برگزیده های پرشین تولز

Gladiator19

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
10 می 2017
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
25
a-olive-sesame-oil-1.jpg

اگر یک جستجویی تو اینترنت راجب روغن های زیتون و کنجد بکنید متوجه می شوید که سه نوع روغن داریم که عبارتند از: فرابکر، بکر، معمولی تنها روغنی که خواص درمانی دارد روغن های فرابکر میباشد. این روغن ها در دمای 35 درجه زیر صفر بدون هیچ واکنش شیمیایی بدست می آیند. اگر واقعا به سلامت زندگی خود اهمیت میدید بایستی به کل روغن های نباتی، مایع آفتابگردان و از این دست روغن ها که من روغن مرگ نامگذاریشون کردم کنار بگذارید اگر واقعا یک حساب دو دو تا کنید تخمه ای که کیلیویی 6000 تومان است چطور روغنش ارزونتر از خودش درمیاد؟ طبق آزمایشاتی که بر روی موش ها طی دو سال انجام شده مشاهده شد موش هایی که از روغن هایی معمولی استفاده کردند در بدنشان انواع تومور یافت شد این مسئله نشان میدهد مصرف دراز مدت روغن های مایع موجود در سوپر مارکت ها بدن ما را مستعد انواع بیماریها و سرطان ها میکند.

به اختصار در مورد روغن های زیتون و فرابکر توضیح میدهم که توضیحات بیشتر در وب سایت موجود است.

خواص روغن کنجد فرابکر
check-mark-15x15.jpg
کاهش دهنده سطح کلسترول بد خون (LDL) و افزایش جذب کلسترول خوب (HDL)
check-mark-15x15.jpg
کاهش فشارخون در افراد مبتلا به فشار خون بالا
check-mark-15x15.jpg
جلوگیری از سرطان‌های سینه، پروستات و سرطان‌های دستگاه گوارش
check-mark-15x15.jpg
جلوگیری از تصلب شرایین و بسته شدن عروق
check-mark-15x15.jpg
جلوگیری از بروز سکته قلبی
check-mark-15x15.jpg
جلوگیری از بروز آب مروارید
check-mark-15x15.jpg
شفافیت و لطافت پوست به دلیل غنی بودن از ویتامین E
check-mark-15x15.jpg
مناسب برای سرخ کردن به دلیل مقاومت بالای حرارتی
check-mark-15x15.jpg
کاهش ابتلا به بیماری پارکینسون
check-mark-15x15.jpg
جلوگیری از بیماری‌های مفصلی و آرتروز
check-mark-15x15.jpg
ویتامین E موجود در آن از بیماری آلزایمر جلوگیری می‌کند.
check-mark-15x15.jpg
روغن کنجد تحریک پذیری غشاء مخاطی را کم می‌کند. این روغن برای درمان سرفه، یبوست، آرتریت و پوست خشک توصیه می‌شود.
check-mark-15x15.jpg
مصرف مرتب آن اضطراب را کاهش می‌دهد، گردش خون را تقویت می‌کند، مانع اختلالات عصبی می‌شود و سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند.
check-mark-15x15.jpg
مصرف روغن کنجد، نشاط آور است، هوشیاری ایجاد می‌کند، دردهای مزمن و گرفتگی عضلات را کاهش می‌دهد.
check-mark-15x15.jpg
ویتامین E موجود در آن به رشد مو سرعت می‌بخشد.
check-mark-15x15.jpg
برای افرادی که از کم خونی و سرگیجه رنج می‌برند مفید است.
check-mark-15x15.jpg
مصرف موضعی این روغن، پوست را نرم و لطیف می‌کند.
check-mark-15x15.jpg
خاصیت ضدقارچی و ضدباکتریایی دارد.
check-mark-15x15.jpg
غرغره کردن آن، باکتری‌ها، از جمله باکتری‌های سرماخوردگی از بین می‌برد.
check-mark-15x15.jpg
محافظ طبیعی در برابر اشعه‌ی فرابنفش به حساب می‌آید.
check-mark-15x15.jpg
مانع شوره‌ی سر می‌شود.
check-mark-15x15.jpg
از پوست در برابر کلر موجود در آب استخر محافظت می‌کند.
check-mark-15x15.jpg
ماساژ با روغن کنجد انعطاف پذیری مفاصل را زیاد می‌کند.
check-mark-15x15.jpg
بریدگی‌ها و جراحت‌های سطحی را درمان می‌کند.
check-mark-15x15.jpg
پوست صورت به خصوص اطراف بینی را سفت می‌کند و مانع بزرگ شدن منفذهای پوستی صورت می‌شود.
جنبه پزشکی درمانی روغن کنجد:

