيا تخلف اين باشگاه را ناديده بگيرد و به آنها اجازه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را بدهد، اما به نظر مي‌رسد جلسه روز دوشنبه در خصوص هماهنگي‌ تيم‌ها براي حضور در اين مسابقات است‌.

در جلسه روز دوشنبه شركت مي‌كنيد؟
نه؛ اين جلسه مخصوص سرپرست تيم‌هاست و به همين دليل ما هم آقا مجيد بصيرت را به AFC اعزام مي‌كنيم و نماينده ما همراه خود فيلم كاملي از امكانات ورزشگاه، زمين تمرين،اتاق كنفرانس و اتاق دوپينگ و‌... به همراه بروشورهاي لازم را تقديم سران كنفدراسيون فوتبال آسيا خواهد كرد‌.
اين نشست يك جلسه معارفه است و مخصوص سرپرست تيم‌هاست‌‌؛اما مسؤولان باشگاه استقلال اميدوارند كه روز دوشنبه در اين جلسه جواز حضور آنها در ليگ قهرمانان آسيا صادر شود.
و ما هم اميدواریم مشكل استقلال در اين زمينه برطرف شود‌.

طبق قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا،چند درصد احتمال مي‌دهيد كه در اين جلسه مشكل استقلال برطرف شود؟
نمي‌دانم كه استقلالي‌‌ها در AFC با چه كساني مذاكره كرده‌اند و چگونه هماهنگي انجام داده‌اند، اما جلسه دوشنبه براي هماهنگي تيم‌ها در خصوص برنامه مسابقات و لباس تيم‌هاست‌.
البته قوانين در اين خصوص به طور روشن اظهار نظر نكرده است، اما آن طور كه من در دستور العمل مسابقات ديدم اگر تيمي اسامي‌اش را در كنفدراسيون ثبت نكند از مسابقات كنار گذاشته مي‌شود ولي در خصوص اينكه اگر تيمي دلايلي از جمله دير رسيدن را داشته باشد نمي‌دانم چه اتفاقي مي‌افتد شايد قانون اين اختيار را به AFC بدهد كه مشكل استقلال را حل كنند
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
خوب با این باخت پرسپولیس ، سپاهان همچنان جایگاه سومی رو در اختیار داره. دی!
سپاهان در استانه ورود به رقابت های جام باشگاههای آسیا قرار داره ، لذا بازی این هفتش در لیگ برتر کمی زودتر برگذار میشه.
سپاهان این هفته به مصاف ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر میره.
با توجه به اینکه سرمربی خوب ذوب آهن نمیتونه در این دیدار تیمشو همراهی کنه ، سپاهان از شانس زیادی برخورداره ، که نتیجه ی دربی رو به سود خودش تموم کنه :D
 

live for what?

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 آگوست 2006
نوشته‌ها
9,078
لایک‌ها
374
محل سکونت
Wish! In Your Mind!
کل این کلوپ رو یه تنه داری میچرخونی!
خسته نباشی کلآ
سپاهان تیم خوبیه طرفدار هم زیاد داره اما دقیقآ مطمئن نیستم پر طرفدار ترین تیم شهرستانی باشه!
ابومسلم و ملوان و تراکتورسازی تیمهای پر طرفداری هستند!
یکم شک دارم که سپاهان پر هوادار ترین تیم شهرستانی باشه
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
سلامت باشی علی جون.
این ، که سپاهان پرطرفدار ترین تیم شهرستانیه رو من نگفتم، فدراسیون فوتبال حدود 1 ماهه پیش اعلام کرد که بعد از استقلال و پرسپولیس ، سپاهان پرطرفدارترین و محبوب ترین تیم ایرانه.
ابومسلم ، مس کرمان و ملوان در رده های بعدی بودند.
خوب سپاهان با این نتایج عالی و قهرمانی هایی که داشته ، تونسته هوادارانی هم از شهرهای دیگه داشته باشه. که باعث شده پرطرفدار ترین تیم شهرستانی بشه.
فعلاً که همه ی فکر و تمرکزمون رو مسابقه ی روز چهارشنبه شانزدهم برابر الاتحاد هستش.
امیدوارم بچه ها موفق باشن و پیروز از این میدان بیرون بیان.
3.gif
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
دهمین جلسه کمیته لیگ قهرمانان در باشگاه سپاهان

