jowshany
Registered User
- تاریخ عضویت
- 4 مارس 2009
- نوشتهها
- 1,594
- لایکها
- 270
سلام
بیشتر دوستانی که توی این بخش فعالیت می کنند خودشون فروشگاه دارند .
من چندین باره که از فروشنده های اینترنتی خرید می کنم ، اما توی چندین بار خریدم تقریبا 70 تومن ضرر کردم .
چندین محصول رو سفارش دادم از چندین فروشگاه ، اما مثلا از یک مجموعه ی 10 دیسکی 3 تاش خرابه یا کلا دی وی دی هاش مشکل دارند .
منم واسه خودم که نمیخوام استفاده کنم یا ببینم که مثلا بی خیال بشم ، واسه فروشگاه و واسه ی فروشم میخوام .
چرا دوستان فروشنده فقط یک شماره ی موبایل میذارند و همیشه هم یا خاموشه یا جواب نمی دند؟
یا اگه هم جواب میدن باز می پی چونند .
والا به خدا من هرکی زنگ میزنه و میگه بر فرض این دی وی دی مشکل داره زودی براش ارسال می کنم .
حتی 2 بار هم یک محصول رو ارسال کردم و در آخر هم مشتری گفته که باز مشکل داره و پولش رو براش پس فرستادم .
رایگان هم واسه خریدار مشکلات رو بر طرف کردم .
یه محصول خرید کردم که یه دونه از دی وی دی هاش مشکل داشته ، باز از همون فروشنده یه محصول دیگه گرفتم و توی پیام هم براش نوشتم که دی وی دی X از محصول Y که قبلا ازتون خریداری کردم مشکل داشته لطفا با این محصول بفرستید .
بعد از چند روز تماس هم به صورت تلفنی اعلام کردم که اون دی وی دی رو بفرستید و ایشون هم گفتند میفرستم .
اما امروز بسته رسیده می بینم اون دی وی دی خراب رو که نفرستاده همینایی رو هم که فرستاده باز توش خرابی داره .
خب چرا از دیسک نامرغوب استفاده می کنید .
آخه فینال هم شد دیسک .
200 تومن سود ارزش این رو نداره که مشتری از پولی که داده استفاده ای نبره .
خواهشی که از دوستان دارم اینه که کمی هم به فکر مشتری باشن و هرچی خرابی رو به مردم نندازند .
دوستان باید ببخشید خیلی دلم پر بود .
بیشتر دوستانی که توی این بخش فعالیت می کنند خودشون فروشگاه دارند .
من چندین باره که از فروشنده های اینترنتی خرید می کنم ، اما توی چندین بار خریدم تقریبا 70 تومن ضرر کردم .
چندین محصول رو سفارش دادم از چندین فروشگاه ، اما مثلا از یک مجموعه ی 10 دیسکی 3 تاش خرابه یا کلا دی وی دی هاش مشکل دارند .
منم واسه خودم که نمیخوام استفاده کنم یا ببینم که مثلا بی خیال بشم ، واسه فروشگاه و واسه ی فروشم میخوام .
چرا دوستان فروشنده فقط یک شماره ی موبایل میذارند و همیشه هم یا خاموشه یا جواب نمی دند؟
یا اگه هم جواب میدن باز می پی چونند .
والا به خدا من هرکی زنگ میزنه و میگه بر فرض این دی وی دی مشکل داره زودی براش ارسال می کنم .
حتی 2 بار هم یک محصول رو ارسال کردم و در آخر هم مشتری گفته که باز مشکل داره و پولش رو براش پس فرستادم .
رایگان هم واسه خریدار مشکلات رو بر طرف کردم .
یه محصول خرید کردم که یه دونه از دی وی دی هاش مشکل داشته ، باز از همون فروشنده یه محصول دیگه گرفتم و توی پیام هم براش نوشتم که دی وی دی X از محصول Y که قبلا ازتون خریداری کردم مشکل داشته لطفا با این محصول بفرستید .
بعد از چند روز تماس هم به صورت تلفنی اعلام کردم که اون دی وی دی رو بفرستید و ایشون هم گفتند میفرستم .
اما امروز بسته رسیده می بینم اون دی وی دی خراب رو که نفرستاده همینایی رو هم که فرستاده باز توش خرابی داره .
خب چرا از دیسک نامرغوب استفاده می کنید .
آخه فینال هم شد دیسک .
200 تومن سود ارزش این رو نداره که مشتری از پولی که داده استفاده ای نبره .
خواهشی که از دوستان دارم اینه که کمی هم به فکر مشتری باشن و هرچی خرابی رو به مردم نندازند .
دوستان باید ببخشید خیلی دلم پر بود .