درمان یبوست :


یبوست مادر بسیار از بیماری هاست اما می توان با رروش های مختلفی آن را درمان کرد، اصلاح برنامه غذایی یکی از ساده ترین روش های ممکن برای درمان یبوست و خشکی مزاج است. اضافه کردن فقط یک تا 2 قاشق روغن کنجد به سالاد و بشقاب غذای روزانه نه تنها باعث درمان یبوست می شود حتی در تناسب اندام نیز نقش مهمی دارد.

ضد تصلب شرایین و ضد سرطان :

روغن کنجد از روغن های غیراشباع است. ارزش غذایی این روغن بسیاری بالاست زیرا بیشترین اسیدهای چرب آن «لینولییک اسید» (امگا 6) و «لینولنیک اسید» (امگا 3) هستند که هر دوی آنها از اسیدهای چرب ضروری اند و دریافت روزانه شان به علت اینکه بدن قادر به تولید آنها نیست و باید از طریق **** غذایی به بدن برسند، توصیه می شود. از بارز ترین خواص درمانی روغن کنجد در پیشگیری و درمان سرطان‌های سینه، پروستات و سرطان‌های دستگاه گوارش ، سکته های قلبی و بسته شدن عروق(تصلب شرایین) است که با وجود این خواص درمانی بی نظیر این روغن به ملکه روغن ها بدل شده است.

پیشگیری و درمان خشکی مفاصل و پوکی استخوان :

بد نیست بدانید که روغن کنجد سرشار از کلسیم است و آهن فراوانی دارد به طوری که با خوردن 100 گرم از آن، بدن 670 میلی گرم کلسیم و 10 میلی گرم آهن دریافت می کند. به همین دلیل مصرف این روغن به کسانی که گوشت و لبنیات کمی استفاده می کنند، توصیه می شود. می توان نتیجه گرفت که این روغن در مقایسه با سایر روغن ها املاح بیشتری دارد.مصرف این روغن برای ماساژ یکی از بهترین هاست و همچنین با توجه به مقدار کلسیم بیشتر در مقایسه با لبنیات در سنین پایین باعث پیشگیری از خشکی مفاصل و پوکی استخوان در سنین مینسالی و سنین بالا می شود.

جوان کننده پوست :

روغن کنجد غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین E است و از علائم متداول پیری پوست جلوگیری می کند. چربی موجود در این روغن یک آنتی اکسیدان قوی است که مانع ایجاد چین و چروک و خطوط ریز پوست می گردد می توان برای ماساژ از این روغن به صورت موضعی نیز استفاده کرد. آن را به پوست زده و به مدت چهار تا پنج دقیقه ماساژ دهید تا پوست را جوان تر جلوه دهید .

به سلامت مو کمک می کند :

روغن کنجد نیز مانند روغن بادام یک تقویت کننده و حالت دهنده بی نظیر برای مو است و از خارش پوست سر جلوگیری کرده و شوره سر را کاهش می دهد. روغن کنجد را با روغن نارگیل مخلوط کرده و به موی سر بزنید.

درمان رماتیسم ، انعطاف پذیری مفاصل را افزایش می دهد:

مصرف روغن کنجد از بیماری هایی از جمله رماتیسم ، التهاب مفاصل جلوگیری می کند. همچنین منبع غنی اسیدهای چرب غیر اشباع شده است که از پوکی استخوان در زنان جلوگیری می کند. همچنین باعث انعطاف پذیری بیشتر مفاصل و مانع از درد مفاصل می شود.

درمان آفتاب سوختگی :


برای این منظور ابتدا توصیه می شود مقداری روغن را به گوشه ی کوچکی از پوست ماساژ داد و در صورت عدم وجود حساسیت به روغن می توان پوست صورت را روزانه یک تا دو بار پس از استفاده از صابون گلیسرینه ماساژ داد.