ایپنا- صبح روز گذشته كميته آسيايي باشگاه سپاهان، دهمين جلسه خود را به رياست محمدرضا ساكت برگزار كرد‌.
در اين جلسه مباحثي همچون داير كردن غرفه عرضه محصولات باشگاه، اعزام هواداران با اتوبوس از شهرستان‌هاي اطراف فولادشهر، استقرار عكاسان ورزشي در پشت دروازه‌ها، تجهيز اتاق تست دوپينگ، زمان تمرين تيم‌هاي ميهمان، برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي با جوائز نفيس و انتشار بروشور درخصوص فعاليت‌هاي باشگاه توسط واحد روابط عمومي مطرح شد كه حاضرين در خصوص اين اقدامات با يكديگر به بحث و تبادل نظر پرداختند‌.
سپاهان نخستين ديدار خود در چارچوب رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را روز 16 اسفندماه مقابل الاتحاد سوريه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد كرد‌
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
سرپرست سپاهان جايگزين مديرعامل شد

پاس جوان- مجيد بصيرت سرپرست تيم فوتبال سپاهان، به منظور انجام سفري 3 روزه و پيگيري امور مربوط به رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، اصفهان را به مقصد كوالالامپور‌ترك كرد‌.
قرار است طي مدت اقامت سرپرست تيم فوتبال سپاهان در كوالالامپور، نشستي در مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا طي روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاري برگزار شود كه سرپرستان كليه تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان در آن حضور خواهند داشت‌
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
شكايت سپاهان از رفيعي

پاس جوان- مسؤولان تيم فوتبال سپاهان پس از ديدار مقابل برق شيراز طي درخواستي شكايت خود از نحوه قضاوت محمود رفيعي را به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام كردند‌‌.
سپاهاني‌‌ها معتقد هستند محمود رفيعي در ديدار مقابل برق شيراز يك گل صحيح آنها را در دقيقه 94 مردود اعلام كرده و با اعلام چند صحنه آفسايد نادرست، موقعيت‌هاي زيادي را از بازيكنان تيم ميهمان گرفته است‌
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
سیموویچ مقابل سپاهان بازی می کند

پاس جوان – ادگاردو سیموویچ مهاجم 27 ساله اروگوئه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌تواند این هفته مقابل سپاهان بازی کند.
این بازیکن بلندقامت که مدت سه هفته از ثبت قراردادش می‌گذرد با تأیید نهایی سازمان لیگ مقابل سپاهان در دبی اصفهان حضور خواهد داشت. غیر از سیموویچ، عیسی اندوی و گئورگ استراتولات بازیکنان خارجی هستند که برای این فصل در خدمت ذوب‌آهن خواهند بود.
ذوب‌آهن در حال حاضر با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی لیگ قرار دارد.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
عيادت بازیکنان سپاهان از محمدرضا کربکندی

122961.jpg


ايران ورزشى ـ بازيكنان سابق ذوبى ها به عيادت سرمربى سابق خود رفتند. عزيززاده، شفيعى، بهادرانى و آرمناك پطروسيان به عيادت كربكندى رفتند. ديروز هم سيدصالحى، سعيدبيات، منصور ابراهيم زاده و محمود ياورى به عيادت سرمربى ذوبى ها رفتند.
احمدرضا عابدزاده نيز در طول حضور رسول كربكندى در بيمارستان دائماً در كنار او بود.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
محرم تا پايان سال نمى تواند بازى كند