مرطوب کننده طبیعی :

از روغن کنجد می توانید به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده پوست کل بدن خود استفاده نمایید. این روغن، علاوه بر ویتامین E حاوی اسید لینوئیک، اسید استئاریک و اسیدهای چرب نیز می باشد، به منظور رسیدن به نتایج مطلوب، می توانید به طور روزانه از آن برای ماساژ کل بدن استفاده کنید. روغن کنجد دارای عطر قوی می باشد اما می توان برای بهبود عطر آن با مقداری گلاب ترکیب و سپس استفاده نمود حتی می توان در حمام در صورت استفاده از وان برای جلوگیری از مشکلات خشکی پوست چند قطره روغن کنجد را به آب وان اضافه نمایید.


حقایق تغذیه ای روغن زیتون فرابکر
میزان ویتامین های محلول در چربی در روغن زیتون فرابکر از سایر روغن‌های زیتون بیشتر است. این روغن همچنین دارای اسیدهای چرب ضروری می باشد. محتوای مواد مغذی موجود در 100 گرم روغن زیتون فرابکر در زیر آمده است:

1. 8/13 درصد چربی اشباع
2. 73 درصد چربی تک اشباع نشده (که عمدتاً اولئیک اسید است.)
3. امگا 6: 7/9 درصد
4. امگا 3: 76/0 درصد
5. ویتامین ای: 72 درصد نیاز روزانه
6. ویتامین کا: 75 درصد نیاز روزانه

پیشگیری از بیماری های مزمن با روغن زیتون فرابکر
باور متخصصان بر این است که التهاب های مزمن علت اصلی بسیاری از بیماری ها مانند سرطان، سندرم متابولیک، دیابت، آلزایمر و آرتریت هستند. روغن زیتون ضدالتهاب است. زیرا شواهد متعددی وجود دارد که نشان می دهد اولئیک اسید که عمدتاً در روغن زیتون یافت می شود باعث کاهش نشانگرهای التهابی چون پروتئین واکنشگر C می شود. به همین علت با مصرف مداوم روغن زیتون می توان از پیشرفت التهاب و مزمن شدن آن پیشگیری نمود و در نتیجه احتمال ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش داد.

کاهش بیماری های قلبی عروقی
روغن زیتون فرابکر به دلیل دارا بودن مقادیر فراوانی از اسیدهای چرب تک اشباع نشده، امگا 3، ویتامین K و ویتامین E باعث کاهش بیماری های قلبی عروقی می شود. این مواد مغذی به وسیله کاهش التهاب، کم کردن LDL کلسترول، پایین آوردن فشار خون، کاهش لخته های خونی و نیز بهبود عملکرد آندوتلیال؛ احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهند.
 

Gladiator19

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
10 می 2017
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
25
نحوه فروش و تضمین کیفیت :

تضمین کیفیت: دوستان ما بلد نیستیم شعار بدیم و به همین دلیل برگه آزمایش روغن های خود را در اینجا میگذاریم تا اگر کسی بر کیفیت آن شک داشت یا به برگه آزمایش استناد کرده و مصرف کند یا خودش بعد خرید، یک روغن را به آزمایشگاه ببرد اگر نتایج خلاف گفته هامون بود ما برگشت و پول را پس می دهیم.

نحوه فروش:
فروش از طریق سایت و از آدرس زیر امکان پذیر است:
https://www.artmkala.com/index.php/cPath/38_23/pname/روغن-های-فرابکر

برای خرید زیر 9 تایی هزینه ارسال پستی برعهده خریدار است.

فروش از طریق انجمن: یک شماره کارت به شما داده می شود بعد از واریز وجه آدرس خودتان را برای ما ارسال می کنید تا برایتان ارسال کنیم.

روغن زیتون فرابکر:
800 میلی لیتر با وزن 800 گرم

تکی: 44000 تومان
بسته 9 تایی: 369000 تومان

روغن کنجد فرابکر:
800 میلی لیتر با وزن 800 گرم

تکی: 39000 تومان
بسته 9 تایی: 340000 تومان

آدرس سایت:
https://www.artmkala.com

شماره تماس: 09146928284
آدرس کانال تلگرام: https://www.telegram.me/artmkala_com

برگه آزمایش محصول:

photo_۲۰۱۸-۰۵-۰۷_۱۶-۱۸-۵۷.png
 
Last edited:

Gladiator19

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
10 می 2017
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
25
مراقب روغن کنجد باشید

این روزها در تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر دستگاه‌های روغن‌گیری نه‌چندان بزرگی دیده می‌شود که با آن، در مقابل دید مشتری روغن دانه‌هایی چون کنجد و سیاهدانه را می‌گیرند و با این شعار که روغن در حضور خریدار استخراج می‌شود و بدون مواد نگهدارنده و هر گونه افزودنی دیگر است به مشتری عرضه می‌شود.

این دستگاه‌ها که در ابعاد بزرگ‌تر در کارخانه‌جات روغن‌کشی نیز موجود است، فقط بخش کوچکی از خط تولید روغن‌گیری دانه‌ها را تشکیل می‌دهد و پس و پیش این دستگاه‌ها، وسایل و ملزوماتی است که به واسطه آن روی دانه‌ها و روغن خام استخراج شده عمل تصفیه و فرآیندهای مختلف و آزمایشات موشکافانه‌ای انجام می‌گیرد که متاسفانه در فروشگاه‌های مذکور این وسایل و مراحل حذف و فقط از دانه، روغن گرفته می‌شود آن هم در شرایط نه چندان بهداشتی و دور از آزمایشات و نظارت مسئولان فنی. حالا این روغنی که به گفته فروشندگان، طبیعی و سرشار از خواص تغذیه‌ای و درمانی است چه میزان سالم یا زیانبار است، موضوعی است که در این نوشتار به آن می‌پردازیم.

همه روغن‌های مایع، فسادپذیری بالایی دارد، بویژه انواع خام و تصفیه نشده آن. روغن کنجد و سیاهدانه‌ای که این روزها در برابر دید مشتری گرفته می‌شود روغنی خام و تصفیه نشده است.

این روغن باید بلافاصله پس از استخراج مصرف یا در غیر این صورت تصفیه شود. روغن خام حاوی صمغ، موم، ذرات ریز، رطوبت، اسیدهای چرب آزاد، اجزای دانه و ترکیبات زائد دیگری است که در اثر ماندگاری و مجاورت با هوا، نور، حرارت و رطوبت محیط دچار فعل و انفعالات میکروبی و شیمیایی مختلفی شده و بدون شک در اثر هیدرولیز و اکسیداسیون فاسد و مسموم می‌شود.

مصرف روغنی که در تماس با اکسیژن هوا اکسید شده به دلیل ایجاد رادیکال‌های آزاد مضر است و افزایش پراکسید، موجب بیماری‌های کرونر قلب، تصلب شرایین (سخت‌شدن رگ‌ها) و پیری زودرس می‌شود. بد نیست بدانید میزان حل شدن اکسیژن در روغن‌ها هشت برابر بیشتر از حل‌پذیری آن در آب است. ضمن این‌که روغن هیدرولیز شده سرطانزاست و مواد مغذی خود را از دست داده و خواص درمانی را که فروشنده ادعا می‌کند، نخواهد داشت. چنین روغن‌هایی به دلیل نقطه دود پایین برای تفت دادن مواد غذایی هم مناسب نیستند.

نکته دیگر آن که اگر دانه‌های کنجد در شرایط نامساعد محیطی آلوده به انواعی از کپک‌ها شده باشد روغن آن براحتی مسموم و مصرف آن برای کبد زیانبار خواهد بود. نگهداری چندروزه روغن خام در مخازن موجود در فروشگاه‌ها و ترکیب آن با روغن‌های تازه استخراج شده سبب تعرق و تشکیل رسوب لجنی و ابری شکلی در روغن می‌شود که مصرف آن فوق‌العاده زیانبار است و از همه مهم‌تر آن که دستگاه‌های روغن‌گیری دست‌کم در پایان هر روز کاری باید با مواد خاصی شستشو داده شود که متاسفانه چنین کاری انجام نمی‌شود.