122967.jpg


ايران ورزشى ـ محرم نويدكيا ديدار دربى اصفهان را از دست داد تا بزرگترين غايب سپاهان در اين ديدار باشد. نويدكيا به رغم مصدوميت در ديدار مقابل پرسپوليس به طور ريسكى به ميدان فرستاده شد و عده اى دليل اصلى طولانى شدن مصدوميت او را اين موضوع مى دانند. همچنين گفته مى شود در تمرينات هفته گذشته نيز فشار زيادى به محرم آمده و حالا او تا پايان سال مصدوم است و ديدارهاى تيمش را از دست داده است به احتمال زياد محرم را از سال آينده بايد در ميدان ديد.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
به خاطر دربى اصفهان به تيم المپيك نيامدم
امرايى: در تيم جوانان هم مى توانم بازى كنم

122952.jpg


ايران ورزشى- ضعف خط حمله ذوبى ها رسول كربكندى را مجاب كرد تا به مهاجم ۱۶ ساله خود اعتماد كند. وحيد امرايى نيز خيلى خوب جواب اعتماد سرمربى را داد. ۵ گل زده در اولين حضور در ليگ برتر آمارى بود كه باعث شد كادرفنى تيم ملى اميد نيز به اين مهاجم ۱۶ ساله روى آورند. اما امرايى نتوانست به اردوى تيم ملى اميد بيايد تا شايد مقابل استراليا اولين حضور خود را در تيم ملى اميد تجربه كند. ديدار حساس دربى اصفهان باعث شد تا ذوبى ها با توافق با مسؤولان تيم اميد گلزن خود را در اصفهان نگاه دارند. امرايى دعوتش به تيم ملى را انگيزه اى مضاعف براى ادامه فوتبالش مى داند.
بالاخره به تيم ملى دعوت شدى؟
< بله اما متأسفانه نتوانستم به اردو بروم.
چرا؟
<چهارشنبه دربى اصفهان برگزار مى شود. باشگاه هم با تيم ملى اميد هماهنگ كرده تا من در اين بازى در اختيار ذوب آهن باشم البته احتمال بازى ام مقابل استراليا كم بود اما ان شاءالله از بازى عربستان در خدمت تيم ملى اميد هستم.
مدت ها بود كه بحث دعوت نشدنت به تيم ملى اميد بود اما بالاخره عملكردت باعث شد به تيم ملى اميد دعوت شوى؟
< بله، آرزوى هر بازيكنى است كه به تيم ملى در رده سنى خود دعوت شود. خيلى خوشحال شدم ولى فعلاً باشگاه ترجيح داده كه براى اين بازى حساس بمانم.
در رده جوانان هم مى توانى عضو تيم ملى باشى؟
< بله، هم جوانان و هم اميد.
قبلاً هم تجربه بازى ملى داشته اى؟
< بله، در تيم ملى نوجوانان عضو تيم ملى بوده ام.
فوتبالت را از كجا شروع كردى؟
< از همين ذوب آهن، از رده هاى سنى نونهالان عضو ذوب آهن بوده ام و درواقع استارت اصلى فوتبالم را در اين باشگاه زده ام و ذوب آهن حق زيادى به گردن من دارد.
به خاطر وضعيت فيزيكى ات برخى فكر مى كنند صغر سنى دارى؟
< نه، من متولد ۶۹ هستم. در تيم ملى نوجوانان هم كه بودم از من آزمايش XRey گرفتند و هيچ مشكلى به عنوان صغر سنى ندارم.
ديدار دربى اصفهان را چطور مى بينى؟
< اين ديدار براى اصفهانى ها خيلى حساس است. براى ما اين ديدار با بازى پرسپوليس - استقلال هيچ فرقى ندارد اما بعد از دعوت به تيم ملى اميد انگيزه زيادى براى بازى در ليگ هم پيدا كرده ام.
 

EASPORTS

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,473
لایک‌ها
1
سن
41
محل سکونت
Brazil
دربى اصفهان
با هدايت بابايى
ايران ورزشى ـ دربى اصفهان بدون حضور رسول كربكندى برگزار مى شود. سرمربى ذوبى ها ديروز ظهر از بيمارستان مرخص شد اما نمى تواند در دربى اصفهان تيمش را همراهى كند. البته هنوز رسيدن او به ديدار فولاد نيز قطعى نيست.به اين ترتيب ذوبى ها با هدايت مختار بابايى دستيار كربكندى در مقابل سپاهان بازى خواهند كرد.
 
بالا