در نتیجه برای مصارف درمانی یا پخت و پز لزوما از روغن‌های تصفیه‌شده‌ای که دارای پروانه بهره‌برداری، مجوز بهداشت، مهر استاندارد و تاریخ مصرف هستند، استفاده کنید و این را هم بدانید که مواد نگهدارنده روغن‌ها اغلب از انواع آنتی‌اکسیدان‌های مفید و طبیعی همچون ویتامین E و A هستند.
 
Last edited:

Gladiator19

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
10 می 2017
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
25
چربی خون بالا و دیابت:

افرادیکه چربی خون بسیار بالایی دارند مصرف روغن کنجد فرابکر اکیدا توصیه میشود فقط دقت کنید بایستی در کلیه وعده های غذایی از این روغن استفاده شود کنجد نقطه ذوب بسیار بالایی دارد به همین دلیل برای افراد با چربی خون بالا و دیابت خیلی مفید است در طی دوره مصرف یک ماهه شما نتایج حاصل آن را خواهید دید.

ما علاوه بر روغن ها یک محلول درمانی متشکل از چندین روغن و یکسری ترکیبات ویژه داریم که برای افراد دارای آرتروز و دیسک کمر خیلی مفید است. اگر در بازه 6 ماهه مصرف شود آرتروز را به میزان 90 درصد کنترل و مهار میکند. هزینه این محصول 16000 هزار تومان است برای افرادی که خرید بالای 20 عدد روغن داشته باشند دو عدد بصورت رایگان ارسال می شود.

برای افرادیکه قصد لاغری یا چاقی دارند یا ورزشکار هستند پک ویژه ای داریم که در صورت نیاز مشاوره و ارسال میکنیم.

روغن های ذرت به ارزش هر لیتر : 15000 هزارتومان
نیز موجود است که به مراتب ارزانتر و با کیفیت از روغن های موجود بازار است.
 
Last edited:

pishini

Registered User
تاریخ عضویت
9 مارس 2009
نوشته‌ها
3,130
لایک‌ها
450
بسته 9 تایی روغن زیتون چند؟؟
 

ahmad0551

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,083
لایک‌ها
271
محل سکونت
بندرگناوه
سلامم..
روغن ارده هم دارید؟
همون کنجدهست ولی مستقیم ازکنجدگرفته نمیشه...
قیمت هرلیتر؟
اینجا پیش خودت مستقیم روغن کنجدمییرن..قیمتش مناسبت تره..دلیلش چیه؟
 

Gladiator19

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
10 می 2017
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
25
دوستانی که راجب تشخیص اصل بودن روغن پیام دادند عرض کنم روغن فرابکر اگر داخل یخچال بذارید غلیظ می شود اما روغن هایی که حرارت دیده باشند هیچ تغییر فیزیکی توش اتفاق نمی افته
راه دوم و دقیق تر که تو برگه آزمایشم گذاشتم میتونید خودتونم به آزمایشگاه ببرید و نتیجه را از مسئول آزمایشگاه بپرسید. در مورد بوگیری از این روغن ها به دو صورت انجام می گیرد که اولی شیمیایی است و ماهیت روغن را تغییر میدهد ودوم از طریق اکسیژن بدون هیچ تغییر شیمایی در ماهیت روغن انجام می گیرد این موارد فقط برای روغن زیتون قابل انجام است از آنجا که روغن کنجد دودهی بالایی دارد بوگیری نمی شود.
 

Gladiator19

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
10 می 2017
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
25
سلامم..
روغن ارده هم دارید؟
همون کنجدهست ولی مستقیم ازکنجدگرفته نمیشه...
قیمت هرلیتر؟
اینجا پیش خودت مستقیم روغن کنجدمییرن..قیمتش مناسبت تره..دلیلش چیه؟
ارده 35000 تومان است فقط عرض کنم ارزش غذایی کنجد به مراتب بالاتر از ارده است من شخصا توصیه نمیکنم فقط اونایی که توان مالیشون خوب نیست ذرت را پیشنهاد میکنم. کرم ارده برای صبحانه خوب است.

دوستان موجودی های قبلی تمام شد و موجودی های جدید با تغییر در قیمت تکی اصلاح شد. این قیمتا تا پایان سال تغییر نخواهد کرد.
 
Last edited:

Gladiator19

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
10 می 2017
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
25
موجود است ارسال رایگان برای خرید های بالای 200 هزار تومان
 
بالا